Markedsføring og PR

Vi har lige 3 dygtige kandidater til fastansættelse eller Interim.

Læs deres egne beskrivelser:

Jeg har valgt dette billede fordi:
Alt går hurtigt i dag og du er nødt til at følge med, hvis du ikke vil overhales – Jeg har altid øje på målet og kan løbe hurtigt!

Hvad kan jeg tilbyde:
Erfaring med at markedsføre kendte højkvalitetsprodukter og services i danske og internationale firmaer. Jeg har bred erfaring med hele paletten af marketingværktøjer og er god til at komme med nye vinkler og ideer til tiltag – altid i tæt samarbejde med salg, kunder og samarbejdspartnere. Jeg er vant til at være limen mellem forskellige afdelinger og få alle ender til at mødes – altid afstemt efter det marked eller den kunde vi skal nå.

Ønske til nyt job:
Jeg vil gerne være en del af et miljø hvor der er plads til innovation, hvor vi løfter i flok, hvor vi drives af at nå fælles mål og kunden er konge. Et firma, hvor der er medbestemmelse og højt til loftet samt plads til humor 😊. Der passer jeg godt ind!

Faglige kompetencer:
Stor erfaring med marketing, projektledelse og kommunikation. God til strategiske og taktiske, men også operationelle opgaver. Er igangsætter, følger op, og afslutter de ting jeg sætter i gang. Drives af at se resultater og muligheder for de produkter jeg arbejder med og se kunderne tilfredse!

Personlige kompetencer:
Idérig, kreativ, målrettet, ansvarlig, empatisk, serviceminded, fix-it mentalitet, tovholder og kommunikerende personlighed

Uddannelse:
Msc i Global Marketing – Akademiøkonom i turisme – Digital Markedsføring fra Bigum&Co samt diverse marketing, salgs- og ledelses kurser.

IT:
Microsoft Office pakken, SAP, Adobe programmer- InDesign, Photoshop, CMS samt statistikprogrammer

Sprog:
Dansk; modersmål, Engelsk; flydende, Tysk; taler og læser flydende (bosat i Tyskland i 3 år), Svensk og Norsk; forstår og læser.

Bor:
Storkøbenhavn. Mulighed for hjemmearbejdsplads og rejseaktivitet er velkommen.

Kandidat: Le

Interim

 

Jeg har valgt dette billede fordi:
Jeg har valgt det flotte bål, fordi jeg brænder for at gøre en forskel. Arbejdsmæssigt betyder det, at jeg kæmper for at få ting til at lykkes, og jeg hjælper gerne andre i processen. Som flammen løber jeg også gerne nye veje. Privat giver flammerne mig minder om hyggelige bålstunder sammen med andre igennem det meste af mit liv, hvor naturen har en stor plads.

Hvad kan jeg tilbyde:
Erfaring fra både store og små virksomheder, danske som internationale. Min marketing erfaring er meget bred og dækker både traditionelle discipliner og alt indenfor online og SoMe. Særligt har jeg stor erfaring med branding, B2B og support af interne og eksterne sælgere og ledelse. Jeg har stor teknisk forståelse og har let ved at forstå og formidle tekniske produkter. Min erfaring med at samarbejde med kollegaer med en meget teknisk baggrund er virkelig god. Jeg forstår og lytte og omsætte det tekniske til forståelig viden. Jeg kan lide at arbejde tæt sammen med andre og se resultater af mit og andres arbejde. Min tilgang til arbejdsopgaverne er praktisk og struktureret – for mig er ingen opgave for stor eller lille.
Mine administrative kompetencer er stærke, og jeg påtager mig også gerne opgaver, der ligger udenfor traditionelle marketingopgaver. Jeg er vant til at arbejde efter ISO standarder, og har også erfaring med at skabe og beskrive procedurer, så de fungerer godt for medarbejderne.

Ønske til nyt job:
Jeg vil gerne arbejde fuldtid, men er også interesseret i en 4-dages uge på 30 timer.

Faglige kompetencer:
Marketing, projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelses- og salgserfaring, afdelingschef og analyse.

Personlige kompetencer:
Beslutsom, businessorienteret, hurtigt opfattende, initiativrig og har gode tilpasningsevner.

Uddannelse:
Merkonom i Markedsføring og korrespondent fra CBS

IT:
Microsoft Office Pakken, SAP, C5, InDesign CC, hjemmeside programmer, statistik programmer, billede-behandlingsprogrammer. Tilegner mig hurtigt nye systemer.

Sprog:
Dansk (modersmål), engelsk: Forhandlingsniveau – skriver og taler, Tysk & fransk: Godt, Svensk: Næsten flydende tale.

Bor:
Storkøbenhavn

Kandidat: kri

Interim

 

Jeg har valgt dette billede fordi:
Jeg gerne vil være en del af et team, hvor vi løfter i flok og fejrer, når vi kommer i mål.

Hvad kan jeg tilbyde:
Med mig får I en person, der kan udvikle og producere marketingaktiviteter, koordinere med eksterne og interne parter samt følge op, implementere og evaluere. Jeg kan bidrage med innovation og nytænkning – fokus er dog altid på den røde tråd og eksekvering af strategi.

Ønske til nyt job: 
Jeg trives i en travl hverdag med stor kontaktflade, og det er i koordinatorrollen jeg trives bedst. Jeg vil gerne udvikle og implementere alle former for marketingkampagner og aktiviteter uanset produkttype eller branche. Jeg elsker at skrive, og er skarp på at oversætte, korrekturlæse og forfatte tekster – hvad enten det er content til hjemmeside, nyhedsbreve eller produkttekster. Hvis mit ny job også indeholder administrative opgaver, SoMe, opdatering af hjemmesider og grafisk arbejde, er det et plus.

Faglige kompetencer:
Struktureret, markedsføring, projektleder og overholder aftaler.

Personlige kompetencer:
Energisk, kreativ, innovativ, forretningsorienteret, skriftlig kommunikation og træffer beslutninger.

Uddannelse:
Merkonom (markedsføring), Markedsøkonom (International Marketing), Study Abroad (Marketing – Flinders University of South Australia)

IT:

Microsoft Office, Adobe, In-Design, Photoshop og SAP.

Sprog:
Dansk (modersmål) Engelsk, flydende mundtligt og skriftligt. Studieophold i Australien i 1 år. Taler og læser svensk (bosat i Sverige).

Bor: 
Søger job i Øresundsregionen

Kandidat: DM

Interim