Ledelse

Ledelse

Vi har lige nu 6 dygtige ledere til fastsættelse eller interim.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelses af hvad de kan tilbyde:

Arbejdsmiljø, arbejdsgange og dataoptimering.

FirmaPlus Dialoogle Lon

Jeg har valgt dette billede fordi:

Det symboliserer vigtigheden af samarbejdet også, når det går stærkt. "Sammen er vi stærkere" - sammensætningen af det rigtige team gør forskellen.

Interim 50+

Ro - Nærvær - Engagement

Hvad kan jeg tilbyde:

En nærværende, passioneret og engageret kollega, som bidrager med ro og overblik, også når det går stærkt. Opgaven bliver løst indenfor den aftalte deadline.

Ønske til nyt job:

En international virksomhed på B2B markedet med synlig ledelse, som giver frihed under ansvar til at løse mine opgaver. Gerne med hovedvægt på forandring eller udvikling i et miljø, hvor udvikling af kompetencer prioriteres. Små som store virksomheder, gerne energisektoren eller interesseorganisationer.

Faglige kompetencer

HR-konsulent, projektledelse, undervisningserfaring og erfaring med offentlige og private virksomheder.

Personlige kompetencer

Inddragende, energisk, fremtidsorienteret, vurderende og altid ansvarlig.

Uddannelser

Systemisk business coach, Integral coach, Mentor og Cand.negot.

IT

Let ved at tilegne mig IT-systemer. Jeg behersker PC og MAC. Microsoft Office 365, Word (rutineret), Excel (bruger), Outlook (bruger), CMS - Hjemmesider og søgeoptimering.

Sprog

Dansk (modersmål); Tysk, flydende i tale og forståelse, skriftligt (bruger); Engelsk, rutineret i tale og forståelse, skriftligt (bruger).

Bopæl

Odder, mellem Aarhus/Skanderborg/Horsens.

Kandidat

Lon

Ledelse og optimering

58_Edition_09 (1)

Jeg har valgt dette billede fordi:

Ørnen symboliserer mig som en person med et meget skarpt syn, er meget detaljeorienteret og en fantastisk lytter. Ørnen er i stand til at sondere terrænet med sit helikopterperspektiv og kan sætte sit ”angreb” ind lige der, hvor der er behov for det.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

Dygtig og passioneret, når det handler om at afsøge nye måder at løse eksisterende problematikker. Én af mine store potentialer er værdisætte samarbejde og tænke nyt på tværs af alle aktører i og udenfor branchen, for at opnå den bedste samarbejdsaftale. Jeg har et logistisk mindset, smil og humor og er dynamisk med god indsigt og forretningsforståelse.

Ønske til nyt job:

I en ambitiøs virksomhed som værdsætter god kultur og som har tydelige rammer. Mulighed for egen udvikling i forhold til stilling. Har en rummelig ledelse. Fleksibilitet – rejser. Arbejde med arbejdsmiljø. Ledelse. International virksomhed.

Faglige kompetencer

Private/kommunale virksomheder, Ledelses erfaring, Arbejdsmiljøledelse, Projektgenereging, Direktion-/Bestyrelsebetjening, Networking.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, fokus på resultat, inddragende, ledende.

Uddannelser

Diplomledelse (forandringsledelse), Akademieuddannelse i ledelse, Forsvarets lederuddannelse, Akademiuddannelse i pædagogik.

IT

Microsoft Office, LARA, KMD, Planday, Lessor, DeMars, CITRIX, P4Y.

Sprog

Dansk (modersmål) - Engelsk (forhandling) - Tysk (forhandling) - Fransk/Spansk/Norsk (kendskab).

Bopæl

Sjælland

Kandidat

mes

CRM - Salg og Marketing

FirmaPlus Dialoogel Adr

Jeg har valgt dette billede fordi:

Struktur og processer sikre organisationer til tops og tov-klatrestativet repræsentere nøjagtigt dette for mig.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

Strategiske Implementeringsløsninger for CRM Systemer og Lead Generation (Digital Marketing) med udgangspunkt i Salg og Marketing og med fokus på overordnet proces sammenhænge i hele virksomheden.

Ønske til nyt job:

Strategisk CRM & Lead Generation Freelance/Interim Konsulent. Udvikling/tilpasning af processer og fremme samarbejdet mellem Salg og Marketing ved design og effektivisering af salgstragten.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, ledelserfaring, salgserfaring, analyse, erfaring fra private virksomheder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, Business orienteret, fokus på resultat, inddragende og optimistisk.

Uddannelser

Time Management Salesforce Administrator 201 & 211 Selling to Corporate. Team Building Microsoft Office Training Selling by Phone. PR, Marketing & Direct Mail Transaction Analysis Strategic Selling. Administration Management English Business Language Train the Trainer
PA Management Target Sales Campaigns.

IT

Microsoft Super User level. Salesforce.com Implementation Strategy and development. Digital Marketing platforms such as Eloqua and Marketo og General Database expertise.

Sprog

Flydende engelsk, danisk som modersmål, taler svenske og norsk.

Bopæl

Nordsjælland

Kandidat

Adr

Head of Adoption

Firmaplus Dialoogle Ran UK

I have chosen this picture because:

It stands for and self-renewal. "Be the Change you want to see in the World, Mahatma Gandhi.

Interim 50+

What can I offer:

As the author of One Voice Empowering Life Lessons About Adoption, I would like to offer my life and many years of experience in adopting children and adults who cannot find their identity and self-esteem. tasking and have strong interpersonal communication organizational skills as well as natural to find creative.
I have many years of experience with, operations management and International conferences (airport and travel industry). My strengths are that I always deliver excellent high service and produce great results through multi- tasking and have strong interpersonal communication organizational skills as well as natural to find creative solutions.

