Administrationsledelse

Administration

Vi har 10 dygtige administratorer

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelses af hvad de kan tilbyde:

Koordinator - Backoffice - Administrativ medarbejder

Dialoogle Firmaplus Cfp

Jeg har valgt dette billede fordi

Jeg ser mig selv som den krumptap i virksomheden, der får arbejdet til at glide let og ubesværet.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde

eg er effektiv, hjælpsom, løsningsorienteret og giver gerne en hånd med og er derudover meget serviceorienteret.
Jeg er uddannet korrespondent i dansk, engelsk og fransk og har styr på kommunikation og korrektur og har opdateret mine færdigheder som korrekturlæser på dansk og indenfor regnskab.
Mit kendskab til It er godt og jeg er ikke bange for nye opgaver og systemer, som jeg får bedst føling med via hands-on metoden.
Jeg er udadvendt, ærlig og lader mig ikke slå ud af forandringer, men tilpasser mig arbejdsdagen, som den udvikler sig.

Ønske til nyt job

Min ønske går i retning af et sted, hvor arbejdsglæde, ærlighed og godt teamwork er en del af virksomhedens kultur og hvor der er mulighed for udvikling.
Virksomheden som jeg skal ansættes i, må meget gerne være en virksomhed som har godt ry og har et sundt og bæredygtigt formål i verden.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, Erfaring fra Statsadministration, Bogholderi og Regnskab.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, Detaljeorienteret, Fleksibel adfærd, Sprogligt orienteret og Troværdig.

Uddannelser

Intensiv kursus i Regnskab, Dansk korrekturlæseruddannelse, Korrespondent.

IT

Navision Stat, Indfak, RejsUd, F2, Microsoft Dynamics NAV/AX, C5, Microsoft Office, Diverse journaliseringssystemer, Drupal CMS.

Sprog

Dansk (flydende), Engelsk (flydende), Fransk (flydende), Tysk (taler og forstår), Svensk (forstår), Norsk (forstår).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Cfp

Dialoogle FirmaPlus Mke

Jeg har valgt dette billede fordi

Ligesom giraffen har jeg et stort overblik og brænder for at servicere og giraffen er samtidig et symbol på hjælpsomhed med sit store hjerte.

Interim 50+

Reception - Front medarbejder - Service

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg trives med at være i bevægelse og med kundeorienterede funktioner. Varierende arbejdsopgaver i en spændende og omskiftelig hverdag er det, som jeg brænder for. Jeg er en glad og udadvendt person, og som medarbejder er jeg engageret og omhyggelig, samt vedholdende og serviceminded.

Ønske til nyt job

Et job som receptionist og frontmedarbejder vil motiverer mig mest.
Der skal være mulighed for at arbejde selvstændigt. Gode kollegaer, hvor kemien er i orden og kontakt med kollegaer og kunder er utrolig vigtigt.
Hotel, konferencecentre og turistbranchen er at foretrække. Sundhedsområdet eller alternativt skoleområdet.

Faglige kompetencer

Reception, administration, bogholderi & regnskab, HR og løn, private virksomheder og offentlige virksomheder.

Personlige kompetencer

Energisk, troværdig, ansvarlig, fokus på kvalitet og optimistisk.

Uddannelser

Kommunom, EFG handel og kontor og kontorelev.

IT

Navision NAV18, KMD-løn, Silkeborg Data, SAP og Microsoft Office.

Sprog

Dansk (modersmål) engelsk, spansk (husbehov), tysk (husbehov), svensk (forstår) og norsk (forstår).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Mke

Dialoogle FirmaPlus. Svt

Jeg har valgt dette billede fordi

Jeg kan lide at arbejde med mennesker, det giver mig en god energi. Kan få forskellige mennesker til at finde sammen og få nytte/glæde af hinandens forskellighed.

Interim 50+

Administration / Servicekoordinator / Receptionist

Hvad kan jeg tilbyde

I vil i mig få en medarbejder, der har lyst til spændende opgaver med professionel kundekontakt, der har et fagligt stærkt planlægnings- og servicegen, en der arbejder systematisk og effektivt. Sætter en ære i at hjælpe andre for at nå et mål – team spirit. Ordentlighed. Respekt.

