Ledelse Projektledelse Optimering
Vi har lige nu 19 dygtige ledere til fastsættelse eller interim.
For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:
Billedet viser: At et projekt sjældent kan gøres alene. Sammen med andre får du større udsigt og indsigt.

Vækst og konkurrencekraft – på de indre linjer
Hvad kan jeg tilbyde
Ledelse af tekniske organisationer, produktudvikling med stærkt kommercielt fokus, projekt- og forandringsledelse, strategisk udvikling og eksekvering, forretningsudvikling.
Jeg har en solid forretningsforståelse og opererer gerne på tværs af værdikæden, hvor jeg stræber efter at definere og opfylde kundens forventninger ved at kombinere markedskravene med de tekniske og forretningsmæssige muligheder. Med min strategiske tilgang skaber jeg hurtig klarhed og formidler et fælles overblik, der efterfølgende danner fundamentet for hurtige og effektive resultater.
Ønske til nyt job
Et udfordrende job hvor jeg kan løfte virksomheden til næste niveau og skabe vækst og konkurrencekraft, - gerne som højre hånd til en kommerciel og udadrettet ledelse. Har 30 års erfaring fra ordreproducerende virksomheder i industrien og er specielt stærk på innovation og kundespecificerede projekter, samt sikre at værdikæden og virksomhedens ressourcer udnyttes optimalt. Jeg skaber et innovativt og godt arbejdsklima og en struktur på forretningsgangene, der sikrer et effektivt flow i virksomhedens opgaver.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, træffer beslutninger, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, produktdirektør, COO, ingeniør, teknisk uddannelse, optimering, vidensdeling, tværfagligt samarbejde, koordinering, leder, CTO.
Personlige kompetencer
Energisk og forretningsorienteret, innovativ med gode lederevner, planlægnings- og organiseringsevner.
Uddannelser
2017 Prince2 – Practitioner Certificate in Project Management.
2006 Mini MBA – Almen ledelse
2004 Mini MBA – Forandringsledelse v/Dansk Industri:
1996 Erhvervsdiplomleder
1991 Merkonom i Finansiering
1987 Maskiningeniør med speciale i Termodynamik
IT
ERP-systemer; CXAL, AXAPTA, SAP, C5, Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central.
Officepakken; Superbruger Excel, PowerPoint, Bruger; Word, Outlook, Access, Power BI
Sprog
Dansk Taler, læser, skriver Modersmål
Engelsk Taler, læser, skriver Forhandling
Tysk Taler, læser, - noget rustent
Nordisk Taler, læser Forhandling
Fransk Forstår, Rejsebrug
Bopæl
Viborg; Søger i region Midt og nord i radius op til 100 km. – Alt. Udstationering.
Kandidat
Ekr
Partner
Morten Wittrup Præstbrogaard
Forretningsorienteret – Menneskeorienteret - Målopfyldende
Hvad kan jeg tilbyde
Med empati og passion kan jeg tilbyde min erfaring med strategi- og forretningsudvikling. Som direktør har jeg været med til at sætte mål og retning, samtidigt med, at jeg har haft fokus på den daglige drift og i optimering af den. Som salg- og marketingansvarlig har jeg arbejdet med fastholdelse af nuværende medlemmer, gennem markedsføring, aktiviteter og netværk, samtidigt med at jeg har været med til at tiltrække nye medlemmer og samarbejdspartnere. Den røde tråd i mit arbejdsliv har været at identificere, analysere og imødekomme behov hos det enkelte virksomhed.
Ønske til nyt job
Job om leder/CEO i en mindre/mellemstor virksomhed (SMV), hvor jeg kan udnytte mine kompetencer indenfor ledelse/salg/marketing.
Faglige kompetencer
Ledelseserfaring, adm. Direktør/CEO, afdelingschef, salgschef, projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder og analyse.
Personlige kompetencer
Ambitiøs, ansvarlig, ledende, business orienteret og initiativrig.
Uddannelser
Cand. Merc. afsætning og strategisk planlægning, CBS København, akademiøkonom: Ledelse i praksis, CBA (Certificate in Business Administration) i fagene; General Management og Marketing, NMP XV (Newspaper Management Program)
IT
Microsoft Office, E-conomic, forretningsudvikling af diverse CRM-systemer, databaser og hjemmesider.
