For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:
Billedet viser: At administration er vigtig funktion i dagligdagen. Der flyder mange forskellige opgaven igennem virksomheden, der skal også her være de bedste kompetencer til at løse opgaverne.
Vi har valgt at dele kandidaterne op i to kategorier:
2. Direktionssekretær - PA - Vi har 4 dygtige kandidater
Serviceminded - Fleksibel - Hjælpsom
Hvad kan jeg tilbyde
Med mange års erfaring inden for kontorfaget, arbejder jeg struktureret med mine opgaver og holder af at hjælpe andre og er god til at inspirere og til at finde løsninger sammen med andre. Jeg kan løse mange typer opgaver og er kompetent og rutineret. Desuden ligger jeg altid mit personlige engagement i arbejdet. Jeg er positiv, energisk og en smilende person med et højt serviceniveau.
Ønske til nyt job
Et område hvor der er stor fokus på service. Det kunne være i forretning/butik, indretning, udstillinger etc. Det kunne også være kontorjobs, som sekretær, koordinator, i administrationen eller arbejde med fakturering. Også bibliotek eller opdatering af hjemmesider har interesse. Det gør mig glad, hvis jeg kan sætte fodspor på det jeg har gjort og at jeg får lov til at være kreativ på arbejdspladsen med opgaver, arrangementer etc. Jeg er fleksibel og også nysgerrig for andre arbejdsopgaver.
Faglige kompetencer
Erfaring fra kommune og stat, møde/event og administration.
Personlige kompetencer
Energisk, kreativ, imødekommende, kundeorienteret og omstillingsparat.
Uddannelser
Kommunom uddannelse, SAP og projektstyring i praksis.
IT
Microsoft Office, Unik, Paint Shop Pro, Publisher og Lotus.
Sprog
Dansk (Modersmål), engelsk (til husbehov), svensk (forstår) og norsk (forstår).
Som PA/EA og project controller har jeg stor erfaring på det administrative område fra en stor global rådgivende ingeniørvirksomhed. Jeg kan skabe værdi gennem min strukturerede tilgang til opgaver med blik for proces og mål. Jeg er vant til at omgås fortrolige data og håndtere disse med respekt for de involverede parter, herunder GDPR. Jeg er selvstændigt arbejdende, og fungerer godt i teams og netværk, hvor vi kan dele vident nyt.
Ønske til nyt job
Min målsætning er at komme i en supportfunktion, hvor jeg kan levere god service, gode resultater og bygge gode relationer både på internt- og eksternt niveau. Jeg ønsker jobs både i den private såvel som den offentlige sektor.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø og personlig service.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, imødekommende, naturlig og social.
Uddannelser
30+ års erfaring som økonomimedarbejder og afdelingssekretær/PA.
Jeg kan tilbyde en smilende, hårdtarbejdende, fleksibel administrativ blæksprutte, som elsker at arbejde med mennesker og gøre hverdagen lettere for andre. Er super god til at lære nye systemer og arbejdsopgaver. Jeg er altid villig til at lære noget nyt.
Ønske til nyt job
Administrativ medarbejder hos et lille firma,- gerne håndværker-virksomhed, hvor jeg kan være blæksprutten på kontoret ca. 25 timer ugl..
Faglige kompetencer
Kunde- og telefonpasning, multitasking, bogholderi, administration, personaleforhold og kalenderstyring
Personlige kompetencer
Smilende, ansvarlig, motiveret struktureret, selvstændig og lærenem.
Uddannelser
Generel kontoruddannelse - Lyngby Uddannelses Center, Lyngby
Grundlæggende erhvervsuddannelse med økonomi og administration
Social- og Sundhedsassistent
Ballerup Sundhedsskole
Uddannet advokatsekretær med mange års erfaring som sekretær i revisionsbranchen. Særlig erfaring med Leasing. Bred kundekontakt incl. deltagelse og planlægning af events. Indbygget servicegen og god situationsfornemmelse. Kunden er altid i positivt centrum, også selvom de klager! Engageret, anerkendende og nærværende holdspiller, der arbejder ansvarsbevidst og struktureret. Videndeler gerne med kolleger, så opgaverne altid udføres så optimalt som muligt. Smilende og glad person, som evner at skabe gode og tillidsfulde samarbejdsrelationer. Smittende engagement og masser af gå-på-mod.
