Ledelse

Ledelse Projektledelse Optimering

Vi har lige nu 19 dygtige ledere til fastsættelse eller interim.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: At et projekt sjældent kan gøres alene. Sammen med andre får du større udsigt og indsigt.

Vækst og konkurrencekraft – på de indre linjer

Hvad kan jeg tilbyde

Ledelse af tekniske organisationer, produktudvikling med stærkt kommercielt fokus, projekt- og forandringsledelse, strategisk udvikling og eksekvering, forretningsudvikling.
Jeg har en solid forretningsforståelse og opererer gerne på tværs af værdikæden, hvor jeg stræber efter at definere og opfylde kundens forventninger ved at kombinere markedskravene med de tekniske og forretningsmæssige muligheder. Med min strategiske tilgang skaber jeg hurtig klarhed og formidler et fælles overblik, der efterfølgende danner fundamentet for hurtige og effektive resultater.

Ønske til nyt job

Et udfordrende job hvor jeg kan løfte virksomheden til næste niveau og skabe vækst og konkurrencekraft, - gerne som højre hånd til en kommerciel og udadrettet ledelse. Har 30 års erfaring fra ordreproducerende virksomheder i industrien og er specielt stærk på innovation og kundespecificerede projekter, samt sikre at værdikæden og virksomhedens ressourcer udnyttes optimalt. Jeg skaber et innovativt og godt arbejdsklima og en struktur på forretningsgangene, der sikrer et effektivt flow i virksomhedens opgaver.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, træffer beslutninger, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, produktdirektør, COO, ingeniør, teknisk uddannelse, optimering, vidensdeling, tværfagligt samarbejde, koordinering, leder, CTO.

Personlige kompetencer

Energisk og forretningsorienteret, innovativ med gode lederevner, planlægnings- og organiseringsevner.

Uddannelser

2017 Prince2 – Practitioner Certificate in Project Management.
2006 Mini MBA – Almen ledelse
2004 Mini MBA – Forandringsledelse v/Dansk Industri:
1996 Erhvervsdiplomleder
1991 Merkonom i Finansiering
1987 Maskiningeniør med speciale i Termodynamik

IT

ERP-systemer; CXAL, AXAPTA, SAP, C5, Dynamics NAV, Dynamics 365 Business Central.
Officepakken; Superbruger Excel, PowerPoint, Bruger; Word, Outlook, Access, Power BI

Sprog

Dansk Taler, læser, skriver Modersmål
Engelsk Taler, læser, skriver Forhandling
Tysk Taler, læser, - noget rustent
Nordisk Taler, læser Forhandling
Fransk Forstår, Rejsebrug

Bopæl

Viborg; Søger i region Midt og nord i radius op til 100 km. – Alt. Udstationering.

Kandidat

Ekr

Partner

Morten Wittrup Præstbrogaard

Forretningsorienteret – Menneskeorienteret - Målopfyldende

Hvad kan jeg tilbyde

Med empati og passion kan jeg tilbyde min erfaring med strategi- og forretningsudvikling. Som direktør har jeg været med til at sætte mål og retning, samtidigt med, at jeg har haft fokus på den daglige drift og i optimering af den. Som salg- og marketingansvarlig har jeg arbejdet med fastholdelse af nuværende medlemmer, gennem markedsføring, aktiviteter og netværk, samtidigt med at jeg har været med til at tiltrække nye medlemmer og samarbejdspartnere. Den røde tråd i mit arbejdsliv har været at identificere, analysere og imødekomme behov hos det enkelte virksomhed.

Ønske til nyt job

Job om leder/CEO i en mindre/mellemstor virksomhed (SMV), hvor jeg kan udnytte mine kompetencer indenfor ledelse/salg/marketing.

Faglige kompetencer

Ledelseserfaring, adm. Direktør/CEO, afdelingschef, salgschef, projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder og analyse.

Personlige kompetencer

Ambitiøs, ansvarlig, ledende, business orienteret og initiativrig.