Sprog
Dansk: Modersmål, engelsk, svensk, norsk: Professionel praktisk færdighed, tysk: Begrænset praktisk færdighed.
Bopæl
Jeg bor i Lyngby-Taarbæk kommune, men jeg søger i Hovedstadsområdet.
Kandidat
All
Partner
Lone Olufsen
Velfunderet - Entusiastisk - Pålidelig
Hvad kan jeg tilbyde
En velfunderet, entusiastisk og pålidelig arkitektmedarbejder med lokal forankring, international udsyn og global mindset.
Særlige kompetencer i krydsfeltet Danmark / Sverige – arbejdsmæssigt, kulturelt og sprogligt.
Ønske til nyt job
Mit ønskejob handler om at skabe udviklende rammer for det gode liv med hjælp af en arkitektur, der forstår, forbinder og beriger verden omkring os.
Faglige kompetencer
projektledelse, erfaring fra private virksomheder og erfaring fra kommuner.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, assertiv, charmerende, kompleks tænkende og vurderende.
Uddannelser
* Byplanlægger efteruddannelse
* Autocad
* Revit
* Arkitektuddannelse
IT
Autocad
Revit
Adobe
Gis
Office
Sprog
Dansk
Svensk
Engelsk
Ungarsk
Bopæl
Kongens Lyngby
Kandidat
Lbn
Partner
Dorthe Ingerselv
Velfunderet - Entusiastisk - Pålidelig
Hvad kan jeg tilbyde
En velfunderet, entusiastisk og pålidelig arkitektmedarbejder med lokal forankring, international udsyn og global mindset.
Særlige kompetencer i krydsfeltet Danmark / Sverige – arbejdsmæssigt, kulturelt og sprogligt.
Ønske til nyt job
Mit ønskejob handler om at skabe udviklende rammer for det gode liv med hjælp af en arkitektur, der forstår, forbinder og beriger verden omkring os.
Faglige kompetencer
projektledelse, erfaring fra private virksomheder og erfaring fra kommuner.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, assertiv, charmerende, kompleks tænkende og vurderende.
Uddannelser
* Byplanlægger efteruddannelse
* Autocad
* Revit
* Arkitektuddannelse
IT
Autocad
Revit
Adobe
Gis
Office
Sprog
Dansk
Svensk
Engelsk
Ungarsk
Bopæl
Kongens Lyngby
Kandidat
Lbn
Partner
Dorthe Ingerselv
Entusiastisk - Resultatorienteret - Teamplayer
Hvad kan jeg tilbyde
Med solid projektledererfaring og nyeste viden inden for menneskelig adfærd, kognition og perception kan jeg gøre en mærkbar forskel i forhold til at udvikle og flytte mennesker. Jeg brænder for social ansvarlighed samt implementering af nye IT-værktøjer, der kan fremme og forbedre livsforhold for den enkelte borger. Mine resultater fra både den offentlige og private sektor bærer præg af, at jeg er god til at tage initiativ og tænke nyt. Samtidig sætter jeg en ære i at inddrage kolleger, ledelse og samarbejdspartnere på anerkendende og loyal vis i løsningen af projekterne.
Ønske til nyt job
Jeg søger job i den offentlige eller den private sektor. Jeg brænder for at arbejde med digitalisering og velfærd. Og derved gøre en positiv forskel for slutbrugeren.
Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommune, ledelseserfaring og HR konsulent.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, coaching, fokus på resultat, inddragende og initiativrig.
Uddannelser
Cand.pæd.pæd.psyk, diverse efteruddannelser inden for ledelse, coaching, projektstyring og organisationsudvikling.
IT
Jeg brænder for at arbejde med digitalisering – jeg har arbejdet med IT hele mit arbejdsliv.
Sprog
Dansk modersmål, Engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale.
Bopæl
Jeg bor i Virum og søger job i Storkøbenhavn og Nordsjælland elle distancearbejde.
