Administrationsledelse

Administration

Direktionssekretær/koordinator – PA – Chefsekretær – Sekretær – Receptionist

Vi har 37 dygtige administratorer

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: At administration er vigtig funktion i dagligdagen. Der flyder mange forskellige opgaven igennem virksomheden, der skal også her være de bedste kompetencer til at løse opgaverne.

Vi har valgt at dele kandidaterne op i to kategorier:

1. Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

2. Direktionssekretær - PA -

Loyal - Pligtopfyldende - Serviceorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

I får en udadvendt person med et stort servicegen og med fokus på de kundevenlige funktioner. Jeg er i stand til at bevare det store overblik, har flair for at organisere og have styr på detaljerne, og deadlines overholdes altid. Jeg kan håndtere samtlige slags administrative opgaver i alt fra indkøb, sekretæropgaver, møde og event planlægning, lidt salg, reception og sagsbehandling inden for HR-området. I får også en person, som er i stand til at kommunikere på alle niveauer og er praktisk anlagt med hænderne skruet godt på.

Ønske til nyt job

Et job hvor service er en vigtig del af arbejdsdagen og hvor jeg er med i f.eks. forskellige events, og hvor der faktisk er kontakt med andre mennesker/kunder/borgere. Jeg vil trives godt med at prøve og lære noget nyt og vil gerne være med til udvikle både firma og mig selv. Et job hvor man kan få brug for mine tyske evner, vil også være rigtig godt.

Faglige kompetencer

Administration, møde og event koordinator, personlig service, præcis til møder, kvalitetssikring, undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, struktureret, erfaring fra staten, erfaring fra private virksomheder og indretning.

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, kundeorienteret, ansvarlig, omstillingsparat og fleksibel.

Uddannelser

Kontor allround og toldassistent.

IT

Microsoft Office Pakken og C5.

Sprog

Engelsk (rutineret), tysk (rutineret), norsk/svensk (forståelse).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

MAA

Partner

Ken Riis Ingerslev

Koordinering - Proaktiv - Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde

Som 3-sproget koordinator supporterer jeg ledere og ledelsesteams med at eksekvere på forretningsstrategier. Min værdiskabelse ligger i, at jeg skaber overblik og holder det, så intet bliver glemt. Jeg optimerer en leders tid og kan få lederens dag til at hænge sammen ved at tage mig af de praktiske opgaver. På den måde kan min leder fokusere på at udvikle virksomheden. Min opgavepalette spænder bredt: Fra de lavpraktiske opgaver, som f.eks. mødeplanlægning fra A til Z, til de mere projektstyrede opgaver, hvor jeg planlægger, driver og afslutter aktiviteter, som understøtter virksomhedens strategi.

Ønske til nyt job

Jeg brænder for at skabe resultater i et internationalt miljø og bidrage til, at strategier bliver implementeret i et tæt samarbejde med ledelsen og ledelsesteamet. Jeg vil gerne have mulighed for at stå for egne projekter og at jeg i den rolle kan arbejde på tværs med andre i organisationen. Jeg ønsker også at være et sted, hvor kan jeg udvikle mig personligt og fagligt og hvor jeg også har mulighed for at arbejde med præsentationer.

Faglige kompetencer

Projektledelse/koordinering, kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring med private virksomheder, møde og eventkoordinator, administration, undervisningserfaring og motiverende.

Personlige kompetencer

Resultatorienteret, opfølgning, kreativ, fleksibel, ogdetaljeorienteret

Uddannelser

NLP Business Practitioner, NLP Master Practitioner, Project Manager (Mannaz), Communication training (Mannaz), erhvervssproglig diplomuddannelse (CBS) og korrespondent/PA engelsk, dansk, tysk (Flensborg).

IT

Microsoft Office, Adobe Creative Cloud (Indesign, Illustrator, Lightroome, Photoshop, Premier Pro) og WordPress Squarespace.

Sprog

Dansk (modersmål), tysk (modersmål), engelsk (modersmål niveau).

Bopæl

Region Hovedstaden

Kandidat

Bbr

Partner

Ken Riis Ingerslev

Loyal - Pligtopfyldende - Serviceorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

I får en udadvendt person med et stort servicegen og med fokus på de kundevenlige funktioner. Jeg er i stand til at bevare det store overblik, har flair for at organisere og have styr på detaljerne, og deadlines overholdes altid. Jeg kan håndtere samtlige slags administrative opgaver i alt fra indkøb, sekretæropgaver, møde og event planlægning, lidt salg, reception og sagsbehandling inden for HR-området. I får også en person, som er i stand til at kommunikere på alle niveauer og er praktisk anlagt med hænderne skruet godt på.

Ønske til nyt job

Et job hvor service er en vigtig del af arbejdsdagen og hvor jeg er med i f.eks. forskellige events, og hvor der faktisk er kontakt med andre mennesker/kunder/borgere. Jeg vil trives godt med at prøve og lære noget nyt og vil gerne være med til udvikle både firma og mig selv. Et job hvor man kan få brug for mine tyske evner, vil også være rigtig godt.

Faglige kompetencer

Administration, møde og event koordinator, personlig service, præcis til møder, kvalitetssikring, undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, struktureret, erfaring fra staten, erfaring fra private virksomheder og indretning.

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, kundeorienteret, ansvarlig, omstillingsparat og fleksibel.

Uddannelser

Kontor allround og toldassistent.

IT

Microsoft Office Pakken og C5.

Sprog

Engelsk (rutineret), tysk (rutineret), norsk/svensk (forståelse).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

MAA

Partner

Ken Riis Ingerslev

Serviceminded – Struktureret – Engagere

Hvad kan jeg tilbyde

Med empati og passion kan jeg tilbyde jer en positiv indstilling til mine omgivelser, samt de mennesker jeg er i berøring med. Jeg har stor succes med at indgå i et team, hvor struktur og engagement er min drivkraft. Jeg er serviceminded og kundefokuseret, og har altid fået positiv feedback i mine roller som firmaets ansigt ud ad til. Min empati kommer alle til gode, og jeg er kendt for at være en god kollega og loyal medarbejder, der samarbejder med alle til fælles udbytte.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker et job inden for Administration og service, eller HR og Facility Management hvor jeg kan bidrage med min store erfaring, samt kompetencer.

Faglige kompetencer

Administration, personlig service, undervisningserfaring, leder erfaring, struktureret, kommunikativ.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, indsigtsfuld, kundeorienteret, og omstillingsparat.