Uddannelser

Cand. Merc. afsætning og strategisk planlægning, CBS København, akademiøkonom: Ledelse i praksis, CBA (Certificate in Business Administration) i fagene; General Management og Marketing, NMP XV (Newspaper Management Program)

IT

Microsoft Office, E-conomic, forretningsudvikling af diverse CRM-systemer, databaser og hjemmesider.

Sprog

Dansk: Modersmål, engelsk, svensk, norsk: Professionel praktisk færdighed, tysk: Begrænset praktisk færdighed.

Bopæl

Jeg bor i Lyngby-Taarbæk kommune, men jeg søger i Hovedstadsområdet.

Kandidat

All

Partner

Lone Olufsen

Velfunderet - Entusiastisk - Pålidelig

Hvad kan jeg tilbyde

En velfunderet, entusiastisk og pålidelig arkitektmedarbejder med lokal forankring, international udsyn og global mindset.
Særlige kompetencer i krydsfeltet Danmark / Sverige – arbejdsmæssigt, kulturelt og sprogligt.

Ønske til nyt job

Mit ønskejob handler om at skabe udviklende rammer for det gode liv med hjælp af en arkitektur, der forstår, forbinder og beriger verden omkring os.

Faglige kompetencer

projektledelse, erfaring fra private virksomheder og erfaring fra kommuner.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, assertiv, charmerende, kompleks tænkende og vurderende.

Uddannelser

* Byplanlægger efteruddannelse
* Autocad
* Revit
* Arkitektuddannelse

IT

Autocad
Revit
Adobe
Gis
Office

Sprog

Dansk
Svensk
Engelsk
Ungarsk

Bopæl

Kongens Lyngby

Kandidat

Lbn

Partner

Dorthe Ingerselv

Velfunderet - Entusiastisk - Pålidelig

Hvad kan jeg tilbyde

En velfunderet, entusiastisk og pålidelig arkitektmedarbejder med lokal forankring, international udsyn og global mindset.
Særlige kompetencer i krydsfeltet Danmark / Sverige – arbejdsmæssigt, kulturelt og sprogligt.

Ønske til nyt job

Mit ønskejob handler om at skabe udviklende rammer for det gode liv med hjælp af en arkitektur, der forstår, forbinder og beriger verden omkring os.

Faglige kompetencer

projektledelse, erfaring fra private virksomheder og erfaring fra kommuner.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, assertiv, charmerende, kompleks tænkende og vurderende.

Uddannelser

* Byplanlægger efteruddannelse
* Autocad
* Revit
* Arkitektuddannelse

IT

Autocad
Revit
Adobe
Gis
Office

Sprog

Dansk
Svensk
Engelsk
Ungarsk

Bopæl

Kongens Lyngby

Kandidat

Lbn

Partner

Dorthe Ingerselv

Entusiastisk - Resultatorienteret - Teamplayer

Hvad kan jeg tilbyde

Med solid projektledererfaring og nyeste viden inden for menneskelig adfærd, kognition og perception kan jeg gøre en mærkbar forskel i forhold til at udvikle og flytte mennesker. Jeg brænder for social ansvarlighed samt implementering af nye IT-værktøjer, der kan fremme og forbedre livsforhold for den enkelte borger. Mine resultater fra både den offentlige og private sektor bærer præg af, at jeg er god til at tage initiativ og tænke nyt. Samtidig sætter jeg en ære i at inddrage kolleger, ledelse og samarbejdspartnere på anerkendende og loyal vis i løsningen af projekterne.

Ønske til nyt job

Jeg søger job i den offentlige eller den private sektor. Jeg brænder for at arbejde med digitalisering og velfærd. Og derved gøre en positiv forskel for slutbrugeren.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommune, ledelseserfaring og HR konsulent.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, coaching, fokus på resultat, inddragende og initiativrig.

Uddannelser

Cand.pæd.pæd.psyk, diverse efteruddannelser inden for ledelse, coaching, projektstyring og organisationsudvikling.

