Kultur - Administration - Projektledelse - Service og StartUp
Vi har lige nu 6 dygtige kandidater til fastsættelse eller interim.
For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:
Billedet viser: Hvordan kultur og administration er mange ting, og det er nødvendigt at have styr både på kunstnere og projekter.
Kultur - Overblik - Projekter
Hvad kan jeg tilbyde
Kultur og historie er der hvor jeg føler mig hjemme. Jeg har erfaring med selv at skabe projekter. Min baggrund kan bruges i mange sammenhænge, f.eks. som underviser og formidler, og jeg kan gøre andre gode.
Ønske til nyt job
Jeg ønsker job med formidling, planlægning, koordinering og projekter inden for kultur og med hele processen fra idé til udførelse. Gerne en uformel arbejdsplads med tillid, mulighed for udvikling og gode kolleger.
Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, motiverende, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, erfaring fra staten, planlægning, kvalitetssikring, kommunikativ analyse, administration og koordinering.
Personlige kompetencer
Detaljeorienteret, fleksibel, kreativ, kvalitetsbevidst og netværker.
Uddannelser
Europæisk Etnologi – Københavns Universitet 3 semestre med plan om at fortsætte bacheloren
Læreruddannelsen, 1. år - Blaagaard/KDAS Linjefag: engelsk
Arkitektuddannelsen 1.-3. år Kunstakademiets Arkitektskole, København Grunduddannelse + Landskabsafdelingen
4.-6. år: Bergen Arkitektskole, Norge
IT
Officepakken
Filmklipning: Adobe Premiere Pro
Hjemmesideopdatering: Drupal
Mailchimp til nyhedsbrev mm.
Database: registrering i Arkibas
Sprog
Dansk: Mundtligt og skriftligt flydende
Engelsk flydende - professionel erfaring fra international virksomhed, skriftligt og mundtligt
Norsk forstår alt, taler efter behov
Svensk forstår alt, taler efter behov
Tysk forstår, læser og taler til husbehov
Fransk turistniveau
Spansk turistniveau
Jeg er en extrovert, nærværende og handlekraftig person, som formår at skabe, styrke og vedligeholde
relationer internt som eksternt. Jeg er lyttende og besidder en stor indlevelsesevne med stort overblik.
Virksomheden vil få en dynamisk profil, som tager ejerskab med en vedholdenhed og som kender
vigtigheden af god og sund kommunikation samt erfaring med forskellige salgsteknikker for at skabe vækst
og de ønskede resultater i en virksomhed.
Ønske til nyt job
Jeg ønsker et job, hvor jeg har berøringsflade med flere personer, evt. som en del af et engareret team og meget gerne med en udadvendt repræsentativ rolle for en virksomhed med kommunikation og kundepleje / service i fokus. Der må gerne være budgetansvar, dog uden overvægt at excel-arbejde. Ønskejobbet indebærer en meget mobil og løsningsorienteret rolle ude blandt kunder udover en evt. base i selve virksomheden.
Faglige kompetencer
Motiverende, træffer beslutninger, struktureret, overholder aftaler og opfølgende.
Personlige kompetencer
Beslutsom, forretningsorienteret, imødekommende, lederevner og lytterne.
Uddannelser
2020 (nov.) “Lederambitioner med arbejdslyst, modul 1-4” (på venteliste)
2020 (okt.) “Bliv endnu bedre til at tackle dine konflikter”
2007-2009 Salgsteknikker (løbende), herunder alle faser fra planlægning til opfølgning.
2007 Grundkursus i Excel.
2003-2006 Super-user i SAP R/2, ca. 2 kurser årligt.
IT
Rutineret bruger af:
- Outlook, - Word, Google Docs
- CRM (Customer Relationship Management)
- BI (Business Intelligence; Deep Dive Analytics)
Hertil har jeg haft lidt erfaring med MS Office uden at være rutineret bruger.
Sprog
Dansk: Mundtligt og skriftligt flydende
Engelsk: Mundtligt og skriftligt rigtig godt.
Nordiske sprog er ikke uvant for mig, da jeg har haft mange nordiske kontakter i mine tidligere jobs
Kompetent ledelsesassistent, struktureret med klassiske sekretær-færdigheder, korrekturlæsning, markedsføringsopgaver. Stor erfaring inden for kultur og byudvikling.
