Markedsføring og PR

Markedsføring

Vi har 4 dygtige kandidater som er klar til et nyt job

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelses af hvad de kan tilbyde:

FirmaPlus Dialoogle TM

Jeg har valgt dette billede fordi:

Billedet visualiserer nysgerrighed, skabelsesproces, undersøge og udforske. Og det stimulerer min kreative tilgang til marketing. Kan man gøre tingene anderledes, hvilke værdier for kunden ændre sig, for der er fokus på kunden.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

“People do business with people they know, like and trust”
Mit postulat kommer fra mange års erfaring i detailbranchen, og min tilgang til kunderne. Jeg har taget det med mig ind i marketingbranchen, da salg og marketing uvilkårlig hænger sammen, og mit postulat er blevet mit mantra i alt hvad jeg gør og sørge samtidig for hele tiden, at holde mig på sporet af det vigtigste, nemlig kunden.
Mine kernekompetencer er koordinering, kreativitet, anderledes tænkende og løsningsorienteret. Med min brede erfaring inden for salg og marketing får du her en multimedarbejder som kan løse mange opgaver, inden for marketing både BTC og BTB. Jeg er kendt for at være grundig, detaljeorienteret, nysgerrig på og interesseret i ny viden og meget selvkørende.
Jeg har et visuel mindset, og har dermed også brugt min kreativitet inden for grafisk opsætning. Dette har jeg arbejdet med online og til print.

Ønske til nyt job:

At finde en arbejdsgiver, som får det bedste ud af mig, i forbindelse med min kreativitet. Min ønskeopgaver udfolder mig, løse noget, eller hvor jeg kunne indgå i et relations samarbejde. Marketing, hvor det passer til virksomhedens strategi og planer. Med samtidig en god og målrettet kommunikation. Lederen går gerne foran med opbakning og vi sammen skaber sammenhold på arbejdspladsen, så arbejder jeg optimalt.
Hvis der samtidig er en god kommunikation, opbakning, og sammenhold på arbejdspladsen, så arbejder jeg optimalt.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, markedsføring, erfaring med hjemmesider, sociale medier, salgserfaring og markedsføring.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, imødekommende, initiativrig og kreativ.

Uddannelser

HHX Tietgenskolen Engelsk og afsætning/marketing på A niveau.
HGV Tietgenskolen
UCL Digital Markedsføring WordPress, Content, SEO, ADWords, SOME, Email marketing, Leadgenering, Google
Analytics, Mobilvideo.
Eksamensprojekt SEO optimeret landingspage. Karakter 10.
2019 IBC - Onlinemarketing
Wordpress, Photoshop, Webstrategi, SOME, Skriftlig kommunikation, Grafik
2019 Go Learn
Digital marketingstrategi, Succes på FB, Tekstforfatterens tricks, Videoer til de sociale
medier med smartphone.

IT

Microsoft Office 2010/13 365, WordPress (Elementor, Divi, VP Bakery), Kendskab til Mailchimp, Prof Prof, AS400, Tolerence, Adobe: IN, PS, IL - Mobil: Kinemaster, IMovie. SOME: FB, IG, LI

Sprog

Dansk – Modersmål. Engelsk - Erfaren.

Bopæl

Vissenbjerg på Fyn.
Område: kørselstid i en radius af en time – begge veje, så også gerne på Vestsjælland.

Kandidat

Tim

Skærmbillede 2019-09-13 kl. 22.08.56

Jeg har valgt dette billede fordi:

Alt går hurtigt i dag og du er nødt til at følge med, hvis du ikke vil overhales – Jeg har altid øje på målet og kan løbe hurtigt!

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

Erfaring med at markedsføre kendte højkvalitetsprodukter og services i danske og internationale firmaer. Jeg har bred erfaring med hele paletten af marketingværktøjer og er god til at komme med nye vinkler og ideer til tiltag – altid i tæt samarbejde med salg, kunder og samarbejdspartnere. Jeg er vant til at være limen mellem forskellige afdelinger og få alle ender til at mødes – altid afstemt efter det marked eller den kunde vi skal nå.

Ønske til nyt job:

Jeg vil gerne være en del af et miljø hvor der er plads til innovation, hvor vi løfter i flok, hvor vi drives af at nå fælles mål og kunden er konge. Et firma, hvor der er medbestemmelse og højt til loftet samt plads til humor 😊. Der passer jeg godt ind!

Faglige kompetencer

Stor erfaring med marketing, projektledelse og kommunikation. God til strategiske og taktiske, men også operationelle opgaver. Er igangsætter, følger op, og afslutter de ting jeg sætter i gang. Drives af at se resultater og muligheder for de produkter jeg arbejder med og se kunderne tilfredse

Personlige kompetencer

Idérig, kreativ, målrettet, ansvarlig, empatisk, serviceminded, fix-it mentalitet, tovholder og kommunikerende personlighed.

