Controller – bogholder – Økonomimedarbejder

Controller, bogholder, lønbogholder, regnskab/budget udarbejdelse og analyse.

Vi har lige nu 12 dygtige controller – økonomimedarbejdere, som er klar til et nyt job.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: At det kræver et tæt samarbejde i en økonomiafdelingen, for at få månedsrapporten færdig til tiden.

Empatisk - Proaktiv - Humor

Hvad kan jeg tilbyde:

Dedikeret og erfaren regnskabsassistent tænker jeg logisk, struktureret og arbejder konkret målrettet, med fokus på debitorer. Empatisk og ligeværdig i kommunikation med kunder/kollegaer. Udføre arbejde korrekt og til tiden.

Ønske til nyt job:

Mit ønske er at kunne gøre en forskel for virksomheden, dens kunder og medarbejdere. Yder en god service og føle at jeg kan gøre nytte i firmaet. Gerne et arbejde på deltid og vikariater.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, kvalitetssikring, debitorbogholder og regnskab assistent.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, empatisk, ordenssans og teamplayer.

Uddannelser

Student og juridisk sekretær.

IT

SAP R/3 og Microsoft Office.

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk samtale – og brugerniveau
Skandinavisk samtaleniveau
Kendskab til tysk mundtligt

Bopæl

Roskilde

Kandidat

BSO

Struktureret - Serviceminded - Blæksprutte

Hvad kan jeg tilbyde:

Jeg er serviceminded og fleksibel, erfaren og alsidig, har flair for nye IT-systemer og elsker nye udfordringer. Jeg har styr på det administrative og regnskabsmæssige, er god til deadlines, finder altid løsninger til kunderne og går ikke i vejen for at lave noget praktisk og er kvalitetsbevidst og struktureret. I får en stærk person med sans for detaljer, der gerne tager ansvar, har analytisk tilgang til opgaverne og ser udfordringer i stedet for problemer. Det bedte er, når jeg kan være med til mange forskellige ting, der får arbejdet i dagligdagen til at fungere.

Ønske til nyt job:

Jeg ønsker et job, hvor jeg kan gøre en forskel og bidrage til at hverdagen fungerer. Et job hvor der er højt til loftet, hvor der er godt kammeratskab, og hvor der er frihed under ansvar. Det kan være lønjob og/eller med administrative opgaver og eventjob. Gerne et sted hvor ledelsen er tæt på.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, administration, deditorbogholder, regnskabassistent, kreditorbogholder og regnskabsassistent løn.

Personlige kompetencer

Analystisk, ansvarlig, kan holde overblikket, mange bolde i luften og fokus på kvalitet.

Uddannelser

Økonomistyring og Regnskabsskolen.

IT

Officepakken, Cocorde XAL, SAP, Navision, E-economics, Mamut, Stellar, Danløn, Bluegaarden og Pronector.

Sprog

Engelsk (Forretningsniveau), Skandinavisk (forstår og læser).

Bopæl

Sjælland

Kandidat

Bmj

Engageret - Samarbejdsvillig - Problemknuser

Ansvarsbevidst – Loyal – Serviceminded

Hvad kan jeg tilbyde:

Mange års erfaring inden for administration, kundeservice og økonomi hvor jeg sætter en ære i at levere et godt stykke arbejde. Mine faglige kompetencer ligger især inden for ordrebehandling, administration, kundesupport og bogholderi. Opgaver med tal og stamdata samt kommunikation med kunder, kollegaer og ledelse er også en af mine stærke sider. Trives med selvstændige opgaver med et godt overblik og øje for deadlines. Jeg er hjælpsom, en god teamplayer, og fleksibel med arbejdstider.

Ønske til nyt job:

Allround administration, bogholderi, service med kundekontakt.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder (bankbranchen), service og administration, bogholderi, controller og ledelseserfaring.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, fokus på kvalitet, handlekraftig og ordenssans

Uddannelser

Bankuddannet efter handelsskole
Leder- og projektmedarbejder uddannelser hos arbejdsgivere

IT

MS 365
S.W.I.F.T.

