Administrationsledelse

Administration

Vi har 31 dygtige administratorer

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: At administration er vigtig funktion i dagligdagen. Der flyder mange forskellige opgaven igennem virksomheden, der skal også her være de bedste kompetencer til at løse opgaverne.

Vi har valgt at dele kandidaterne op i to kategorier:

Direktionssekretær - PA - Vi har 5 dygtige kandididater

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Godt humør – Flittig – Kan lide udfordringer

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg kan tilbyde en smilende, hårdtarbejdende, fleksibel administrativ blæksprutte, som elsker at arbejde med mennesker og gøre hverdagen lettere for andre. Er super god til at lære nye systemer og arbejdsopgaver. Jeg er altid villig til at lære noget nyt.

Ønske til nyt job

Administrativ medarbejder hos et lille firma,- gerne håndværker-virksomhed, hvor jeg kan være blæksprutten på kontoret ca. 25 timer ugl..

Faglige kompetencer

Kunde- og telefonpasning, multitasking, bogholderi, administration, personaleforhold og kalenderstyring

Personlige kompetencer

Smilende, ansvarlig, motiveret struktureret, selvstændig og lærenem.

Uddannelser

Generel kontoruddannelse - Lyngby Uddannelses Center, Lyngby
Grundlæggende erhvervsuddannelse med økonomi og administration
Social- og Sundhedsassistent
Ballerup Sundhedsskole

IT

MS Office

Sprog

Dansk
Engelsk

Bopæl

Kgs. Lyngby

Kandidat

Plm.

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Kundeorienteret - Struktureret - Løsningsorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Uddannet advokatsekretær med mange års erfaring som sekretær i revisionsbranchen. Særlig erfaring med Leasing. Bred kundekontakt incl. deltagelse og planlægning af events. Indbygget servicegen og god situationsfornemmelse. Kunden er altid i positivt centrum, også selvom de klager! Engageret, anerkendende og nærværende holdspiller, der arbejder ansvarsbevidst og struktureret. Videndeler gerne med kolleger, så opgaverne altid udføres så optimalt som muligt. Smilende og glad person, som evner at skabe gode og tillidsfulde samarbejdsrelationer. Smittende engagement og masser af gå-på-mod.

Ønske til nyt job

Jeg søger en virksomhed med administrative opgaver – meget gerne kombineret med talarbejde: fakturering/bogføring/debitorkontrol o lign. Jeg vil gerne arbejde et sted, hvor der er kundekontakt (personligt/telefonisk/besvarelse af mails). Et arbejde som skolesekretær ville også være godt, da jeg holder meget af at arbejde med mennesker og børn.

Faglige kompetencer

Kommunikation, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, Interne forsendelser,
sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator og personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, energisk, forretningsorienteret, kundeorienteret, kvalitetsbevidst og omstillingsparat.

Uddannelser

EFG – Handel og kontor
Advokatsekretær
e-Conomic (bogføring og regnskab)
Leasing (hvidvask/GDPR/whistleblower/terrorsikkerhed)

IT

Word
Excel
Powerpoint
Outlook
OneNote
Virk – indberet
Virk – Data
e-Conomic
Lotus Notes
Tinglysning.dk
Windows og OS X

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk (flydende)
Svensk (brugerniveau)
Tysk (brugerniveau)

Bopæl

Kgs. Lyngby – søger arbejde i hele landet, da jeg er villig til at flytte.

Kandidat

Gca

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Iderig - Målrettet - Systematisk

Hvad kan jeg tilbyde

Stærk koordinator og problemløser med gode formidlingsevner og en administrativ krumtap.

Beskrives som en medarbejder, der gør en forskel med mine evner til at få ting til at ske, mens jeg holder dampen oppe, sætter i system, samarbejder internt og tværgående. Fokus på at udvikle en smidig administration, der frigiver tid til kerneopgaverne, højner opgaveløsninger og giver tilfredse kunder, borgere, brugere, virksomhed og samarbejdspartnere. Vokser med opgaverne og sætter mig hurtigt ind i nyt – også IT systemer.

Ønske til nyt job

Ser gerne mig selv i en udviklingsorienteret virksomhed, branche er underordnet. Det er vigtigt for mig at kunne identificere mig med virksomhedens værdier, vision og mission for på den måde at have et overordnet arbejdsmæssigt fokus. Et arbejdsmiljø bestående af forskellige faggrupper er en bonus med mulighed for at tilegne mig nye kompetencer og viden. Jeg trives bedst med variation i min opgaveportefølje hvor kontakt, samarbejde og service internt og eksternt er i højsædet.

Faglige kompetencer

Kan kommunikere ideer klart, organisationsforståelse, kunde/borger/bruger-orienteret, resultatorienteret og disciplineret.

Personlige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, undervisningserfaring og erfaring fra private virksomheder.