IT

Jeg brænder for at arbejde med digitalisering – jeg har arbejdet med IT hele mit arbejdsliv.

Sprog

Dansk modersmål, Engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale.

Bopæl

Jeg bor i Virum og søger job i Storkøbenhavn og Nordsjælland elle distancearbejde.

Kandidat

Ads

Partner

Lone Olufsen

Engageret - Analytisk - Innovativ

Hvad kan jeg tilbyde

Projektledelse af forandringsprojekter i foranderlige miljøer. Implementering og forankring af projekter – ofte med interface til IT. Stærk profil i forhold til interaktion med og engagement af alle typer af stakeholders. Strategisk og nudging kommunikation. Brug af greb og virkemidler fra adfærdsdesign. Innovativ og kreativ arbejdsstil

Ønske til nyt job

I krydsfeltet mellem forretningen og IT. Change Manager/Org. Implementering. Projektleder – gerne med relation til it eller forretningsudviklingsprojekter. System implementeringer – gerne HR-systemer

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, Analyse og HR Konsulent.

Personlige kompetencer

Business orienteret, fremtidsorienteret, initiativrig, Kreativ og optimistisk.

Uddannelser

• Managing Succesfull Pro-grammes, foundation • Mentorix
• Management of Risk, foundation • Peak Consulting Group
• Prince2 ® - foundation • Peak Consulting Group
• Master i Cross-Media Communication • Københavns Universitet
• Managing Project – PMI • The George Washington University
• HD 2. del – Organisation & Ledelse • Copenhagen Business School
• HD 1. del • Copenhagen Business School
• Merkonom i Personaleadministration • Niels Brock

IT

MS office
SharePoint: intrenet/teamsites
Internet: sharepoint, sitecore
HR-systemer: Personalesystemet Orkide, HR-selfservice
Virtual meetings: webEx, Adobe connect, skype
E-Learning: MS teams, scrum (WIP)
Adope: Reader, distiller, InDesign (WIP)

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk – forhandlingsniveau
Tysk – samtaleniveau
Skandinavisk – forståelse

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Sjs

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Engageret - Præsentabel - Serviceorienteret - Arrangementskoordinator

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg tilbyder en loyal, stabil, visionær, resultatorienteret, tillidsskabende, positiv og detaljeorienteret leder med hands-on attituden og evnen til at sikre ansvarsområder fungerer effektivt kommer i spil.

Ønske til nyt job

Administrative og praktiske opgaver af enhver art i forbindelse med booking, koordinering, klargøring og afvikling af selskaber, konferencer, møder og events.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, Ledelseserfaring, salgserfaring, bogholderi og regnskab, afdelingschef og analyse.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, initiativrig, Ledende og præsentabel.

Uddannelser

Uddannelse:
- Tjener uddannelse
- 50+ På Vej Mod Nye Udfordringer
- GROW Leadership Service
- Løbende opdateret førstehjælpskurser

IT

MS-Office pakken
- Photoshop
- Easy Bowl
- Techotel Picasso
- INM

Sprog

- Dansk, Modersmål
- Engelsk, Behersker i tale og skrift
- Tysk, Kendskab i tale og skrift
- Fransk, Lettere kendskab i tale
- Nordisk, Kendskab i tale og skrift

Bopæl

Frederiksberg

Kandidat

Nho

Partner

Hans Ussing

Mennesker – Virksomhed - Samarbejde

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg løser forskelligartede forretnings- og ledelsesmæssige opgaver, som stiller krav til forståelse af sammenhæng og helheder, samt til relationelle, analytiske, strukturelle og ledelsesmæssige færdigheder. Gerne opgaver der spænder på tværs af organisationen og som omfatter øvrige interessenter (kunder, leverandører m.v.).

