CFO – Controller – Økonomi

Her er 6 dygtige CFO – økonomichef – controller – økonomimedarbejder, som er klar til et nyt job.

Læs mere om, hvad de kan tilbyde:


Jeg har valgt dette billede fordi:
Hvad folk ser er ingenting i forhold til, hvad der skal kontrolleres og styres for sikre produktiviteten og opbygge økonomien i en virksomhed.
Jeg kender det signifikante og hele de underliggende dataindhold, som er relevant for sammenhængen og skabe overblik over hele den økonomiske situation. Det meget vigtigt for at få det optimale resultat.

Hvad kan jeg tilbyde:
En fremtidsorienteret tankegang, hvor ikke kun årets budget og regnskab har hovedfokus, men også virksomhedens fremtidige udvikling, økonomi og rentabilitet. Vi skal eksekvere, at ledelsen og medarbejdernes udvikling og motivation udvikles.
Jeg vil tilsikre optimering af økonomien, så vi sørger for de bedste simplificerede analyser og processer på højt niveau. Jeg medbringer meget erfaring fra store virksomheder i både Danmark og udlandet, men har især interesse i at arbejde for SMV (små og mellemstore virksomheder) og gerne med internationale aktiviteter.

Ønske til nyt job:
Her vil jeg fremadrettet arbejde med økonomi og administration, som er med at udbygge og udvikle virksomheden. Jeg vil også stadig gerne udvikle mig og ikke mindst dele ud af alle mine kompetencer – og dermed være med til at sikre en god arbejdsplads. Jeg er interesseret i både interim og fastansættelser.

Faglige kompetencer:
CFO, økonomichef, regnskabschef, controller, ledelseserfaring, teamleder og regnskabsansvarlig

Personlige kompetencer:
Analytisk, ansvarlig, forretningsorienteret, handlekraftig og teamplayer

Uddannelse:

Executive Master of Business Administration (MBA) – GPA 3,5; Finans, regnskab og strategisk ledelse. University of Chicago, graduate school of Business, Chicago Illinois, USA
CBS; Handelsdiplom i regnskabsvæsen og økonomistyring (HD-R)
Foundation.The Leadership Company, København Executive Coach uddannelse (CBL – Coaching baseret ledelse)
Ledernes Kompetence Center, København, projektledelse, management med PRINCE2 

IT:
Microsoft Office, Superbruger Excel, Navision, Economic, C5, Oracle, Dynamics 365, Axapta m.m.

Sprog: 
Dansk (modersmål) Engelsk, flydende mundtligt og skriftligt. Tysk flydende mundtligt og skriftligt. Scandinavisk erfaring og rutineret.

Bor: Storkøbenhavn
Kandidat:Prh


Jeg har valgt dette billede fordi:
Det illustrerer fleksibilitet, alsidighed, diversitet og struktur med hensyn til nye muligheder og til at finde den røde tråd i kaosset.

Hvad kan jeg tilbyde:
En tillidsvækkende person med en stærk finansiel- og ledelsesmæssig værktøjskasse, som har stor erfaring fra international finansiel rapportering og controlling. Erfaring med at lede mennesker med forskellig baggrund og kulturer, og jeg er en god motivator. Tilbyder unikke perspektiver for at håndtere forretningsproblemer effektivt, minimere risiko og være på forkant med fremtidige trusler og muligheder.

Ønske til nyt job: 
Jeg vil gerne arbejde i en ambitiøs virksomhed, hvor jeg kan gøre en forskel både på det økonomiske og ledelsesmæssige område.
Med min store erfaringer inden for økonomi og ledelse kan jeg bidrage med værdiskabelse og fremdrift i virksomheden. Vil gerne arbejde i en mellemstor eller mindre virksomhed, hvor der er brug for mine kompetencer, så virksomheden kan forsætte sin vækst og udvikling. Har erfaring fra ledergruppe og bestyrelsesarbejde.

Faglige kompetencer: 
Erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, controlling, administration. Arbejdet som CFO, økonomichef, seniorcontroller etc.

Personlige kompetencer: 
Ambitiøs, analytisk, ansvarlig, empatisk og fokus på kvalitet.

Uddannelse:
Alstom University: Internal Control Fundamentals, foreign exchange risk management, situational leadership, power and positive influence. ECCO University: Project Management, SAP controlling and Cost control. CBS Master of Science in Business Administration and Economics. Exchange student at University of South Carolina. (Business and International Relations). CBS Bachelor in Business Administration and Economics.