Uddannelser

Msc i Global Marketing – Akademiøkonom i turisme – Digital Markedsføring fra Bigum&Co samt diverse marketing, salgs- og ledelses kurser.

IT

Microsoft Office pakken, SAP, Adobe programmer- InDesign, Photoshop, CMS samt statistikprogrammer

Sprog

Dansk; modersmål, Engelsk; flydende, Tysk; taler og læser flydende (bosat i Tyskland i 3 år), Svensk og Norsk; forstår og læser.

Bopæl

Storkøbenhavn. Mulighed for hjemmearbejdsplads og rejseaktivitet er velkommen.

Kandidat

Le

FirmaPlus Dialoogle KR

Jeg har valgt dette billede fordi:

Jeg har valgt det flotte bål, fordi jeg brænder for at gøre en forskel. Arbejdsmæssigt betyder det, at jeg kæmper for at få ting til at lykkes, og jeg hjælper gerne andre i processen. Som flammen løber jeg også gerne nye veje. Privat giver flammerne mig minder om hyggelige bålstunder sammen med andre igennem det meste af mit liv, hvor naturen har en stor plads.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

Erfaring fra både store og små virksomheder, danske som internationale. Min marketing erfaring er meget bred og dækker både traditionelle discipliner og alt indenfor online og SoMe. Særligt har jeg stor erfaring med branding, B2B og support af interne og eksterne sælgere og ledelse. Jeg har stor teknisk forståelse og har let ved at forstå og formidle tekniske produkter. Min erfaring med at samarbejde med kollegaer med en meget teknisk baggrund er virkelig god. Jeg forstår og lytte og omsætte det tekniske til forståelig viden. Jeg kan lide at arbejde tæt sammen med andre og se resultater af mit og andres arbejde. Min tilgang til arbejdsopgaverne er praktisk og struktureret – for mig er ingen opgave for stor eller lille.
Mine administrative kompetencer er stærke, og jeg påtager mig også gerne opgaver, der ligger udenfor traditionelle marketingopgaver. Jeg er vant til at arbejde efter ISO standarder, og har også erfaring med at skabe og beskrive procedurer, så de fungerer godt for medarbejderne.

Ønske til nyt job:

Jeg vil gerne arbejde fuldtid, men er også interesseret i en 4-dages uge på 30 timer.

Faglige kompetencer

Marketing, projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelses- og salgserfaring, afdelingschef og analyse.

Personlige kompetencer

Beslutsom, businessorienteret, hurtigt opfattende, initiativrig og har gode tilpasningsevner.

Uddannelser

Merkonom i Markedsføring og korrespondent fra CBS

IT

Microsoft Office Pakken, SAP, C5, InDesign CC, hjemmeside programmer, statistik programmer, billede-behandlingsprogrammer. Tilegner mig hurtigt nye systemer

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk: Forhandlingsniveau – skriver og taler, Tysk & fransk: Godt, Svensk: Næsten flydende tale.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Kri

01_Edition_09 DM

Jeg har valgt dette billede fordi:

Jeg gerne vil være en del af et team, hvor vi løfter i flok og fejrer, når vi kommer i mål.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde:

Med mig får I en person, der kan udvikle og producere marketingaktiviteter, koordinere med eksterne og interne parter samt følge op, implementere og evaluere. Jeg kan bidrage med innovation og nytænkning – fokus er dog altid på den røde tråd og eksekvering af strategi.

Ønske til nyt job:

Jeg trives i en travl hverdag med stor kontaktflade, og det er i koordinatorrollen jeg trives bedst. Jeg vil gerne udvikle og implementere alle former for marketingkampagner og aktiviteter uanset produkttype eller branche. Jeg elsker at skrive, og er skarp på at oversætte, korrekturlæse og forfatte tekster – hvad enten det er content til hjemmeside, nyhedsbreve eller produkttekster. Hvis mit ny job også indeholder administrative opgaver, SoMe, opdatering af hjemmesider og grafisk arbejde, er det et plus.

Faglige kompetencer

Struktureret, markedsføring, projektleder og overholder aftaler.

Personlige kompetencer

Energisk, kreativ, innovativ, forretningsorienteret, skriftlig kommunikation og træffer beslutninger.

Uddannelser

Merkonom (markedsføring), Markedsøkonom (International Marketing), Study Abroad (Marketing – Flinders University of South Australia)

IT

Microsoft Office, Adobe, In-Design, Photoshop og SAP.

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk, flydende mundtligt og skriftligt. Studieophold i Australien i 1 år. Taler og læser svensk (bosat i Sverige).

Bopæl

Søger job i Øresundsregionen

Kandidat

Dm