Kandidat
Ads
Partner
Lone Olufsen
Engageret - Analytisk - Innovativ
Hvad kan jeg tilbyde
Projektledelse af forandringsprojekter i foranderlige miljøer. Implementering og forankring af projekter – ofte med interface til IT. Stærk profil i forhold til interaktion med og engagement af alle typer af stakeholders. Strategisk og nudging kommunikation. Brug af greb og virkemidler fra adfærdsdesign. Innovativ og kreativ arbejdsstil
Ønske til nyt job
I krydsfeltet mellem forretningen og IT. Change Manager/Org. Implementering. Projektleder – gerne med relation til it eller forretningsudviklingsprojekter. System implementeringer – gerne HR-systemer
Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, Analyse og HR Konsulent.
Personlige kompetencer
Business orienteret, fremtidsorienteret, initiativrig, Kreativ og optimistisk.
Uddannelser
• Managing Succesfull Pro-grammes, foundation • Mentorix
• Management of Risk, foundation • Peak Consulting Group
• Prince2 ® - foundation • Peak Consulting Group
• Master i Cross-Media Communication • Københavns Universitet
• Managing Project – PMI • The George Washington University
• HD 2. del – Organisation & Ledelse • Copenhagen Business School
• HD 1. del • Copenhagen Business School
• Merkonom i Personaleadministration • Niels Brock
IT
MS office
SharePoint: intrenet/teamsites
Internet: sharepoint, sitecore
HR-systemer: Personalesystemet Orkide, HR-selfservice
Virtual meetings: webEx, Adobe connect, skype
E-Learning: MS teams, scrum (WIP)
Adope: Reader, distiller, InDesign (WIP)
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk – forhandlingsniveau
Tysk – samtaleniveau
Skandinavisk – forståelse
Bopæl
Roskilde
Kandidat
Sjs
Partner
Susanne Brink Rudbeck
Engageret - Præsentabel - Serviceorienteret - Arrangementskoordinator
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg tilbyder en loyal, stabil, visionær, resultatorienteret, tillidsskabende, positiv og detaljeorienteret leder med hands-on attituden og evnen til at sikre ansvarsområder fungerer effektivt kommer i spil.
Ønske til nyt job
Administrative og praktiske opgaver af enhver art i forbindelse med booking, koordinering, klargøring og afvikling af selskaber, konferencer, møder og events.
Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, Ledelseserfaring, salgserfaring, bogholderi og regnskab, afdelingschef og analyse.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, initiativrig, Ledende og præsentabel.
Uddannelser
Uddannelse:
- Tjener uddannelse
- 50+ På Vej Mod Nye Udfordringer
- GROW Leadership Service
- Løbende opdateret førstehjælpskurser
IT
MS-Office pakken
- Photoshop
- Easy Bowl
- Techotel Picasso
- INM
Sprog
- Dansk, Modersmål
- Engelsk, Behersker i tale og skrift
- Tysk, Kendskab i tale og skrift
- Fransk, Lettere kendskab i tale
- Nordisk, Kendskab i tale og skrift
Bopæl
Frederiksberg
Kandidat
Nho
Partner
Hans Ussing
Mennesker – Virksomhed - Samarbejde
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg løser forskelligartede forretnings- og ledelsesmæssige opgaver, som stiller krav til forståelse af sammenhæng og helheder, samt til relationelle, analytiske, strukturelle og ledelsesmæssige færdigheder. Gerne opgaver der spænder på tværs af organisationen og som omfatter øvrige interessenter (kunder, leverandører m.v.).
Ønske til nyt job
På ledelsesniveau at sikre tværorganisatorisk sammenhængskraft, synergi og effektivitet
Udviklingsspor: kompetenceudvikling (medarbejdere og ledere) samt kulturudvikling (organisation). Driftsspor: daglig aktiv deltagelse i og styring af vigtige tværorganisatoriske forretningsprocesser.
Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, Ledelseserfaring, salgserfaring, Afdelingschef og analyse.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, Business orienteret, kompleks tænkende, ledende, coaching og vurderende.
Uddannelser
Civilingeniør, merkonom, projektledelse samt en seriøs mængde efteruddannelse indenfor ledelse og samarbejde.
