Vi har lige nu 3 dygtige økonomidirektør/CFO’er og økonomichefer
For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:
Billedet viser: At det kræver en dygtig og en faglig leder, som kan drive en økonomiafdeling og kører foran og holde styr på økonomien i virksomheden.
Controller - Økonomichef
Løsningsorienteret - Analytisk - Rådgivende
Hvad kan jeg tilbyde
Mine styrker ligger i analyse, rapportering og opfølgning, hvor jeg altid har en konstruktiv og løsningsorienteret tilgang. Jeg har erfaring med at opbygge relationer, inspirere andre, formidle faglig viden og komme med nye ideer for at støtte organisationen. Jeg kan hjælpe med effektivisering og omkostningsbevidsthed og kan kommunikere til andre faggrupper.
Ønske til nyt job
Et job hvor der er udfordringer og hvor man skal bruge den indvendige sige hovedet og hvor der er frihed under ansvar. Jeg foretrækker projekter og længerevarende opgaver, hvor man sparre med andre i organisationen. Der skal være tillid til en og det skal være et sted, hvor der en nysgerrig og synlig ledelse. Har prøvet mange forskellige branche og har ikke nogen præferencer på det.
Faglige kompetencer
Økonomichef, regnskabschef, controller, Business Controller, ledelseserfaring, bogholderi, regnskab og erfaring fra private virksomheder.
Personlige kompetencer
Ambitiøs, analytisk, fokus på resultat, forretningsorienteret og kan holde overblikket.
Uddannelser
HD i organisation, informatik og økonomistyring og regnskabsvæsen.
IT
Microsoft Office - Navision Financials og C5 - Axapta - Invoice Workflow - SAP - BAAN.
Sprog
Dansk (modersmål) - Engelsk (forhandling) - Tysk (læser og forstår)
Bred erfaring med økonomistyrings opgaver, alt fra opbygning af økonomimodeller, til udarbejdelse af årsregnskaber, koncernniveau såvel som detail. Budgetkontrol dels igennem opbygning af dimensioner i regnskabet. Udarbejde ledelsesinformation, interne ad hoc rapporter samt deltagelse og fremlæggelse for bestyrelse. Stort kendskab til virksomheder med politisk rapportering eller styring. Lederskab af økonomifunktioner i forandring, effektiv hands-on situationsbestemt ledelse, Forretningsforståelse igennem samarbejde og netværk på tværs af organisationen. Praktisk optimering af processer og effektiviseringer, samt udarbejdelse af styringsredskaber til strategiimplementering og Risk Management etablering.
Ønske til nyt job
Økonomiledelses opgave, gerne i en virksomhed/organisation i opstart eller forandring. Kan også være en virksomhed med politisk ledelse eller rapportingskrav. Gerne en virksomhed funderet på værdibaseret ledelse, og hvor frihed under ansvar er en værdi. Opgaverne vil være funderet i økonomistyring, men også gerne aflede områder, så som HR, IT, strategi og risikostyring.
Faglige kompetencer
CFO, økonomichef, regnskabschef, ledelseserfaring og erfaring fra private virksomheder, resultatorienteret, struktureret, gennemslagskraft, empatisk lederskab, proaktiv, nysgerrig og afslutter.
Personlige kompetencer
Analytisk, empatisk, fokus på resultater, forretningsorienteret og kan holde overblikket.
Uddannelser
HD-Regnskab fra CBS, uddannet projektleder samt organisations udvikler, certificeret Contract Manager.
IT
Microsoft Dynamics AX, Navision, C5, MemberCare, Bluegarden, samt Excel og øvrige MS-systemer.
Sprog
Dansk (modersmål), engelsk på forhandlingsniveau, godt kendskab til svensk og norsk.
Bopæl
Storkøbenhavn, arbejder gerne i region Hovedstaden og region Sjælland
Min mange års ledelseserfaring indenfor økonomi, administration, strategi, forandringsledelses, kommunikation m.m., kan bidrage til at videreudvikle virksomheden til det næste niveau. Jeg har arbejdet på alle niveauer i forskellige virksomheder og er ikke bange for hands on opgaver. Herudover er jeg rejsevant i både ind- og udland.
Jeg er den troværdige og naturlige samarbejdspartner, som medarbejdere og interessenterne kommer til for at få sparring eller svar på spørgsmål.
Min erfaring og mit store indblik gør, at jeg kan videre udvikle medarbejderne på alle niveauer og tilføre dem nye kompetencer. For virksomheden kan jeg tilbyde stabilitet mange år frem samt skabe nye vinkler på problemstillinger, der kan udvikle virksomheden.
Ønske til nyt job
Mit ønske til min næste ansættelse er, at det er en seriøs virksomhed, som er i bevægelse og som kan trække på og udnytte mine mange kompetencer inden for økonomi og ledelse. Det kan være en stor eller mellemstor virksomhed. Titel betyder ikke meget for mig, men indholdet og udfordringer for stillingen er afgørende.
Faglige kompetencer
Mine ansættelser har været i store og mellemstore virksomheder indenfor revision, service, produktion og kædedrift. Jeg har arbejdet med ledelsesrapportering, koncernregnskab, controlling, regnskabsaflæggelse mm. Herudover har jeg stor erfaring med styring af strategiprocesser, udviklingsprocesser, sammenlægning af virksomheder, It-projekter m.m.
Personlige kompetencer
Høj arbejdskapacitet, struktureret, stort overblik, troværdighed, empatisk, gode kommunikations evner og repræsentativ. Vant til at arbejde med deadlines.
Uddannelser
HD i regnskabsvæsen, Cand. Merc. Aud. og projektleder samt en række supplerende kurser
IT
Super bruger af Microsoft Office. Erfaring med forskellige ERP-systemer.
Sprog
Dansk (modersmål), engelsk på forhandlingsniveau samt stort kendskab til de skandinavisk sprog.
Bopæl
I Storkøbenhavn og dækker hele Danmark for det rette job.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRejectRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.