Ønske til nyt job

Administrativt til et jobcenter, borgerservice, kursussekretær – f.eks. AOF/FOF eller uddannelsessted. Mine arbejdsopgaver må gerne dække både fordybelse i opgaverne og opgaver med kortvarig frist samt håndtering af kunder. Vil gerne have en chef, som lytter til mig, får mine kompetencer i spil og giver mig de udfordringer, jeg søger i et godt samarbejde.

Faglige kompetencer

Struktureret, Erfaring med kommuner, administration, personlig service, motiverende

Personlige kompetencer

Imødekommende, modig, detaljeorienteret, social og lyttende.

Uddannelser

Assistentuddannelsen i Københavns Amt. Arbejdsmarkedsafdelingen fællesdelen af Kommunom-uddannelsen på COK

IT

Daglig brug af Microsoft OFFICE, Internet og intranet. Bruger af det elektroniske Tinglysningssystem. Acadre, KMD-ØS-Web og KMD Opus

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk: Mundtlig og skriftlig på konversationsniveau

Bopæl

Brøndby

Kandidat

Svt

Opgaver i mål

FirmaPlus Dialoogle DBT kopi

Jeg har valgt dette billede fordi

- dét som driver mig er netop at ”samle puslespillet”, at nå frem til de endelige resultater gennem idéudvikling, struktur, overblik og definerede delmål. Har virksomheden klart definerede mål driver jeg gerne processen fra A til Z.

Interim 50+

PROCES - STRUKTUR - RESULTAT = opgaver i mål

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er en ildsjæl, der ser det som et ’must’ at brænde for mit job. At formidle, at koordinere og samarbejde om
fælles mål, at skabe overblik og sikre effektive procedurer og arbejdsgange, at sikre deadlines samt optimering
af den interne og eksterne kommunikation - dét giver mig masser af arbejdsenergi og -glæde. Jeg trives med en
forventning om ”et øje på hver finger” for dermed at se nye muligheder. Arbejder resultatorienteret og proaktivt og
driver gerne processen fra idé til implementering fra A til Z. Trives rigtig godt med en varieret og uforudsigelig
arbejdsdag. Er altid åben overfor nye opgaver - kun fantasien sætter grænser. Ovenstående har været bindeleddet i alle mine jobs - uafhængig af branche.

Ønske til nyt job

Administrativ medarbejder - Direktionssekretær - PA’er - Koordinator - Projektmedarbejder
- eller måske noget helt andet …?
Det betyder mere for mig at jeg kan yde en indsats med de opgaver jeg er rigtig god til end hvilken titel eller branche jeg arbejder med. Jeg tænker gerne ”ud af boksen” - så gør I det samme kan det jo kun blive en succes.

Faglige kompetencer

Struktureret, administration, kommunikativ, erfaring fra private virksomhed.

Personlige kompetencer

Ambitiøs, resultatorienteret, ansvarlig, energisk og fleksibel.

Uddannelser

Bl.a. Merkantil mellemlederuddannelse, Nordisk Landboskole. Efteruddannelse, Export Engineer. Journalistik for kommunikationsfolk, Journalisthøjskolen, Århus.

IT

Arbejdet med stort set alle programmer i Microsoft Office pakken, WorkPoint (dokumenthåndtering), Skyhost, Navision. Hver arbejdsplads sine systemer, er vant til at sætte mig ind i såvel nye systemer som ny viden

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk:De seneste 8 år daglig kommunikation, skriftligt og mundtligt . Tysk: Forstår tale og skrift, mangler selv rutine i samme

Bopæl

Køge

Kandidat

Dbt

Servicekoordinator

Dialoogle FirmaPlusFrk

Jeg har valgt dette billede fordi

Jeg kan lide at arbejde med god energi. At være hende med overblikket, der undersøger, indsamler info. og koordinerer, så opgaverne bliver løst så smidigt og hurtigt som muligt.

