Ledelse Projektledelse Optimering
Vi har lige nu 11 dygtige ledere til fastsættelse eller interim.
For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:
Billedet viser: At et projekt sjældent kan gøres alene. Sammen med andre får du større udsigt og indsigt.

Engageret – Analytisk - Innovativ
Hvad kan jeg tilbyde
Projektledelse af forandringsprojekter i foranderlige miljøer. Implementering og forankring af projekter – ofte med interface til IT. Stærk profil i forhold til interaktion med og engagement af alle typer af stakeholders. Strategisk og nudging kommunikation. Brug af greb og virkemidler fra adfærdsdesign. Innovativ og kreativ arbejdsstil.
Ønske til nyt job
I krydsfeltet mellem forretningen og IT. Change Manager/Org. Implementering. Projektleder – gerne med relation til it eller forretningsudviklingsprojekter. System implementeringer – gerne HR-systemer.
Faglige kompetencer
Projektledelse, Undervisningserfaring, Erfaring fra private virksomheder, Erfaring fra staten, Analyse, HR Konsulent
Personlige kompetencer
Business orienteret, Fremtidsorienteret, Initiativrig, Kreativ og optimistisk.
Uddannelser
· Managing Succesfull Pro-grammes, foundation • Mentorix
· Management of Risk, foundation • Peak Consulting Group
· Prince2 ® - foundation • Peak Consulting Group
· Master i Cross-Media Communication • Københavns Universitet
· Managing Project – PMI • The George Washington University
· HD 2. del – Organisation & Ledelse • Copenhagen Business School
· HD 1. del • Copenhagen Business School
· Merkonom i Personaleadministration • Niels Brock
IT
MS office
SharePoint: intrenet/teamsites
Internet: sharepoint, sitecore
HR-systemer: Personalesystemet Orkide, HR-selfservice
Virtual meetings: webEx, Adobe connect, skype
E-Learning: MS teams, scrum (WIP)
Adope: Reader, distiller, InDesign (WIP)
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk – forhandlingsniveau
Tysk – samtaleniveau
Skandinavisk – forståelse
Bopæl
Roskilde
Kandidat
Sjs
Kvalitetsorienteret - Struktureret - Samarbejdende
Målrettet - Engageret - Resultatorienteret
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg driver og håndterer processerne omkring Service management med stort overblik, sikrer at processerne følges, at alt er kvalitetssikret og testet før implementering.
Formidler viden om processerne. Implementerer, optimerer og vedligeholder processerne. Har en pragmatisk tilgang til mit arbejde, da det giver større forståelse for, hvorfor processer og retningslinjer skal følges i en travl hverdag. Arbejder både agilt og efter ITIL og er cetificeret i begge dele.
Ønske til nyt job
Change/Release Manager, Projektleder, Proceskonsulent eller Scrum Master i en virksomhed, hvor man vægter fælles metoder, forretningsgange og standarder, og hvor man gennem tværfagligt samarbejde er med til at løfte opgaverne, samt implementere, optimere, veligeholde og dokumentere processer.
Gerne som i Energi sektoren, Medicinal industrien eller den finansielle verden, hvor man arbejder efter ITIL og et agilt Mindset.
Faglige kompetencer
Ledelse uden personaleansvar, procesorienteret, multikulturelt og tværfagligt samarbejdende, kommunikation, projektledelse, erfaring fra private virksomheder, undervisningserfaring, vejledning og dokumentation.
Personlige kompetencer
Struktureret, resultatorienteret, ansvarlig, detaljeorienteret og fleksibel adfærd.
Uddannelser
• 2020 Forandringsledelse Erhvervs Akademiet Aarhus
• 2020 Ledelse uden personale ansvar – Internt i EG, med ekstern underviser
• 2007 It Supportuddannelse – Aarhus Tekniske Skole
• 1990 Teletekniker fra Jysk Telefon
Certificering
• 2020 Scrum Master
• 2020 Scrum Fundamentals
• 2020 Leading SAFe 5.0 – Scaled agile community
• 2017 ITIL V3
Kurser
Assertionstræning, Præsentationsteknik Psykologi på Folkeuniversitetet, Skriftlig kommunikation, Effektiv kommunikation og samarbejde og Aktiv lytning og mødeteknik.