Ønske til nyt job

På ledelsesniveau at sikre tværorganisatorisk sammenhængskraft, synergi og effektivitet
Udviklingsspor: kompetenceudvikling (medarbejdere og ledere) samt kulturudvikling (organisation). Driftsspor: daglig aktiv deltagelse i og styring af vigtige tværorganisatoriske forretningsprocesser.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, Ledelseserfaring, salgserfaring, Afdelingschef og analyse.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, Business orienteret, kompleks tænkende, ledende, coaching og vurderende.

Uddannelser

Civilingeniør, merkonom, projektledelse samt en seriøs mængde efteruddannelse indenfor ledelse og samarbejde.

IT

ITIL – generel introduktion (HP), MS Project, MS Office, IT-Projektledelse (Danske Data)

Sprog

Dansk: Modersmål
Engelsk: Forretningsniveau
Svensk: Samtaleniveau

Bopæl

Roskilde Sjælland.

Kandidat

Lmø

Partner

Hanne Lunddal Jensen

Udvikling - Koordinering - Engagement

Hvad kan jeg tilbyde

Koordinator og proceskonsulent, facilitering af workshops i forandringsprocesser. Agil projektledelse, tidlig værdi i projekter, interessentdialog, intensitet, flow og progression i sprint. Brugerinddragelse, evalueringer, kvalitativ og kvantitative metode. Psykosocial forskningsbaseret arbejdsmiljøviden. Sundhedsfaglig baggrund.

Ønske til nyt job

Projektledelse af små/store projekter. Udviklingskonsulent herunder procesfacilitering. Projektmedarbejder eller koordinator funktion. Arbejdsmiljøkonsulent, og psykosocialt arbejdsmiljø.

Faglige kompetencer

Projektledelse, Undervisningserfaring, Erfaring fra private virksomheder, Erfaring fra staten, Analyse, HR konsulent

Personlige kompetencer

Business orienteret, Fremtidsorienteret, Initiativrig, Kreativ og optimistisk.

Uddannelser

Master of Public Health

Sundhedspædagogik: Forebyggelse og Sundhedsfremme

Diplomuddannelse: Undervisning og Pædagogik

Merkonom i Personaleadministration

Lægemiddelkonsulenteksamen
Autorisation som sygeplejerske
Agile Project Leadership
Proceskonsulentuddannelsen
Beskæftigelses Ministeriets Tværministerielle
Projektlederuddannelse
Innovation og brugerinddragelse
Den tværministerielle uddannelse i projektarbejde
Projektledelse i centraladministrationen
Tværministeriel uddannelse i projektarbejde og ledelse
Projektlederen i det komplekse projekt
Programledelse

IT

Office-pakken
NVivo11
Alligiance
SPSS
SurveyXact
TalentSoft
FilemakerPro
Relations Weise

Sprog

Dansk

Bopæl

Lyngby-Taarbæk Jeg søger job i Region Hovedstaden.

Kandidat

Hbl

Partner

Dorthe Ingerslev

Kvalitetsorienteret - Struktureret - Samarbejdende

Målrettet - Engageret - Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg driver og håndterer processerne omkring Service management med stort overblik, sikrer at processerne følges, at alt er kvalitetssikret og testet før implementering.
Formidler viden om processerne. Implementerer, optimerer og vedligeholder processerne. Har en pragmatisk tilgang til mit arbejde, da det giver større forståelse for, hvorfor processer og retningslinjer skal følges i en travl hverdag. Arbejder både agilt og efter ITIL og er cetificeret i begge dele.

Ønske til nyt job

Change/Release Manager, Projektleder, Proceskonsulent eller Scrum Master i en virksomhed, hvor man vægter fælles metoder, forretningsgange og standarder, og hvor man gennem tværfagligt samarbejde er med til at løfte opgaverne, samt implementere, optimere, veligeholde og dokumentere processer.
Gerne som i Energi sektoren, Medicinal industrien eller den finansielle verden, hvor man arbejder efter ITIL og et agilt Mindset.

Faglige kompetencer

Ledelse uden personaleansvar, procesorienteret, multikulturelt og tværfagligt samarbejdende, kommunikation, projektledelse, erfaring fra private virksomheder, undervisningserfaring, vejledning og dokumentation.