Uddannelser

Pædagogikum
Min uddannelse er kendetegnet af ”Learning by doing” Med mod, nysgerrighed, evne og lyst til at lære har jeg kastet mig ud i udfordringer, klatret op af stejle læringskurver og nået frem. Bagefter har jeg nye mål og gentaget successen.
Kurser
Mødeledelse
Digital mødeledelse
Kom i gang med Zoom
Microsoft Teams
Ledelse uden personaleansvar
LEAN i service og administration
Infografik til formidling
Grafisk facilitering
Skriv gode beslutningsreferater
Skriv tekster til nettet
God sagsbehandling

IT

MicroSoft Office
TAS
GoT
Scanjour
Rejs Ud
IndFak
Kendskab til InDesign, Photoshop Navision og diverse CMS

Sprog

Dansk (modersmål) Skriv fra CV
Dansk
Engelsk
Godt kendskab til skandinaviske sprog, samt tysk

Bopæl

Lyngby 2800, arbejde i Region Hovedstaden, alternativt Nordsjælland

Kandidat

Dor

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Loyal - Fleksibel -Serviceminded

Hvad kan jeg tilbyde

En moden, glad og altid smilende, frisk og udadvendt kvinde med gode samarbejdsevner. En person som kan møde kunden i øjenhøjde, give en personlig engageret oplevelse, yder et højt serviceniveau. Ser altid kundes ønsker og behov.

Ønske til nyt job

Jeg drømmer om at fortsætte som servicemedarbejder hvor kunden altid er i centrum. Samtidig kan jeg se mig selv på et lager hvor vi pakker vare ned eller i en detailhandel, men vigtigst vi har det sjovt.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, får kunden til at træffe beslutninger, struktureret, erfaring fra private virksomheder, personlig service, omsorgsfuld

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, kundeorienteret, naturlig og omstillingsparat.

Uddannelser

Ingen uddannelse

IT

Brugerniveau på MS Officepakken.

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk samtal godt niveau – skrift brugerniveau
Kendskab til tysk samtale

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Eem

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Ærlig - Pligtopfyldende - Lyttende

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er fagligt velbevandret indenfor mange aspekter for kontorarbejde og jeg er en særdeles serviceorienteret person, der altid holder hvad jeg lover. Jeg er god til at skabe relationer på alle niveauer og giver altid kunden noget ekstra med en løsningsorienteret tilgang, hvor jeg bevarer roen også hvis kunden ikke er tilfreds/klager. Jeg er udadvendt og kan lide at have travlt, er fleksibel, har et godt humør og er altid målrettet, struktureret, engageret og vægter kvalitet højt.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker et sted med administrative opgaver, hvor man hjælper hinanden i et team, hvor man f.eks. også kan overlappe hinanden. Rutineprægede opgaver er helt fint og er faktisk at foretrække og det er godt, hvis man ved hvad man skal lave hver dag. Jeg vil gerne være et sted, hvor der er kontakt med kunder enten fysisk eller telefonisk og hvor der er diverse ad hoc. opgaver.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, administration og personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, lyttende, social og udholden.

Uddannelser

Merkonom i driftledelse og personaleadministration.

IT

Officepakken og Modulus.

Sprog

Dansk Modersmål. Engelsk (til husbehov), svensk og norsk (kendskab)

Bopæl

Sjælland

Kandidat

Bbu

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Nærvær - Struktureret - Initiativrig

Hvad kan jeg tilbyde

Den røde tråd i mit arbejdsliv har altid været kundekontakt og service. Jeg trives bedst i et job, hvor jeg kan være det centrale omdrejningspunkt, der har styr på alle detaljerne uden at miste overblikket. Jeg er vant til selvstændigt at tage ansvar for mine arbejdsopgaver, og jeg sætter en ære i, at kvaliteten er i orden. Jeg har desuden en fleksibel og serviceminded indstilling, og jeg holder humøret højt – også i en travl hverdag.

Ønske til nyt job

Jeg vil gerne være i et kreativt miljø, f.eks. inden for kultur og design, jeg vil gerne servicere og skabe gode oplevelser. Jeg ønsker gode kollegaer, dynamisk chef. Jeg søger deltid og fuldtid.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, administration, møde- og eventkoordinator.

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, følsom, imødekommende, kundeorienteret, og kreativ.

Uddannelser

Kontorudannet
Selvudviklingskurser

IT

Microsoft Office

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk mundtlig skriftligt
Svensk mundtlig

Bopæl

Lyngby-Taarbæk og vil gerne arbejde i Storkøbenhavn

Kandidat

Acs

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Kundeorienteret – Omstillingsparat – Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Målrettet, løsningen for øje går jeg fokuseret til værks. Samarbejdsvillig, fleksibel og lyttende, der giver værdi til virksomheden. Organiseret og kreativ, bidrager ofte med en skæv tilgang til tingene. Positiv, humoristisk og udadvendt.

Ønske til nyt job

En virksomhed der sætter arbejdskultur højt på deres dagsorden. Højt humør, engagement samt rutineprægede og fordybelse i arbejdsopgaver, ligger mig nært. Nærkontakt til kunder og medarbejdere vægter jeg højt.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra kommuner, erfaring fra staten, kvalitetssikring, administration og personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, disciplineret, fleksibel og imødekommende.

Uddannelser

HH økonomisk retning, Aalborg Handelsskole, Revisor elev på Amtsskatteinspektorat nr. 3, København i Holte.

IT

KMD
SAP
Office pakken 365
CPR-system
SKAT internt system (Gæld, Told, Virksomhedsregistrering, restancer)

Sprog

Dansk - modersmål
Engelsk - Flydende skriftligt og mundtligt

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Dtk

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Fællesskab - Ligeværdighed - Arbejdsglæde

Hvad kan jeg tilbyde

Bibringe jeres virksomhed en professionalisme i at sikre en høj kvalitet i kundeservice. Altid møde kunden med smil, positiv attitude. Med til at skabe synlige/positive resultater til et sundt arbejdsmiljø.

