Ledelse

Ledelse Projektledelse Optimering

Vi har lige nu 11 dygtige ledere til fastsættelse eller interim.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: At et projekt sjældent kan gøres alene. Sammen med andre får du større udsigt og indsigt.

Engageret – Analytisk - Innovativ

Hvad kan jeg tilbyde

Projektledelse af forandringsprojekter i foranderlige miljøer. Implementering og forankring af projekter – ofte med interface til IT. Stærk profil i forhold til interaktion med og engagement af alle typer af stakeholders. Strategisk og nudging kommunikation. Brug af greb og virkemidler fra adfærdsdesign. Innovativ og kreativ arbejdsstil.

Ønske til nyt job

I krydsfeltet mellem forretningen og IT. Change Manager/Org. Implementering. Projektleder – gerne med relation til it eller forretningsudviklingsprojekter. System implementeringer – gerne HR-systemer.

Faglige kompetencer

Projektledelse, Undervisningserfaring, Erfaring fra private virksomheder, Erfaring fra staten, Analyse, HR Konsulent

Personlige kompetencer

Business orienteret, Fremtidsorienteret, Initiativrig, Kreativ og optimistisk.

Uddannelser

· Managing Succesfull Pro-grammes, foundation • Mentorix
· Management of Risk, foundation • Peak Consulting Group
· Prince2 ® - foundation • Peak Consulting Group
· Master i Cross-Media Communication • Københavns Universitet
· Managing Project – PMI • The George Washington University
· HD 2. del – Organisation & Ledelse • Copenhagen Business School
· HD 1. del • Copenhagen Business School
· Merkonom i Personaleadministration • Niels Brock

IT

MS office
SharePoint: intrenet/teamsites
Internet: sharepoint, sitecore
HR-systemer: Personalesystemet Orkide, HR-selfservice
Virtual meetings: webEx, Adobe connect, skype
E-Learning: MS teams, scrum (WIP)
Adope: Reader, distiller, InDesign (WIP)

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk – forhandlingsniveau
Tysk – samtaleniveau
Skandinavisk – forståelse

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Sjs

Kvalitetsorienteret - Struktureret - Samarbejdende

Målrettet - Engageret - Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg driver og håndterer processerne omkring Service management med stort overblik, sikrer at processerne følges, at alt er kvalitetssikret og testet før implementering.
Formidler viden om processerne. Implementerer, optimerer og vedligeholder processerne. Har en pragmatisk tilgang til mit arbejde, da det giver større forståelse for, hvorfor processer og retningslinjer skal følges i en travl hverdag. Arbejder både agilt og efter ITIL og er cetificeret i begge dele.

Ønske til nyt job

Change/Release Manager, Projektleder, Proceskonsulent eller Scrum Master i en virksomhed, hvor man vægter fælles metoder, forretningsgange og standarder, og hvor man gennem tværfagligt samarbejde er med til at løfte opgaverne, samt implementere, optimere, veligeholde og dokumentere processer.
Gerne som i Energi sektoren, Medicinal industrien eller den finansielle verden, hvor man arbejder efter ITIL og et agilt Mindset.

Faglige kompetencer

Ledelse uden personaleansvar, procesorienteret, multikulturelt og tværfagligt samarbejdende, kommunikation, projektledelse, erfaring fra private virksomheder, undervisningserfaring, vejledning og dokumentation.

Personlige kompetencer

Struktureret, resultatorienteret, ansvarlig, detaljeorienteret og fleksibel adfærd.

Uddannelser

• 2020 Forandringsledelse Erhvervs Akademiet Aarhus
• 2020 Ledelse uden personale ansvar – Internt i EG, med ekstern underviser
• 2007 It Supportuddannelse – Aarhus Tekniske Skole
• 1990 Teletekniker fra Jysk Telefon
Certificering
• 2020 Scrum Master
• 2020 Scrum Fundamentals
• 2020 Leading SAFe 5.0 – Scaled agile community
• 2017 ITIL V3
Kurser
Assertionstræning, Præsentationsteknik Psykologi på Folkeuniversitetet, Skriftlig kommunikation, Effektiv kommunikation og samarbejde og Aktiv lytning og mødeteknik.

IT

Microsoft Office, Skype, Lync, sagsstyringssystemer fx ServiceNow og Remedy, brugeradministration, desktop support, printere, færdes hjemmevant på nettet og sætter mig let ind i ny IT.

Sprog

Dansk Modersmål
Engelsk Flydende (vant til det som koncernsprog)
Tysk Forstår og taler det en smule
Svensk Forstår det Norsk Forstår det

Bopæl

Kandidat: Aarhus og pendler gerne op til en 1 time og arbejder også gerne delvis hjemme.