Ønske til nyt job
Jeg søger en virksomhed med administrative opgaver – meget gerne kombineret med talarbejde: fakturering/bogføring/debitorkontrol o lign. Jeg vil gerne arbejde et sted, hvor der er kundekontakt (personligt/telefonisk/besvarelse af mails). Et arbejde som skolesekretær ville også være godt, da jeg holder meget af at arbejde med mennesker og børn.
Faglige kompetencer
Kommunikation, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, Interne forsendelser,
sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator og personlig service.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, energisk, forretningsorienteret, kundeorienteret, kvalitetsbevidst og omstillingsparat.
Uddannelser
EFG – Handel og kontor
Advokatsekretær
e-Conomic (bogføring og regnskab)
Leasing (hvidvask/GDPR/whistleblower/terrorsikkerhed)
IT
Word
Excel
Powerpoint
Outlook
OneNote
Virk – indberet
Virk – Data
e-Conomic
Lotus Notes
Tinglysning.dk
Windows og OS X
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (flydende)
Svensk (brugerniveau)
Tysk (brugerniveau)
Bopæl
Kgs. Lyngby – søger arbejde i hele landet, da jeg er villig til at flytte.
En moden, glad og altid smilende, frisk og udadvendt kvinde med gode samarbejdsevner. En person som kan møde kunden i øjenhøjde, give en personlig engageret oplevelse, yder et højt serviceniveau. Ser altid kundes ønsker og behov.
Ønske til nyt job
Jeg drømmer om at fortsætte som servicemedarbejder hvor kunden altid er i centrum. Samtidig kan jeg se mig selv på et lager hvor vi pakker vare ned eller i en detailhandel, men vigtigst vi har det sjovt.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, får kunden til at træffe beslutninger, struktureret, erfaring fra private virksomheder, personlig service, omsorgsfuld
Personlige kompetencer
Ansvarlig, imødekommende, kundeorienteret, naturlig og omstillingsparat.
Uddannelser
Ingen uddannelse
IT
Brugerniveau på MS Officepakken.
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk samtal godt niveau – skrift brugerniveau
Kendskab til tysk samtale
Jeg er fagligt velbevandret indenfor mange aspekter for kontorarbejde og jeg er en særdeles serviceorienteret person, der altid holder hvad jeg lover. Jeg er god til at skabe relationer på alle niveauer og giver altid kunden noget ekstra med en løsningsorienteret tilgang, hvor jeg bevarer roen også hvis kunden ikke er tilfreds/klager. Jeg er udadvendt og kan lide at have travlt, er fleksibel, har et godt humør og er altid målrettet, struktureret, engageret og vægter kvalitet højt.
Ønske til nyt job
Jeg ønsker et sted med administrative opgaver, hvor man hjælper hinanden i et team, hvor man f.eks. også kan overlappe hinanden. Rutineprægede opgaver er helt fint og er faktisk at foretrække og det er godt, hvis man ved hvad man skal lave hver dag. Jeg vil gerne være et sted, hvor der er kontakt med kunder enten fysisk eller telefonisk og hvor der er diverse ad hoc. opgaver.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, administration og personlig service.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, imødekommende, lyttende, social og udholden.
Uddannelser
Merkonom i driftledelse og personaleadministration.
IT
Officepakken og Modulus.
Sprog
Dansk Modersmål. Engelsk (til husbehov), svensk og norsk (kendskab)
Den røde tråd i mit arbejdsliv har altid været kundekontakt og service. Jeg trives bedst i et job, hvor jeg kan være det centrale omdrejningspunkt, der har styr på alle detaljerne uden at miste overblikket. Jeg er vant til selvstændigt at tage ansvar for mine arbejdsopgaver, og jeg sætter en ære i, at kvaliteten er i orden. Jeg har desuden en fleksibel og serviceminded indstilling, og jeg holder humøret højt – også i en travl hverdag.