Sprog

Dansk – modersmål
Engelsk – flydende i skrift og tale
Svensk Norsk – kommunikerer ubesværet
Tysk – læser og forstår

Bopæl

Viby, Roskilde

Kandidat

KbH

All Round Kontorassistent

Ansvarsbevidst – Loyal – Serviceminded

Hvad kan jeg tilbyde:

Mange års erfaring inden for administration, kundeservice og økonomi hvor jeg moralsk sætte en ære i at levere et godt stykke arbejde. Nogle af mine faglige kompetencer ligger især inden for ordrebehandling, salg, indkøb, fakturering, tilbud og bogholderi. Excel opgaver er også noget jeg har arbejdet meget med og brænder for. Opgaver med tal og stamdata samt kommunikation med kunder, kollegaer og ledelse er også en af mine stærke sider. Trives med selvstændige opgaver med et godt overblik og øje for deadlines. Derudover er jeg hjælpsom og er en god teamplayer, og er fleksibel med arbejdstider.

Ønske til nyt job:

All Round Kontor assistent, med administration og serviceopgaver der indeholder tal, stamdata og opgaver i Excel. – kundekontakt m.m. - Ledelsens højre hånd. - Præsentere firmaet udadtil.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, ordrebehandling, bogholderi (debitor og kreditor pleje) regnskabsforståelse, indkøb og salg, administration, samt international erfaring fra Canada.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, fokus på kvalitet, handlekraftig og ordenssans

Uddannelser

Kontoruddannet i debitor bogholderi, Hovedstadens Handelsskole

IT

Daglig bruger:
Microsoft Dynamic
Navision C5 (superbruger)
MS 365
Excel- Word – Office pakken

Sprog

Dansk – flydende i skrift og tale (modersmål)
Engelsk – i skrift og tale (15 år i Canada)

Bopæl

Ishøj

Kandidat

Khd

Økonomimedarbejder

Hvad kan jeg tilbyde:

Jeg kan hjælpe med, at være en forretningsorienteret økonom/controller med fokus på at formidle tal og økonomi forståeligt og målrettet til de enkelte interessenter. Har fokus på helheden samtidig med, at detaljerne skal være på plads. Jeg er analytisk tænkende med stort overblik, holder af de daglige udfordringer, er hands-on og er vedholdende med højt energiniveau og godt humør.

Ønske til nyt job:

Jeg ønsker at bruge min store kompetencer og viden om regnskab/økonomi til at hjælpe små og mellemstore virksomheder med regnskabudsarbejdelse fra A til Z.
Jeg ønsker en ren økonomistilling med fokus på regnskab/budget/controlling/analyser og trives i et uformelt miljø, hvor man gør det man siger og hvor etik og moral er i højsædet. Gerne deltidstilling.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, erfaring fra offentlige virksomheder, ledelseserfaring, teamleder, administration, controller, regnskabsansvarlig, regnskabschef, økonomichef.

Personlige kompetencer

Analystisk, ansvarlig, handlekraftig, kan holder overblikket, teamplayer.

Uddannelser

HD (R)

IT

Microsoft Office (især Excel), Navision, Axapta, AS400.

Sprog

Engelsk (meget godt kendskab), Tysk (meget godt kendskab), Svensk/Norsk (læse og forstå).

Bopæl

København og omegn.

Kandidat

Gth

Ansvarlig – Struktureret - Troværdig

Hvad kan jeg tilbyde:

Erfaring som bogholder, regnskabsforståelse, jeg sætter mig hurtigt ind i nye opgaver, stor erfaring med løn og administration, budgetaflægning, stærke analytiske færdigheder, gode IT-færdigheder.