Uddannelser

2010 HF: Engelsk A, Dansk A, Samfundsfag B, Filosofi C, Tysk B
1998 Key Account Manager Diploma: British Airways PLC
1989 Telefon Salgs Teknikker: British Airways PLC
1982 Receptionist Elev: Trust House Forte Hotels London

IT

Telefonadministration og IP-telefoni
Zylinc omstillingssystem
Billet reservationssystemer BABS & Amadeus
MS Office pakken
Videoplatform Zoom, Teams

Sprog

Engelsk: Modersmål.
Dansk: Flydende mundtligt/skriftligt.
Nordisk: Forstår.
Tysk: Forstår

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Slo

Partner

Morten Wittrup Præstbro

Serviceminded – Struktureret – Engagere

Hvad kan jeg tilbyde

Med empati og passion kan jeg tilbyde jer en positiv indstilling til mine omgivelser, samt de mennesker jeg er i berøring med. Jeg har stor succes med at indgå i et team, hvor struktur og engagement er min drivkraft. Jeg er serviceminded og kundefokuseret, og har altid fået positiv feedback i mine roller som firmaets ansigt ud ad til. Min empati kommer alle til gode, og jeg er kendt for at være en god kollega og loyal medarbejder, der samarbejder med alle til fælles udbytte.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker et job inden for Administration og service, eller HR og Facility Management hvor jeg kan bidrage med min store erfaring, samt kompetencer.

Faglige kompetencer

Administration, personlig service, undervisningserfaring, leder erfaring, struktureret, kommunikativ.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, indsigtsfuld, kundeorienteret, og omstillingsparat.

Uddannelser

2010 HF: Engelsk A, Dansk A, Samfundsfag B, Filosofi C, Tysk B
1998 Key Account Manager Diploma: British Airways PLC
1989 Telefon Salgs Teknikker: British Airways PLC
1982 Receptionist Elev: Trust House Forte Hotels London

IT

Telefonadministration og IP-telefoni
Zylinc omstillingssystem
Billet reservationssystemer BABS & Amadeus
MS Office pakken
Videoplatform Zoom, Teams

Sprog

Engelsk: Modersmål.
Dansk: Flydende mundtligt/skriftligt.
Nordisk: Forstår.
Tysk: Forstår

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Slo

Partner

Morten Wittrup Præstbro

Hvad kan jeg tilbyde

Ledelsessupport med alle facetter i sekretærarbejde. Møde- og rejseplanlægning til udførelse af større og mindre personaleevents. Bred erfaring med HR opgaver – stillingsopslag, rekruttering og onboarding. Ledelseserfaring.

Ønske til nyt job

Office-Manager, direktionssekretær, koordinerende roller, HR, og gerne medopstart af mindre virksomhed med pionerånd.

Faglige kompetencer

Motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, afdelingschef, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø, personlig service, indretning og leder.

Personlige kompetencer

Beslutsom, energisk, imødekommende, lederevner og omstillingsparat.

Uddannelser

Advokatsekretær – kursus 2011
Uddannet sygehjælper fra RH – 1990
Excel kursus 2018
Talent Manager/Talent Recruiter kursus og implementering 2017
Outlook kursus 2017
Stresspotterkursus 2015
Retorikkursus 2014
HR Konsulenten 2013
Jurakursus 2009

IT

Officepakken

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk – middel
Begår mig på skandinavisk

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Nin

Partner

Morten Wittrup Præstbro

Hvad kan jeg tilbyde

Ledelsessupport med alle facetter i sekretærarbejde. Møde- og rejseplanlægning til udførelse af større og mindre personaleevents. Bred erfaring med HR opgaver – stillingsopslag, rekruttering og onboarding. Ledelseserfaring.

Ønske til nyt job

Office-Manager, direktionssekretær, koordinerende roller, HR, og gerne medopstart af mindre virksomhed med pionerånd.

Faglige kompetencer

Motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, afdelingschef, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø, personlig service, indretning og leder.

Personlige kompetencer

Beslutsom, energisk, imødekommende, lederevner og omstillingsparat.

Uddannelser

Advokatsekretær – kursus 2011
Uddannet sygehjælper fra RH – 1990
Excel kursus 2018
Talent Manager/Talent Recruiter kursus og implementering 2017
Outlook kursus 2017
Stresspotterkursus 2015
Retorikkursus 2014
HR Konsulenten 2013
Jurakursus 2009

IT

Officepakken

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk – middel
Begår mig på skandinavisk

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Nin

Partner

Morten Wittrup Præstbro

Hvad kan jeg tilbyde

Mange års erfaring inden for detailhandel, drift af butik, Webshop og sociale Medier, samt oplæring og coaching af personale . Meget kvalitetsbevidst og godt øje for merchandising og vinduesudstilling.. Rutineret indkøber på messer og ved leverandørbesøg i danmark og udland. Erfaring med facebook reklamer, samt sociale medier som salgsfremmende værktøj. Stor erfaring med iværksætteri fra ide til færdigt projekt. Økonomistyring og omkostningsbevidsthed. Fokus på at skabe et godt arbejdsmiljø og trivsel.

Ønske til nyt job

Butiks leder, Assisterende butiksansvarlig. Gerne med arbejdsområder inden for Webshop og sociale medier, samt opgaver i forbindelse med merchandising. Engros salg indenfor tøj, brugskunst og møbel branchen. Receptionist og konference medarbejder i hotelbranchen. Sælger i showroom. Indkøbsassistent. Fritidsklub medarbejder. Job relaterede til genbrug.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra privat skole.

Personlige kompetencer

Forretningsorienteret, innovativ, kreativ, kundeorienteret og resultatorienteret.

Uddannelser

Parsons School of Design Certifikat i indendørs arkitektur Oasis N.Y.
Butiksassistent
Roskilde Katedralskole Student

IT

Microsoft Office, godt kendskab til Windows og Mac. videoplatform Zoom og Teams, økonomi og lagerstyring i C5 Navision, Appel pages, website-platform Concrete 5, drift af webshop, Instagram og Facebook. Annoncering på sociale medier

Sprog

Dansk modersmål. Engelsk i skrift og tale.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Cah

Partner

Morten Wittrup Præstbro

Hvad kan jeg tilbyde

Stor og bred erfaring med forskelligartede projektopgaver samt administrationen. Jeg er dygtig til at være den der samler trådene i projekt sammenhæng og højt fagligt samarbejde med mine kollegaer og øvrige aktører. Jeg brænder for at indgå i et team og få de daglige opgaver løst på bedst mulige måde, det er motiverende at arbejde med mange forskellige faggrupper på tværs af organisationen. Jeg kan samarbejde / begå mig med medarbejdere på alle niveauer.

Ønske til nyt job

Projektmedarbejder eller en administrativ funktion i en virksomhed hvor mennesket eller relationer til mennesker er i centrum. Hvor jeg kan gøre noget for nogen og være en del af noget større.

Faglige kompetencer

Struktureret, præsis til møder, administration, arbejdsmiljø og erfaring fra private virksomheder

Personlige kompetencer

Ansvarlig, disciplineret, forretningsorienteret, omstillingsparat og social.