Ønske til nyt job
Jeg vil gerne være i et kreativt miljø, f.eks. inden for kultur og design, jeg vil gerne servicere og skabe gode oplevelser. Jeg ønsker gode kollegaer, dynamisk chef. Jeg søger deltid og fuldtid.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, administration, møde- og eventkoordinator.
Personlige kompetencer
Detaljeorienteret, følsom, imødekommende, kundeorienteret, og kreativ.
Uddannelser
Kontorudannet
Selvudviklingskurser
IT
Microsoft Office
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk mundtlig skriftligt
Svensk mundtlig
Bopæl
Lyngby-Taarbæk og vil gerne arbejde i Storkøbenhavn
Energisk, engageret, vidende, tillidsvækkende, resultatorienteret, social engageret, forandringsparat, velorienteret, finansiel stærk, overblik, fokus på detaljen, serviceminded og fleksibel.
Ønske til nyt job
Kundekontakt og administration, sparring med kollegaer, rådgivning af kunder, deltid/fuldtid, udadvendt, brug af erfaring og kompetencer, rutinepræget, callcenter.
Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service, leder.
Personlige kompetencer
Beslutsom, fleksibel, imødekommende, kundeorienteret og resultatorienteret.
MS office - Word, Excel, PP – rutineret bruger
X-portalen - Bruger
BEC - Bruger
Navision - Bruger
Mindworking - Bruger (ejendomsmægler annoncesystem)
C&B - Bruger (ejendomsmægler sagssystem)
VIRK.dk - Bruger (virksomheders digitale adgang til det offentlige)
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk Forhandlingsniveau
Skandinavisk Forhandlingsniveau i tale (svensk og norsk)
Tysk Forstår, men taler og skriver ikke
Administrativ stærk, med sans for detaljerne, struktureret, skriftlig kommunikativt stærkt, godt overblik, vedholdende, favner både rutineopgaver og ad hoc. Arbejder selvstændigt, men også temaorienteret.
Ønske til nyt job
Søger reception, journalisering, kontorassistent, studiesekretær, kundeservice, blæksprutte funktioner, Lidt større firmaer, gerne Kbh. Fast, vikar/projekt, i et positivt miljø hvor der er kollegial sparring.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, sikkerhed og orden, administration, personlig service.
Kontorassistent, med højt servicegen, fokus på god dialog med kunder, leverandører, logistikken samt virksomhedens mange forskellige afdelinger.
Ønske til nyt job
Gerne deltid, 20-25 timer, jeg trives med en blanding af administrative og praktiske opgaver, gerne kundeservice, support til sælgere, kontakt til mange forskellige afdelinger.
Faglige kompetencer
Motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, administration, personlig service
Personlige kompetencer
Ansvarlig, imødekommende, kundeorienteret, lyttende og opfølgende.
I får en medarbejder, der er meget positiv, og der bestræber sig på, at yde en service udover det sædvanlige. Desuden er jeg god til at skabe relationer på tværs af faggrupper. Fagligt har jeg nemt ved at sætte mig ind i nye opgaver og systemer.
Ønske til nyt job
Arbejdsglæde / Miljø, Udvikle sig fagligt / Personligt, Teamspirit – ok at tillade / Få Hjælp / Hjælpe
Jeg ønsker et job, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, administration og præcis til møder.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende og social.
Stor erfaring og viden om drift af en repræsentativ, professionel og serviceminded reception.
Dygtig koordinator, planlægger og afholdelse af arrangement. Administrativt arbejde og gode kommunikationsevner.
Ønske til nyt job
Jobtitel er ikke vigtig, men en virksomhed hvor man værdsætter: imødekommende hed, god og professionel service, engagement og fleksibilitet, ansvarlighed og hjælpsomhed
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcist til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, Internationale forsendelser, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø, personlig service og leder.
