Controller – bogholder – Økonomimedarbejder

Controller og økonomi- og administationsmedarbejder

Vi har lige nu 3 dygtige controller – økonomimedarbejdere, som er klar til et nyt job.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelses af hvad de kan tilbyde:

51_Edition_09 Mla

Jeg har valgt dette billede fordi:

Systematik og orden er alt afgørende for en god økonomiafdeling, det er en stabs- og servicefunktion for ledelsen og resten af firmaet.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

Meget stor erfaring fra arbejde med regnskab og bogføring, som gør at jeg kan træde direkte ind i økonomiafdeling. At finde vej indtil problemets kerne og få overblikket over opgaven og kunne formidle resultaterne til brugeren. Jeg kan lide, når tingene falder i hak og jeg kan bibringe overblik og klarsyn

Ønske til nyt job:

Interim – fastansættelse i handel- og detail virksomheder og forlag med store mængder af tal, hvor jeg kan analysere tallene og skabe overblik.
Min forventning til ledelsen er, at de har udsynet, visioner, sparring samt skabe struktur og stringens i virksomheden.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, controller og regnskabsansvarlig.

Personlige kompetencer

Ordenssans, ansvarlig, analytisk, teamplayer og empatisk .

Uddannelser

Diverse kurser om nye systemer ERP økonomi og Excel. Handelshøjskolen i København HD i regnskabsvæsen (uafsluttet). Student fra Nørre Gymnasium

IT

Dynamics NAV (Navision) superbruger, Dynamics AX, Microsoft Excel

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk, højt niveau regnskabsteknisk både skrift og tale

Interim typiske opgaver:

Års- og månedsregnskaber for selskabet og inklusive budgetopfølgning

Opstilling og udarbejdelse af årsrapporten
Likviditetsstyring
Beregning og udbetaling af royalty
Drift, vedligehold og afstemning af anlægsregistret
Momsafregning og moms sandsynliggørelse

Bor:

Storkøbenhavn

Kandidat

Mla

20_Edition_09 Mku

Jeg har valgt dette billede fordi:

Det kombinere ordenssans med talmanden og den er fleksibel. Fordi ting kan ændre sig og vi tillrettet efter behov for virksomheden.

Hvad kan jeg tilbyde:

Stor erfaring i tal, bogføring, debitor og kreditor afstemninger. Forskningskonti indgår i regnskaberne for eks. lægerne på et hospital. Eksempel en hjernelæge modtager en fondspulje, hvor jeg styrer økonomien og sikre at det går forsvarligt til. Senest med økonomistyring af kvalitetsfondsprojektet Nyt Hospital Hvidovre, ombygningen af hospitalet. 9 års erfaring fra Hvidover Hospitals økonomiafdeling.

Ønske til nyt job:

Gerne noget med tal og regnskab og jeg er single og har masser tid og år tilbage på arbejdsmarkedet. Jeg arbejder gerne 8 år mere på fuld damp. Det kan være det offentlige eller en privat virksomhed, tal er tal.

Faglige kompetencer

Ansvarlig, teamplayer, empatisk, holde overblikket, fokus på kvalitet, systematisk og værdsat.

Personlige kompetencer

Erfaring fra kommuner og regioner, bogholderi og regnskab, regnskabsassistent fuldmægti

Uddannelser

Virksomhedsøkonomi på merkonomuddannelsen, bankassistent, økonomiuddannelse i flyvevåbnet.

IT

Microsoft Office og SAP.

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk, flydende mundtligt okay i skriftligt.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Mku

48_Edition_10 Bodb

Jeg har valgt dette billede fordi:

Jeg kan identificere mig med begge svaner. Den ene er observant og nysgerrig, den anden er undersøgende og dybdegående. Overført til mig selv, betyder det, at jeg kan lide at være opmærksom på mine omgivelser, være hands on og løsningsorienteret. Samtidig kan jeg også grave mig ned i en opgave, være undersøgende og fordybet. Kort sagt: overblik og grundighed.

Hvad kan jeg tilbyde:

Jeg er en omstillingsparat myreflittig blæksprutte – lærenem, dedikeret og imødekommende. Jeg kan lide at have fat i den røde tråd, og følge en opgave fra A – Z. Trives i en hverdag med mange forskelligartede opgaver.
Som kollega har jeg ry for at være en glad og åben person, der har let ved at omgås og samarbejde med andre. Såfremt I vælger mig, får I en serviceminded, pålidelig og ansvarsbevidst kollega, der er mødestabil og fleksibel både med hensyn til arbejdsopgaver og mødetider.

Ønske til nyt job:

Jobtitlen er ikke vigtig – det vigtigste er, at mine talenter kommer i spil. Mit næste job må gerne have en bund af regnskab krydret med fx HR opgaver, almindelige sekretæropgaver, receptions- og servicebetonede opgaver samt opgaver, der kommer ind fra højre.
(Er også åben for jobs uden regnskabsopgaver)
Jeg ønsker mig gode kollegaer, som jeg kan sparre med og få en god oplæring. Trives i et arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og en uformel tone. Jeg ønsker at dygtiggøre mig og udvide mine kompetencer.

Faglige kompetencer

Jeg har lavet 3 brancheskrift i min karriere: undervisning – kantine – kontor (voksenelev)
Regnskab: bogføring i finans, debitor, kreditor, rejseafregninger, bank, fakturering, moms og løn.
Administration: generelle sekretæropgaver, opdatering af databaser, planlægning.
Kundeservice: Jeg har et veludviklet servicegen, som ligger naturligt til mig. Er en løsningsorienteret opgaveknuser – trives med kundekontakt både personligt, telefonisk og via mail – receptionsopgaver – giver gerne en hjælpende hånd omkring det praktiske, det kan fx kaffebrygning, møder og indkøb.

Personlige kompetencer

Energisk, optimistisk, logisk tænkende, detaljeorienteret og vurderende.

Uddannelser

Kontorassistent med speciale i økonomi, Niels Brock – Husholdningslærer, Ankerhus Sorø

IT

MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), Google Mail og Google Docs.
Regnskabssystemer: Microsoft Navison C5, E-conomic samt Danløn.
CRM system: Highrise.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk & tysk (nuanceret ordforråd), svensk (forstår).

Bopæl

Værløse

Kandidat

Bodb