Uddannelser

Akademiøkonom med speciale i eksport, Internationalt leder-/ coachingkursus for Canon, Influencing & Negotiation skills, Canons nordiske Talent program, BAR kontor konflikthåndtering,

IT

Akademiøkonom med speciale i eksport, Internationalt leder-/ coachingkursus for Canon, Influencing & Negotiation skills, Canons nordiske Talent program og BAR kontor konflikthåndtering,

Sprog

Dansk som modersmål
Tysk på brugerniveau tale
Engelsk på forhandlingsniveau skrift og tale

Bopæl

Jyllinge

Kandidat

Ckl

Partner

Mette Skov

Backoffice/kundeservice incl. bogholderi

Selvstændig - Effektiv - Erfaren

Hvad kan jeg tilbyde

Bred og alsidig erfaring inden for administrative og (mindre) regnskabs-opgaver. Kundebetjening, korrespondance, ordrebehandling, fakturering, salgssupport m.v.. Trives med ad hoc såvel som rutineprægede opgaver. Hurtig på tasterne med både tekst og tal. Jeg er skarp til at sætte mig ind i nye arbejdsområder. Med et fantastisk overblik kan jeg hurtigt prioritere/omprioritere opgaver og også hjælpe til hvor nødvendigt. Mit gode humør og rummelighed betyder, at jeg samarbejder og kommunikerer godt med alle.

Ønske til nyt job

Gerne administrativt arbejde inden for B2B eller B2C. Opgaverne kan f.eks. være ordrebehandling, fakturering, salgssupport. Det kan også være web-relaterede opgaver som hjemmesideopdatering/optimering eller E-commerce .Bogholderimæssige opgaver kan være en mulighed eller reception med tilhørende opgaver. Et firma med flad, åben struktur og helst hvor humor og godt humør trives. Jeg er meget alsidig og udfører alle opgaver efter kort instruktion.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, Struktureret, præsis til møder, erfaring fra private virksomheder og administration,

Personlige kompetencer

Ansvarlig, energisk, kundeorienteret, omstillingsparat og resultatorienteret.

Uddannelser

2021 6-ugers kursus i E-Handel, Kursusfabrikken , Online
2017 6-ugers kursus i Grundlæggende Regnskab, Roskilde Handelsskole
2000 Salgsassistent m/speciale: Glas og Porcelæn, Bahne a/s, Handelshøjskolen i Odder

IT

· Microsoft Office · SAP · Online regnskabsprogram · Billy · Microsoft Dynamic AX · Sharepoint · Navision C5

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (god forståelse), svensk (god forståelse) og tysk (rimelig forståelse)

Bopæl

P.T. Frederikssund kommune – pr. 1/8 Veksø kommune Søger job: Primært Storkøbenhavn – Nord og vest for København, men er åben for hele Sjælland

Kandidat

Rie

Partner

Dorthe Ingerslev

Arbejdsom - Fastholdende - Mødestabil

Hvad kan jeg tilbyde

Søger mit sidste ansvarsbevidste job, som medspiller hos jer. Har stor erfaring med kundekontakt, -service og administrative opgaver. Velformuleret i skrift. Er vant til selvstændigt arbejde og personligt ansvar og præg på arbejdsopgaver. Er grundig og sætter en ære i, at kvaliteten er i orden. Træder altid ind ad døren med et godt humør.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker at være et sted, hvor der er kundekontakt (personligt, telefonisk, e-mails). Ønsker gode humoristiske kollegaer og en udadvendt dynamisk, ansvarlig og respektfuld chef. Søger 32-37 timer ugentlig. Et job, der kombinerer kontakt med kunder, interne medarbejdere og administrative opgaver. Værdsætter imødekommenhed, god og professionel service, ansvarlighed og hjælpsomhed.

Faglige kompetencer

Struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, disciplineret, energisk og kundeorienteret

Uddannelser

Kontoruddannelser (Erhvervsuddannelsen EUD)
EFG basisuddannelse kontor Allround

IT

Nav og Excel

Sprog

Dansk modersmål, flydende skrift og tale
Engelsk rutineret skrift og tale
Tysk øvet tale
Skandinavisk forståelse tale

Bopæl

Jyllinge Roskilde Kommune

Kandidat

Mya

Partner

Hanne Lunddal Jensen

Løsningsorienteret - Effektiv - Empatisk

Hvad kan jeg tilbyde

Med mange års erfaring indenfor kontorfaget arbejder jeg struktureret med mine opgaver og er altid parat til at hjælpe og vejlede andre. Jeg ser løsninger fremfor begrænsninger og holder af at spare med kolleger for de optimale løsninger. Jeg løser kompetent og ansvarsfuldt små som store opgaver og følger op på deadlines, så opgaver bliver løst til tiden. Et smil og en frisk bemærkning baner altid vejen for et godt samarbejde.

Ønske til nyt job

Jeg er åben og nysgerrig for andre arbejdsopgaver – f.eks. intern salgssupport, kundeservice eller reception. Meget gerne et kontorjob i en mindre eller mellemstor virksomhed som ”blæksprutte”, hvor der er en skøn blanding af administrative og praktiske opgaver. Jeg er glad for sagsbehandling og formidling og brænder for at skabe et ligeværdigt samarbejde. En god dag for mig er, når jeg har gjort en forskel og sat mit aftryk på opgaven

Faglige kompetencer

Koordinator, personaleadministration, kursusadministration og studievejledning. Erfaring med hjemmesider, fakturering, journalisering og adgangskontrol.

Personlige kompetencer

Positiv, struktureret, øje for detaljerne, målrettet, analytisk og med en anerkendende tilgang

Uddannelser

Kontoruddannet fra IBM A/S, Teamledelse/Arbejdslystkonsulent, Intensivt regnskabskursus og diverse efteruddannelseskurser i administration og IT

IT

Tekstprogrammer: Microsoft Office, Journalisering: ESDH/DTU DOC, Økonomi: C5/NAV, SAP og ØES og CMS (web værktøj).

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (god forståelse), svensk (god forståelse) og tysk (rimelig forståelse)

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Bis

Partner

Hanne Lunddal Jensen

Løsningsorienteret - Naturlig - Beslutsom

Hvad kan jeg tilbyde

Et servicegen ud over det sædvanlige. Bred erfaring i alle administrative og servicerelaterede receptionsopgaver. En yderst professionel tilgang til alle der henvender sig på telefonen og personligt. Høj social intelligens, der bevirker at jeg lynhurtigt afkoder kropssprog og tonefald, og derved giver mig bedste tilgang til den enkelte kunde. Et smittende humør og er positiv nysgerrig på alle omkring mig. Min selvironi og lidt ”krøllede” måde at tænke/tale på, giver mig utallige løsningsmuligheder i opgaverne.

Ønske til nyt job

En større virksomheds reception, hvor jeg kan hjælpe ”nogen med noget”. En tidligere kollega sagde engang ”hvad jeg ikke har i hovedet, har Herdis i receptionen”. Hverken kunder eller opgaver bliver glemt. Alt bliver fulgt helt til dørs. Et alsidigt job i kontakt med både eksterne kunder og husets kolleger, som gør dagen uforudsigelig og spændende og hvor jeg er ”hjertet” i virksomheden, og dén der får alle de løse ender til at nå sammen.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde-og event koordinator, arbejdsmiljø, og personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, energisk, fleksibel, imødekommende og kundeorienteret.

Uddannelser

Receptionist.
Konflikthåndtering - og løsning
Kommunikation i praksis.
Brand og førstehjælp.

IT

IT: Skriv evt. teksten fra dit CV Superbruger i hele Officepakken, Outlook samt billedbehandling AX Journalisering i ESDHER Kendskab til Blue Idea og Renoweb KMD Easy.