Kandidat

Iga

Målrettet - Engageret - Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har erfaring fra flere ansvarsområder, dels med projektstyring af levering af hardware- og softwareløsninger, dels med udvikling af interne arbejdsprocesser, planlægning og styring af ressourcer og har også derfra kompetent projektleder- og forretningserfaring. Jeg har også operationel erfaring lige fra estimering af indkøb, lagerstyring til at sørge for at ordrene bliver leveret til den aftalte tid. Desuden medbringer jeg forståelse og erfaring i at arbejde på tværs i en organisation, lancere nye produkter og arbejdsmetoder. Højt serviceniveau, koordinering af salgsaktiviteter og kundekontakt, sikre at service og leverancer bliver den bedste oplevelse for kunden, samt de praktiske udfordringer, der er for at få en forretning til at fungere optimalt, det kan jeg løse med min erfaring med både forretning og service. Jeg kender derfor til alle de udfordringer, der er ved salg samt de udfordringer der opstår, når det skal gå stærkt.

Ønske til nyt job

Projektledelse har været en gennemgående kompetence i hele mit karriereforløb og jeg har derfor oparbejdet en bred og solid erfaring indenfor dette område. Jeg trives godt med en tværgående funktionalitet og finder stor tilfredsstillelse ved at fuldføre projekter i henhold til opsatte mål – og deltager gerne i udarbejdelse af rammebetingelserne før projektstart.

Faglige kompetencer

Projektledelse, salg og service. Lagerstyring samt optimering af indkøb. Ledelse af medarbejdere samt udvikling/planlægning af markedsaktiviteter. Undervisningserfaring og har arbejdet i private virksomheder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, Business orienteret, energisk, optimistisk og præsentabel.

Uddannelser

Læst HA på Handelshøjskolen i København
Personale/teamledelse ”Fire & Shield”
Digital markedsføring
PRINCE2 certificering
CRM kursus
Forhandlingsteknik

IT

Håndterer MS Office på PC og MAC på højt niveau
VISMA Ordre/indkøb system

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk på forhandlingsniveau
Forstår og kan gøre mig forståelig på svensk og norsk

Bopæl

I Gentofte lige uden for København

Kandidat

Jko

Professionel – Løsningsorienteret - Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde

Engageret og serviceminded receptionsleder/receptionist. Trives i et passioneret arbejdsmiljø. Skaber overblik, kommunikativ, løsningsorienteret, progressiv. Udadvendt, loyal, passioneret, værdsætter positiv energi.

Ønske til nyt job

En større virksomhed med tillid til medarbejderne. Gerne et kreativt miljø, med velfunderet DNA i virksomheden, formuleret strategi der bliver fulgt, samt integritet. Job som, receptionist, receptionsleder eller mødekoordinator.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder og ledelseserfaring.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, fleksibel adfærd, fremtidsorienteret, ledende og optimistisk.

Uddannelser

2010 IP-telefoni kursus – TDC
2005 IP-telefoni kursus - BEC

2003 Flere salgskurser hos Leon Birdi
2002 Excel Kursus – Internt KolleKollle
2002 Samarbejdskursus – konflikthåndtering. Længere proces med firmaet JobPower
2001 Spectrakursus - Hotelsystem

IT

Microsoft Office pakken; Excel, Word & Outlook
TDC Scale IP-telefoni – Netwise telefonsystem
BEC Banksystemer

Sprog

Dansk (modersmål), Engelsk – flyende i tale – medium i skift, Fransk – medium tale

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Hmf

Internationalt Mindset – Ledelseskompetence – Engageret

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har solidt kendskab til og mere end 20 år erfaring med en bred vifte af udfordringer forbundet med produktion, indkøb, salg og teknik. Jeg trives med at løse opgaver selvstændigt, men finder også stor tilfredsstillelse i at fungere i et team, hvor samarbejde og dialog vægtes højt.

Ønske til nyt job

Strategiske og operationelle indkøbsopgaver. Produktionsledelse Salgsordre opgave samt med distributør og leverandør kontakt. Vedligeholdelse af produktionsmaskiner. Indrettelse af lager og produktion ift. Produktions flow.

Faglige kompetencer

Ledelseserfaring, salgserfaring, analyse, produktionsdirektør COO, Salgschef, salgskonsulent og afdelingschef

Personlige kompetencer

Business orienteret, energisk, kreativ, ledende og optimistisk.