Personlige kompetencer

Struktureret, resultatorienteret, ansvarlig, detaljeorienteret og fleksibel adfærd.

Uddannelser

• 2020 Forandringsledelse Erhvervs Akademiet Aarhus
• 2020 Ledelse uden personale ansvar – Internt i EG, med ekstern underviser
• 2007 It Supportuddannelse – Aarhus Tekniske Skole
• 1990 Teletekniker fra Jysk Telefon
Certificering
• 2020 Scrum Master
• 2020 Scrum Fundamentals
• 2020 Leading SAFe 5.0 – Scaled agile community
• 2017 ITIL V3
Kurser
Assertionstræning, Præsentationsteknik Psykologi på Folkeuniversitetet, Skriftlig kommunikation, Effektiv kommunikation og samarbejde og Aktiv lytning og mødeteknik.

IT

Microsoft Office, Skype, Lync, sagsstyringssystemer fx ServiceNow og Remedy, brugeradministration, desktop support, printere, færdes hjemmevant på nettet og sætter mig let ind i ny IT.

Sprog

Dansk Modersmål
Engelsk Flydende (vant til det som koncernsprog)
Tysk Forstår og taler det en smule
Svensk Forstår det Norsk Forstår det

Bopæl

Kandidat: Aarhus og pendler gerne op til en 1 time og arbejder også gerne delvis hjemme.

Kandidat

Iga

Partner

Morten Wittrup Præstbrogaard

Målrettet - Engageret - Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har erfaring fra flere ansvarsområder, dels med projektstyring af levering af hardware- og softwareløsninger, dels med udvikling af interne arbejdsprocesser, planlægning og styring af ressourcer og har også derfra kompetent projektleder- og forretningserfaring. Jeg har også operationel erfaring lige fra estimering af indkøb, lagerstyring til at sørge for at ordrene bliver leveret til den aftalte tid. Desuden medbringer jeg forståelse og erfaring i at arbejde på tværs i en organisation, lancere nye produkter og arbejdsmetoder. Højt serviceniveau, koordinering af salgsaktiviteter og kundekontakt, sikre at service og leverancer bliver den bedste oplevelse for kunden, samt de praktiske udfordringer, der er for at få en forretning til at fungere optimalt, det kan jeg løse med min erfaring med både forretning og service. Jeg kender derfor til alle de udfordringer, der er ved salg samt de udfordringer der opstår, når det skal gå stærkt.

Ønske til nyt job

Projektledelse har været en gennemgående kompetence i hele mit karriereforløb og jeg har derfor oparbejdet en bred og solid erfaring indenfor dette område. Jeg trives godt med en tværgående funktionalitet og finder stor tilfredsstillelse ved at fuldføre projekter i henhold til opsatte mål – og deltager gerne i udarbejdelse af rammebetingelserne før projektstart.

Faglige kompetencer

Projektledelse, salg og service. Lagerstyring samt optimering af indkøb. Ledelse af medarbejdere samt udvikling/planlægning af markedsaktiviteter. Undervisningserfaring og har arbejdet i private virksomheder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, Business orienteret, energisk, optimistisk og præsentabel.

Uddannelser

Læst HA på Handelshøjskolen i København
Personale/teamledelse ”Fire & Shield”
Digital markedsføring
PRINCE2 certificering
CRM kursus
Forhandlingsteknik

IT

Håndterer MS Office på PC og MAC på højt niveau
VISMA Ordre/indkøb system

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk på forhandlingsniveau
Forstår og kan gøre mig forståelig på svensk og norsk

Bopæl

I Gentofte lige uden for København

Kandidat

Jko

Professionel – Løsningsorienteret - Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde

Engageret og serviceminded receptionsleder/receptionist. Trives i et passioneret arbejdsmiljø. Skaber overblik, kommunikativ, løsningsorienteret, progressiv. Udadvendt, loyal, passioneret, værdsætter positiv energi.