Sprog

Dansk (modersmål) Skriv fra CV Engelsk, tysk, svensk og norsk

Bopæl

Frederiksværk, Nordsjælland

Kandidat

Hol

Partner

Dorthe Ingerslev

Serviceminded - Fleksibel - Hjælpsom

Hvad kan jeg tilbyde

Med mange års erfaring inden for kontorfaget, arbejder jeg struktureret med mine opgaver og holder af at hjælpe andre og er god til at inspirere og til at finde løsninger sammen med andre.  Jeg kan løse mange typer opgaver og er kompetent og rutineret. Desuden ligger jeg altid mit personlige engagement i arbejdet. Jeg er positiv, energisk og en smilende person med et højt serviceniveau.

Ønske til nyt job

Et område hvor der er stor fokus på service. Det kunne være i forretning/butik, indretning, udstillinger etc. Det kunne også være kontorjobs, som sekretær, koordinator, i administrationen eller arbejde med fakturering. Også bibliotek eller opdatering af hjemmesider har interesse. Det gør mig glad, hvis jeg kan sætte fodspor på det jeg har gjort og at jeg får lov til at være kreativ på arbejdspladsen med opgaver, arrangementer etc.  Jeg er fleksibel og også nysgerrig for andre arbejdsopgaver.

Faglige kompetencer

Erfaring fra kommune og stat, møde/event og administration.

Personlige kompetencer

Energisk, kreativ, imødekommende, kundeorienteret og omstillingsparat.

Uddannelser

Kommunom uddannelse, SAP og projektstyring i praksis.

IT

Microsoft Office, Unik, Paint Shop Pro, Publisher og Lotus.

Sprog

Dansk (Modersmål), engelsk (til husbehov), svensk (forstår) og norsk (forstår).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ams

Partner

Ken Riis Ingerslev

Struktureret - Selvstændig - Teamplayer

Godt humør – Flittig – Kan lide udfordringer

Hvad kan jeg tilbyde

Som PA/EA og project controller har jeg stor erfaring på det administrative område fra en stor global rådgivende ingeniørvirksomhed. Jeg kan skabe værdi gennem min strukturerede tilgang til opgaver med blik for proces og mål. Jeg er vant til at omgås fortrolige data og håndtere disse med respekt for de involverede parter, herunder GDPR. Jeg er selvstændigt arbejdende, og fungerer godt i teams og netværk, hvor vi kan dele vident nyt.

Ønske til nyt job

Min målsætning er at komme i en supportfunktion, hvor jeg kan levere god service, gode resultater og bygge gode relationer både på internt- og eksternt niveau. Jeg ønsker jobs både i den private såvel som den offentlige sektor.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø og personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, imødekommende, naturlig og social.

Uddannelser

30+ års erfaring som økonomimedarbejder og afdelingssekretær/PA.

IT

Microsoft Office pakken, SAP og Maconomy.

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk (Skrift og tale)

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Bsj

Partner

Lone Thulstrup Olufsen

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Godt humør – Flittig – Kan lide udfordringer

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg kan tilbyde en smilende, hårdtarbejdende, fleksibel administrativ blæksprutte, som elsker at arbejde med mennesker og gøre hverdagen lettere for andre. Er super god til at lære nye systemer og arbejdsopgaver. Jeg er altid villig til at lære noget nyt.

Ønske til nyt job

Administrativ medarbejder hos et lille firma,- gerne håndværker-virksomhed, hvor jeg kan være blæksprutten på kontoret ca. 25 timer ugl..

Faglige kompetencer

Kunde- og telefonpasning, multitasking, bogholderi, administration, personaleforhold og kalenderstyring

Personlige kompetencer

Smilende, ansvarlig, motiveret struktureret, selvstændig og lærenem.

Uddannelser

Generel kontoruddannelse - Lyngby Uddannelses Center, Lyngby
Grundlæggende erhvervsuddannelse med økonomi og administration
Social- og Sundhedsassistent
Ballerup Sundhedsskole

IT

MS Office

Sprog

Dansk
Engelsk

Bopæl

Kgs. Lyngby

Kandidat

Plm.

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Kundeorienteret - Struktureret - Løsningsorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Uddannet advokatsekretær med mange års erfaring som sekretær i revisionsbranchen. Særlig erfaring med Leasing. Bred kundekontakt incl. deltagelse og planlægning af events. Indbygget servicegen og god situationsfornemmelse. Kunden er altid i positivt centrum, også selvom de klager! Engageret, anerkendende og nærværende holdspiller, der arbejder ansvarsbevidst og struktureret. Videndeler gerne med kolleger, så opgaverne altid udføres så optimalt som muligt. Smilende og glad person, som evner at skabe gode og tillidsfulde samarbejdsrelationer. Smittende engagement og masser af gå-på-mod.

Ønske til nyt job

Jeg søger en virksomhed med administrative opgaver – meget gerne kombineret med talarbejde: fakturering/bogføring/debitorkontrol o lign. Jeg vil gerne arbejde et sted, hvor der er kundekontakt (personligt/telefonisk/besvarelse af mails). Et arbejde som skolesekretær ville også være godt, da jeg holder meget af at arbejde med mennesker og børn.

Faglige kompetencer

Kommunikation, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, Interne forsendelser,
sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator og personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, energisk, forretningsorienteret, kundeorienteret, kvalitetsbevidst og omstillingsparat.

Uddannelser

EFG – Handel og kontor
Advokatsekretær
e-Conomic (bogføring og regnskab)
Leasing (hvidvask/GDPR/whistleblower/terrorsikkerhed)

IT

Word
Excel
Powerpoint
Outlook
OneNote
Virk – indberet
Virk – Data
e-Conomic
Lotus Notes
Tinglysning.dk
Windows og OS X

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk (flydende)
Svensk (brugerniveau)
Tysk (brugerniveau)

Bopæl

Kgs. Lyngby – søger arbejde i hele landet, da jeg er villig til at flytte.

Kandidat

Gca

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Ærlig - Pligtopfyldende - Lyttende

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er fagligt velbevandret indenfor mange aspekter for kontorarbejde og jeg er en særdeles serviceorienteret person, der altid holder hvad jeg lover. Jeg er god til at skabe relationer på alle niveauer og giver altid kunden noget ekstra med en løsningsorienteret tilgang, hvor jeg bevarer roen også hvis kunden ikke er tilfreds/klager. Jeg er udadvendt og kan lide at have travlt, er fleksibel, har et godt humør og er altid målrettet, struktureret, engageret og vægter kvalitet højt.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker et sted med administrative opgaver, hvor man hjælper hinanden i et team, hvor man f.eks. også kan overlappe hinanden. Rutineprægede opgaver er helt fint og er faktisk at foretrække og det er godt, hvis man ved hvad man skal lave hver dag. Jeg vil gerne være et sted, hvor der er kontakt med kunder enten fysisk eller telefonisk og hvor der er diverse ad hoc. opgaver.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, administration og personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, lyttende, social og udholden.