Interim 50+

Struktureret - Energisk – Kreativ

Hvad kan jeg tilbyde

Bred erfaring. Energisk og tager selvstændigt ejerskab for opgaverne, skaber overblik med sans for detaljer og planlægger egne opgaver. Skaber system og struktur. Styr på mine opgaver, selvtænkende, troværdig, leverer kvalitet til tiden – gerne før. Reflekterer over muligheder til gavn for firmaet ved rutineprægede praktiske eller administrative opgaver.

Ønske til nyt job

I en innovativ virksomhed, er jeg blæksprutten med variation i opgaverne og bindeleddet mellem f.eks. lageret, salgsafdelingen og kunden. Jeg tager imod og opretter ordren, planlægger hvordan og hvornår leveringen skal foregå. Er kontaktpersonen, når kunden har brug for at vide mere om f.eks. leveringstid, hvordan og hvornår tingene skal foregå, fakturering m.m. Jeg udarbejder mindre tilbud. Ved f.eks. fravær hjælper jeg gerne til med evt. at pakke til forsendelse.

Faglige kompetencer

Struktureret, administration, kommunikativ, erfaring fra private virksomhed.

Personlige kompetencer

Imødekommende, detaljeorienteret, kreativ, energisk og ansvarlig.

Uddannelser

Kontorassistent og Social- og Sundhedsassistent.

IT

Microsoft Word, Excel, Outlook, SAP, Mares, Access, Rambøll Care

Sprog

Dansk: Højt niveau i skrift og tale (Modersmål) , engelsk: Middel i skrift og tale og tysk: Kan genopfriskes efter behov.

Bopæl

Køge og omegn.

Kandidat

Frk

TeamKoordinator Teamsekretær

Dialoogle FirmaPlus tla

Jeg har valgt dette billede fordi

Fordi jeg er den naturlige kæde, som får det hele til at hænge sammen. Jeg er en del af "et hele" og et naturligt bindeled, hvor vi sammen finder den rigtige løsning. Som koordinator er jeg den naturlige "go to person", hvor får man får en positiv og professionel faglig sparring og problemløsning.

Interim 50+

Studieadministrativ koordinator - sagsbehandler - kursussekretær

Hvad kan jeg tilbyde

I mig vil I få en medarbejder, der brænder for at levere den bedst mulige service, og gøre en forskel i hverdagen, både internt og eksternt, og for den organisation jeg er en del af. Er god til at etablere kontakt til kunder, kolleger og andre samarbejdspartnere i en organisation – er god til at få alle ender til at mødes og altid, med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle.
Altid at have kunden i fokus, er for mig en selvfølge, og noget jeg sætter en stor ære i, og jeg er i mit rette element, når jeg er med til at igangsætte, gennemføre og afslutte opgaver og projekter. Jeg har et veludviklet servicegen, og det der kendetegner mig er, at have en høj faglig stolthed, være detaljeorienteret, struktureret og målrettet. Er altid imødekommende, åben og smilende, og mester i ”boldakrobatik”, både dem man selv skal tage, gribe, samt dem der skal dribles videre.

Ønske til nyt job

Jeg trives bedst i en kultur med en uformel omgangstone, og et miljø hvor kollegial sparring er en naturlighed der driver, og præger hverdagen. For mig går teamånd og samarbejde hånd i hånd, og jeg gør mit til at bidrage til et godt, humoristisk og respektfuldt samarbejde, både faglig og socialt. Jeg er initiativrig, med et positivt livssyn - og mener der skal være plads til et godt grin i en travl hverdag – dette, uden det går ud over det professionelle virke, nærmest tværtimod.

Faglige kompetencer

Struktureret, kvalitetssikring, motiverende, kommunikativ, sikkerhed og orden, erfaring fra kommuner, private virksomheder og staten.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, fleksibel, kvalitetsbevist og kundeorienteret.

Uddannelser

Kontorelev, Københavns Tekniske Skole, speciale i kursuskoordinering Advokatsekretær, Advokatsekretærskolen i København.

