Kultur – Startup virksomheder

Kultur - Administration - Projektledelse - Service og StartUp

Vi har lige nu to dygtige kandidater til fastsættelse eller interim.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelses af hvad de kan tilbyde:

FirmaPlus Dialoogel Sha

Jeg har valgt dette billede fordi:

Robusthed, bliver på sporet, holder dampen oppe, også når det går rigtig stærkt, energien der bare bliver ved og ved. Fokuseret pålidelighed og loyalitet i særklasse. En dedikeret langtidsholdbar ressource også ved sporskifter.

Interim 50+

Kultur - Administration - Projektledelse - Service

Hvad kan jeg tilbyde:

Bred erfaring, tager selvstændigt ansvar for mine opgaver med fokus på resultatet og yder en engagementsfuld helhjertet indsats for at nå i mål. Serviceminded og grundig på en arbejdsom effektiv måde. Præsentabel empatisk person med positivt livssyn og stor pålidelighed. Målrettet og struktureret med sans for detaljen. Følger sagen til dørs. Ildsjæl der brænder for administrative processer og yder sublim kundeservice/-betjening. Forandringsvillig med god tilgang til nye systemer/processer. Stort drive og engagement i, at samarbejdet internt og eksternt går op i en højere enhed for alle parter i respektfuldt team-performance. Kvalitet og ordentlighed i alle henseender.

Ønske til nyt job:

Trives bedst med struktur og organisation med en uformel, seriøs omgangstone. Arbejdsmiljø hvor sparring og vidensdeling er en naturlighed. Hvor jeg kan lade min passion og ansvarlighed komme til udfoldelse. Frihed under ansvar indenfor den angivne ”spillebane”, forstået således, at jeg værdsætter at vide hvad der skal gøres, så jeg selvstændigt kan gå i gang med arbejdet. En dagligdag med effektivitet og hvor godt humør og smil er en naturlighed.
Det vigtigste er, at kunden (intern eller ekstern) får leveret varen skræddersyet. Med min brede erfaring som kundeserviceassistent i forskellige virksomheder er kvalitet og sublim service mit varemærke. Titel og branche underordnet, for mig gælder det, at faglighed, trivsel og tryghed går hånd i hånd, med en chef der lytter, kan se mine kompetencer og vi sammen videreudvikler disse til succes for begge parter.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorientering, energisk, kvalitetsbevidst, opfølgende.

Uddannelser

Fremtidens Frontmedarbejder – AMU- Uddannelse på NEXT-kursuscenter. Merkonomkurser på Finansieringslinien. Elev allround kontor med speciale i finansiering - 1-årig HH.

IT

Daglig brug af Microsoft OFFICE, Internet og intranet.
Bruger af det elektroniske Tinglysningssystem. CRM, CDM, BEC I*net, C5.

Sprog

Dansk: Modersmål: Perfektionist, orden, korrekturlæsning og struktur
Engelsk: Mundtlig og skriftlig. Teknisk engelsk indenfor Finans.

Bopæl

Høje Tåstrup

Kandidat

BEM

Dialoogle Firmaplus Bsp

Jeg har valgt dette billede fordi:

Broen forbinder på en flot, smuk og effektiv måde to områder. En drivkraft for mig er bl.a., at være et sådant bindeled mellem forretningen og kunderne.

Interim 50+

Kultur - Projektledelse - StartUp

Hvad kan jeg tilbyde:

Erfaren leder, projektleder, formidler med mange års erfaring i både offentlige og private virksomheder. Jeg kan lide at arbejde med tal, der er styr på økonomi og fokus på at projekter færdiggøres inden for aftalt tid og budget. Bindeleddet mellem IT, forretningen og kunderne har altid været en vigtig drivkraft, og jeg befinder mig godt i netop det krydsfelt, hvilket også omfatter formidling generelt.

Ønske til nyt job:

Er meget åben over for nye jobmuligheder. F.eks. inden for en kulturinstitution, en hjælpeorganisation eller en startup virksomhed, hvor mine kompetencer som bindeled mellem forretningen og kunderne kan komme i spil. Sætter pris på en virksomhed hvor humor er en naturlig del af hverdagen i forening med respekt for den enkelte medarbejder. Både fuldtid og deltid har interesse.

Faglige kompetencer

Har gennem årene arbejdet med ledelse på forskellige niveauer, projektledelse, udarbejdelse af business cases, forretningsmodeller, aftaler med kunder og leverandører, undervisning og formidling og kan håndtere at have mange bolde i luften samtidigt. Både offentlige og private virksomheder.

Personlige kompetencer

Resultatorienteret, arbejder struktureret og er god til at planlægge. Er ansvarlig og har empati, interesserer mig for andre mennesker og er god til at opbygge relationer.

Uddannelser

Master i biblioteks- og informationsvidenskab, bibliotekar, Danmarks Biblioteksskole, København samt en lang række personlige og faglige kurser.

IT

Microsoft Office, Bibliotekssystemer – søgning mv.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (konversation), fransk (kendskab)

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Bsp