Ønske til nyt job

Receptionist, frontmedarbejder og administrativt kontor gerne med blæksprutte funktion. Jeg er villig til skiftende arbejdstider, deltid og vikar.

Faglige kompetencer

Motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra regioner, kommunikativ, administration, arbejdsmiljø, leder og personlig service

Personlige kompetencer

Imødekommende, konflikthåndtering, kundeorienteret, omstillingsparat og resultatorienteret

Uddannelser

Kognitiv mentor
Ejendomsmægler
Teknisk assistent inden for byggebranchen

IT

Microsoft Office
Farlon samt øvrige telefonomstillingsprogrammer
Opus sundhedsplatform
Navision
Alarm overvågning

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk, rutineret kommunikation og skrift
Tysk, god kommunikation mindre skrift
Hollandsk, forstår en del

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Dsj

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Serviceminded – Målrettet - Effektiv

Hvad kan jeg tilbyde

Energisk, engageret, vidende, tillidsvækkende, resultatorienteret, social engageret, forandringsparat, velorienteret, finansiel stærk, overblik, fokus på detaljen, serviceminded og fleksibel.

Ønske til nyt job

Kundekontakt og administration, sparring med kollegaer, rådgivning af kunder, deltid/fuldtid, udadvendt, brug af erfaring og kompetencer, rutinepræget, callcenter.

Faglige kompetencer

Undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service, leder.

Personlige kompetencer

Beslutsom, fleksibel, imødekommende, kundeorienteret og resultatorienteret.

Uddannelser

2015-2015 Certificeret investingsrådgiver
1993-1993 Statsautoriseret ejendomsmægler, MDE
1981-1981 SVK – Regnskab
1980-1981 Sparekasseskolen
1977-1980 HA-Eksamen, CBS
1975-1977 Mat./samf. Studentereksamen, Roskilde katedralskole

IT

MS office - Word, Excel, PP – rutineret bruger
X-portalen - Bruger
BEC - Bruger
Navision - Bruger
Mindworking - Bruger (ejendomsmægler annoncesystem)
C&B - Bruger (ejendomsmægler sagssystem)
VIRK.dk - Bruger (virksomheders digitale adgang til det offentlige)

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk Forhandlingsniveau
Skandinavisk Forhandlingsniveau i tale (svensk og norsk)
Tysk Forstår, men taler og skriver ikke

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Kre

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Struktureret – Effektiv - Omgængelig

Hvad kan jeg tilbyde

Administrativ stærk, med sans for detaljerne, struktureret, skriftlig kommunikativt stærkt, godt overblik, vedholdende, favner både rutineopgaver og ad hoc. Arbejder selvstændigt, men også temaorienteret.

Ønske til nyt job

Søger reception, journalisering, kontorassistent, studiesekretær, kundeservice, blæksprutte funktioner, Lidt større firmaer, gerne Kbh. Fast, vikar/projekt, i et positivt miljø hvor der er kollegial sparring.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, sikkerhed og orden, administration, personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, disciplineret, imødekommende, kundeorienteret, resultatorienteret.

Uddannelser

EFG kontor All round • Roskilde Handelsskole.

IT

MS Officepakken
Navision
Captia, Bux
SAP 38
Workzone
Telefonomstillinger og kasseapperater

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk, skriver og taler
Tysk, forstår
Nordiske sprog, forstår.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Evj

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Struktureret – Loyal - Empatisk

Hvad kan jeg tilbyde

Kontorassistent, med højt servicegen, fokus på god dialog med kunder, leverandører, logistikken samt virksomhedens mange forskellige afdelinger.

Ønske til nyt job

Gerne deltid, 20-25 timer, jeg trives med en blanding af administrative og praktiske opgaver, gerne kundeservice, support til sælgere, kontakt til mange forskellige afdelinger.

Faglige kompetencer

Motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, administration, personlig service

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, kundeorienteret, lyttende og opfølgende.

Uddannelser

2000 – 2001 Kosmetolog • Interclinique
1991 – 1991 Merkonom, enkeltfag – Virksomhedsøkonomi
1977 – 1977 Kontoruddanet
1974 – 1976 Handelsskole / Kontoruddannet • Toftegårdsskolen

IT

Dynamic AX
Concorde XAL
Lotus Notes
MS Office

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk i skrift og tale
Skandinavisk i skrift og tale

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Bte

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Struktureret – Koordinator - Serviceminded

Hvad kan jeg tilbyde

Mange års erfaring fra supply chain/indkøb, serviceminded, selvstændig, struktureret, jeg kan bevare overblikket og håndtere mange opgaver sideløbende, både rutine, ad hoc og projektopgaver. Følger opgaverne til dørs.

I får en medarbejder, der er meget positiv, og der bestræber sig på, at yde en service udover det sædvanlige. Desuden er jeg god til at skabe relationer på tværs af faggrupper. Fagligt har jeg nemt ved at sætte mig ind i nye opgaver og systemer.

Ønske til nyt job

trives i travl hverdag, med variation i opgaverne, som bindeled mellem afdelinger. Indkøb, koordination, administration, kundeservice, salgssupport.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende og omstillingsparat.