IT

EASY A, SIS, WISEflow, Efteruddannelse.dk, E-doc -mange af systemerne på superbruger niveau.
Daglig brug af Microsoft Office, Internet og Intranet. GDPR håndtering.
Har været med til at kortlægge, strukturere og effektivisere arbejdsgange, ifm. konvertering af Københavns
Kommunes kursusadministrative system.

Sprog

Dansk: Modersmål: Perfektionist, orden, korrekturlæsning og struktur. Det har stor betydning for min hverdag. Engelsk: Mundtligt og skriftligt. Teknisk engelsk indenfor uddannelsesverden. Svensk og norsk: Læse og forstå

Bopæl

Greve

Kandidat

Tla

Direktionssekretær / Koordinator

Dialoogle FirmaPlus Irg

Jeg har valgt dette billede fordi

Jeg holder mig i sporet og ser også nye veje, hvor jeg glider hen over skinnerne. Er hurtig til at sætte mig ind i nye opgaver. Ved sporskifte stopper jeg op og tænker over, hvordan jeg skal komme videre. Derfra kører jeg videre derud af og udfører de nye opgaver.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde

En aktiv, kreativ og arbejdsom koordinator, som har stor erfaring med at være drivkraften i en virksomhed/offentlig instans, hvor der er mange løse ender, som skal bindes sammen.
Med mine gode sprogkundskaber i tysk, engelsk og dansk kan jeg være bindeledet mellem mange interessenter. Er dygtig til dansk og tysk retskrivning, grammatik, møderapporter og andre typiske ad hoc opgaver i en direktion.

Ønske til nyt job

Dette er mit ønskejob og kan det forenes har du en vigtig sparringspartner til at videreudbygge virksomheden. Jeg ønsker gerne en stor samarbejdsflade, og kan det forenes kan vi sammen udvikle virksomheden.
Jeg er klar, er du?

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private og staten, administration, møde og eventkoordinator.

Personlige kompetencer

Kvalitetsbevidst, detaljeorienteret, ambitiøs, disciplineret og resultatorienteret.

Uddannelser

Kontor allround Viborg Varmeværk - Sprogkursus - krav fra Folketinget, Dansk Bjerg kommunikation Kbh. Regnskabskursus - Udvidet PC-kørekort Sprog og kommunikation – tysk - Erhvervskommunikation I i tysk og Kursus i Referat- og notatteknik.

IT

Microsoft Office 365 – Superbruger - Outlook – Superbruger - Navision C5 - Superbruger, Offentlige data og Økonomi og registrering.

Sprog

Dansk og tysk modersmål: Skrift og tale, engelsk, flydende - skrift og tale.

Bopæl

Helsingør

Kandidat

irg

Chefsekretær PA

Dialoogle Firmaplus Pia

Jeg har valgt dette billede fordi

Med den præcision – som et tog bør have – får jeg tingene til at køre på skinner og samler mange forskellige opgaver op undervejs, så vi sammen når målet til tiden.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde

I får i mig den chefsekretær og koordinator, der er vant til at få enderne til at mødes – med smil, overblik, prioriteringer af opgaver og omstillingsparathed. Jeg er god til at etablere kontakt til mennesker på alle niveauer i en organisation – og altid med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle. Mange års erfaring fra internationale virksomheder har givet mig min store forretningsforståelse – og jeg kommunikerer ubesværet på både tysk og engelsk.

Ønske til nyt job

Et job som PA eller chefsekretær, koordinator, salgssekretær, office manager el. lign. Jobtitel er ikke det afgørende – men jobindholdet og dét at jeg kan bruge mit stærke planlægningsgen og mine solide sprogkundskaber vejer tungere.

Faglige kompetencer

Erfaring fra privat virksomheder, Erfaring fra staten.

Personlige kompetencer

Energisk, fleksibel adfærd, fokus på kvalitet, forstår ledelsesprincipper og er sproglig.

Uddannelser

NLP Business - Performer kommunikation på arbejdspladsen, Konflikthåndtering, Bachelor´s degree English, Akademimerkonom, Bachelor´s degrees German.