Ønske til nyt job

En større virksomhed med tillid til medarbejderne. Gerne et kreativt miljø, med velfunderet DNA i virksomheden, formuleret strategi der bliver fulgt, samt integritet. Job som, receptionist, receptionsleder eller mødekoordinator.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder og ledelseserfaring.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, fleksibel adfærd, fremtidsorienteret, ledende og optimistisk.

Uddannelser

2010 IP-telefoni kursus – TDC
2005 IP-telefoni kursus - BEC

2003 Flere salgskurser hos Leon Birdi
2002 Excel Kursus – Internt KolleKollle
2002 Samarbejdskursus – konflikthåndtering. Længere proces med firmaet JobPower
2001 Spectrakursus - Hotelsystem

IT

Microsoft Office pakken; Excel, Word & Outlook
TDC Scale IP-telefoni – Netwise telefonsystem
BEC Banksystemer

Sprog

Dansk (modersmål), Engelsk – flyende i tale – medium i skift, Fransk – medium tale

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Hmf

Kandidat

Susanne Brink Rudbeck

Internationalt Mindset – Ledelseskompetence – Engageret

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har solidt kendskab til og mere end 20 år erfaring med en bred vifte af udfordringer forbundet med produktion, indkøb, salg og teknik. Jeg trives med at løse opgaver selvstændigt, men finder også stor tilfredsstillelse i at fungere i et team, hvor samarbejde og dialog vægtes højt.

Ønske til nyt job

Strategiske og operationelle indkøbsopgaver. Produktionsledelse Salgsordre opgave samt med distributør og leverandør kontakt. Vedligeholdelse af produktionsmaskiner. Indrettelse af lager og produktion ift. Produktions flow.

Faglige kompetencer

Ledelseserfaring, salgserfaring, analyse, produktionsdirektør COO, Salgschef, salgskonsulent og afdelingschef

Personlige kompetencer

Business orienteret, energisk, kreativ, ledende og optimistisk.

Uddannelser

● Dansk 2008
● ISBW Sales management (NIMA-B sales) 2000
● HTS – Mechanical engineering Commercial-technical (Bachelor) 1996
● MTS – Mechanical engineering Commercial-technical 1991
● MTS – Matematik og fysik (aftenstudie) 1990

IT

ERP-software: Exact – Oracle – MFG-Pro – IFS – Atlas – Documentum - E-conomics – Uniconta
Microsoft-Google: Project – Word – Excel – Access – PowerPoint
Teknik: AutoCAD – Adobe premiere – Adobe acrobat – Pinnacle – CorelDRAW – VoIP software

Sprog

Hollandsk, modersmål
● Dansk, forhandlingsniveau
● Engelsk, forhandlingsniveau
● Tysk, forhandlingsniveau

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Jep

Effektiv – Empatisk - Positiv

Hvad kan jeg tilbyde

Projektleder med PRINCE2 certificering (eksamen bestået m/ 12-tal), Produktionsteknolog og tidligere flymekaniker med bred teknisk viden samt inspektions-, kvalitets-, ledelses- og undervisningserfaring indenfor et bredt spekter af støbe-, jern & metal- samt olie & gas branchen. Vant til at arbejde i henhold til diverse standarder. Leder af op til 30 mand i diverse funktioner igennem 30 år.

Ønske til nyt job

Leder/mellemleder, i både små og mellem/-store firmaer, gerne indenfor jern & metal. Evt. med undervisning, f.eks. Tekniske skoler. Fuld tid

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, harmoniskabende, inddragende, ledende og optimistisk.