Ønske til nyt job:

Økonomiopgaver og andre administrative opgaver, løn, budgetopfølgning, løbende opfølgning på effektivisering, analyse af tallene og skabe overblik.

Faglige kompetencer

Undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, bogholderi og regnskab, ledelseserfaring, bogholder, administration,, debitorbogholder, regnskabs assistent, kreditorbogholder, regnskabs ansvarlig, regnskabsassistent, lønborgholder.

Personlige kompetencer

Ambitiøs, ansvarlig, kan holde overblikket, ordenssans og systematisk.

Uddannelser

Infomatikassistent, Roskilde Handelsskole

IT

MS - superbruger
Google - superbruger
SAP - bruger
Navision – bruger
ERP – bruger
Database administration
Network Administration

Sprog

Dansk – flydende i skrift og tale
Engelsk – forhandlingsniveau (koncernsprog)
Tyrkisk - Modersmål
Tysk – forstår, men taler ikke meget

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Tyy

Hvad kan jeg tilbyde:

Min debet/kredit kan jeg til fingerspidserne og ved, hvad det vil sige, at bogføre og afstemme korrekt. Med min baggrund og regnskabsforståelse kan jeg hurtig sætte mig ind i nye opgaver, og er altid omstillingsparat. Jeg er ansvarsfuld, struktureret, har fokus på detaljer, og sætter en ære i, at tingene er gennemarbejdet og i orden.
Som person er jeg frisk, udadvendt og fleksibel, har gode samarbejdsevner samt bidrager også gerne til det sociale på arbejdspladsen.

Ønske til nyt job:

Jeg ønsker et sted med en god tone på arbejdspladsen, hvor man respekterer og hjælper hinanden. En god regnskabafstemning, hvor det hele bare passer perfekt til sidst, det gør mig i den grad glad. Et sted hvor der feedback fra kollegaer og ledelse. Altså noget med en atmosfære, hvor man roser og udvikler hinanden. Etikken og moralen skal være iorden og der er respekt for arbejdsopgaverne blev gjort med en ordentlig kvalitet. Deltidsjob foretrækkes.

Faglige kompetencer

Bogholderi og Regnskab, bogholder, deditorbogholder, kreditorbogholder, regnskabsassistent.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, fokus på kvalitet, ordenssans, systematisk.

Uddannelser

Regnskabsassistent

IT

Office pakken, Navision/Concorde C5, Concorde XAL, Navision Financials, Navision Attain, lidt Axapta, SAP og e-economic.

Sprog

Dansk (modersmål)

Bopæl

København og omegn

Kandidat

Jny

Imødekommende – Effektiv – Struktureret

Adm. og bogholderi

Hvad kan jeg tilbyde:

Jeg har mange års erfaring indenfor regnskab/bogholderi – kreditor/debitor/finans.
Er meget struktureret i min tilgang til opgaverne, der løses effektivt og hurtigt uden at kompromittere kvaliteten. Er ambitiøs, fremadrettet og med overblik og udholdende.
Systematisk, orden og fortrolighed er afgørende for succes. Sætter en ære i at hjælpe andre og yder gerne en ekstra indsats for at nå i mål – teamspirit. Blanding af administrativt og praktik. Ordentlighed i alle henseender, såvel internt som eksternt - hinanden imellem både menneskelig og faglig respekt.

Ønske til nyt job:

Mit ønskejob er at have med regnskab at gøre, helst i en regnskabsafdeling, økonomiopgaver og andre administrative opgaver hvor man er flere medarbejdere der arbejder sammen. Min forventning til ledelsen er, at de er til stede / at man får svar. Respekt / forretningsgange.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, debitorbogholder, regnskabsassistent og kreditorbogholder.

Personlige kompetencer

Ordenssans, ansvarlig, analytisk, systematisk og kan holde overblikket.