IT
ITIL – generel introduktion (HP), MS Project, MS Office, IT-Projektledelse (Danske Data)
Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Forretningsniveau
Svensk: Samtaleniveau
Bopæl
Roskilde Sjælland.
Kandidat
Lmø
Partner
Hanne Lunddal Jensen
Udvikling - Koordinering - Engagement
Hvad kan jeg tilbyde
Koordinator og proceskonsulent, facilitering af workshops i forandringsprocesser. Agil projektledelse, tidlig værdi i projekter, interessentdialog, intensitet, flow og progression i sprint. Brugerinddragelse, evalueringer, kvalitativ og kvantitative metode. Psykosocial forskningsbaseret arbejdsmiljøviden. Sundhedsfaglig baggrund.
Ønske til nyt job
Projektledelse af små/store projekter. Udviklingskonsulent herunder procesfacilitering. Projektmedarbejder eller koordinator funktion. Arbejdsmiljøkonsulent, og psykosocialt arbejdsmiljø.
Faglige kompetencer
Projektledelse, Undervisningserfaring, Erfaring fra private virksomheder, Erfaring fra staten, Analyse, HR konsulent
Personlige kompetencer
Business orienteret, Fremtidsorienteret, Initiativrig, Kreativ og optimistisk.
Uddannelser
Master of Public Health
Sundhedspædagogik: Forebyggelse og Sundhedsfremme
Diplomuddannelse: Undervisning og Pædagogik
Merkonom i Personaleadministration
Lægemiddelkonsulenteksamen
Autorisation som sygeplejerske
Agile Project Leadership
Proceskonsulentuddannelsen
Beskæftigelses Ministeriets Tværministerielle
Projektlederuddannelse
Innovation og brugerinddragelse
Den tværministerielle uddannelse i projektarbejde
Projektledelse i centraladministrationen
Tværministeriel uddannelse i projektarbejde og ledelse
Projektlederen i det komplekse projekt
Programledelse
IT
Office-pakken
NVivo11
Alligiance
SPSS
SurveyXact
TalentSoft
FilemakerPro
Relations Weise
Sprog
Dansk
Bopæl
Lyngby-Taarbæk Jeg søger job i Region Hovedstaden.
Kandidat
Hbl
Partner
Dorthe Ingerslev
Kvalitetsorienteret - Struktureret - Samarbejdende
Målrettet - Engageret - Resultatorienteret
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg driver og håndterer processerne omkring Service management med stort overblik, sikrer at processerne følges, at alt er kvalitetssikret og testet før implementering.
Formidler viden om processerne. Implementerer, optimerer og vedligeholder processerne. Har en pragmatisk tilgang til mit arbejde, da det giver større forståelse for, hvorfor processer og retningslinjer skal følges i en travl hverdag. Arbejder både agilt og efter ITIL og er cetificeret i begge dele.
Ønske til nyt job
Change/Release Manager, Projektleder, Proceskonsulent eller Scrum Master i en virksomhed, hvor man vægter fælles metoder, forretningsgange og standarder, og hvor man gennem tværfagligt samarbejde er med til at løfte opgaverne, samt implementere, optimere, veligeholde og dokumentere processer.
Gerne som i Energi sektoren, Medicinal industrien eller den finansielle verden, hvor man arbejder efter ITIL og et agilt Mindset.
Faglige kompetencer
Ledelse uden personaleansvar, procesorienteret, multikulturelt og tværfagligt samarbejdende, kommunikation, projektledelse, erfaring fra private virksomheder, undervisningserfaring, vejledning og dokumentation.
Personlige kompetencer
Struktureret, resultatorienteret, ansvarlig, detaljeorienteret og fleksibel adfærd.
Uddannelser
• 2020 Forandringsledelse Erhvervs Akademiet Aarhus
• 2020 Ledelse uden personale ansvar – Internt i EG, med ekstern underviser
• 2007 It Supportuddannelse – Aarhus Tekniske Skole
• 1990 Teletekniker fra Jysk Telefon
Certificering
• 2020 Scrum Master
• 2020 Scrum Fundamentals
• 2020 Leading SAFe 5.0 – Scaled agile community
• 2017 ITIL V3
Kurser
Assertionstræning, Præsentationsteknik Psykologi på Folkeuniversitetet, Skriftlig kommunikation, Effektiv kommunikation og samarbejde og Aktiv lytning og mødeteknik.
