Administrationsledelse

Administration

Vi har 6 dygtige administratorer

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelses af hvad de kan tilbyde:

Sekretær - Koordinator

FirmaPlus Dialoogle Lis. jpg

Jeg har valgt dette billede fordi:

Når man ser en F1 racerbil, så er der fart over feltet, og det har jeg også. F1 racerbilen er hurtig og vil gerne i mål som den første, så uanset opgavetype, er jeg én som godt kan lide fart over feltet, og være med til at sørge for, at vi sammen kommer i mål, uden at gå på kompromis med kvalitet.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

I mig vil I få en sekretær og koordinator med stort K - der brænder for - og har styr på de administrative funktioner, og som kan være med til at gøre en forskel. Jeg er i mit rette element, når jeg kan hjælpe og løse alle typer af administrative opgaver, lige fra sekretæropgaver til reception og kundeservice - store som små. Jeg er personen som har styr på hvad der rører sig i virksomheden, og har altid fingeren på pulsen og bidrager til at hverdagen glider nemmere.

Ønske til nyt job:

Et job som sekretær, kontorassistent, receptionist, kunderådgiver, koordinator el.lign. Titel eller branche er ikke det afgørende, men det er jobindholdet. Jeg trives med en bladning af administrative og praktiske opgaver, samt være i kontakt med mange i løbet af dagen.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, pensionsinstitut og banker. Kontor, reception og kundeservice.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, kvalitetsbevidst, fleksibel, venlig og imødekommende.

Uddannelser

Kontoruddannet. Human Resource Management. Personalejura.

IT

Microsoft Office (meget rutineret). Navision, SAP, Workzone. Switchboard. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.

Sprog

Dansk (modersmål). Engelsk og forstår og taler lidt svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Lis

Kommunikation og sprog

Dialoogle FirmaPlus Ahp

Jeg har valgt dette billede fordi:

Jeg er kommunikativ og sproglig stærk. Som løven er jeg god til at se og skabe overblik, og jeg springer gerne modigt ud i noget nyt. Jeg tager ansvar for og styring over mine opgaver og projekter og agerer som effektiv tovholder. Det er vigtigt at tage hånd om kolleger og kunder på en empatisk måde, og jeg brænder for at gøre en forskel for mine relationer.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

Stærke evner for mundtlig og skriftlig formidling, og jeg formulerer budskaber på en klar og letforståelig måde. Jeg har stærke sproglige kompetencer i tysk, engelsk, nederlandsk og svensk, herunder oversættelse og korrekturlæsning.
At igangsætte, gennemføre og afslutte opgaver og projekter med kvaliteten for øje har jeg gode evner for. Jeg evner at levere kundeservice ud over det sædvanlige og skaber og vedligeholder gode relationer til kunder og samarbejdspartnere. Det er kendetegnende for mig at være målrettet og tage ansvar for at nå egne og teamets mål.

Ønske til nyt job:

Uanset branche sætter jeg pris på varierede arbejdsopgaver, hvor mine kompetencer inden for kommunikation, sprog, projektarbejde og kundeservice kommer i spil. Både skriftlig og mundtlig formidling samt sproglige opgaver står højt på min ønskeseddel. Sproglige opgaver i tysk, engelsk og nederlandsk vil være et stort plus. Mine arbejdsopgaver må gerne dække både fordybelse i opgaverne og opgaver med kortvarig frist samt håndtering af kunder. En chef, som lytter til mig, får mine kompetencer i spil og giver mig de udfordringer, jeg søger. Et godt samarbejde, hvor chefen har tillid til mig og sørger for videreudvikling og videreuddannelse.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, og kvalitetssikring.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, forretningsorienteret, imødekommende, kvalitetsbevidst og resultatorienteret.

Uddannelser

Cand.mag. i tysk og nederlandsk fra KU. Løbende videreuddannet via diverse kommunikationskurser; herunder journalistiske værktøjer, præsentationsteknik, forståelse for kommunikations- informationsarbejdsmarkedet.
Løbende videre uddannelse via IT-kurser, herunder web-redigering. Kurser i projektarbejde/ledelse modul 1 og 2, LinkedIn og netværk i Magisterforeningen.

IT

Microsoft Office, web-redigeringsprogrammer, søgemaskineoptimering, Navision og C5.