Collaborating in teams and helping others is a natural part of me, I am very ambitious and focused on what I provide to the customer to meet their needs. I am a leader and teacher and I am very practical.

Want a new job:

In an international organization and preferably in Denmark / USA that has a strong market position as well as brand and I am willing to move to the US. I have extensive knowledge and experience in Danish / American culture and American language is an advantage and I work independently as PA for a recognized American company.
A company that values common values and makes a difference to people in the world. You have the same vision and are targeted. A strong financial and successful passionate company that has understanding, listening and respecting its employees, the environment and people as well as the future.

Professional skills:

Speaker, author, NLP coach, project manager, management experience, sales experience, analysis, teaching experience and administrative experience of private companies.

Personal skills:

Enterpreneur, decision-maker, detail oriented, fast learning and creative.

Education:

Merkonom: Supply Chain Management, Logistics, Tourism Consultant

IT

Microsoft Office. Expert, Fidelio - Skilled, Amadeus System - Expert, Saber Airlines reservation, fares and ticketing - Skilled, World tracer management – Expert. Salesforce CRM - Skilled, Slack - Skilled, WordPress - Skilled, Billy Accounting system – Skilled.

Language:

Danish (mother tongue) English, fluent oral and written. French, intermediate oral and written as well as German, intermediate oral and written.

Place for residence:

Copenhagen Denmark

Candidate:

Rah

Optimeringer af rutiner og interne processer

FirmaPlus Dialoogle Pan

Jeg har valgt dette billede fordi:

En empatisk og tolerant tilgang til ledelse med stor erfaring i at opbygge og vedligeholde relationer, formidle og kommunikere, lede og gennemføre forandringer samt strukturere og effektivisere.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

En empatisk og tolerant tilgang til ledelse med stor erfaring i at opbygge og vedligeholde relationer, formidle og kommunikere, lede og gennemføre forandringer samt strukturere og effektivisere.
Jeg har opbygget indgående kendskab til processer og struktur af både systemer og personale samt effektivisering og bedre udnyttelse af ressourcer. Jeg har ingen problemer med mere rutineprægede administrative opgaver, også fordi det ofte er her jeg ser muligheder for forbedringer i den daglige personale -eller projektmæssige drift.

Ønske til nyt job:

Meget gerne en virksomhed i en udviklingsfase, hvor der skal flyttes på ressourcer samt optimeringer af rutiner og interne processer. Sætter yderligere stor pris på at arbejde i internationale organisationer. Jeg vil gerne arbejde et sted, hvor jeg kan gøre noget for andre. Jeg synes der er spændende at se folk, afdeling og dermed virksomhed rykke sig. Et sted med god atmosfære, ”åben dør” ledelsesprincipper, og forventningsafstemning af roller og rammer.

Faglige kompetencer

Projektledelse, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, analyse, afdelingschef.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, diplomatisk, initiativrig, ledende.

Uddannelser

Projektledelse, Prince2, Lean, Management, Merkonom/Personale administration og receptionist.

IT

Micrsoft Office, HP Quality Center, Lotus notes, Citrix, Webproof, Access, Cristal Line, SAP, Dynamics AX, og Navision.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (forhandling), tysk (samtale).

Bopæl

København

Kandidat

Pan

Tovholder, som søger synergien

Firmaplus Dialoogle ATS

Jeg har valgt dette billede fordi:

Billedet viser at jeg finder løsninger som ikke er begrænset af vanetænkning og som solidt understøtter fremdrift. Gode løsninger kan for mig være innovative eller klassiske, men er altid enkle og tilpasset behovet.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

En nysgerrig og ressourcefuld medarbejder med masser af drive og øje for den gode idé og som altid skaber samarbejde og løsninger. Det gør jeg ved at skabe overblik og tage ansvar for at initiere, planlægge, prioritere opgaver og få ting til at ske og godt afsluttet. Jeg står for troværdighed og ordentlighed og er super hurtigt til at lære nye fagområder, teknikker og arbejdsmetoder. Gennem nationale og internationale kompetencer har jeg udviklet evne til at nytænke projektudvikling.
Jeg leverer altid.

Ønske til nyt job:

En ambitiøs virksomhed med rum til ideudvikling, gode kolleger og fokus på kerneopgaver.
Jeg vil gerne arbejde i et forretningsorienteret miljø, med større projekter og samtidig med en vifte af dagligdags ad hoc opgaver og hvor morgendagen er ukendt.

Faglige kompetencer

Projektledelse og facilitering af processer og forandringer, ledelse af teams, skaber forretningsorienterede løsninger, undervisningserfaring, efteruddannelseskoordinering,
miljø-klima-naturressourcer og bæredygtighed, erfaringer fra private virksomheder og internationale organisationer.

Personlige kompetencer

Energisk, fokus på resultat, kreativ, fremtidsorienteret og inddragende.

Uddannelser

MSc Naturressourceforvaltning. Master of Art: Konfliktmægling og Forhandling. Professionsbachelor: Skov og landskabsingeniør. Merkonom: Organisation, ledelse, strategi, arbejdsret, økonomi.

IT

Microsoft Office 365 programmerne. Digitale læringsplatforme (Absalon, Campus, Elevplan, Vis Kvalitet), Skype, QGIS, ERP programmer, Internet browsers. Windows 10.

Sprog

Dansk og Engelsk flydende på professionelt højt niveau.
Skandinaviske sprog, tysk og nepali på dagligdags forståelsesniveau. Kendskab til Spansk (HF niveau),
Arbejdet i internationale miljøer igennem 12 år.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ats