Uddannelser

Merkonomuddannelse i regnskab & IT -
Merkonom i regnskab/IT: Virksomhedsøkonomi, Organisation, Ledelse og samarbejde, Internt/eksternt regnskab, IT

IT

Microsoft Office - Navision Financial, Navision C5, Uniconta, Temponizer, Bluegarden og SCR m.fl.

Sprog

Dansk: Modersmål, højt skriftligt niveau

Bopæl

Hvidovre

Kandidat

Lsj

Kundeservice - Kreditor- og debitorbogholder

Imødekommende – Effektiv – Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde:

Mange års erfaring indenfor administration, kundeservice og økonomi. Jeg er hurtig til at lære nyt og sætter en ære i, at levere et godt stykke arbejde. Mit hjerte banker for den gode kundeservice og jeg har et smil til alle. Min tilgang til arbejdsopgaver er struktureret og de bliver løst hurtigt og effektivt.

Ønske til nyt job:

Mit ønskejob er at have med kunder at gøre, helst i en kundeserviceafdeling, men gerne kombineret med økonomiopgaver og andre administrative opgaver.

Faglige kompetencer

Administration, reception, kundeservice, kreditor- og debitor bogholderi. Erfaring fra private virksomheder.

Personlige kompetencer

Serviceminded, engageret, stort overblik, struktureret og ansvarsbevist.

Uddannelser

Grundlæggende regnskab incl. C5 og Excel. GMP kursus (Internt Novo Nordisk). IT-kursus, Word, Excel og PowerPoint. 10-ugers kontorkursus på Hillerød Handelsskole. (Salg & service, regnskab, tekstbehandling). Kontorelev ved Kriminal- og Skifteretten i Hillerød

IT

Microsoft Office Pakken - Navision: Rutineret bruger - Axapta: Rutineret bruger - C5: Lidt kendskab - Keybalance: Godt kendskab.

Sprog

Dansk: Modersmål, højt skriftligt niveau - Engelsk: Taler og skriver på godt niveau - Tysk: Urutineret, tales og forstås, jævnt skriftligt niveau - Svensk: Tales og forstås, jævnt skriftligt niveau- Norsk: Tales og forstås, jævnt skriftligt niveau.

Bopæl

Nordsjælland - Ølsted

Kandidat

Bmo

Controller - Lønbogholder

Overblik - Navigatør - Ankermand

Hvad kan jeg tilbyde:

Jeg er en nysgerrig og ambitiøs person med stor erfaring indenfor controlling (løn og økonomi), samt prissætning og effektiviseringer. Vigtigt for mig er ansvaret ved at forvalte andre folks penge på en fornuftig og effektiv måde. Som controller vil jeg kunne tilføre skarpe analytiske evner samt stærke IT-færdigheder.

Ønske til nyt job:

Mit ønske til min næste ansættelse er som controller / bogholder og ledelsens sparringspartner. Det kan være opgaver indenfor løn, udarbejdelse af budgetter, bogføring og løbende opfølgning på businesscases i samarbejde med direktøren og kollegaerne. Projektarbejde har også min interesse, da jeg både har fungeret som projektleder og projektsupport.

Faglige kompetencer

Controller, lønbogholder, bogholderi, regnskab og undervisningserfaring. Erfaring fra private, regioner og kommuner.

Personlige kompetencer

Analytisk, fokus på resultatet, kan holde overblikket og systematisk.

Uddannelser

Cand. Merc. og projektstyring (PRINCE2 Foundation), samt LEAN- og proceskonsulent.

IT

Superbruger af Microsoft Office. Erfaring med Economics, Navision, SAP, samt Dataløn og Danløn. Erfaring med diverse IT-projektværktøjer f.eks. Mindmap.

Sprog

Dansk (modersmål) og engelsk på forretningsniveau.

Bor:

I Storkøbenhavn, men flytter gerne efter det rette job.