Uddannelser

● Dansk 2008
● ISBW Sales management (NIMA-B sales) 2000
● HTS – Mechanical engineering Commercial-technical (Bachelor) 1996
● MTS – Mechanical engineering Commercial-technical 1991
● MTS – Matematik og fysik (aftenstudie) 1990

IT

ERP-software: Exact – Oracle – MFG-Pro – IFS – Atlas – Documentum - E-conomics – Uniconta
Microsoft-Google: Project – Word – Excel – Access – PowerPoint
Teknik: AutoCAD – Adobe premiere – Adobe acrobat – Pinnacle – CorelDRAW – VoIP software

Sprog

Hollandsk, modersmål
● Dansk, forhandlingsniveau
● Engelsk, forhandlingsniveau
● Tysk, forhandlingsniveau

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Jep

Effektiv – Empatisk - Positiv

Hvad kan jeg tilbyde

Projektleder med PRINCE2 certificering (eksamen bestået m/ 12-tal), Produktionsteknolog og tidligere flymekaniker med bred teknisk viden samt inspektions-, kvalitets-, ledelses- og undervisningserfaring indenfor et bredt spekter af støbe-, jern & metal- samt olie & gas branchen. Vant til at arbejde i henhold til diverse standarder. Leder af op til 30 mand i diverse funktioner igennem 30 år.

Ønske til nyt job

Leder/mellemleder, i både små og mellem/-store firmaer, gerne indenfor jern & metal. Evt. med undervisning, f.eks. Tekniske skoler. Fuld tid

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, harmoniskabende, inddragende, ledende og optimistisk.

Uddannelser

2019 Projektledelse med PRINCE2 certificering (bestået m/ 12-tal) - Ledernes Kompetencecenter.
2018 ISO 9001:2015 - Teknologisk Institut
2015 Krankursus - DTU intern
2013 Støberikursus - Jönköping Gjuteriskole
2011 SolidWorks Grundkursus - SolidDesign House
2006 Access grundlæggende og videregående - IDG
2004 Aalborg Tekniske Skole
2002 – 2003 Produktionsteknolog - Erhvervsakademiet for Byggeri & Produktion
1995 Skolen for luftfartsuddannelserne
1982 – 1985 Flymekaniker - SAS
1981 Roskilde Tekniske Skole

IT

Officepakken – Superbruger på det meste
Tegning (Solid Works)

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk: Forstår, læser, skriver og taler flydende, er vokset op som tosproget
Skandinaviske sprog: Forstår og læser næsten flydende og taler lidt.
Japansk, Spansk og Tysk: Forstår lidt og taler lidt.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Rvm

Innovativ handlingsorienteret - Struktureret - Positiv

Hvad kan jeg tilbyde

Stor erfaring i risikobaseret analyse samt evaluering af projekter og virksomheder, forhandle samarbejdsaftaler og kontrakter, implementering og ledelse af projekter. stor ledelseserfaring og mentor.

Ønske til nyt job

International stilling i den farmaceutiske industri inkl. MedTech, hvor mine kompetencer og erfaring kommer i spil, marketing eller business development. En organisation hvor der er åben, ærlig og positiv kommunikation, og hvor jeg bliver empowered.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, analyse, salgschef, salgskonsulent.

Personlige kompetencer

Business orienteret, coaching, inddragende, initiativrig, kompleks tænkende

Uddannelser

• MBA • CBS
• HD(A) • Århus Handelshøjskole
• Sygeplejerske • Århus Kommunehospital

IT

MS 365, Flexicast, Xplico, MS project.

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk (flydende), skandinavisk.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Vvh

Hvad kan jeg tilbyde

Med mine erfaringer og uddannelser kan jeg drive en forandringsproces eller projektstyre via kommunikation og inkluderende tilgang på alle niveauer. Udfordrer både systemer såvel som mennesker i en forandring. Gensidig tillid, nærvær og rummelig er mine personlige kompetencer. Forandringer skabes kun gennem forankring og ejerskab på alle niveauer.

Ønske til nyt job

Projektleder, forandringsagent eller problemknuser i en mindre eller mellemstor virksomhed. Vil gerne have hænderne ned i materien og tale med medarbejdere på alle niveauer, således at der skabes ejerskab og glæde for en ny virkelighed i organisationen.

Faglige kompetencer

Projektledelse, forandringsledelse, personaleledelse, organisationsudvikling, produktionschef, direktør.

Personlige kompetencer

Analytisk, tillidsvækkende, rolig, inddragende, energisk og kommunikerende.

Uddannelser

2010-12 Master i OrganisationsPsykologi – RUC
Masterafhandling: Relationer i High Performance Teams
2008-09 Systemisk Proceskonsulent
2008 Extended DISC certificering
2006 JTI / MBTI

IT

Superbruger af Microsoft-Office pakken, lidt kendskab til SAP – god IT forståelse.

Sprog

Dansk – perfekt i skrift og tale, engelsk i skrift og tale over middel, norsk/svensk middel.

Bopæl

Nordvestsjælland men vil gerne flytte til København.