Personlige kompetencer
Imødekommende, energisk, fleksibel, Innovativ og ansvarlig.
Uddannelser
Studentereksamen, HHX, Akademiuddannelse i ledelse.
IT
MS Office
Topdesk
Pronestor
Conference Manager
Synkron.net
Sprog
Dansk - Modersmål/Tales/skrives
Engelsk - Rutineret/Tales/skrives
Tysk - Tales/forstås
Skandinavisk - Tales/forstås
Jeg er mødestabil og præsentabel, Engageret, venlig og smilende. Imødekommende og lydhør. Omhyggelig og flittig. God holdspiller som kan begå sig med alle. En god kollega.
Ønske til nyt job
Lagerarbejde, pakkeri og apotekerbud.
Faglige kompetencer
Struktureret, erfaring fra staten, erfaring fra privat virksomhed, administration, lagerarbejder og personlig service.
Personlige kompetencer
Disciplineret, omstillingsparat, lyttende, social, og imødekommende.
Uddannelser
• Folkeskolens 10. klasse, Østervangsskolen
• Etablering af mindre anlæg med fliser og planter, Vilvorde
IT
Alm. brugerniveau, er klar til mere træning.
Sprog
Dansk, mundtlig og skriftlig
Engelsk, turistniveau
Professionel og udadvendt smilende kvinde, der får energi af at tale med og omgås mennesker i kombination med
administrative opgaver. Har stor erfaring med kundeservice og administrative opgaver. Tager ansvar og initiativ til at opgaver gribes og bliver løst. Velformuleret i skrift og tale. Og kan begå mig på alle niveauer i en organisation.
Positiv mindset og omstillingsparat – trives med en hverdag, hvor ikke to dage er ens. Ser muligheder frem for begrænsninger, og har nemt ved at sætte mig ind i nye systemer. Jeg er fleksibel og giver gerne en ekstra hånd, hvor der er behov for det.
Ønske til nyt job
Et job der kombinerer kontakt med kunder/mennesker og administrative/praktiske opgaver. Eks.vis som receptionist på kontor, frontmedarbejder, kundeservice.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder og administration.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, energisk, fleksibel, imødekommende og kundeorienteret..
Uddannelser
Oprindelig uddannet salgsassistent og siden autodiadakt og dermed stor erfaring med og vant til selv at erhverve mig ny viden og erfaring på egen hånd.
IT
*Microsoft Office *Windows bruger *Outlook *Adobe IN Design *AS400
*CRM systemer *360° (Elektronisk sags- og dokumenthåndtering ESDH)
*Merkonomkurser: Ledelse og Samarbejde / Organisation * 50+ på vej mod nye udfordringer – FirmaPlus
*Mercuri Urval Virksomheds- mellemleder kursus med coaching et forløb over 3 mdr.
*Pt. i gang med et online kursus fra Århus Business College ”Administrativ IT / Superbruger”, hvor jeg bliver opdateret
på de nyeste udgaver i Excel, Word, PowerPoint og Outlook.
Sprog
Dansk - Modersmål
Engelsk - Rutineret
Dansk modersmål
Tysk, Svensk, norsk - Forstår og small talk
Italiensk - Turist…. er i gang med at lære det smukke sprog.
Jeg har mange års erfaring indenfor administration, kundeservice og reception. Jeg er engageret, målrettet og har et godt overblik, jeg har fokus på samarbejde og sparring med mine kollegaer. Jeg møder altid mennesker med et smil og en positiv attitude, om det er kunden eller borgeren, der træder ind ad døren, eller på telefonen.
Ønske til nyt job
Jeg søger mit sidste job, gerne deltid, men er også klar til fuldtid. Jeg er ikke låst på jobindhold, men jeg vil gerne have udadvendt kontakt, kombineret med forskellige administrative opgaver. Det vægter højt hos mig, at jeg har mit eget ansvarsområde, og derfra bidrager til løsning af forskellige øvrige opgaver. Min nye arbejdsplads, må gerne summe af glæde og passion, et godt kollegaskab, hvor vi videndeler, og hvor ledelsen er tæt på.