Kandidat

Jmj

Controller - mange tal

Analytisk - struktureret - Ansvarsbevist

Hvad kan jeg tilbyde:

Meget stor erfaring fra arbejde med regnskab og bogføring, som gør at jeg kan træde direkte ind i økonomiafdeling. At finde vej indtil problemets kerne og få overblikket over opgaven og kunne formidle resultaterne til brugeren. Jeg kan lide, når tingene falder i hak og jeg kan bibringe overblik og klarsyn

Ønske til nyt job:

Interim – fastansættelse i handel- og detail virksomheder og forlag med store mængder af tal, hvor jeg kan analysere tallene og skabe overblik.
Min forventning til ledelsen er, at de har udsynet, visioner, sparring samt skabe struktur og stringens i virksomheden.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, controller og regnskabsansvarlig.

Personlige kompetencer

Ordenssans, ansvarlig, analytisk, teamplayer og empatisk .

Uddannelser

Diverse kurser om nye systemer ERP økonomi og Excel. Handelshøjskolen i København HD i regnskabsvæsen (uafsluttet). Student fra Nørre Gymnasium

IT

Dynamics NAV (Navision) superbruger, Dynamics AX, Microsoft Excel

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk, højt niveau regnskabsteknisk både skrift og tale

Interim typiske opgaver:

Års- og månedsregnskaber for selskabet og inklusive budgetopfølgning

Opstilling og udarbejdelse af årsrapporten
Likviditetsstyring
Beregning og udbetaling af royalty
Drift, vedligehold og afstemning af anlægsregistret
Momsafregning og moms sandsynliggørelse

Bor:

Storkøbenhavn

Kandidat

Mla

Adm. og bogholder deltid

Imødekommende - Glad - Smilende

Hvad kan jeg tilbyde:

Jeg er en omstillingsparat myreflittig blæksprutte – lærenem, dedikeret og imødekommende. Jeg kan lide at have fat i den røde tråd, og følge en opgave fra A – Z. Trives i en hverdag med mange forskelligartede opgaver.
Som kollega har jeg ry for at være en glad og åben person, der har let ved at omgås og samarbejde med andre. Såfremt I vælger mig, får I en serviceminded, pålidelig og ansvarsbevidst kollega, der er mødestabil og fleksibel både med hensyn til arbejdsopgaver og mødetider.

Ønske til nyt job:

Jobtitlen er ikke vigtig – det vigtigste er, at mine talenter kommer i spil. Mit næste job må gerne have en bund af regnskab krydret med fx HR opgaver, almindelige sekretæropgaver, receptions- og servicebetonede opgaver samt opgaver, der kommer ind fra højre.
(Er også åben for jobs uden regnskabsopgaver)
Jeg ønsker mig gode kollegaer, som jeg kan sparre med og få en god oplæring. Trives i et arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og en uformel tone. Jeg ønsker at dygtiggøre mig og udvide mine kompetencer.

Faglige kompetencer

Jeg har lavet 3 brancheskrift i min karriere: undervisning – kantine – kontor (voksenelev)
Regnskab: bogføring i finans, debitor, kreditor, rejseafregninger, bank, fakturering, moms og løn.
Administration: generelle sekretæropgaver, opdatering af databaser, planlægning.
Kundeservice: Jeg har et veludviklet servicegen, som ligger naturligt til mig. Er en løsningsorienteret opgaveknuser – trives med kundekontakt både personligt, telefonisk og via mail – receptionsopgaver – giver gerne en hjælpende hånd omkring det praktiske, det kan fx kaffebrygning, møder og indkøb.

Personlige kompetencer

Energisk, optimistisk, logisk tænkende, detaljeorienteret og vurderende.

Uddannelser

Kontorassistent med speciale i økonomi, Niels Brock – Husholdningslærer, Ankerhus Sorø

IT

MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), Google Mail og Google Docs.
Regnskabssystemer: Microsoft Navison C5, E-conomic samt Danløn.
CRM system: Highrise.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk & tysk (nuanceret ordforråd), svensk (forstår).

Bopæl

Værløse

Kandidat

Bodb