Uddannelser

2019 Projektledelse med PRINCE2 certificering (bestået m/ 12-tal) - Ledernes Kompetencecenter.
2018 ISO 9001:2015 - Teknologisk Institut
2015 Krankursus - DTU intern
2013 Støberikursus - Jönköping Gjuteriskole
2011 SolidWorks Grundkursus - SolidDesign House
2006 Access grundlæggende og videregående - IDG
2004 Aalborg Tekniske Skole
2002 – 2003 Produktionsteknolog - Erhvervsakademiet for Byggeri & Produktion
1995 Skolen for luftfartsuddannelserne
1982 – 1985 Flymekaniker - SAS
1981 Roskilde Tekniske Skole

IT

Officepakken – Superbruger på det meste
Tegning (Solid Works)

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk: Forstår, læser, skriver og taler flydende, er vokset op som tosproget
Skandinaviske sprog: Forstår og læser næsten flydende og taler lidt.
Japansk, Spansk og Tysk: Forstår lidt og taler lidt.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Rvm

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Innovativ handlingsorienteret - Struktureret - Positiv

Hvad kan jeg tilbyde

Stor erfaring i risikobaseret analyse samt evaluering af projekter og virksomheder, forhandle samarbejdsaftaler og kontrakter, implementering og ledelse af projekter. stor ledelseserfaring og mentor.

Ønske til nyt job

International stilling i den farmaceutiske industri inkl. MedTech, hvor mine kompetencer og erfaring kommer i spil, marketing eller business development. En organisation hvor der er åben, ærlig og positiv kommunikation, og hvor jeg bliver empowered.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, analyse, salgschef, salgskonsulent.

Personlige kompetencer

Business orienteret, coaching, inddragende, initiativrig, kompleks tænkende

Uddannelser

• MBA • CBS
• HD(A) • Århus Handelshøjskole
• Sygeplejerske • Århus Kommunehospital

IT

MS 365, Flexicast, Xplico, MS project.

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk (flydende), skandinavisk.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Vvh

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Hvad kan jeg tilbyde

Med mine erfaringer og uddannelser kan jeg drive en forandringsproces eller projektstyre via kommunikation og inkluderende tilgang på alle niveauer. Udfordrer både systemer såvel som mennesker i en forandring. Gensidig tillid, nærvær og rummelig er mine personlige kompetencer. Forandringer skabes kun gennem forankring og ejerskab på alle niveauer.

Ønske til nyt job

Projektleder, forandringsagent eller problemknuser i en mindre eller mellemstor virksomhed. Vil gerne have hænderne ned i materien og tale med medarbejdere på alle niveauer, således at der skabes ejerskab og glæde for en ny virkelighed i organisationen.

Faglige kompetencer

Projektledelse, forandringsledelse, personaleledelse, organisationsudvikling, produktionschef, direktør.

Personlige kompetencer

Analytisk, tillidsvækkende, rolig, inddragende, energisk og kommunikerende.

Uddannelser

2010-12 Master i OrganisationsPsykologi – RUC
Masterafhandling: Relationer i High Performance Teams
2008-09 Systemisk Proceskonsulent
2008 Extended DISC certificering
2006 JTI / MBTI

IT

Superbruger af Microsoft-Office pakken, lidt kendskab til SAP – god IT forståelse.

Sprog

Dansk – perfekt i skrift og tale, engelsk i skrift og tale over middel, norsk/svensk middel.

Bopæl

Nordvestsjælland men vil gerne flytte til København.

Kandidat

Jas

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg bidrager til at afdække og kvalificere datadrevne forretningsbehov for efterfølgende at udvikle og implementere IT-understøttede forretningsprocesser. Dette sker sammen med relevante aktører, som jeg inddrager i analyse og konsekvensvurderinger. De løsninger jeg bidrager med, er afstemte blandt relevante aktører, som jeg evner at samle omkring mig, både i analysen og implementeringen.

Ønske til nyt job

Jeg søger en organisation, hvor man værdsætter fælles metoder, forretningsgange og standarder og hvor vi sammen kan opleve de fælles erkendelser, som ofte er en del af et udviklingsforløb.
I mit job leder jeg nogle gange interne projekter og andre gange har jeg en specialistrolle. I specialistrollen løser jeg opgaver som involverer behovsafklaring og specifikation, dataanalyse, undervisning eller procesdokumentation. Det kunne være i udviklingen af tilfredshedsundersøgelser eller optimering af administrative (HR-)processer.