Uddannelser

Merkonom i driftledelse og personaleadministration.

IT

Officepakken og Modulus.

Sprog

Dansk Modersmål. Engelsk (til husbehov), svensk og norsk (kendskab)

Bopæl

Sjælland

Kandidat

Bbu

Partner

Ken Riis Ingerslev

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Serviceminded – Målrettet - Effektiv

Hvad kan jeg tilbyde

Energisk, engageret, vidende, tillidsvækkende, resultatorienteret, social engageret, forandringsparat, velorienteret, finansiel stærk, overblik, fokus på detaljen, serviceminded og fleksibel.

Ønske til nyt job

Kundekontakt og administration, sparring med kollegaer, rådgivning af kunder, deltid/fuldtid, udadvendt, brug af erfaring og kompetencer, rutinepræget, callcenter.

Faglige kompetencer

Undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service, leder.

Personlige kompetencer

Beslutsom, fleksibel, imødekommende, kundeorienteret og resultatorienteret.

Uddannelser

2015-2015 Certificeret investingsrådgiver
1993-1993 Statsautoriseret ejendomsmægler, MDE
1981-1981 SVK – Regnskab
1980-1981 Sparekasseskolen
1977-1980 HA-Eksamen, CBS
1975-1977 Mat./samf. Studentereksamen, Roskilde katedralskole

IT

MS office - Word, Excel, PP – rutineret bruger
X-portalen - Bruger
BEC - Bruger
Navision - Bruger
Mindworking - Bruger (ejendomsmægler annoncesystem)
C&B - Bruger (ejendomsmægler sagssystem)
VIRK.dk - Bruger (virksomheders digitale adgang til det offentlige)

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk Forhandlingsniveau
Skandinavisk Forhandlingsniveau i tale (svensk og norsk)
Tysk Forstår, men taler og skriver ikke

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Kre

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Struktureret – Effektiv - Omgængelig

Hvad kan jeg tilbyde

Administrativ stærk, med sans for detaljerne, struktureret, skriftlig kommunikativt stærkt, godt overblik, vedholdende, favner både rutineopgaver og ad hoc. Arbejder selvstændigt, men også temaorienteret.

Ønske til nyt job

Søger reception, journalisering, kontorassistent, studiesekretær, kundeservice, blæksprutte funktioner, Lidt større firmaer, gerne Kbh. Fast, vikar/projekt, i et positivt miljø hvor der er kollegial sparring.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, sikkerhed og orden, administration, personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, disciplineret, imødekommende, kundeorienteret, resultatorienteret.

Uddannelser

EFG kontor All round • Roskilde Handelsskole.

IT

MS Officepakken
Navision
Captia, Bux
SAP 38
Workzone
Telefonomstillinger og kasseapperater

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk, skriver og taler
Tysk, forstår
Nordiske sprog, forstår.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Evj

Partner

Susanne Brinck Rudbeck

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Struktureret – Loyal - Empatisk

Hvad kan jeg tilbyde

Kontorassistent, med højt servicegen, fokus på god dialog med kunder, leverandører, logistikken samt virksomhedens mange forskellige afdelinger.

Ønske til nyt job

Gerne deltid, 20-25 timer, jeg trives med en blanding af administrative og praktiske opgaver, gerne kundeservice, support til sælgere, kontakt til mange forskellige afdelinger.

Faglige kompetencer

Motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, administration, personlig service

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, kundeorienteret, lyttende og opfølgende.

Uddannelser

2000 – 2001 Kosmetolog • Interclinique
1991 – 1991 Merkonom, enkeltfag – Virksomhedsøkonomi
1977 – 1977 Kontoruddanet
1974 – 1976 Handelsskole / Kontoruddannet • Toftegårdsskolen

IT

Dynamic AX
Concorde XAL
Lotus Notes
MS Office

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk i skrift og tale
Skandinavisk i skrift og tale

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Bte

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Engageret - Ansvarlig - Serviceminded

Hvad kan jeg tilbyde

I får en medarbejder, der er meget positiv, og der bestræber sig på, at yde en service udover det sædvanlige. Desuden er jeg god til at skabe relationer på tværs af faggrupper. Fagligt har jeg nemt ved at sætte mig ind i nye opgaver og systemer.

Ønske til nyt job

Arbejdsglæde / Miljø, Udvikle sig fagligt / Personligt, Teamspirit – ok at tillade / Få Hjælp / Hjælpe
Jeg ønsker et job, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, administration og præcis til møder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende og social.

Uddannelser

2014 – 2016 Kontorelev – Valby Praktikcenter
2013 – 2014 1 års skoleophold Roskilde Handelsskole
2010 – 2011 Sosu hjælper uddannelsen – Sosu skolen i Greve
2001 – 2004 Pædagog – Roskilde Pædagog Seminarium

IT

Bruger af hele Office - pakken.

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk – behersket mundtligt og skriftligt
Tysk – grundlæggende mundtlig og skriftligt

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Uør

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Kundeorienteret – Kvalitetsbevidst – Social

Hvad kan jeg tilbyde

Stor erfaring og viden om drift af en repræsentativ, professionel og serviceminded reception.
Dygtig koordinator, planlægger og afholdelse af arrangement. Administrativt arbejde og gode kommunikationsevner.

Ønske til nyt job

Jobtitel er ikke vigtig, men en virksomhed hvor man værdsætter: imødekommende hed, god og professionel service, engagement og fleksibilitet, ansvarlighed og hjælpsomhed

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcist til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, Internationale forsendelser, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø, personlig service og leder.

Personlige kompetencer

Imødekommende, energisk, fleksibel, Innovativ og ansvarlig.

Uddannelser

Studentereksamen, HHX, Akademiuddannelse i ledelse.

IT

MS Office
Topdesk
Pronestor
Conference Manager
Synkron.net

Sprog

Dansk - Modersmål/Tales/skrives
Engelsk - Rutineret/Tales/skrives
Tysk - Tales/forstås
Skandinavisk - Tales/forstås

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Ala

Partner

Mette Skov

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Jobparat – Optimist – Samarbejdsvillig

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er mødestabil og præsentabel, Engageret, venlig og smilende. Imødekommende og lydhør. Omhyggelig og flittig. God holdspiller som kan begå sig med alle. En god kollega.

Ønske til nyt job

Lagerarbejde, pakkeri og apotekerbud.

Faglige kompetencer

Struktureret, erfaring fra staten, erfaring fra privat virksomhed, administration, lagerarbejder og personlig service.

Personlige kompetencer

Disciplineret, omstillingsparat, lyttende, social, og imødekommende.

Uddannelser

• Folkeskolens 10. klasse, Østervangsskolen
• Etablering af mindre anlæg med fliser og planter, Vilvorde

IT

Alm. brugerniveau, er klar til mere træning.