IT:
Microsoft Office. Erfaring med forskellige ERP systemer og herunder implementering, SAP og Dynamics.

Sprog:
Dansk (modersmål) Engelsk, flydende mundtligt og skriftligt. Spansk, portugisisk og skandinavisk.

Bor: Køge og kører gerne til den rette virksomhed.
Kandidat: Chm.

Jeg har valgt dette billede fordi:
Systematik og orden er alt afgørende for en god økonomiafdeling, det er en stabs- og servicefunktion for ledelsen og resten af firmaet.

Hvad kan jeg tilbyde:
Meget stor erfaring fra arbejde med regnskab og bogføring, som gør at jeg kan træde direkte ind i økonomiafdeling. At finde vej indtil problemets kerne og få overblikket over opgaven og kunne formidle resultaterne til brugeren. Jeg kan lide, når tingene falder i hak og jeg kan bibringe overblik og klarsyn.

Ønske til nyt job:
Interim – fastansættelse i handel- og detail virksomheder og forlag med store mængder af tal, hvor jeg kan analysere tallene og skabe overblik.
Min forventning til ledelsen er, at de har udsynet, visioner, sparring samt skabe struktur og stringens i virksomheden.

Faglige kompetencer:
Erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, controller og regnskabsansvarlig.

Personlige kompetencer:
Ordenssans, ansvarlig, analytisk, teamplayer og empatisk .

Uddannelse:
Diverse kurser om nye systemer ERP økonomi og Excel. Handelshøjskolen i København HD i regnskabsvæsen (uafsluttet). Student fra Nørre Gymnasium

IT:
Dynamics NAV (Navision) superbruger, Dynamics AX, Microsoft Excel

Sprog: 
Dansk (modersmål) Engelsk, højt niveau regnskabsteknisk både skrift og tale

Interim typiske opgaver:

Års- og månedsregnskaber for selskabet og inklusive budgetopfølgning

  • Opstilling og udarbejdelse af årsrapporten
  • Likviditetsstyring
  • Beregning og udbetaling af royalty
  • Drift, vedligehold og afstemning af anlægsregistret
  • Momsafregning og moms sandsynliggørelse

Bor: Storkøbenhavn
Kandidat: Mla


Jeg har valgt dette billede fordi:
Det kombinere ordenssans med talmanden og den er fleksibel. Fordi ting kan ændre sig og vi tillrettet efter behov for virksomheden.

Hvad kan jeg tilbyde:
Stor erfaring i tal, bogføring, debitor og kreditor afstemninger. Forskningskonti indgår i regnskaberne for eks. lægerne på et hospital. Eksempel en hjernelæge modtager en fondspulje, hvor jeg styrer økonomien og sikre at det går forsvarligt til. Senest med økonomistyring af kvalitetsfondsprojektet Nyt Hospital Hvidovre, ombygningen af hospitalet. 9 års erfaring fra Hvidover Hospitals økonomiafdeling.

Ønske til nyt job:
Gerne noget med tal og regnskab og jeg er single og har masser tid og år tilbage på arbejdsmarkedet. Jeg arbejder gerne 8 år mere på fuld damp. Det kan være det offentlige eller en privat virksomhed, tal er tal.

Faglige kompetencer:
Ansvarlig, teamplayer, empatisk, holde overblikket, fokus på kvalitet, systematisk og værdsat.

Personlige kompetencer:
Erfaring fra kommuner og regioner, bogholderi og regnskab, regnskabsassistent fuldmægtig.

Uddannelse:
Virksomhedsøkonomi på merkonomuddannelsen, bankassistent, økonomiuddannelse i flyvevåbnet.

IT:
Microsoft Office, SAP,

Sprog:
Dansk (modersmål) Engelsk, flydende mundtligt okay i skriftligt.

Bor:
Storkøbenhavn Kandidat:Mku

Jeg har valgt billedet fordi:
Jeg kan identificere mig med begge svaner. Den ene er observant og nysgerrig, den anden er undersøgende og dybdegående. Overført til mig selv, betyder det, at jeg kan lide at være opmærksom på mine omgivelser, være hands on og løsningsorienteret. Samtidig kan jeg også grave mig ned i en opgave, være undersøgende og fordybet. Kort sagt: overblik og grundighed.