Sprog

Dansk (modersmål) Cand.mag. i tysk og nederlandsk fra KU, men har arbejdet med engelsk igennem hele karrieren og har god forståelse for svensk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ahp

PA - Kundeservice

FirmaPlus Dialoogle MS

Jeg har valgt dette billede fordi:

Når man tænker på en kolibri, hvor den som suger nektar og er i luften på samme tid. Det symboliserer at have mange opgaver i luften på en gang og fuldfører det meget præcist.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

Med det sorte bælte i kundeservice brænder jeg for helhjertet service på højt niveau, og at være den første kunderne møder med masser af smil i stemmen.
Tager fat på de udfordringer der kommer og er frisk på at lære nyt. Jeg bidrager med kollegial sparring så vi sammen kan løse opgaverne. Med mit gode humør og store hjælpsomhed, får I en teamplayer der skaber energi omkring sig og samtidig er et friskt pust på kontoret.

Ønske til nyt job:

Med en bred erfaring som kundeservicemedarbejder, hvor kvalitet og service altid har været i højsædet, er jeg vant til på en imødekommende og professionel måde at løse kundernes behov.
Gennem mit arbejde i et Call Center har jeg masser af erfaring i effektiv kommunikation og servicering. Jeg er stemmen udadtil med masser af smil, stærk og tillidsvækkende. Jeg arbejder selvstændigt, er initiativrig med et positivt livssyn - og mener der skal være plads til et godt grin i en travl hverdag.

Faglige kompetencer

Facility Mangement og erfaring fra private virksomheder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, disciplineret, præsentabel, energisk, fleksibel adfærd og optimistisk.

Uddannelser

Kursus engelsk: Business School (Virksomhedsskolen A/S), kursus engelsk: Cambridge Institute General English, niveau 3. Onlinekursus: MS Office, Sharepoint 365, kursus: Skype for business, online Skypemøde, e-mail, kursus: Teknologisk Institut, service og supportmedarbejderen, salgsteknik, salg og holdninger, efteruddannelse indenfor handels- og kontorfag, erhvervsuddannelse butiksassistent.

IT

MS Office, alm. kendskab og bruger af Outlook, Word, Excel, PowerPoint og Skype. Flair for IT, er vant til at arbejde i forskellige interne systemer. Switchboard (Competella).

Sprog

Dansk (modersmål) - Engelsk - skrift og tale - Forstår tysk, svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Mop

PA koordinator

34_Edition_08 50+ Kadidatportal

Jeg har valgt dette billede fordi:

Blomster gør en glad. Jeg er en glad person, som ønsker at gøre andre glade, så de også får en farverig dag.
Det handler om at dyrke en positiv holdning til de opgaver vi udføre, men også til vores arbejdskollegaer.
Når der er et positivt arbejdsmiljø, vokser motivationen automatisk og vi udvikler en positiv holdning.
Man tager selv en beslutning om man ønsker at være glad så opnår man den indre ro og der kan min glæde hvile.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

Med solide kompetencer inden for kontorfaget kan jeg løse mange administrative opgaver, kundebetjening, IT, fakturering, koordinering, indkøb og boligadministration og jeg er nysgerrig for at lære meget mere. Jeg kender til forskellige ERP- og IT-systemer, fx SAP og Unik og er fortrolig med MS Office pakken og lærer gerne nye systemer.
Med mange års erfaring inden for kontorfaget, arbejder jeg struktureret med mine opgaver og holder af at hjælpe andre og er god til at inspirere og til at finde løsninger sammen med andre.
Jeg kan løse mange typer opgaver på kontoret og er kompetent og rutineret. Desuden ligger jeg altid mit personlige engagement i arbejdet. Jeg er jeg en positiv, energisk og smilende person med et højt serviceniveau.

Ønske til nyt job:

Et job som sekretær, koordinator, administration, fakturering, på bibliotek eller opdatering af hjemmesider. Det er meget vigtigt at der er struktur på arbejdet, både i forhold til virksomheden og i forhold til selve arbejdet.
Jeg vil gerne have, at der skal frihed under ansvar, forstået på den måde, at jeg godt kan lide at vide hvad der skal gøres, så man selvstændigt kan gå i gang med arbejdet. Det er desuden vigtigt, at der er glade, positive mennesker på arbejdspladsen og virksomheden har en positiv atmosfære. Det gør mig glad, hvis jeg kan sætte fodspor på det jeg har gjort og at jeg får lov til at være kreativ på arbejdspladsen med opgaver, arrangementer etc.
Jeg er fleksibel og også nysgerrig for andre arbejdsopgaver.