Sprog

Dansk, mundtlig og skriftlig
Engelsk, turistniveau

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Pih

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Serviceminded - Engageret - Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde

Professionel og udadvendt smilende kvinde, der får energi af at tale med og omgås mennesker i kombination med
administrative opgaver. Har stor erfaring med kundeservice og administrative opgaver. Tager ansvar og initiativ til at opgaver gribes og bliver løst. Velformuleret i skrift og tale. Og kan begå mig på alle niveauer i en organisation.
Positiv mindset og omstillingsparat – trives med en hverdag, hvor ikke to dage er ens. Ser muligheder frem for begrænsninger, og har nemt ved at sætte mig ind i nye systemer. Jeg er fleksibel og giver gerne en ekstra hånd, hvor der er behov for det.

Ønske til nyt job

Et job der kombinerer kontakt med kunder/mennesker og administrative/praktiske opgaver. Eks.vis som receptionist på kontor, frontmedarbejder, kundeservice.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder og administration.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, energisk, fleksibel, imødekommende og kundeorienteret..

Uddannelser

Oprindelig uddannet salgsassistent og siden autodiadakt og dermed stor erfaring med og vant til selv at erhverve mig ny viden og erfaring på egen hånd.

IT

*Microsoft Office *Windows bruger *Outlook *Adobe IN Design *AS400
*CRM systemer *360° (Elektronisk sags- og dokumenthåndtering ESDH)
*Merkonomkurser: Ledelse og Samarbejde / Organisation * 50+ på vej mod nye udfordringer – FirmaPlus
*Mercuri Urval Virksomheds- mellemleder kursus med coaching et forløb over 3 mdr.
*Pt. i gang med et online kursus fra Århus Business College ”Administrativ IT / Superbruger”, hvor jeg bliver opdateret
på de nyeste udgaver i Excel, Word, PowerPoint og Outlook.

Sprog

Dansk - Modersmål
Engelsk - Rutineret
Dansk modersmål
Tysk, Svensk, norsk - Forstår og small talk
Italiensk - Turist…. er i gang med at lære det smukke sprog.

Bopæl

Gentofte Kommune

Kandidat

Ask

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Engagement - Målrettet - Fleksibel

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har mange års erfaring indenfor administration, kundeservice og reception. Jeg er engageret, målrettet og har et godt overblik, jeg har fokus på samarbejde og sparring med mine kollegaer. Jeg møder altid mennesker med et smil og en positiv attitude, om det er kunden eller borgeren, der træder ind ad døren, eller på telefonen.

Ønske til nyt job

Jeg søger mit sidste job, gerne deltid, men er også klar til fuldtid. Jeg er ikke låst på jobindhold, men jeg vil gerne have udadvendt kontakt, kombineret med forskellige administrative opgaver. Det vægter højt hos mig, at jeg har mit eget ansvarsområde, og derfra bidrager til løsning af forskellige øvrige opgaver. Min nye arbejdsplads, må gerne summe af glæde og passion, et godt kollegaskab, hvor vi videndeler, og hvor ledelsen er tæt på.

Faglige kompetencer

Motiverende, struktureret, præcis til møder, sikkerhed og orden, administration, personlig service.

Personlige kompetencer

Fleksibel, Kreativ, Kundeorienteret, kvalitetsbevidst, resultatorienteret

Uddannelser

2019-2019 Efteruddannelse, grundlæggende regnskab, Køge Handelsskole
2018-2018 Nænsom nødværge, Socialpsykiatrien Roskilde
2016-2016 HF engelsk – C niveau, VUC Roskilde
2016-2016 Førstehjælpskursus v/Førstehjælp.nu
2014-2014 NLP Coach Practitioner, NLP Huset Valby
1991-1995 Virksomhedsøkonomi, merkonom, Roskilde Handelsskole
1980-1981 Kontorelev, Næstved Tidende A/S
1979-1980 Handelsskolen Vordingborg/Næstved

IT

MS/365 Word, Excel, Outlook, Teams – erfaren
CRM erfaren
Navision C5 rutineret
e-conomic kendskab
Captia ESDH rutineret – scanning/journalisering
Conventus erfaren

Sprog

Engelsk: Mundtligt og skriftlig kommunikation på brugerniveau
Tysk: forstår men taler og skriver ikke – turistniveau.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Bwr

Partner

Susanne Brinck Rudbeck

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Serviceminded – Struktureret – Imødekommende

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg brænder for at levere den bedst mulige service, og har altid borgeren i fokus. Stor erfaring indenfor serviceområdet. Arkiv, journal, bibliotek. Struktureret, imødekommende, fleksibel, overblik.

Ønske til nyt job

Deltid, max 15 timer, 2-3 dage om ugen. Gerne rutineprægede opgaver, men håndterer også ad hoc.

Faglige kompetencer

Struktureret, præcis til møder, erfaring fra staten, administration, personlig service, erfaring fra private skoler eller gymnasier

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende, lyttende, omstillingsparat

Uddannelser

• Grundkursus 1. del • Danmarks Forvaltningshøjskole
• Nysproglig • Amtsgymnasiet, Roskilde

IT

MS office
DDElibra
ScanJour

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk (tale, godt kendskab), tysk (tale, kendskab.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Kac

Partner

Susanne Brinck Rudbeck

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Empatisk - Serviceminded - Ansvarsbevidst

Hvad kan jeg tilbyde

En enorm kompetence indenfor det administrative. Jeg er altid villigt til at lære nyt - f.eks. IT.
Jeg er en pligtopfyldende og fleksibel medarbejder, som er åben overfor mange forskellige opgaver. Mit engagement er stort og jeg træder altid ind igennem døren med godt humør.
Jeg både ser borgeren/kunder og kollegaer og er god til at lytte til dem.

Ønske til nyt job

Jeg kan godt lide både at gå i dybden med opgaverne og de mere rutinemæssige opgaver. Variation i opgaverne er vigtigt. At have kontakt til både borgere og kollegaer er noget jeg sætter meget pris på og i det hele taget samarbejde på tværs med en god tone og humør vil være at foretrække. Det er rigtig fint med skrivearbejde også.

Faglige kompetencer

Erfaring fra kommuner, administration, struktureret, kvalitetssikring, personlig service.

Personlige kompetencer

Kreativ, disciplineret, fleksibel, politisk forståelse og imødekommende.

Uddannelser

Kommunom.

IT

Officepakken, Acadre, KMD, Kvantum, Opus og KAS vagtplanning.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk, tysk (samtale).

Bopæl

Sjælland.

Kandidat

Gep

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Koordinator - Backoffice - Administrativ medarbejder

Hvad kan jeg tilbyde

jeg er effektiv, hjælpsom, løsningsorienteret og giver gerne en hånd med og er derudover meget serviceorienteret.
Jeg er uddannet korrespondent i dansk, engelsk og fransk og har styr på kommunikation og korrektur og har opdateret mine færdigheder som korrekturlæser på dansk og indenfor regnskab.
Mit kendskab til It er godt og jeg er ikke bange for nye opgaver og systemer, som jeg får bedst føling med via hands-on metoden.
Jeg er udadvendt, ærlig og lader mig ikke slå ud af forandringer, men tilpasser mig arbejdsdagen, som den udvikler sig.