Uddannelser

Årlige - GMP og GDP kurser (kvalitetssikrings kurser) både internt og externe aktører
2019 - Excel Office 365 – videregående, Teknologisk Institut
2019 - Office 365, begreber og nye muligheder, Teknologisk Institut
2016 - SAP Indkøb og lagerstyring, Campus Vejle
2015 - Incoterms 2010, Speditørskolen/Danske Speditører
2013 - Personlig udvikling til arbejde og uddannelse, Roskilde Handelsskole
2012 - GMP/GDP - sidste nyt, Pharmakon
2002 - SWIFT-kursus, Jyske Bank
1999 - Personlig udvikling, Jyske Bank
1997 - Word 6.0, Roskilde Handelsskole
1995-96 - Engelsk på niveau B, Roskilde Handelsskole
1983-85 - Kontoruddannet ved Civilretten i Roskilde
1982-83 - EFG-basisår, Roskilde Handelsskole

IT

Microsoft/365 - superbruger
Navison - bruger
SAP/APO - bruger
SharePoint - bruger
IT-Systemer -Electronic Quality Management System, Intranet, Ariba, INSA

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk – forhandlingsniveau (koncernsprog)
Skandinavisk – forstår, men taler og skriver ikke

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Rij

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Engageret - Ansvarlig - Serviceminded

Hvad kan jeg tilbyde

I får en medarbejder, der er meget positiv, og der bestræber sig på, at yde en service udover det sædvanlige. Desuden er jeg god til at skabe relationer på tværs af faggrupper. Fagligt har jeg nemt ved at sætte mig ind i nye opgaver og systemer.

Ønske til nyt job

Arbejdsglæde / Miljø, Udvikle sig fagligt / Personligt, Teamspirit – ok at tillade / Få Hjælp / Hjælpe
Jeg ønsker et job, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, administration og præcis til møder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende og social.

Uddannelser

2014 – 2016 Kontorelev – Valby Praktikcenter
2013 – 2014 1 års skoleophold Roskilde Handelsskole
2010 – 2011 Sosu hjælper uddannelsen – Sosu skolen i Greve
2001 – 2004 Pædagog – Roskilde Pædagog Seminarium

IT

Bruger af hele Office - pakken.

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk – behersket mundtligt og skriftligt
Tysk – grundlæggende mundtlig og skriftligt

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Uør

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Kundeorienteret – Kvalitetsbevidst – Social

Hvad kan jeg tilbyde

Stor erfaring og viden om drift af en repræsentativ, professionel og serviceminded reception.
Dygtig koordinator, planlægger og afholdelse af arrangement. Administrativt arbejde og gode kommunikationsevner.

Ønske til nyt job

Jobtitel er ikke vigtig, men en virksomhed hvor man værdsætter: imødekommende hed, god og professionel service, engagement og fleksibilitet, ansvarlighed og hjælpsomhed

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcist til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, Internationale forsendelser, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø, personlig service og leder.

Personlige kompetencer

Imødekommende, energisk, fleksibel, Innovativ og ansvarlig.

Uddannelser

Studentereksamen, HHX, Akademiuddannelse i ledelse.

IT

MS Office
Topdesk
Pronestor
Conference Manager
Synkron.net

Sprog

Dansk - Modersmål/Tales/skrives
Engelsk - Rutineret/Tales/skrives
Tysk - Tales/forstås
Skandinavisk - Tales/forstås

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Ala

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Jobparat – Optimist – Samarbejdsvillig

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er mødestabil og præsentabel, Engageret, venlig og smilende. Imødekommende og lydhør. Omhyggelig og flittig. God holdspiller som kan begå sig med alle. En god kollega.

Ønske til nyt job

Lagerarbejde, pakkeri og apotekerbud.

Faglige kompetencer

Struktureret, erfaring fra staten, erfaring fra privat virksomhed, administration, lagerarbejder og personlig service.

Personlige kompetencer

Disciplineret, omstillingsparat, lyttende, social, og imødekommende.

Uddannelser

• Folkeskolens 10. klasse, Østervangsskolen
• Etablering af mindre anlæg med fliser og planter, Vilvorde

IT

Alm. brugerniveau, er klar til mere træning.

Sprog

Dansk, mundtlig og skriftlig
Engelsk, turistniveau

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Pih

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Serviceminded - Engageret - Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde

Professionel og udadvendt smilende kvinde, der får energi af at tale med og omgås mennesker i kombination med
administrative opgaver. Har stor erfaring med kundeservice og administrative opgaver. Tager ansvar og initiativ til at opgaver gribes og bliver løst. Velformuleret i skrift og tale. Og kan begå mig på alle niveauer i en organisation.
Positiv mindset og omstillingsparat – trives med en hverdag, hvor ikke to dage er ens. Ser muligheder frem for begrænsninger, og har nemt ved at sætte mig ind i nye systemer. Jeg er fleksibel og giver gerne en ekstra hånd, hvor der er behov for det.

Ønske til nyt job

Et job der kombinerer kontakt med kunder/mennesker og administrative/praktiske opgaver. Eks.vis som receptionist på kontor, frontmedarbejder, kundeservice.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder og administration.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, energisk, fleksibel, imødekommende og kundeorienteret..

Uddannelser

Oprindelig uddannet salgsassistent og siden autodiadakt og dermed stor erfaring med og vant til selv at erhverve mig ny viden og erfaring på egen hånd.