Kandidat

Jas

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg bidrager til at afdække og kvalificere datadrevne forretningsbehov for efterfølgende at udvikle og implementere IT-understøttede forretningsprocesser. Dette sker sammen med relevante aktører, som jeg inddrager i analyse og konsekvensvurderinger. De løsninger jeg bidrager med, er afstemte blandt relevante aktører, som jeg evner at samle omkring mig, både i analysen og implementeringen.

Ønske til nyt job

Jeg søger en organisation, hvor man værdsætter fælles metoder, forretningsgange og standarder og hvor vi sammen kan opleve de fælles erkendelser, som ofte er en del af et udviklingsforløb.
I mit job leder jeg nogle gange interne projekter og andre gange har jeg en specialistrolle. I specialistrollen løser jeg opgaver som involverer behovsafklaring og specifikation, dataanalyse, undervisning eller procesdokumentation. Det kunne være i udviklingen af tilfredshedsundersøgelser eller optimering af administrative (HR-)processer.

Faglige kompetencer

Projektledelse, Undervisning, Analyse, Master data management, SAP HCM, Procesoptimering, Planlægning, Kompetencestyring, HR administrative processer.

Personlige kompetencer

Stærk teamplayer og tillidsvækkende, nysgerrig og videbegærlig, analytisk og struktureret, vedholdende men også pragmatisk og stærk kommunikator.

Uddannelser

IT og forretningsudvikling i små og mellemstore virksomheder, Prince2 projektledelse, Cand. Merc. i Organisation, Erhvervsøkonomi/HA, Matematisk student

IT

SAP HCM (Personnel management, Org. management, Learning) SharePoint; Excel; MS Power Automate; MS Power Apps; MS Visio; Lucid Chart; MS Planner, Outlook; Power Point; Word; SurveyXact.

Sprog

Dansk: Modersmål
Engelsk: Forretningsniveau
Norsk og tysk på simpelt samtaleniveau

Bopæl

Jeg bor i Vestjylland og er fleksibel i det jyske med evt. ugentlige overnatninger.

Kandidat

Jht

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har stor forretningsforståelse og forstår sammenhængen mellem processer, funktioner og mennesker. Fra min HR funktion har jeg erfaring i alle aspekter af Employee Lifecycle. Min projektledererfaring er med baggrund i Lean og med en Prince2 certificering. Min tilgang er inkluderende og kommunikerende, for at sikre rette ejerskab og bæredygtige forandringer.

Ønske til nyt job

Projektleder eller koordinator rolle, hvor jeg kan agere i maskinrummet og spændingsfeltet mellem forskellige interessenter. Det kunne også være i en support rolle, administrations rolle eller i en HR funktion.

Faglige kompetencer

Projektledelse, erfaring private virksomheder, HR-chef og HR-udvikling.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, business orienteret, fleksibel adfærd, fremtidsorienteret og inddragende.

Uddannelser

Projektledelse (Ledernes KompetenceCenter), Projektledelse (Implement), Lean, Certificate in Human Ressources (Dansk HR), Coaching og ledelse af hverdagsprocesser og bæredygtige og forandringsprocesser.

IT

Office pakken, Podio, AX09, Onmodo People Success Platform.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (forstår og læser - over middel / Tale - middel), svensk (Forstår og læser - middel / Tale under middel) og norsk (Forstår og læser - middel).

Bopæl

Sjælland

Kandidat

Frl

Arbejdsmiljø, arbejdsgange og dataoptimering.

Ro - Nærvær - Engagement

Hvad kan jeg tilbyde:

En nærværende, passioneret og engageret kollega, som bidrager med ro og overblik, også når det går stærkt. Opgaven bliver løst indenfor den aftalte deadline.

Ønske til nyt job:

En international virksomhed på B2B markedet med synlig ledelse, som giver frihed under ansvar til at løse mine opgaver. Gerne med hovedvægt på forandring eller udvikling i et miljø, hvor udvikling af kompetencer prioriteres. Små som store virksomheder, gerne energisektoren eller interesseorganisationer.

Faglige kompetencer

HR-konsulent, projektledelse, undervisningserfaring og erfaring med offentlige og private virksomheder.

Personlige kompetencer

Inddragende, energisk, fremtidsorienteret, vurderende og altid ansvarlig.

Uddannelser

Systemisk business coach, Integral coach, Mentor og Cand.negot.

IT

Let ved at tilegne mig IT-systemer. Jeg behersker PC og MAC. Microsoft Office 365, Word (rutineret), Excel (bruger), Outlook (bruger), CMS - Hjemmesider og søgeoptimering.

Sprog

Dansk (modersmål); Tysk, flydende i tale og forståelse, skriftligt (bruger); Engelsk, rutineret i tale og forståelse, skriftligt (bruger).

Bopæl

Odder, mellem Aarhus/Skanderborg/Horsens.

Kandidat

Lon