Ønske til nyt job

Min ønske går i retning af et sted, hvor arbejdsglæde, ærlighed og godt teamwork er en del af virksomhedens kultur og hvor der er mulighed for udvikling.
Virksomheden som jeg skal ansættes i, må meget gerne være en virksomhed som har godt ry og har et sundt og bæredygtigt formål i verden.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, erfaring fra statsadministration, bogholderi og regnskab.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel adfærd, sprogligt orienteret og troværdig.

Uddannelser

Intensiv kursus i regnskab, dansk korrekturlæseruddannelse og korrespondent.

IT

Navision Stat, Indfak, RejsUd, F2, Microsoft Dynamics NAV/AX, C5, Microsoft Office, Diverse journaliseringssystemer, Drupal CMS.

Sprog

Dansk (flydende), Engelsk (flydende), Fransk (flydende), Tysk (taler og forstår), Svensk (forstår), Norsk (forstår).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Cfp

Partner

Ken Riis Ingerslev

2. Direktionssekretær - PA

Chefsekretær PA

Hvad kan jeg tilbyde

I får i mig den chefsekretær og koordinator, der er vant til at få enderne til at mødes – med smil, overblik, prioriteringer af opgaver og omstillingsparathed. Jeg er god til at etablere kontakt til mennesker på alle niveauer i en organisation – og altid med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle. Mange års erfaring fra internationale virksomheder har givet mig min store forretningsforståelse – og jeg kommunikerer ubesværet på både tysk og engelsk.

Ønske til nyt job

Et job som PA eller chefsekretær, koordinator, salgssekretær, office manager el. lign. Jobtitel er ikke det afgørende – men jobindholdet og dét at jeg kan bruge mit stærke planlægningsgen og mine solide sprogkundskaber vejer tungere.

Faglige kompetencer

Erfaring fra privat virksomheder, Erfaring fra staten.

Personlige kompetencer

Energisk, fleksibel adfærd, fokus på kvalitet, forstår ledelsesprincipper og er sproglig.

Uddannelser

NLP Business - Performer kommunikation på arbejdspladsen, Konflikthåndtering, Bachelor´s degree English, Akademimerkonom, Bachelor´s degrees German.

IT

Microsoft Office Meget rutineret. SharePoint Meget rutineret (firmatilpasset udgave). Andre systemer: SAP, Navision, InDesign (kendskab), Adobe. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.

Sprog

Dansk Modersmål, Engelsk og tysk flydende opvokset med tysk. Læser og forstår svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ph.

Chefsekretær PA

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg kan styre chefens kalender og er altid på forkant med planlægningen. Deadlines bliver overholdt og jeg hjælper også, hvis en kollega har brug for at få lagt sidste hånd på kommateringen i en mail eller få sin engelske PowerPoint præsentation tjekket igennem. Derudover er jeg stærk i kommunikation og fleksibel i forhold til arbejdstid.

Ønske til nyt job

En god blanding af spændende ad-hoc opgaver og rutineopgaver. Jeg er skarp i planlægning af møder og rejser, korrespondance og oversættelse og er vant til ledelsesbetjening.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø og personlig service.

Personlige kompetencer

Imødekommende, disciplineret, ambitiøs, kvalitetsbevidst og omstillingsparat.

Uddannelser

Erhverssproglig korrespondent (engelsk og tysk), HH (sproglig).

IT

Microsoft Office.

Sprog

Engelsk (professionelt), tysk (professionelt), svensk (forstår skrift og tale).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Glb

Partner

Ken Riis Ingerslev

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Administration / Servicekoordinator / Receptionist

Hvad kan jeg tilbyde

I vil i mig få en medarbejder, der har lyst til spændende opgaver med professionel kundekontakt, der har et fagligt stærkt planlægnings- og servicegen, en der arbejder systematisk og effektivt. Sætter en ære i at hjælpe andre for at nå et mål – team spirit. Ordentlighed. Respekt.

Ønske til nyt job

Administrativt til et jobcenter, borgerservice, kursussekretær – f.eks. AOF/FOF eller uddannelsessted. Mine arbejdsopgaver må gerne dække både fordybelse i opgaverne og opgaver med kortvarig frist samt håndtering af kunder. Vil gerne have en chef, som lytter til mig, får mine kompetencer i spil og giver mig de udfordringer, jeg søger i et godt samarbejde.

Faglige kompetencer

Struktureret, Erfaring med kommuner, administration, personlig service, motiverende

Personlige kompetencer

Imødekommende, modig, detaljeorienteret, social og lyttende.

Uddannelser

Assistentuddannelsen i Københavns Amt. Arbejdsmarkedsafdelingen fællesdelen af Kommunom-uddannelsen på COK

IT

Daglig brug af Microsoft OFFICE, Internet og intranet. Bruger af det elektroniske Tinglysningssystem. Acadre, KMD-ØS-Web og KMD Opus

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk: Mundtlig og skriftlig på konversationsniveau

Bopæl

Brøndby

Kandidat

Svt

Chefsekretær PA

PROCES - STRUKTUR - RESULTAT = opgaver i mål

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er en ildsjæl, der ser det som et ’must’ at brænde for mit job. At formidle, at koordinere og samarbejde om
fælles mål, at skabe overblik og sikre effektive procedurer og arbejdsgange, at sikre deadlines samt optimering
af den interne og eksterne kommunikation - dét giver mig masser af arbejdsenergi og -glæde. Jeg trives med en
forventning om ”et øje på hver finger” for dermed at se nye muligheder. Arbejder resultatorienteret og proaktivt og
driver gerne processen fra idé til implementering fra A til Z. Trives rigtig godt med en varieret og uforudsigelig
arbejdsdag. Er altid åben overfor nye opgaver - kun fantasien sætter grænser. Ovenstående har været bindeleddet i alle mine jobs - uafhængig af branche.

Ønske til nyt job

Administrativ medarbejder - Direktionssekretær - PA’er - Koordinator - Projektmedarbejder
- eller måske noget helt andet …?
Det betyder mere for mig at jeg kan yde en indsats med de opgaver jeg er rigtig god til end hvilken titel eller branche jeg arbejder med. Jeg tænker gerne ”ud af boksen” - så gør I det samme kan det jo kun blive en succes.

Faglige kompetencer

Struktureret, administration, kommunikativ, erfaring fra private virksomhed.

Personlige kompetencer

Ambitiøs, resultatorienteret, ansvarlig, energisk og fleksibel.

Uddannelser

Bl.a. Merkantil mellemlederuddannelse, Nordisk Landboskole. Efteruddannelse, Export Engineer. Journalistik for kommunikationsfolk, Journalisthøjskolen, Århus.

IT

Arbejdet med stort set alle programmer i Microsoft Office pakken, WorkPoint (dokumenthåndtering), Skyhost, Navision. Hver arbejdsplads sine systemer, er vant til at sætte mig ind i såvel nye systemer som ny viden

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk:De seneste 8 år daglig kommunikation, skriftligt og mundtligt . Tysk: Forstår tale og skrift, mangler selv rutine i samme

Bopæl

Køge

Kandidat

Dbt

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Servicekoordinator

Struktureret - Energisk – Kreativ

Hvad kan jeg tilbyde

Bred erfaring. Energisk og tager selvstændigt ejerskab for opgaverne, skaber overblik med sans for detaljer og planlægger egne opgaver. Skaber system og struktur. Styr på mine opgaver, selvtænkende, troværdig, leverer kvalitet til tiden – gerne før. Reflekterer over muligheder til gavn for firmaet ved rutineprægede praktiske eller administrative opgaver.