IT

*Microsoft Office *Windows bruger *Outlook *Adobe IN Design *AS400
*CRM systemer *360° (Elektronisk sags- og dokumenthåndtering ESDH)
*Merkonomkurser: Ledelse og Samarbejde / Organisation * 50+ på vej mod nye udfordringer – FirmaPlus
*Mercuri Urval Virksomheds- mellemleder kursus med coaching et forløb over 3 mdr.
*Pt. i gang med et online kursus fra Århus Business College ”Administrativ IT / Superbruger”, hvor jeg bliver opdateret
på de nyeste udgaver i Excel, Word, PowerPoint og Outlook.

Sprog

Dansk - Modersmål
Engelsk - Rutineret
Dansk modersmål
Tysk, Svensk, norsk - Forstår og small talk
Italiensk - Turist…. er i gang med at lære det smukke sprog.

Bopæl

Gentofte Kommune

Kandidat

Ask

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Engagement - Målrettet - Fleksibel

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har mange års erfaring indenfor administration, kundeservice og reception. Jeg er engageret, målrettet og har et godt overblik, jeg har fokus på samarbejde og sparring med mine kollegaer. Jeg møder altid mennesker med et smil og en positiv attitude, om det er kunden eller borgeren, der træder ind ad døren, eller på telefonen.

Ønske til nyt job

Jeg søger mit sidste job, gerne deltid, men er også klar til fuldtid. Jeg er ikke låst på jobindhold, men jeg vil gerne have udadvendt kontakt, kombineret med forskellige administrative opgaver. Det vægter højt hos mig, at jeg har mit eget ansvarsområde, og derfra bidrager til løsning af forskellige øvrige opgaver. Min nye arbejdsplads, må gerne summe af glæde og passion, et godt kollegaskab, hvor vi videndeler, og hvor ledelsen er tæt på.

Faglige kompetencer

Motiverende, struktureret, præcis til møder, sikkerhed og orden, administration, personlig service.

Personlige kompetencer

Fleksibel, Kreativ, Kundeorienteret, kvalitetsbevidst, resultatorienteret

Uddannelser

2019-2019 Efteruddannelse, grundlæggende regnskab, Køge Handelsskole
2018-2018 Nænsom nødværge, Socialpsykiatrien Roskilde
2016-2016 HF engelsk – C niveau, VUC Roskilde
2016-2016 Førstehjælpskursus v/Førstehjælp.nu
2014-2014 NLP Coach Practitioner, NLP Huset Valby
1991-1995 Virksomhedsøkonomi, merkonom, Roskilde Handelsskole
1980-1981 Kontorelev, Næstved Tidende A/S
1979-1980 Handelsskolen Vordingborg/Næstved

IT

MS/365 Word, Excel, Outlook, Teams – erfaren
CRM erfaren
Navision C5 rutineret
e-conomic kendskab
Captia ESDH rutineret – scanning/journalisering
Conventus erfaren

Sprog

Engelsk: Mundtligt og skriftlig kommunikation på brugerniveau
Tysk: forstår men taler og skriver ikke – turistniveau.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Bwr

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Serviceminded – Struktureret – Imødekommende

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg brænder for at levere den bedst mulige service, og har altid borgeren i fokus. Stor erfaring indenfor serviceområdet. Arkiv, journal, bibliotek. Struktureret, imødekommende, fleksibel, overblik.

Ønske til nyt job

Deltid, max 15 timer, 2-3 dage om ugen. Gerne rutineprægede opgaver, men håndterer også ad hoc.

Faglige kompetencer

Struktureret, præcis til møder, erfaring fra staten, administration, personlig service, erfaring fra private skoler eller gymnasier

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende, lyttende, omstillingsparat

Uddannelser

• Grundkursus 1. del • Danmarks Forvaltningshøjskole
• Nysproglig • Amtsgymnasiet, Roskilde

IT

MS office
DDElibra
ScanJour

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk (tale, godt kendskab), tysk (tale, kendskab.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Kac

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Empatisk - Serviceminded - Ansvarsbevidst

Hvad kan jeg tilbyde

En enorm kompetence indenfor det administrative. Jeg er altid villigt til at lære nyt - f.eks. IT.
Jeg er en pligtopfyldende og fleksibel medarbejder, som er åben overfor mange forskellige opgaver. Mit engagement er stort og jeg træder altid ind igennem døren med godt humør.
Jeg både ser borgeren/kunder og kollegaer og er god til at lytte til dem.

Ønske til nyt job

Jeg kan godt lide både at gå i dybden med opgaverne og de mere rutinemæssige opgaver. Variation i opgaverne er vigtigt. At have kontakt til både borgere og kollegaer er noget jeg sætter meget pris på og i det hele taget samarbejde på tværs med en god tone og humør vil være at foretrække. Det er rigtig fint med skrivearbejde også.

Faglige kompetencer

Erfaring fra kommuner, administration, struktureret, kvalitetssikring, personlig service.

Personlige kompetencer

Kreativ, disciplineret, fleksibel, politisk forståelse og imødekommende.

Uddannelser

Kommunom.

IT

Officepakken, Acadre, KMD, Kvantum, Opus og KAS vagtplanning.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk, tysk (samtale).

Bopæl

Sjælland.