Faglige kompetencer
Motiverende, struktureret, præcis til møder, sikkerhed og orden, administration, personlig service.
Jeg brænder for at levere den bedst mulige service, og har altid borgeren i fokus. Stor erfaring indenfor serviceområdet. Arkiv, journal, bibliotek. Struktureret, imødekommende, fleksibel, overblik.
Ønske til nyt job
Deltid, max 15 timer, 2-3 dage om ugen. Gerne rutineprægede opgaver, men håndterer også ad hoc.
Faglige kompetencer
Struktureret, præcis til møder, erfaring fra staten, administration, personlig service, erfaring fra private skoler eller gymnasier
En enorm kompetence indenfor det administrative. Jeg er altid villigt til at lære nyt - f.eks. IT.
Jeg er en pligtopfyldende og fleksibel medarbejder, som er åben overfor mange forskellige opgaver. Mit engagement er stort og jeg træder altid ind igennem døren med godt humør.
Jeg både ser borgeren/kunder og kollegaer og er god til at lytte til dem.
Ønske til nyt job
Jeg kan godt lide både at gå i dybden med opgaverne og de mere rutinemæssige opgaver. Variation i opgaverne er vigtigt. At have kontakt til både borgere og kollegaer er noget jeg sætter meget pris på og i det hele taget samarbejde på tværs med en god tone og humør vil være at foretrække. Det er rigtig fint med skrivearbejde også.
Faglige kompetencer
Erfaring fra kommuner, administration, struktureret, kvalitetssikring, personlig service.
Personlige kompetencer
Kreativ, disciplineret, fleksibel, politisk forståelse og imødekommende.
Uddannelser
Kommunom.
IT
Officepakken, Acadre, KMD, Kvantum, Opus og KAS vagtplanning.
Koordinator - Backoffice - Administrativ medarbejder
Hvad kan jeg tilbyde
jeg er effektiv, hjælpsom, løsningsorienteret og giver gerne en hånd med og er derudover meget serviceorienteret.
Jeg er uddannet korrespondent i dansk, engelsk og fransk og har styr på kommunikation og korrektur og har opdateret mine færdigheder som korrekturlæser på dansk og indenfor regnskab.
Mit kendskab til It er godt og jeg er ikke bange for nye opgaver og systemer, som jeg får bedst føling med via hands-on metoden.
Jeg er udadvendt, ærlig og lader mig ikke slå ud af forandringer, men tilpasser mig arbejdsdagen, som den udvikler sig.
Ønske til nyt job
Min ønske går i retning af et sted, hvor arbejdsglæde, ærlighed og godt teamwork er en del af virksomhedens kultur og hvor der er mulighed for udvikling.
Virksomheden som jeg skal ansættes i, må meget gerne være en virksomhed som har godt ry og har et sundt og bæredygtigt formål i verden.
Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder, erfaring fra statsadministration, bogholderi og regnskab.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel adfærd, sprogligt orienteret og troværdig.
Uddannelser
Intensiv kursus i regnskab, dansk korrekturlæseruddannelse og korrespondent.
IT
Navision Stat, Indfak, RejsUd, F2, Microsoft Dynamics NAV/AX, C5, Microsoft Office, Diverse journaliseringssystemer, Drupal CMS.
Sprog
Dansk (flydende), Engelsk (flydende), Fransk (flydende), Tysk (taler og forstår), Svensk (forstår), Norsk (forstår).
I får i mig den chefsekretær og koordinator, der er vant til at få enderne til at mødes – med smil, overblik, prioriteringer af opgaver og omstillingsparathed. Jeg er god til at etablere kontakt til mennesker på alle niveauer i en organisation – og altid med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle. Mange års erfaring fra internationale virksomheder har givet mig min store forretningsforståelse – og jeg kommunikerer ubesværet på både tysk og engelsk.