Ønske til nyt job

I en innovativ virksomhed, er jeg blæksprutten med variation i opgaverne og bindeleddet mellem f.eks. lageret, salgsafdelingen og kunden. Jeg tager imod og opretter ordren, planlægger hvordan og hvornår leveringen skal foregå. Er kontaktpersonen, når kunden har brug for at vide mere om f.eks. leveringstid, hvordan og hvornår tingene skal foregå, fakturering m.m. Jeg udarbejder mindre tilbud. Ved f.eks. fravær hjælper jeg gerne til med evt. at pakke til forsendelse.

Faglige kompetencer

Struktureret, administration, kommunikativ, erfaring fra private virksomhed.

Personlige kompetencer

Imødekommende, detaljeorienteret, kreativ, energisk og ansvarlig.

Uddannelser

Kontorassistent og Social- og Sundhedsassistent.

IT

Microsoft Word, Excel, Outlook, SAP, Mares, Access, Rambøll Care

Sprog

Dansk: Højt niveau i skrift og tale (Modersmål) , engelsk: Middel i skrift og tale og tysk: Kan genopfriskes efter behov.

Bopæl

Køge og omegn.

Kandidat

Frk

Partner

Hans Ussing

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Sekretær - Koordinator

Hvad kan jeg tilbyde

I mig vil I få en sekretær og koordinator med stort K - der brænder for - og har styr på de administrative funktioner, og som kan være med til at gøre en forskel. Jeg er i mit rette element, når jeg kan hjælpe og løse alle typer af administrative opgaver, lige fra sekretæropgaver til reception og kundeservice - store som små. Jeg er personen som har styr på hvad der rører sig i virksomheden, og har altid fingeren på pulsen og bidrager til at hverdagen glider nemmere.

Ønske til nyt job

Et job som sekretær, kontorassistent, receptionist, kunderådgiver, koordinator el.lign. Titel eller branche er ikke det afgørende, men det er jobindholdet. Jeg trives med en bladning af administrative og praktiske opgaver, samt være i kontakt med mange i løbet af dagen.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, pensionsinstitut og banker. Kontor, reception og kundeservice.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, kvalitetsbevidst, fleksibel, venlig og imødekommende.

Uddannelser

Kontoruddannet. Human Resource Management. Personalejura.

IT

Microsoft Office (meget rutineret). Navision, SAP, Workzone. Switchboard. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.

Sprog

Dansk (modersmål). Engelsk og forstår og taler lidt svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Lis

Partner

Lone Olufsen

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

TeamKoordinator Teamsekretær

Studieadministrativ koordinator - sagsbehandler - kursussekretær

Hvad kan jeg tilbyde

I mig vil I få en medarbejder, der brænder for at levere den bedst mulige service, og gøre en forskel i hverdagen, både internt og eksternt, og for den organisation jeg er en del af. Er god til at etablere kontakt til kunder, kolleger og andre samarbejdspartnere i en organisation – er god til at få alle ender til at mødes og altid, med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle.
Altid at have kunden i fokus, er for mig en selvfølge, og noget jeg sætter en stor ære i, og jeg er i mit rette element, når jeg er med til at igangsætte, gennemføre og afslutte opgaver og projekter. Jeg har et veludviklet servicegen, og det der kendetegner mig er, at have en høj faglig stolthed, være detaljeorienteret, struktureret og målrettet. Er altid imødekommende, åben og smilende, og mester i ”boldakrobatik”, både dem man selv skal tage, gribe, samt dem der skal dribles videre.

Ønske til nyt job

Jeg trives bedst i en kultur med en uformel omgangstone, og et miljø hvor kollegial sparring er en naturlighed der driver, og præger hverdagen. For mig går teamånd og samarbejde hånd i hånd, og jeg gør mit til at bidrage til et godt, humoristisk og respektfuldt samarbejde, både faglig og socialt. Jeg er initiativrig, med et positivt livssyn - og mener der skal være plads til et godt grin i en travl hverdag – dette, uden det går ud over det professionelle virke, nærmest tværtimod.

Faglige kompetencer

Struktureret, kvalitetssikring, motiverende, kommunikativ, sikkerhed og orden, erfaring fra kommuner, private virksomheder og staten.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, fleksibel, kvalitetsbevist og kundeorienteret.

Uddannelser

Kontorelev, Københavns Tekniske Skole, speciale i kursuskoordinering Advokatsekretær, Advokatsekretærskolen i København.

IT

EASY A, SIS, WISEflow, Efteruddannelse.dk, E-doc -mange af systemerne på superbruger niveau.
Daglig brug af Microsoft Office, Internet og Intranet. GDPR håndtering.
Har været med til at kortlægge, strukturere og effektivisere arbejdsgange, ifm. konvertering af Københavns
Kommunes kursusadministrative system.

Sprog

Dansk: Modersmål: Perfektionist, orden, korrekturlæsning og struktur. Det har stor betydning for min hverdag. Engelsk: Mundtligt og skriftligt. Teknisk engelsk indenfor uddannelsesverden. Svensk og norsk: Læse og forstå

Bopæl

Greve

Kandidat

Tla

Chefsekretær PA

Direktionssekretær / Koordinator

Hvad kan jeg tilbyde

En aktiv, kreativ og arbejdsom koordinator, som har stor erfaring med at være drivkraften i en virksomhed/offentlig instans, hvor der er mange løse ender, som skal bindes sammen.
Med mine gode sprogkundskaber i tysk, engelsk og dansk kan jeg være bindeledet mellem mange interessenter. Er dygtig til dansk og tysk retskrivning, grammatik, møderapporter og andre typiske ad hoc opgaver i en direktion.

Ønske til nyt job

Dette er mit ønskejob og kan det forenes har du en vigtig sparringspartner til at videreudbygge virksomheden. Jeg ønsker gerne en stor samarbejdsflade, og kan det forenes kan vi sammen udvikle virksomheden.
Jeg er klar, er du?

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private og staten, administration, møde og eventkoordinator.

Personlige kompetencer

Kvalitetsbevidst, detaljeorienteret, ambitiøs, disciplineret og resultatorienteret.

Uddannelser

Kontor allround Viborg Varmeværk - Sprogkursus - krav fra Folketinget, Dansk Bjerg kommunikation Kbh. Regnskabskursus - Udvidet PC-kørekort Sprog og kommunikation – tysk - Erhvervskommunikation I i tysk og Kursus i Referat- og notatteknik.

IT

Microsoft Office 365 – Superbruger - Outlook – Superbruger - Navision C5 - Superbruger, Offentlige data og Økonomi og registrering.

Sprog

Dansk og tysk modersmål: Skrift og tale, engelsk, flydende - skrift og tale.

Bopæl

Sønderjylland

Kandidat

irg