Markedsføring og PR

Markedsføring

Vi har 5 dygtige kandidater som er klar til et nyt job

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelses af hvad de kan tilbyde:

Projektleder/Koordinator - CRM - Digital/Analog markedsføring

Dialoogle Firmaplus Diana

Jeg har valgt dette billede fordi

Den hvide cirkel rundt symboliserer et projekt/større opgave, der skal løses. Projektet kræver overblik over det ønskede slutresultat, og de gule stråler er alle de opgaver, der skal løses undervejs for at nå frem til målet. Og solmidten - projektlederen/koordinatoren – ja, det er mig!

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er et stærkt bud, hvis du er på udkig efter en projektleder/koordinator, der skal være centralt omdrejningspunkt, når det gælder kampagneudvikling og projektkoordinering fra A til Å. Min værktøjskasse byder på masser af hands-on erfaringer med digital og analog markedsføring, branding, CRM, e-mail marketing, kundekommunikation, leadgenerering, SoMe, web, medieplanlægning og events.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker en dynamisk hverdag i en organisation med stærke værdier, hvor mit arbejde er meningsfyldt, fordi det gør noget godt for mennesker. Jeg er et nysgerrigt, socialt menneske, der trives bedst i et team, hvor professionel sparring, og det at være der for hinanden, er nøgleord. Jeg ønsker at bringe mine mange kompetencer som projektleder/koordinator i spil, og jeg er ivrig efter at suge masser af ny viden til mig.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, Træffer beslutninger, Struktureret, Overholder aftaler, Erfaring fra private virksomheder, Markedsføring, Sociale Medier, Erfaring med hjemmesider, Markedsføringskonsulent, Markedsføringsmedarbejder og Projektleder.

Personlige kompetencer

Initiativrig, Kundeorienteret, Kvalitetsbevidst, Resultatorienteret, og Fleksibel.

Uddannelser

Cand. Merc (Marketing).

IT

Agillic (CRM), Sitecore (CMS), Microsoft Office.

Sprog

Dansk (modersmål), Engelsk (forhandling), Skandinavisk (forstår)

Bopæl

Sjælland

Kandidat

Dlm

Dialoogle Firmaplus Pmn

Jeg har valgt dette billede fordi

Billedet af Place de l'Étoile/ Place Charles de Gaulle i Paris er valgt, fordi jeg mener, det symboliserer mine evner til at samle mange forskelligartede tråde og skabe de bedste og mest intuitive marketingplaner, -kampagner og nye produkter, hvor der altid er fokus på kundernes behov med en ’ude-fra-og-ind’ approach.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg yder det bedste, når jeg sætter flere af mine kompetencer i spil på samme tid, og jeg kan tilføre værdi i flere dele af processerne. Om det drejer sig om at lave kampagner for at sælge mere; at brande virksomheden for at skabe større synlighed eller få udviklet nye og spændende produkter. Og hvis den grønne omstilling, det at hjælpe andre mennesker og deleøkonomi kan tænkes ind, gør det bestemt ikke udfordringer mindre. Og så har jeg stort erfaring med abonnementsforretninger. Jeg holder meget af at arbejde i teams, hvor vi kan være hinandens sparringspartnere og have et tæt samarbejde. Jeg er stabil og fleksibel.

Ønske til nyt job

Med baggrund i min erfaring og kompetencer kan jeg fra første dag bidrage i forhold til planlægning og eksekvering af stort set alle former for marketingopgaver. Jeg er ikke bange for at prøve nye veje - for som Pippi siger: ’Det har jeg aldrig prøvet før, så det klarer jeg helt sikkert!’ Jeg er kendetegnet ved at være loyal i relation til kolleger og overfor den virksomhed, jeg arbejder for. Jeg kan med andre ord lide at være den, der både tænker de kreative tanker samtidig med, at jeg selv arbejder på flere opgaver på en gang. Jeg sætter en ære i at overholde deadlines og budgetter.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, overholder aftaler, teamleder, projektleder, markedsføringskonsulent, markedsføringschef, markedsføring og erfaring fra private virksomhedder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, forretningsorienteret, initiativrig, lyttende og detaljeorienteret.

Uddannelser

Cand. merc. - International Marketing, analyse og strategisk planlægning, CBS. HA (Almen Erhvervsøkonomi) - Erhvervsøkonomi på CBS.

IT

CMS: Drupal, WordPress, Umbraco & Magento . Office-pakke: Microsoft Office 365 og Apples office-pakke. Creative: Adobe Photoshop, InDesign & Swift Publisher 5. ERP: e-conomic, Uniconta & Dynamic365

Sprog

Dansk: modersmål, af den måske lidt gamle skole, hvor kommaer og endelser er korrekte. Engelsk: forhandlingsniveau. Skandinavisk: forhandlingsniveau. Fransk: let konversationsniveau

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Pml

SOME tekstforfatter

Dialoogle - FirmaPlus Alp

Jeg har valgt dette billede fordi

For mig symboliserer en luftballon overblik, ro og nysgerrighed. Det er noget af det, som jeg kan tilbyde gennem min erfaring, faglighed og lyst til at opdage nye vinkler på tingene.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde

Med erfaring som bl.a. journalist og SoMe tekstforfatter kan jeg understøtte virksomhedens strategi, markedsføring og være med til at skabe positiv opmærksomhed både på nettet og generelt.

Ønske til nyt job

Jeg vil gerne gøre en forskel gennem min erfaring for skriftlig formidling. Hvis jeg kan stå op hver morgen og vide, at jeg gør en forskel for andre mennesker, så vil det give god mening for mig.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, analyse, markedsføring, sociale medier, erfaring med hjemmesider, markedsføringsmedarbejder og projektleder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, kan kommunikere ideer klart, kreativ, skriftlig kommunikation og teamplayer

Uddannelser

Exam.art. i dansk fra Københavns Universitet. Merkonom i markedsføring, inkl. Reklame og Projektstyring. 6 ugers intensivt kursus i sociale medier hos Bigum & Co.