Ønske til nyt job
Et job som PA eller chefsekretær, koordinator, salgssekretær, office manager el. lign. Jobtitel er ikke det afgørende – men jobindholdet og dét at jeg kan bruge mit stærke planlægningsgen og mine solide sprogkundskaber vejer tungere.
Faglige kompetencer
Erfaring fra privat virksomheder, Erfaring fra staten.
Personlige kompetencer
Energisk, fleksibel adfærd, fokus på kvalitet, forstår ledelsesprincipper og er sproglig.
Uddannelser
NLP Business - Performer kommunikation på arbejdspladsen, Konflikthåndtering, Bachelor´s degree English, Akademimerkonom, Bachelor´s degrees German.
IT
Microsoft Office Meget rutineret. SharePoint Meget rutineret (firmatilpasset udgave). Andre systemer: SAP, Navision, InDesign (kendskab), Adobe. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.
Sprog
Dansk Modersmål, Engelsk og tysk flydende opvokset med tysk. Læser og forstår svensk og norsk.
Jeg kan styre chefens kalender og er altid på forkant med planlægningen. Deadlines bliver overholdt og jeg hjælper også, hvis en kollega har brug for at få lagt sidste hånd på kommateringen i en mail eller få sin engelske PowerPoint præsentation tjekket igennem. Derudover er jeg stærk i kommunikation og fleksibel i forhold til arbejdstid.
Ønske til nyt job
En god blanding af spændende ad-hoc opgaver og rutineopgaver. Jeg er skarp i planlægning af møder og rejser, korrespondance og oversættelse og er vant til ledelsesbetjening.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø og personlig service.
Personlige kompetencer
Imødekommende, disciplineret, ambitiøs, kvalitetsbevidst og omstillingsparat.
Uddannelser
Erhverssproglig korrespondent (engelsk og tysk), HH (sproglig).
IT
Microsoft Office.
Sprog
Engelsk (professionelt), tysk (professionelt), svensk (forstår skrift og tale).
I vil i mig få en medarbejder, der har lyst til spændende opgaver med professionel kundekontakt, der har et fagligt stærkt planlægnings- og servicegen, en der arbejder systematisk og effektivt. Sætter en ære i at hjælpe andre for at nå et mål – team spirit. Ordentlighed. Respekt.
Ønske til nyt job
Administrativt til et jobcenter, borgerservice, kursussekretær – f.eks. AOF/FOF eller uddannelsessted. Mine arbejdsopgaver må gerne dække både fordybelse i opgaverne og opgaver med kortvarig frist samt håndtering af kunder. Vil gerne have en chef, som lytter til mig, får mine kompetencer i spil og giver mig de udfordringer, jeg søger i et godt samarbejde.
Faglige kompetencer
Struktureret, Erfaring med kommuner, administration, personlig service, motiverende
Personlige kompetencer
Imødekommende, modig, detaljeorienteret, social og lyttende.
Uddannelser
Assistentuddannelsen i Københavns Amt. Arbejdsmarkedsafdelingen fællesdelen af Kommunom-uddannelsen på COK
IT
Daglig brug af Microsoft OFFICE, Internet og intranet. Bruger af det elektroniske Tinglysningssystem. Acadre, KMD-ØS-Web og KMD Opus
Sprog
Dansk: Modersmål. Engelsk: Mundtlig og skriftlig på konversationsniveau
Jeg er en ildsjæl, der ser det som et ’must’ at brænde for mit job. At formidle, at koordinere og samarbejde om
fælles mål, at skabe overblik og sikre effektive procedurer og arbejdsgange, at sikre deadlines samt optimering
af den interne og eksterne kommunikation - dét giver mig masser af arbejdsenergi og -glæde. Jeg trives med en
forventning om ”et øje på hver finger” for dermed at se nye muligheder. Arbejder resultatorienteret og proaktivt og
driver gerne processen fra idé til implementering fra A til Z. Trives rigtig godt med en varieret og uforudsigelig
arbejdsdag. Er altid åben overfor nye opgaver - kun fantasien sætter grænser. Ovenstående har været bindeleddet i alle mine jobs - uafhængig af branche.