Faglige kompetencer

Erfaring fra kommune og stat

Personlige kompetencer

Energisk, kreativ, udadvendt, venlig og åben over andre. Er positivt tænkende og god til at holde gejsten.

Uddannelser

Kommunom uddannelse – SAP – Projektstyring i praksis.

IT

Microsoft Office – Unik - Paint Shop Pro – Publisher – Lotus.

Sprog

Dansk Modersmål, Engelsk og forstår svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ann

PA koordinator

17_Edition_08_mta

Jeg har valgt dette billede fordi:

Det for mig symboliserer overblik og nysgerrighed. Hvad er det for en opgave, som jeg står overfor, og hvad skal der til for at løse den?

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

Overblik og struktur og af praktisk og administrative opgaver. God til at igangsætte, gennemføre og afslutte arrangementer/projekter uden at slække på kvaliteten. At få mine medmennesker til at føle sig godt tilpas. I det daglige får jeg mange ideer til optimering af diverse forretningsgange og tager ansvar indenfor de angivne rammer, hvis jeg kender deadline og afslutter jeg og kommer sikkert i mål.

Ønske til nyt job:

Jeg kan se mig selv: At arbejde med en blanding af praktisk og administrativt. Kursuskoordinator og have det store overblik, at være værtinden og give folk en god oplevelse.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private og kommunale virksomheder, bogholderi og regnskab og ledelseserfaring

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, initiativrig, præsentabel og har gode tilpasningsevner.

Uddannelser

Kognitiv coaching og salg (Meyer & Munk), mundtlig fremstilling og præsentation, (RM Academy), intensiv engelsk, Niveau B, (Sproggruppen ApS) , projektledelse 1, (Mannaz A/S), kompromisløs kundebetjening, (Birger Norup), telefonbetjening og direkte borgerkontakt, (Den Kommunale Højskole), praktisk kommunikation, (ULU) og voksen HF, 3 år – (Frederiksberg VUC)

IT

Remedy / Navision / e-conomic - Microsoft Office (Solid erfaring).

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk (skrift og tale)Hollandsk (tale)

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ame

Chefsekretær PA

05_Edition_09_Pih

Jeg har valgt dette billede fordi:

Jeg lever med den positive livsholdning, at ’life is a beach’. Den holdning tager jeg med i min dagligdag – for med smil og udadvendthed bliver sammenspillet med chefgruppen, kollegerne og andre interessenter lettere i den fælles opgaveløsning og det fælles mål.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

I får i mig den chefsekretær og koordinator, der er vant til at få enderne til at mødes – med smil, overblik, prioriteringer af opgaver og omstillingsparathed. Jeg er god til at etablere kontakt til mennesker på alle niveauer i en organisation – og altid med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle. Mange års erfaring fra internationale virksomheder har givet mig min store forretningsforståelse – og jeg kommunikerer ubesværet på både tysk og engelsk.

Ønske til nyt job:

Et job som PA eller chefsekretær, koordinator, salgssekretær, office manager el. lign. Jobtitel er ikke det afgørende – men jobindholdet og dét at jeg kan bruge mit stærke planlægningsgen og mine solide sprogkundskaber vejer tungere.

Faglige kompetencer

Erfaring fra privat virksomheder, Erfaring fra staten.

Personlige kompetencer

Energisk, fleksibel adfærd, fokus på kvalitet, forstår ledelsesprincipper og er sproglig.

Uddannelser

NLP Business - Performer kommunikation på arbejdspladsen, Konflikthåndtering, Bachelor´s degree English, Akademimerkonom, Bachelor´s degrees German.

IT

Microsoft Office Meget rutineret. SharePoint Meget rutineret (firmatilpasset udgave). Andre systemer: SAP, Navision, InDesign (kendskab), Adobe. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.

Sprog

Dansk Modersmål, Engelsk og tysk flydende opvokset med tysk. Læser og forstår svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ph.