IT
Microsoft Office, Skype, Lync, sagsstyringssystemer fx ServiceNow og Remedy, brugeradministration, desktop support, printere, færdes hjemmevant på nettet og sætter mig let ind i ny IT.
Sprog
Dansk Modersmål
Engelsk Flydende (vant til det som koncernsprog)
Tysk Forstår og taler det en smule
Svensk Forstår det Norsk Forstår det
Bopæl
Kandidat: Aarhus og pendler gerne op til en 1 time og arbejder også gerne delvis hjemme.
Kandidat
Iga
Målrettet - Engageret - Resultatorienteret
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg har erfaring fra flere ansvarsområder, dels med projektstyring af levering af hardware- og softwareløsninger, dels med udvikling af interne arbejdsprocesser, planlægning og styring af ressourcer og har også derfra kompetent projektleder- og forretningserfaring. Jeg har også operationel erfaring lige fra estimering af indkøb, lagerstyring til at sørge for at ordrene bliver leveret til den aftalte tid. Desuden medbringer jeg forståelse og erfaring i at arbejde på tværs i en organisation, lancere nye produkter og arbejdsmetoder. Højt serviceniveau, koordinering af salgsaktiviteter og kundekontakt, sikre at service og leverancer bliver den bedste oplevelse for kunden, samt de praktiske udfordringer, der er for at få en forretning til at fungere optimalt, det kan jeg løse med min erfaring med både forretning og service. Jeg kender derfor til alle de udfordringer, der er ved salg samt de udfordringer der opstår, når det skal gå stærkt.
Ønske til nyt job
Projektledelse har været en gennemgående kompetence i hele mit karriereforløb og jeg har derfor oparbejdet en bred og solid erfaring indenfor dette område. Jeg trives godt med en tværgående funktionalitet og finder stor tilfredsstillelse ved at fuldføre projekter i henhold til opsatte mål – og deltager gerne i udarbejdelse af rammebetingelserne før projektstart.
Faglige kompetencer
Projektledelse, salg og service. Lagerstyring samt optimering af indkøb. Ledelse af medarbejdere samt udvikling/planlægning af markedsaktiviteter. Undervisningserfaring og har arbejdet i private virksomheder.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, Business orienteret, energisk, optimistisk og præsentabel.
Uddannelser
Læst HA på Handelshøjskolen i København
Personale/teamledelse ”Fire & Shield”
Digital markedsføring
PRINCE2 certificering
CRM kursus
Forhandlingsteknik
IT
Håndterer MS Office på PC og MAC på højt niveau
VISMA Ordre/indkøb system
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk på forhandlingsniveau
Forstår og kan gøre mig forståelig på svensk og norsk
Bopæl
I Gentofte lige uden for København
Kandidat
Jko
Professionel – Løsningsorienteret - Struktureret
Hvad kan jeg tilbyde
Engageret og serviceminded receptionsleder/receptionist. Trives i et passioneret arbejdsmiljø. Skaber overblik, kommunikativ, løsningsorienteret, progressiv. Udadvendt, loyal, passioneret, værdsætter positiv energi.
Ønske til nyt job
En større virksomhed med tillid til medarbejderne. Gerne et kreativt miljø, med velfunderet DNA i virksomheden, formuleret strategi der bliver fulgt, samt integritet. Job som, receptionist, receptionsleder eller mødekoordinator.
Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder og ledelseserfaring.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, fleksibel adfærd, fremtidsorienteret, ledende og optimistisk.
Uddannelser
2010 IP-telefoni kursus – TDC
2005 IP-telefoni kursus - BEC
2003 Flere salgskurser hos Leon Birdi
2002 Excel Kursus – Internt KolleKollle
2002 Samarbejdskursus – konflikthåndtering. Længere proces med firmaet JobPower
2001 Spectrakursus - Hotelsystem