Ønske til nyt job
Administrative sekretariatsopgaver for ledelse – gerne inden for byudvikling og kultur, deltid/fuldtid (30-37 timer)
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, erfaring fra regioner, erfaring fra staten, administration, møde- og eventkoordinator og personlig service.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, energisk, fleksibel, imødekommende og indsigtsfuld.
Uddannelser
1978-1979 Handelsskole-eksamen, Køge Handelsskole
1979-1981 Erhvervs Faglig Grunduddannelse, all-round kontor, SKAT
1984-1984 Advokatsekretær-eksamen
1982-2004 Diverse sekretær-kurser og kurser i personlig udvikling
2005-2008 Oplevelsesøkonomi og markedsføring af Kulturinstitutioner, AFF
2020-2020 Digital Markedsføring, Bigum & Co
IT
MS office, Word, Excel, Power Point
Google, Doodle
Kundedatabasesystemer (CMR)
Udsendelsessystemer, bla. MailChimp
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (Forstår, taler, læser, skriver)
Tysk (Forstår, taler, læser, skriver)
Skandinavisk (Forstår)
Ingen opgaver er for store eller for små, jeg arbejder bedst med en masse forskellige opgaver, som kan skabe værdi for firmaet. Samtidig sætter jeg mig grundigt ind i mine arbejdsopgaver, men har altid tanker og øje for innovation eller optimering.
Jeg er der 100 % for mit firma og brænder for at få lov til at tage ”ejerskab”. Servicen er altid i top, kvalitet og effektivitet er yderst vigtig for mig og skabe merværdi for mine kunder, alt der gavner firmaet, er mit største mål.
Ønske til nyt job
Da jeg trives i en performancekultur i en travl hverdag, altid vil sætte kunden i højsædet og derudover nyder at samarbejde, indenfor service på højt plan, netværk, salg, udvikling, kommunikation og ansvar – vil et sådan perfekt udført arbejde, med et overblik og en service, så alle får en rigtig god oplevelse ud af det, betyde alt for mig. Jeg er åben, imødekommende, omsorgsfuld, nysgerrig, opmærksom, altid smilende og i godt humør. Jeg elsker læring af nye opgaver, indenfor IT og andre spændende områder. Kreativitet, nytænkning, idérig, udvikling, markedsføring er blandt mine spidskompetencer.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, administration og personlig service
Personlige kompetencer
Ansvarlig, Imødekommende, kundeorienteret, modig og omstillingsparat
Uddannelser
Sproglig linje Bornholms Gymnasium (Fransksproglig)
Akademiet for Turisme, Rønne (Serviceøkonom)
Connection Management, 2019/20 (Bachelor uddannelse på 5 moduler)
IT
Word, Excel, Outlook, e-conomic, PowerPoint, Publisher, Infant view, Facebook, Linkedin, Google+, Instagram og Twitter og SPECTRA
Sprog
Dansk: Modersmål: Perfektionist, orden, korrekturlæsning og struktur
Engelsk og tysk Forhandlingsniveau.
Fransk, svensk, norsk Samtaleniveau
Jeg har en stor viden om kunst, litteratur og historie. Mange års arbejde indenfor museumsverdenen har gjort mig til en erfaren arrangør af udstillinger og kulturelle events. Jeg har ledelseserfaring og kender til budgetlægning, bestyrelsesarbejde m.m. Jeg har desuden erfaring som projektleder og evner at få mange forskellige mennesker til at arbejde sammen. Jeg er desuden i stand til at sætte mig ind i et stort kompliceret stofområde og formidle det klart og enkelt. Desuden er jeg en erfaren og, målt med succesraten, dygtig fundraiser.
Ønske til nyt job
Jeg vil gerne arbejde med kultur. Det kan være som museumsinspektør eller kulturfacilitator på et bibliotek. Projektledelse i bred forstand er også en mulighed. Job som kirketjener eller kordegn har ligeledes min interesse ligesom fundraising og undervisning også kunne være relevant.
Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring og ledelseserfaring.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, disciplineret, fokus på kvalitet, initiativrig og kompleks tænkende.
Uddannelser
Mag. Art i kunsthistorie, Kursus i faglig formidling på Danmarks journalisthøjskole.