IT

Microsoft Office Meget rutineret. SharePoint Meget rutineret (firmatilpasset udgave). Andre systemer: SAP, Navision, InDesign (kendskab), Adobe. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.

Sprog

Dansk Modersmål, Engelsk og tysk flydende opvokset med tysk. Læser og forstår svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ph.

Sekretær - Koordinator

FirmaPlus Dialoogle Lis. jpg

Jeg har valgt dette billede fordi

Når man ser en F1 racerbil, så er der fart over feltet, og det har jeg også. F1 racerbilen er hurtig og vil gerne i mål som den første, så uanset opgavetype, er jeg én som godt kan lide fart over feltet, og være med til at sørge for, at vi sammen kommer i mål, uden at gå på kompromis med kvalitet.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde

I mig vil I få en sekretær og koordinator med stort K - der brænder for - og har styr på de administrative funktioner, og som kan være med til at gøre en forskel. Jeg er i mit rette element, når jeg kan hjælpe og løse alle typer af administrative opgaver, lige fra sekretæropgaver til reception og kundeservice - store som små. Jeg er personen som har styr på hvad der rører sig i virksomheden, og har altid fingeren på pulsen og bidrager til at hverdagen glider nemmere.

Ønske til nyt job

Et job som sekretær, kontorassistent, receptionist, kunderådgiver, koordinator el.lign. Titel eller branche er ikke det afgørende, men det er jobindholdet. Jeg trives med en bladning af administrative og praktiske opgaver, samt være i kontakt med mange i løbet af dagen.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, pensionsinstitut og banker. Kontor, reception og kundeservice.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, kvalitetsbevidst, fleksibel, venlig og imødekommende.

Uddannelser

Kontoruddannet. Human Resource Management. Personalejura.

IT

Microsoft Office (meget rutineret). Navision, SAP, Workzone. Switchboard. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.

Sprog

Dansk (modersmål). Engelsk og forstår og taler lidt svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Lis

PA - Kundeservice

FirmaPlus Dialoogle MS

Jeg har valgt dette billede fordi

Når man tænker på en kolibri, hvor den som suger nektar og er i luften på samme tid. Det symboliserer at have mange opgaver i luften på en gang og fuldfører det meget præcist.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde

Med det sorte bælte i kundeservice brænder jeg for helhjertet service på højt niveau, og at være den første kunderne møder med masser af smil i stemmen.
Tager fat på de udfordringer der kommer og er frisk på at lære nyt. Jeg bidrager med kollegial sparring så vi sammen kan løse opgaverne. Med mit gode humør og store hjælpsomhed, får I en teamplayer der skaber energi omkring sig og samtidig er et friskt pust på kontoret.

Ønske til nyt job

Med en bred erfaring som kundeservicemedarbejder, hvor kvalitet og service altid har været i højsædet, er jeg vant til på en imødekommende og professionel måde at løse kundernes behov.
Gennem mit arbejde i et Call Center har jeg masser af erfaring i effektiv kommunikation og servicering. Jeg er stemmen udadtil med masser af smil, stærk og tillidsvækkende. Jeg arbejder selvstændigt, er initiativrig med et positivt livssyn - og mener der skal være plads til et godt grin i en travl hverdag.

Faglige kompetencer

Facility Mangement og erfaring fra private virksomheder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, disciplineret, præsentabel, energisk, fleksibel adfærd og optimistisk.

Uddannelser

Kursus engelsk: Business School (Virksomhedsskolen A/S), kursus engelsk: Cambridge Institute General English, niveau 3. Onlinekursus: MS Office, Sharepoint 365, kursus: Skype for business, online Skypemøde, e-mail, kursus: Teknologisk Institut, service og supportmedarbejderen, salgsteknik, salg og holdninger, efteruddannelse indenfor handels- og kontorfag, erhvervsuddannelse butiksassistent.

IT

MS Office, alm. kendskab og bruger af Outlook, Word, Excel, PowerPoint og Skype. Flair for IT, er vant til at arbejde i forskellige interne systemer. Switchboard (Competella).

Sprog

Dansk (modersmål) - Engelsk - skrift og tale - Forstår tysk, svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Mop