IT

Jeg arbejder primært i Word fra Micro Office, men har også fint kendskab til de øvrige programmer. Jeg har stort erfaring med CMS-systemer, primært WordPress. Jeg har arbejdet dagligt med SoMe-medier som bl.a. Facebook, men også godt kendskab til Instagram og Pinterest.

Sprog

Dansk – ekspertniveau med speciale i skriftlig formidling. Engelsk – taler og skriver engelsk på højt niveau. Svensk/Norsk – forstår begge sprog på skrift og i tale.

Bopæl

Birkerød/Storkøbenhavn/Nordsjælland

Kandidat

Alp

Marketingløsninger

Dialoogle FirmaPlus 2020 Tm

Jeg har valgt dette billede fordi

Billedet visualiserer nysgerrighed, skabelsesproces, undersøge og udforske. Og det stimulerer min kreative tilgang til marketing. Kan man gøre tingene anderledes, hvilke værdier for kunden ændre sig, for det er altid kunden der er fokus.

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde

“People do business with people they know, like and trust”
Mit postulat kommer fra mange års erfaring i detailbranchen, og min tilgang til kunderne. Jeg har taget det med mig ind i marketingbranchen, da salg og marketing uvilkårlig hænger sammen, og mit postulat er blevet mit mantra i alt hvad jeg gør og sørge samtidig for hele tiden, at holde mig på sporet af det vigtigste, nemlig kunden.
Mine kernekompetencer er koordinering, kreativitet, anderledes tænkende og løsningsorienteret. Med min brede erfaring inden for salg og marketing, får du her en multimedarbejder, som kan løse mange opgaver, inden for marketing både BTC og BTB. Jeg er kendt for at være grundig, detaljeorienteret, nysgerrig på og interesseret i ny viden og meget selvkørende.
Jeg har et visuel mindset, og har dermed også brugt min kreativitet inden for grafisk opsætning. Dette har jeg arbejdet med online og til print.

Ønske til nyt job

At finde en arbejdsgiver, som får det bedste ud af mig, i forbindelse med min kreativitet. Min ønskeopgave er at få lov til at udfolder mig, bruge mit visuelle mindset, og min force i relationssamarbejde. Organisation med en flad struktur, og hvor man som medarbejder føler sin værdi fra ledelsen, så arbejder jeg optimalt.
Hvis der samtidig er en god kommunikation, opbakning, og sammenhold på arbejdspladsen, så trives jeg bedst.

Faglige kompetencer

Planlægning og eksekvering af kampagner, grafisk arbejde, både online og print. hjemmeside design og vedligeholdelse af hjemmeside, SOME, koordinering i almindelighed, planlægning og eksekvering af messer og salgsmøder, design og indkøb af merchandise, salg og kundekontakt.

Personlige kompetencer

Iderig, ansvarlig, engageret, detaljeorienteret, proaktiv, løsningsorienteret, grundig, imødekommende, initiativrig og kreativ.

Uddannelser

HHX Tietgenskolen Engelsk og afsætning/marketing på A niveau.
HGV Tietgenskolen.
UCL Digital Markedsføring WordPress, Content, SEO, ADWords, SOME, Email marketing, Leadgenering, Google Analytics, Mobilvideo.
Eksamensprojekt SEO optimeret landingspage. Karakter 10.
IBC - Onlinemarketing - WordPress, Photoshop, Webstrategi, SOME, Skriftlig kommunikation, Grafik.
Digital marketingstrategi, Succes på FB, Tekstforfatterens tricks, Videoer til de sociale
medier med smartphone.
KS CENTERET Grafisk design - Billedebehandling og forståelse, Illustrationsteknik og grafik, DtP og layout.

IT

Microsoft Office 2010/13 365, WordPress (Elementor, Divi, VP Bakery), Kendskab til Mailchimp, Prof Prof, AS400, Tolerence, Adobe: IN, PS, IL - Mobil: Kinemaster, IMovie. SOME: FB, IG, LI

Sprog

Dansk – Modersmål. Engelsk - Erfaren.

Bopæl

Vissenbjerg på Fyn.
Område: kørselstid i en radius af en time – begge veje, så også gerne på Vestsjælland.

Kandidat

Tim

Kommunikations-

medarbejder/chefsekretær

FirmaPlus BH

Jeg har valgt dette billede fordi

Alt går hurtigt i dag og du er nødt til at følge med, hvis du ikke vil overhales – Jeg har altid øje på målet og kan løbe hurtigt!

Interim 50+

Hvad kan jeg tilbyde

En energisk medarbejder, der kan levere inden for et bredt opgavefelt – herunder kommunikationsopgaver som presse, hjemmeside, SOME, præsentationer, markedsføringsmateriale og administrative opgaver, inkl. GDPR.

Ønske til nyt job

Jeg går efter et job, hvor jeg får flere kompetencer i brug. Variation i opgaverne er vigtigt for mig – vigtigere end en bestemt titel eller en fast og afgrænset opgaveportefølje.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, træffer beslutninger, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder og kommuner, ledelseserfaring, analyser, markedsføring, erfaring med hjemmesider og projektleder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, energisk, fleksibel, forretningsorienteret og teamplayer.

Uddannelser

Cand.comm.

IT

Microsoft Office: Meget rutineret bruger
SOME: Rutineret bruger, også i markedsføringssammenhænge
Web og CMS: Stor brugererfaring med diverse CMS-systemer.

Sprog

Dansk (modersmål) , engelsk (flydende), svensk (flydende).

Bopæl

Virum

Kandidat

Bha