Markedsføring og PR

Vi har lige 3 dygtige kandidater til fastansættelse eller Interim:

Marketing-ildsjæl med fingeren på pulsen og administrativt flair

 

Jeg har valgt dette billede fordi:
Jeg gerne vil være en del af et team, hvor vi løfter i flok og fejrer, når vi kommer i mål.

Hvad kan jeg tilbyde:
Med mig får I en person, der kan udvikle og producere marketingaktiviteter, koordinere med eksterne og interne parter samt følge op, implementere og evaluere. Jeg kan bidrage med innovation og nytænkning – fokus er dog altid på den røde tråd og eksekvering af strategi.

Ønske til nyt job: 
Jeg trives i en travl hverdag med stor kontaktflade, og det er i koordinatorrollen jeg trives bedst. Jeg vil gerne udvikle og implementere alle former for marketingkampagner og aktiviteter uanset produkttype eller branche. Jeg elsker at skrive, og er skarp på at oversætte, korrekturlæse og forfatte tekster – hvad enten det er content til hjemmeside, nyhedsbreve eller produkttekster. Hvis mit ny job også indeholder administrative opgaver, SoMe, opdatering af hjemmesider og grafisk arbejde, er det et plus.

Faglige kompetencer:
Struktureret, markedsføring, projektleder og overholder aftaler.

Personlige kompetencer:
Energisk, kreativ, innovativ, forretningsorienteret, skriftlig kommunikation og træffer beslutninger.

Uddannelse:
Merkonom (markedsføring), Markedsøkonom (International Marketing), Study Abroad (Marketing – Flinders University of South Australia)

IT:

Microsoft Office, Adobe, In-Design, Photoshop og SAP.

Sprog:
Dansk (modersmål) Engelsk, flydende mundtligt og skriftligt. Studieophold i Australien i 1 år. Taler og læser svensk (bosat i Sverige).

Bor: 
Søger job i Øresundsregionen

Kandidat: DM

Interim

Marketing projektleder/koordinator

 



Jeg har valgt billedet fordi:
Jeg er god til at have mange ting i luften på en gang og formår at samle trådene på de projekter, jeg er ansvarlig for, uden at miste overblikket.

Hvad kan jeg tilbyde:
En erfaren og engageret medarbejder med en stor og bred viden inden for kommerciel markedsføring, salg og kommunikation både til B2C og B2B. Jeg er vant til at være tovholder og planlægge, koordinere og implementere marketing kampagner og marketingaktiviteter – herunder materialer, messer, kundeevents og konferencer. Foruden at have et godt kendskab til de sociale medier, er jeg god til at sætte mig ind i nye arbejdsområder, omstillingsparat, positiv og åben overfor nye udfordringer. Jeg sætter en ære i at skabe gode relationer til både kolleger, kunder, leverandører og være en foretrukken samarbejdspartner.

Ønske til nyt job:
At bidrage som marketing projektleder/koordinator hvor jeg kan udvikle og implementere marketing projekterne fra A-Z i tæt samarbejde med den marketing ansvarlige – både off- og online. Jeg vægter nøgleord som ”frihed under ansvar”, et dynamisk arbejdsmiljø og gode kolleger med fælles mål og succes højt. At der er en uformel omgangstone med plads til humor og gensidig fleksibilitet og at have en stor kontaktflade og meget gerne med en del rejseaktivitet.

Faglige kompetencer:
Stor erfaring som marketing projektleder/koordinator med planlægning og eksekvering af salgs- & marketingkampagner og marketing materialer både off- og online. Budgetansvar. Event-, messe-, konference- og kongresplanlægning. Erfaring med de sociale medier og god til at have en stor kontaktflade. God forretningsforståelse og erfaring fra private virksomheder.

Personlige kompetencer:
Ambitiøs, kreativ, struktureret med fokus på kvalitet, proaktiv – med god forretningsforståelse en naturlig selvstarter og engageret teamplayer med gode samarbejdsevner.

Uddannelse:
Akademimerkonom fag i International Handel og Markedsføring & Merkonom i Markedsføring fra CBS. Digital Markedsføring fra Bigum & Co. Diverse kurser i kommunikation, online marketing og adfærdspsykologi.

IT:
Rutineret bruger af Microsoft Office-pakken, erfaring med de Sociale Medier (Facebook, LinkedIn, Instagram, Snapchat og Pinterest), Shopify, Indesign og Photoshop. Hurtig til at sætte mig ind i nye systemer.

Sprog:
Dansk: (modersmål), professionel i skrift og tale. Engelsk: professionel i skrift og tale. Svensk og norsk: godt kendskab. Tysk: kendskab. Hollandsk: lidt kendskab

Bor:
Storkøbenhavn

Interim

Marketingschef 2 dage om ugen

 



Jeg har valgt billedet fordi:
Det får mig til at tænke på at simple ting kan give fantastiske resultater, og det at være i balance giver ro til at tage kloge beslutninger.

Hvad kan jeg tilbyde:
Jeg har erfaren marketingprofil med stor forretningsfokus.
Min passion er at arbejde med B2B og Trade Marketing i en dansk/nordisk virksomhed. Her vil jeg kunne bruge min erfaring og være målrettet på flere og nye resultater for virksomheden. Jeg har stor teknisk forståelse og har let ved at forstå og formidle tekniske produkter.

Ønske til nyt job:
Indflydelse, samarbejde med salg, problemløser og resultatorienteret. Det er mig. De 2 dage kan tilpasses min anden arbejdsplads.

Faglige kompetencer:

Marketing, projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelses- og salgserfaring, afdelingschef og analyse.

Personlige kompetencer:

Beslutsom, businessorienteret, hurtigt opfattende, initiativrig og har gode tilpasningsevner.

Uddannelse:

Merkonom i Markedsføring og korrespondent fra CBS

IT:

Microsoft Office Pakken, SAP, C5, InDesign CC, hjemmeside programmer, statistik programmer, billede-behandlingsprogrammer. Tilegner mig hurtigt nye systemer.

Sprog:
Dansk (modersmål), engelsk: Forhandlingsniveau – skriver og taler, Tysk & fransk: Godt, Svensk: Næsten flydende tale.

Bor:
Storkøbenhavn
Kandidat: kri

Interim