Ønske til nyt job
Administrativ medarbejder - Direktionssekretær - PA’er - Koordinator - Projektmedarbejder
- eller måske noget helt andet …?
Det betyder mere for mig at jeg kan yde en indsats med de opgaver jeg er rigtig god til end hvilken titel eller branche jeg arbejder med. Jeg tænker gerne ”ud af boksen” - så gør I det samme kan det jo kun blive en succes.
Faglige kompetencer
Struktureret, administration, kommunikativ, erfaring fra private virksomhed.
Personlige kompetencer
Ambitiøs, resultatorienteret, ansvarlig, energisk og fleksibel.
Uddannelser
Bl.a. Merkantil mellemlederuddannelse, Nordisk Landboskole. Efteruddannelse, Export Engineer. Journalistik for kommunikationsfolk, Journalisthøjskolen, Århus.
IT
Arbejdet med stort set alle programmer i Microsoft Office pakken, WorkPoint (dokumenthåndtering), Skyhost, Navision. Hver arbejdsplads sine systemer, er vant til at sætte mig ind i såvel nye systemer som ny viden
Sprog
Dansk: Modersmål. Engelsk:De seneste 8 år daglig kommunikation, skriftligt og mundtligt . Tysk: Forstår tale og skrift, mangler selv rutine i samme
Bred erfaring. Energisk og tager selvstændigt ejerskab for opgaverne, skaber overblik med sans for detaljer og planlægger egne opgaver. Skaber system og struktur. Styr på mine opgaver, selvtænkende, troværdig, leverer kvalitet til tiden – gerne før. Reflekterer over muligheder til gavn for firmaet ved rutineprægede praktiske eller administrative opgaver.
Ønske til nyt job
I en innovativ virksomhed, er jeg blæksprutten med variation i opgaverne og bindeleddet mellem f.eks. lageret, salgsafdelingen og kunden. Jeg tager imod og opretter ordren, planlægger hvordan og hvornår leveringen skal foregå. Er kontaktpersonen, når kunden har brug for at vide mere om f.eks. leveringstid, hvordan og hvornår tingene skal foregå, fakturering m.m. Jeg udarbejder mindre tilbud. Ved f.eks. fravær hjælper jeg gerne til med evt. at pakke til forsendelse.
Faglige kompetencer
Struktureret, administration, kommunikativ, erfaring fra private virksomhed.
Personlige kompetencer
Imødekommende, detaljeorienteret, kreativ, energisk og ansvarlig.
Uddannelser
Kontorassistent og Social- og Sundhedsassistent.
IT
Microsoft Word, Excel, Outlook, SAP, Mares, Access, Rambøll Care
Sprog
Dansk: Højt niveau i skrift og tale (Modersmål) , engelsk: Middel i skrift og tale og tysk: Kan genopfriskes efter behov.
I mig vil I få en sekretær og koordinator med stort K - der brænder for - og har styr på de administrative funktioner, og som kan være med til at gøre en forskel. Jeg er i mit rette element, når jeg kan hjælpe og løse alle typer af administrative opgaver, lige fra sekretæropgaver til reception og kundeservice - store som små. Jeg er personen som har styr på hvad der rører sig i virksomheden, og har altid fingeren på pulsen og bidrager til at hverdagen glider nemmere.
Ønske til nyt job
Et job som sekretær, kontorassistent, receptionist, kunderådgiver, koordinator el.lign. Titel eller branche er ikke det afgørende, men det er jobindholdet. Jeg trives med en bladning af administrative og praktiske opgaver, samt være i kontakt med mange i løbet af dagen.
Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder, pensionsinstitut og banker. Kontor, reception og kundeservice.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, kvalitetsbevidst, fleksibel, venlig og imødekommende.
Uddannelser
Kontoruddannet. Human Resource Management. Personalejura.
IT
Microsoft Office (meget rutineret). Navision, SAP, Workzone. Switchboard. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.
Sprog
Dansk (modersmål). Engelsk og forstår og taler lidt svensk og norsk.