Faglige kompetencer

Projektledelse, Undervisning, Analyse, Master data management, SAP HCM, Procesoptimering, Planlægning, Kompetencestyring, HR administrative processer.

Personlige kompetencer

Stærk teamplayer og tillidsvækkende, nysgerrig og videbegærlig, analytisk og struktureret, vedholdende men også pragmatisk og stærk kommunikator.

Uddannelser

IT og forretningsudvikling i små og mellemstore virksomheder, Prince2 projektledelse, Cand. Merc. i Organisation, Erhvervsøkonomi/HA, Matematisk student

IT

SAP HCM (Personnel management, Org. management, Learning) SharePoint; Excel; MS Power Automate; MS Power Apps; MS Visio; Lucid Chart; MS Planner, Outlook; Power Point; Word; SurveyXact.

Sprog

Dansk: Modersmål
Engelsk: Forretningsniveau
Norsk og tysk på simpelt samtaleniveau

Bopæl

Jeg bor i Vestjylland og er fleksibel i det jyske med evt. ugentlige overnatninger.

Kandidat

Jht

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har stor forretningsforståelse og forstår sammenhængen mellem processer, funktioner og mennesker. Fra min HR funktion har jeg erfaring i alle aspekter af Employee Lifecycle. Min projektledererfaring er med baggrund i Lean og med en Prince2 certificering. Min tilgang er inkluderende og kommunikerende, for at sikre rette ejerskab og bæredygtige forandringer.

Ønske til nyt job

Projektleder eller koordinator rolle, hvor jeg kan agere i maskinrummet og spændingsfeltet mellem forskellige interessenter. Det kunne også være i en support rolle, administrations rolle eller i en HR funktion.

Faglige kompetencer

Projektledelse, erfaring private virksomheder, HR-chef og HR-udvikling.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, business orienteret, fleksibel adfærd, fremtidsorienteret og inddragende.

Uddannelser

Projektledelse (Ledernes KompetenceCenter), Projektledelse (Implement), Lean, Certificate in Human Ressources (Dansk HR), Coaching og ledelse af hverdagsprocesser og bæredygtige og forandringsprocesser.

IT

Office pakken, Podio, AX09, Onmodo People Success Platform.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (forstår og læser - over middel / Tale - middel), svensk (Forstår og læser - middel / Tale under middel) og norsk (Forstår og læser - middel).

Bopæl

Sjælland

Kandidat

Frl

Partner

Ken Riis Ingerslev

Arbejdsmiljø, arbejdsgange og dataoptimering.

Ro - Nærvær - Engagement

Hvad kan jeg tilbyde:

En nærværende, passioneret og engageret kollega, som bidrager med ro og overblik, også når det går stærkt. Opgaven bliver løst indenfor den aftalte deadline.

Ønske til nyt job:

En international virksomhed på B2B markedet med synlig ledelse, som giver frihed under ansvar til at løse mine opgaver. Gerne med hovedvægt på forandring eller udvikling i et miljø, hvor udvikling af kompetencer prioriteres. Små som store virksomheder, gerne energisektoren eller interesseorganisationer.

Faglige kompetencer

HR-konsulent, projektledelse, undervisningserfaring og erfaring med offentlige og private virksomheder.

Personlige kompetencer

Inddragende, energisk, fremtidsorienteret, vurderende og altid ansvarlig.

Uddannelser

Systemisk business coach, Integral coach, Mentor og Cand.negot.

IT

Let ved at tilegne mig IT-systemer. Jeg behersker PC og MAC. Microsoft Office 365, Word (rutineret), Excel (bruger), Outlook (bruger), CMS - Hjemmesider og søgeoptimering.

Sprog

Dansk (modersmål); Tysk, flydende i tale og forståelse, skriftligt (bruger); Engelsk, rutineret i tale og forståelse, skriftligt (bruger).

Bopæl

Odder, mellem Aarhus/Skanderborg/Horsens.

Kandidat

Lon