IT
Microsoft Office, hjemmesider, nyhedsbreve og Sociale medier.
Sprog
Dansk (flydende), engelsk (flydende), tysk (skriver og læser)
Kultur - Administration - Projektledelse - Service
Hvad kan jeg tilbyde:
Bred erfaring, tager selvstændigt ansvar for mine opgaver med fokus på resultatet og yder en engagementsfuld helhjertet indsats for at nå i mål. Serviceminded og grundig på en arbejdsom effektiv måde. Præsentabel empatisk person med positivt livssyn og stor pålidelighed. Målrettet og struktureret med sans for detaljen. Følger sagen til dørs. Ildsjæl der brænder for administrative processer og yder sublim kundeservice/-betjening. Forandringsvillig med god tilgang til nye systemer/processer. Stort drive og engagement i, at samarbejdet internt og eksternt går op i en højere enhed for alle parter i respektfuldt team-performance. Kvalitet og ordentlighed i alle henseender.
Ønske til nyt job:
Trives bedst med struktur og organisation med en uformel, seriøs omgangstone. Arbejdsmiljø hvor sparring og vidensdeling er en naturlighed. Hvor jeg kan lade min passion og ansvarlighed komme til udfoldelse. Frihed under ansvar indenfor den angivne ”spillebane”, forstået således, at jeg værdsætter at vide hvad der skal gøres, så jeg selvstændigt kan gå i gang med arbejdet. En dagligdag med effektivitet og hvor godt humør og smil er en naturlighed.
Det vigtigste er, at kunden (intern eller ekstern) får leveret varen skræddersyet. Med min brede erfaring som kundeserviceassistent i forskellige virksomheder er kvalitet og sublim service mit varemærke. Titel og branche underordnet, for mig gælder det, at faglighed, trivsel og tryghed går hånd i hånd, med en chef der lytter, kan se mine kompetencer og vi sammen videreudvikler disse til succes for begge parter.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, personlig service.
Fremtidens Frontmedarbejder – AMU- Uddannelse på NEXT-kursuscenter. Merkonomkurser på Finansieringslinien. Elev allround kontor med speciale i finansiering - 1-årig HH.
IT
Daglig brug af Microsoft OFFICE, Internet og intranet.
Bruger af det elektroniske Tinglysningssystem. CRM, CDM, BEC I*net, C5.
Sprog
Dansk: Modersmål: Perfektionist, orden, korrekturlæsning og struktur
Engelsk: Mundtlig og skriftlig. Teknisk engelsk indenfor Finans.
Erfaren leder, projektleder, formidler med mange års erfaring i både offentlige og private virksomheder. Jeg kan lide at arbejde med tal, der er styr på økonomi og fokus på at projekter færdiggøres inden for aftalt tid og budget. Bindeleddet mellem IT, forretningen og kunderne har altid været en vigtig drivkraft, og jeg befinder mig godt i netop det krydsfelt, hvilket også omfatter formidling generelt.
Ønske til nyt job:
Er meget åben over for nye jobmuligheder. F.eks. inden for en kulturinstitution, en hjælpeorganisation eller en startup virksomhed, hvor mine kompetencer som bindeled mellem forretningen og kunderne kan komme i spil. Sætter pris på en virksomhed hvor humor er en naturlig del af hverdagen i forening med respekt for den enkelte medarbejder. Både fuldtid og deltid har interesse.
Faglige kompetencer
Har gennem årene arbejdet med ledelse på forskellige niveauer, projektledelse, udarbejdelse af business cases, forretningsmodeller, aftaler med kunder og leverandører, undervisning og formidling og kan håndtere at have mange bolde i luften samtidigt. Både offentlige og private virksomheder.
Personlige kompetencer
Resultatorienteret, arbejder struktureret og er god til at planlægge. Er ansvarlig og har empati, interesserer mig for andre mennesker og er god til at opbygge relationer.
Uddannelser
Master i biblioteks- og informationsvidenskab, bibliotekar, Danmarks Biblioteksskole, København samt en lang række personlige og faglige kurser.
IT
Microsoft Office, Bibliotekssystemer – søgning mv.
Sprog
Dansk (modersmål), engelsk (konversation), fransk (kendskab)
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRejectRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.