I mig vil I få en medarbejder, der brænder for at levere den bedst mulige service, og gøre en forskel i hverdagen, både internt og eksternt, og for den organisation jeg er en del af. Er god til at etablere kontakt til kunder, kolleger og andre samarbejdspartnere i en organisation – er god til at få alle ender til at mødes og altid, med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle.
Altid at have kunden i fokus, er for mig en selvfølge, og noget jeg sætter en stor ære i, og jeg er i mit rette element, når jeg er med til at igangsætte, gennemføre og afslutte opgaver og projekter. Jeg har et veludviklet servicegen, og det der kendetegner mig er, at have en høj faglig stolthed, være detaljeorienteret, struktureret og målrettet. Er altid imødekommende, åben og smilende, og mester i ”boldakrobatik”, både dem man selv skal tage, gribe, samt dem der skal dribles videre.
Ønske til nyt job
Jeg trives bedst i en kultur med en uformel omgangstone, og et miljø hvor kollegial sparring er en naturlighed der driver, og præger hverdagen. For mig går teamånd og samarbejde hånd i hånd, og jeg gør mit til at bidrage til et godt, humoristisk og respektfuldt samarbejde, både faglig og socialt. Jeg er initiativrig, med et positivt livssyn - og mener der skal være plads til et godt grin i en travl hverdag – dette, uden det går ud over det professionelle virke, nærmest tværtimod.
Faglige kompetencer
Struktureret, kvalitetssikring, motiverende, kommunikativ, sikkerhed og orden, erfaring fra kommuner, private virksomheder og staten.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, imødekommende, fleksibel, kvalitetsbevist og kundeorienteret.
Uddannelser
Kontorelev, Københavns Tekniske Skole, speciale i kursuskoordinering Advokatsekretær, Advokatsekretærskolen i København.
IT
EASY A, SIS, WISEflow, Efteruddannelse.dk, E-doc -mange af systemerne på superbruger niveau.
Daglig brug af Microsoft Office, Internet og Intranet. GDPR håndtering.
Har været med til at kortlægge, strukturere og effektivisere arbejdsgange, ifm. konvertering af Københavns
Kommunes kursusadministrative system.
Sprog
Dansk: Modersmål: Perfektionist, orden, korrekturlæsning og struktur. Det har stor betydning for min hverdag. Engelsk: Mundtligt og skriftligt. Teknisk engelsk indenfor uddannelsesverden. Svensk og norsk: Læse og forstå
En aktiv, kreativ og arbejdsom koordinator, som har stor erfaring med at være drivkraften i en virksomhed/offentlig instans, hvor der er mange løse ender, som skal bindes sammen.
Med mine gode sprogkundskaber i tysk, engelsk og dansk kan jeg være bindeledet mellem mange interessenter. Er dygtig til dansk og tysk retskrivning, grammatik, møderapporter og andre typiske ad hoc opgaver i en direktion.
Ønske til nyt job
Dette er mit ønskejob og kan det forenes har du en vigtig sparringspartner til at videreudbygge virksomheden. Jeg ønsker gerne en stor samarbejdsflade, og kan det forenes kan vi sammen udvikle virksomheden.
Jeg er klar, er du?
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private og staten, administration, møde og eventkoordinator.
Personlige kompetencer
Kvalitetsbevidst, detaljeorienteret, ambitiøs, disciplineret og resultatorienteret.
Uddannelser
Kontor allround Viborg Varmeværk - Sprogkursus - krav fra Folketinget, Dansk Bjerg kommunikation Kbh. Regnskabskursus - Udvidet PC-kørekort Sprog og kommunikation – tysk - Erhvervskommunikation I i tysk og Kursus i Referat- og notatteknik.
IT
Microsoft Office 365 – Superbruger - Outlook – Superbruger - Navision C5 - Superbruger, Offentlige data og Økonomi og registrering.
Sprog
Dansk og tysk modersmål: Skrift og tale, engelsk, flydende - skrift og tale.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRejectRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.