Kandidat

Gep

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Koordinator - Backoffice - Administrativ medarbejder

Hvad kan jeg tilbyde

jeg er effektiv, hjælpsom, løsningsorienteret og giver gerne en hånd med og er derudover meget serviceorienteret.
Jeg er uddannet korrespondent i dansk, engelsk og fransk og har styr på kommunikation og korrektur og har opdateret mine færdigheder som korrekturlæser på dansk og indenfor regnskab.
Mit kendskab til It er godt og jeg er ikke bange for nye opgaver og systemer, som jeg får bedst føling med via hands-on metoden.
Jeg er udadvendt, ærlig og lader mig ikke slå ud af forandringer, men tilpasser mig arbejdsdagen, som den udvikler sig.

Ønske til nyt job

Min ønske går i retning af et sted, hvor arbejdsglæde, ærlighed og godt teamwork er en del af virksomhedens kultur og hvor der er mulighed for udvikling.
Virksomheden som jeg skal ansættes i, må meget gerne være en virksomhed som har godt ry og har et sundt og bæredygtigt formål i verden.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, erfaring fra statsadministration, bogholderi og regnskab.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel adfærd, sprogligt orienteret og troværdig.

Uddannelser

Intensiv kursus i regnskab, dansk korrekturlæseruddannelse og korrespondent.

IT

Navision Stat, Indfak, RejsUd, F2, Microsoft Dynamics NAV/AX, C5, Microsoft Office, Diverse journaliseringssystemer, Drupal CMS.

Sprog

Dansk (flydende), Engelsk (flydende), Fransk (flydende), Tysk (taler og forstår), Svensk (forstår), Norsk (forstår).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Cfp

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Hvad kan jeg tilbyde

Med min mangeårige erfaring med koordinering og digital opgavestyring er jeg god til at danne mig et overblik over hvor langt en opgave er i processen og kan hurtigt få rettet ind hvis opgaven ikke overholder deadline, kvalitet og retningslinjer. Jeg er vant til at arbejde med mange produktioner på en gang og er god til at have overblik over hele processen. Med denne erfaring er jeg skarp til at holde snor i mange arbejdsopgaver. Desuden har jeg stor erfaring med at koordinere mellem en virksomhed og en leverandør.

Ønske til nyt job

Et job som koordinator, produktionsassistent, blæksprutte funktion eller lignende. Både deltid og fuldtid har interesse. Jeg er rimelig åben over for forskellige arbejdsområder og jeg går bestemt ikke af vejen for, hvis praktisk arbejde er en del af opgaverne. Det vil samtidig være perfekt, hvis jeg også kan gøre en forskel for kolleger eller borgere.

Faglige kompetencer

Struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder og Staten, kvalitetssikring, administration og motiverende.

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, fleksibel, kvalitetsbevidst, ansvarlig, social, loyal og stabil.

Uddannelser

Danmarks Forvaltningshøjskole

IT

Officepakken, CMS-systemer, Epub3, Digital tilgængelighed wcag 2.1, PDF Acrobat Pro, Dynamics NAV og e-economic.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (mellem niveau), svensk/norsk (læse og forstå).

Bopæl

København og omegn

Kandidat

Tsr

Chefsekretær PA

Hvad kan jeg tilbyde

I får i mig den chefsekretær og koordinator, der er vant til at få enderne til at mødes – med smil, overblik, prioriteringer af opgaver og omstillingsparathed. Jeg er god til at etablere kontakt til mennesker på alle niveauer i en organisation – og altid med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle. Mange års erfaring fra internationale virksomheder har givet mig min store forretningsforståelse – og jeg kommunikerer ubesværet på både tysk og engelsk.

Ønske til nyt job

Et job som PA eller chefsekretær, koordinator, salgssekretær, office manager el. lign. Jobtitel er ikke det afgørende – men jobindholdet og dét at jeg kan bruge mit stærke planlægningsgen og mine solide sprogkundskaber vejer tungere.

Faglige kompetencer

Erfaring fra privat virksomheder, Erfaring fra staten.

Personlige kompetencer

Energisk, fleksibel adfærd, fokus på kvalitet, forstår ledelsesprincipper og er sproglig.

Uddannelser

NLP Business - Performer kommunikation på arbejdspladsen, Konflikthåndtering, Bachelor´s degree English, Akademimerkonom, Bachelor´s degrees German.

IT

Microsoft Office Meget rutineret. SharePoint Meget rutineret (firmatilpasset udgave). Andre systemer: SAP, Navision, InDesign (kendskab), Adobe. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.

Sprog

Dansk Modersmål, Engelsk og tysk flydende opvokset med tysk. Læser og forstår svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ph.

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg kan styre chefens kalender og er altid på forkant med planlægningen. Deadlines bliver overholdt og jeg hjælper også, hvis en kollega har brug for at få lagt sidste hånd på kommateringen i en mail eller få sin engelske PowerPoint præsentation tjekket igennem. Derudover er jeg stærk i kommunikation og fleksibel i forhold til arbejdstid.

Ønske til nyt job

En god blanding af spændende ad-hoc opgaver og rutineopgaver. Jeg er skarp i planlægning af møder og rejser, korrespondance og oversættelse og er vant til ledelsesbetjening.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø og personlig service.

Personlige kompetencer

Imødekommende, disciplineret, ambitiøs, kvalitetsbevidst og omstillingsparat.

Uddannelser

Erhverssproglig korrespondent (engelsk og tysk), HH (sproglig).

IT

Microsoft Office.