IT
Microsoft Office, Skype, Lync, sagsstyringssystemer fx ServiceNow og Remedy, brugeradministration, desktop support, printere, færdes hjemmevant på nettet og sætter mig let ind i ny IT.
Sprog
Dansk Modersmål
Engelsk Flydende (vant til det som koncernsprog)
Tysk Forstår og taler det en smule
Svensk Forstår det Norsk Forstår det
Bopæl
Kandidat: Aarhus og pendler gerne op til en 1 time og arbejder også gerne delvis hjemme.
Kandidat
Iga
Partner
Morten Wittrup Præstbrogaard
Målrettet - Engageret - Resultatorienteret
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg har erfaring fra flere ansvarsområder, dels med projektstyring af levering af hardware- og softwareløsninger, dels med udvikling af interne arbejdsprocesser, planlægning og styring af ressourcer og har også derfra kompetent projektleder- og forretningserfaring. Jeg har også operationel erfaring lige fra estimering af indkøb, lagerstyring til at sørge for at ordrene bliver leveret til den aftalte tid. Desuden medbringer jeg forståelse og erfaring i at arbejde på tværs i en organisation, lancere nye produkter og arbejdsmetoder. Højt serviceniveau, koordinering af salgsaktiviteter og kundekontakt, sikre at service og leverancer bliver den bedste oplevelse for kunden, samt de praktiske udfordringer, der er for at få en forretning til at fungere optimalt, det kan jeg løse med min erfaring med både forretning og service. Jeg kender derfor til alle de udfordringer, der er ved salg samt de udfordringer der opstår, når det skal gå stærkt.
Ønske til nyt job
Projektledelse har været en gennemgående kompetence i hele mit karriereforløb og jeg har derfor oparbejdet en bred og solid erfaring indenfor dette område. Jeg trives godt med en tværgående funktionalitet og finder stor tilfredsstillelse ved at fuldføre projekter i henhold til opsatte mål – og deltager gerne i udarbejdelse af rammebetingelserne før projektstart.
Faglige kompetencer
Projektledelse, salg og service. Lagerstyring samt optimering af indkøb. Ledelse af medarbejdere samt udvikling/planlægning af markedsaktiviteter. Undervisningserfaring og har arbejdet i private virksomheder.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, Business orienteret, energisk, optimistisk og præsentabel.
Uddannelser
Læst HA på Handelshøjskolen i København
Personale/teamledelse ”Fire & Shield”
Digital markedsføring
PRINCE2 certificering
CRM kursus
Forhandlingsteknik
IT
Håndterer MS Office på PC og MAC på højt niveau
VISMA Ordre/indkøb system
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk på forhandlingsniveau
Forstår og kan gøre mig forståelig på svensk og norsk
Bopæl
I Gentofte lige uden for København
Kandidat
Jko
Professionel – Løsningsorienteret - Struktureret
Hvad kan jeg tilbyde
Engageret og serviceminded receptionsleder/receptionist. Trives i et passioneret arbejdsmiljø. Skaber overblik, kommunikativ, løsningsorienteret, progressiv. Udadvendt, loyal, passioneret, værdsætter positiv energi.
Ønske til nyt job
En større virksomhed med tillid til medarbejderne. Gerne et kreativt miljø, med velfunderet DNA i virksomheden, formuleret strategi der bliver fulgt, samt integritet. Job som, receptionist, receptionsleder eller mødekoordinator.
Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder og ledelseserfaring.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, fleksibel adfærd, fremtidsorienteret, ledende og optimistisk.
Uddannelser
2010 IP-telefoni kursus – TDC
2005 IP-telefoni kursus - BEC
2003 Flere salgskurser hos Leon Birdi
2002 Excel Kursus – Internt KolleKollle
2002 Samarbejdskursus – konflikthåndtering. Længere proces med firmaet JobPower
2001 Spectrakursus - Hotelsystem