Hvad kan jeg tilbyde:
Jeg er en omstillingsparat myreflittig blæksprutte – lærenem, dedikeret og imødekommende. Jeg kan lide at have fat i den røde tråd, og følge en opgave fra A – Z. Trives i en hverdag med mange forskelligartede opgaver.
Som kollega har jeg ry for at være en glad og åben person, der har let ved at omgås og samarbejde med andre. Såfremt I vælger mig, får I en serviceminded, pålidelig og ansvarsbevidst kollega, der er mødestabil og fleksibel både med hensyn til arbejdsopgaver og mødetider.

Ønske til nyt job:
Jobtitlen er ikke vigtig – det vigtigste er, at mine talenter kommer i spil. Mit næste job må gerne have en bund af regnskab krydret med fx HR opgaver, almindelige sekretæropgaver, receptions- og servicebetonede opgaver samt opgaver, der kommer ind fra højre.
(Er også åben for jobs uden regnskabsopgaver)
Jeg ønsker mig gode kollegaer, som jeg kan sparre med og få en god oplæring.  Trives i et arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og en uformel tone. Jeg ønsker at dygtiggøre mig og udvide mine kompetencer.

Faglige kompetencer:
Jeg har lavet 3 brancheskrift i min karriere: undervisning – kantine – kontor (voksenelev)
Regnskab: bogføring i finans, debitor, kreditor, rejseafregninger, bank, fakturering, moms og løn.
Administration: generelle sekretæropgaver, opdatering af databaser, planlægning.
Kundeservice:  Jeg har et veludviklet servicegen, som ligger naturligt til mig. Er en løsningsorienteret opgaveknuser – trives med kundekontakt både personligt, telefonisk og via mail – receptionsopgaver  –  giver gerne en hjælpende hånd omkring det praktiske, det kan fx kaffebrygning, møder og indkøb.

Personlige kompetencer:
Energisk, optimistisk, logisk tænkende, detaljeorienteret og vurderende.

Uddannelse:
Kontorassistent med speciale i økonomi, Niels Brock – Husholdningslærer, Ankerhus Sorø

IT:
MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), Google Mail og Google Docs.
Regnskabssystemer: Microsoft Navison C5, E-conomic samt Danløn.
CRM system: Highrise.         

Sprog:
Dansk (modersmål), engelsk & tysk (nuanceret ordforråd), svensk (forstår).

Bor:
Værløse

Kandidat:
Bodb


Jeg har valgt dette billede fordi:
Jeg er klar til at kaste mig ud i nye spændende og udfordrende opgaver, hvor jeg kan bringe alle min erfaringer og kompetencer i spil.

Hvad kan jeg tilbyde:
Erfaren og kompetent medarbejder med ønske om at være med til at videreudvikle funktionerne i økonomiafdelingen. Min tilgang er effektiv og systematisk, hvor jeg forsøger at tænke ud af boksen og ser muligheder frem for begrænsninger. Jeg er åben over for vidensdeling og ledelsessparring i samspil med min nærmeste leder.

Ønske til nyt job:
Sætter stor pris på at samarbejde med kollegaer for at nå det samlede mål. Herunder bringer jeg såvel humor som risikovillighed i spil. Jeg har ry for at være det sociale lim i en afdeling. Arbejder bedst med frihed under ansvar.
Stabilitet og vedholdenhed, god til at sætte mig ind i nye IT-systemer og forretningsområder. Har fleksibel adfærd, er initiativrig og har et godt humør.

Faglige kompetencer: 
Controller, regnskabsansvarlig, erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, ledelseserfaring og teamleder.

Personlige kompetencer:
Ansvarlig, empatisk, fokus på kvalitet, forretningsorienteret og teamplayer.

Uddannelse:
GDPR – Data. Protection.Officer, Økonomi og personale. Grundkursus og budget- og regnskabskursus, Boligselskabernes Landsforening. Coaching, Kjærulff & Partnere. IT-projektlederuddannelsen, NIVEAU. GL-Ledertræning, DIEU. Revisionsfagkurser for såvel intern som ekstern revision. Den samlede lederuddannelse i Coop a.m.b.a. En række kortere fagrelevante kurser i øvrigt. Deltagelse i nationale og internationale foraer for IT-udvikling. Merconom i regnskab, Helsingør Handelsskole og Niels Brock

IT:
Microsoft Office – godt kendskab til Excel og Word, brugererfaring med Simcorp Dimension, UNIK Bolig og EG bolig

Sprog:
Dansk (modersmål) flydende både skriftligt og mundtligt
Engelsk skriftligt og mundtligt niveau 3 – 4, hvor 5 er højest
Tysk og svensk mundtligt niveau 3, hvor 5 er højest
 
Bor: Helsingør

Kandidat: Jka