Sprog

Engelsk (professionelt), tysk (professionelt), svensk (forstår skrift og tale).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Glb

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Administration / Servicekoordinator / Receptionist

Hvad kan jeg tilbyde

I vil i mig få en medarbejder, der har lyst til spændende opgaver med professionel kundekontakt, der har et fagligt stærkt planlægnings- og servicegen, en der arbejder systematisk og effektivt. Sætter en ære i at hjælpe andre for at nå et mål – team spirit. Ordentlighed. Respekt.

Ønske til nyt job

Administrativt til et jobcenter, borgerservice, kursussekretær – f.eks. AOF/FOF eller uddannelsessted. Mine arbejdsopgaver må gerne dække både fordybelse i opgaverne og opgaver med kortvarig frist samt håndtering af kunder. Vil gerne have en chef, som lytter til mig, får mine kompetencer i spil og giver mig de udfordringer, jeg søger i et godt samarbejde.

Faglige kompetencer

Struktureret, Erfaring med kommuner, administration, personlig service, motiverende

Personlige kompetencer

Imødekommende, modig, detaljeorienteret, social og lyttende.

Uddannelser

Assistentuddannelsen i Københavns Amt. Arbejdsmarkedsafdelingen fællesdelen af Kommunom-uddannelsen på COK

IT

Daglig brug af Microsoft OFFICE, Internet og intranet. Bruger af det elektroniske Tinglysningssystem. Acadre, KMD-ØS-Web og KMD Opus

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk: Mundtlig og skriftlig på konversationsniveau

Bopæl

Brøndby

Kandidat

Svt

PROCES - STRUKTUR - RESULTAT = opgaver i mål

Opgaver i mål

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er en ildsjæl, der ser det som et ’must’ at brænde for mit job. At formidle, at koordinere og samarbejde om
fælles mål, at skabe overblik og sikre effektive procedurer og arbejdsgange, at sikre deadlines samt optimering
af den interne og eksterne kommunikation - dét giver mig masser af arbejdsenergi og -glæde. Jeg trives med en
forventning om ”et øje på hver finger” for dermed at se nye muligheder. Arbejder resultatorienteret og proaktivt og
driver gerne processen fra idé til implementering fra A til Z. Trives rigtig godt med en varieret og uforudsigelig
arbejdsdag. Er altid åben overfor nye opgaver - kun fantasien sætter grænser. Ovenstående har været bindeleddet i alle mine jobs - uafhængig af branche.

Ønske til nyt job

Administrativ medarbejder - Direktionssekretær - PA’er - Koordinator - Projektmedarbejder
- eller måske noget helt andet …?
Det betyder mere for mig at jeg kan yde en indsats med de opgaver jeg er rigtig god til end hvilken titel eller branche jeg arbejder med. Jeg tænker gerne ”ud af boksen” - så gør I det samme kan det jo kun blive en succes.

Faglige kompetencer

Struktureret, administration, kommunikativ, erfaring fra private virksomhed.

Personlige kompetencer

Ambitiøs, resultatorienteret, ansvarlig, energisk og fleksibel.

Uddannelser

Bl.a. Merkantil mellemlederuddannelse, Nordisk Landboskole. Efteruddannelse, Export Engineer. Journalistik for kommunikationsfolk, Journalisthøjskolen, Århus.

IT

Arbejdet med stort set alle programmer i Microsoft Office pakken, WorkPoint (dokumenthåndtering), Skyhost, Navision. Hver arbejdsplads sine systemer, er vant til at sætte mig ind i såvel nye systemer som ny viden

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk:De seneste 8 år daglig kommunikation, skriftligt og mundtligt . Tysk: Forstår tale og skrift, mangler selv rutine i samme

Bopæl

Køge

Kandidat

Dbt

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Servicekoordinator

Struktureret - Energisk – Kreativ

Hvad kan jeg tilbyde

Bred erfaring. Energisk og tager selvstændigt ejerskab for opgaverne, skaber overblik med sans for detaljer og planlægger egne opgaver. Skaber system og struktur. Styr på mine opgaver, selvtænkende, troværdig, leverer kvalitet til tiden – gerne før. Reflekterer over muligheder til gavn for firmaet ved rutineprægede praktiske eller administrative opgaver.

Ønske til nyt job

I en innovativ virksomhed, er jeg blæksprutten med variation i opgaverne og bindeleddet mellem f.eks. lageret, salgsafdelingen og kunden. Jeg tager imod og opretter ordren, planlægger hvordan og hvornår leveringen skal foregå. Er kontaktpersonen, når kunden har brug for at vide mere om f.eks. leveringstid, hvordan og hvornår tingene skal foregå, fakturering m.m. Jeg udarbejder mindre tilbud. Ved f.eks. fravær hjælper jeg gerne til med evt. at pakke til forsendelse.

Faglige kompetencer

Struktureret, administration, kommunikativ, erfaring fra private virksomhed.

Personlige kompetencer

Imødekommende, detaljeorienteret, kreativ, energisk og ansvarlig.

Uddannelser

Kontorassistent og Social- og Sundhedsassistent.

IT

Microsoft Word, Excel, Outlook, SAP, Mares, Access, Rambøll Care

Sprog

Dansk: Højt niveau i skrift og tale (Modersmål) , engelsk: Middel i skrift og tale og tysk: Kan genopfriskes efter behov.

Bopæl

Køge og omegn.

Kandidat

Frk

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Sekretær - Koordinator

Hvad kan jeg tilbyde

I mig vil I få en sekretær og koordinator med stort K - der brænder for - og har styr på de administrative funktioner, og som kan være med til at gøre en forskel. Jeg er i mit rette element, når jeg kan hjælpe og løse alle typer af administrative opgaver, lige fra sekretæropgaver til reception og kundeservice - store som små. Jeg er personen som har styr på hvad der rører sig i virksomheden, og har altid fingeren på pulsen og bidrager til at hverdagen glider nemmere.

Ønske til nyt job

Et job som sekretær, kontorassistent, receptionist, kunderådgiver, koordinator el.lign. Titel eller branche er ikke det afgørende, men det er jobindholdet. Jeg trives med en bladning af administrative og praktiske opgaver, samt være i kontakt med mange i løbet af dagen.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, pensionsinstitut og banker. Kontor, reception og kundeservice.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, kvalitetsbevidst, fleksibel, venlig og imødekommende.

Uddannelser

Kontoruddannet. Human Resource Management. Personalejura.

IT

Microsoft Office (meget rutineret). Navision, SAP, Workzone. Switchboard. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.

Sprog

Dansk (modersmål). Engelsk og forstår og taler lidt svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Lis

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

TeamKoordinator Teamsekretær

Studieadministrativ koordinator - sagsbehandler - kursussekretær

Hvad kan jeg tilbyde

I mig vil I få en medarbejder, der brænder for at levere den bedst mulige service, og gøre en forskel i hverdagen, både internt og eksternt, og for den organisation jeg er en del af. Er god til at etablere kontakt til kunder, kolleger og andre samarbejdspartnere i en organisation – er god til at få alle ender til at mødes og altid, med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle.
Altid at have kunden i fokus, er for mig en selvfølge, og noget jeg sætter en stor ære i, og jeg er i mit rette element, når jeg er med til at igangsætte, gennemføre og afslutte opgaver og projekter. Jeg har et veludviklet servicegen, og det der kendetegner mig er, at have en høj faglig stolthed, være detaljeorienteret, struktureret og målrettet. Er altid imødekommende, åben og smilende, og mester i ”boldakrobatik”, både dem man selv skal tage, gribe, samt dem der skal dribles videre.

Ønske til nyt job

Jeg trives bedst i en kultur med en uformel omgangstone, og et miljø hvor kollegial sparring er en naturlighed der driver, og præger hverdagen. For mig går teamånd og samarbejde hånd i hånd, og jeg gør mit til at bidrage til et godt, humoristisk og respektfuldt samarbejde, både faglig og socialt. Jeg er initiativrig, med et positivt livssyn - og mener der skal være plads til et godt grin i en travl hverdag – dette, uden det går ud over det professionelle virke, nærmest tværtimod.

Faglige kompetencer

Struktureret, kvalitetssikring, motiverende, kommunikativ, sikkerhed og orden, erfaring fra kommuner, private virksomheder og staten.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, fleksibel, kvalitetsbevist og kundeorienteret.

Uddannelser

Kontorelev, Københavns Tekniske Skole, speciale i kursuskoordinering Advokatsekretær, Advokatsekretærskolen i København.

IT

EASY A, SIS, WISEflow, Efteruddannelse.dk, E-doc -mange af systemerne på superbruger niveau.
Daglig brug af Microsoft Office, Internet og Intranet. GDPR håndtering.
Har været med til at kortlægge, strukturere og effektivisere arbejdsgange, ifm. konvertering af Københavns
Kommunes kursusadministrative system.

Sprog

Dansk: Modersmål: Perfektionist, orden, korrekturlæsning og struktur. Det har stor betydning for min hverdag. Engelsk: Mundtligt og skriftligt. Teknisk engelsk indenfor uddannelsesverden. Svensk og norsk: Læse og forstå

Bopæl

Greve

Kandidat

Tla

Direktionssekretær / Koordinator

Hvad kan jeg tilbyde

En aktiv, kreativ og arbejdsom koordinator, som har stor erfaring med at være drivkraften i en virksomhed/offentlig instans, hvor der er mange løse ender, som skal bindes sammen.
Med mine gode sprogkundskaber i tysk, engelsk og dansk kan jeg være bindeledet mellem mange interessenter. Er dygtig til dansk og tysk retskrivning, grammatik, møderapporter og andre typiske ad hoc opgaver i en direktion.

Ønske til nyt job

Dette er mit ønskejob og kan det forenes har du en vigtig sparringspartner til at videreudbygge virksomheden. Jeg ønsker gerne en stor samarbejdsflade, og kan det forenes kan vi sammen udvikle virksomheden.
Jeg er klar, er du?

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private og staten, administration, møde og eventkoordinator.

Personlige kompetencer

Kvalitetsbevidst, detaljeorienteret, ambitiøs, disciplineret og resultatorienteret.

Uddannelser

Kontor allround Viborg Varmeværk - Sprogkursus - krav fra Folketinget, Dansk Bjerg kommunikation Kbh. Regnskabskursus - Udvidet PC-kørekort Sprog og kommunikation – tysk - Erhvervskommunikation I i tysk og Kursus i Referat- og notatteknik.

IT

Microsoft Office 365 – Superbruger - Outlook – Superbruger - Navision C5 - Superbruger, Offentlige data og Økonomi og registrering.

Sprog

Dansk og tysk modersmål: Skrift og tale, engelsk, flydende - skrift og tale.

Bopæl

Helsingør

Kandidat

irg