CFO – Controller – Økonomi

Produktivitet – signifikant – resultatorienteret


Jeg har valgt dette billede fordi:

Hvad folk ser er ingenting i forhold til, hvad der skal kontrolleres og styres for sikre produktiviteten og opbygge økonomien i en virksomhed.
Jeg kender det signifikante og hele de underliggende dataindhold, som er relevant for sammenhængen og skabe overblik over hele den økonomiske situation. Det meget vigtigt for at få det optimale resultat.

Hvad kan jeg tilbyde:
En fremtidsorienteret tankegang, hvor ikke kun årets budget og regnskab har hovedfokus, men også virksomhedens fremtidige udvikling, økonomi og rentabilitet. Vi skal eksekvere, at ledelsen og medarbejdernes udvikling og motivation udvikles.
Jeg vil tilsikre optimering af økonomien, så vi sørger for de bedste simplificerede analyser og processer på højt niveau. Jeg medbringer meget erfaring fra store virksomheder i både Danmark og udlandet, men har især interesse i at arbejde for SMV (små og mellemstore virksomheder) og gerne med internationale aktiviteter.

Ønske til nyt job:
Her vil jeg fremadrettet arbejde med økonomi og administration, som er med at udbygge og udvikle virksomheden. Jeg vil også stadig gerne udvikle mig og ikke mindst dele ud af alle mine kompetencer – og dermed være med til at sikre en god arbejdsplads. Jeg er interesseret i både interim og fastansættelser.

Faglige kompetencer:
CFO, økonomichef, regnskabschef, controller, ledelseserfaring, teamleder og regnskabsansvarlig

Personlige kompetencer:
Analytisk, ansvarlig, forretningsorienteret, handlekraftig og teamplayer

Uddannelse:

Executive Master of Business Administration (MBA) – GPA 3,5; Finans, regnskab og strategisk ledelse. University of Chicago, graduate school of Business, Chicago Illinois, USA
CBS; Handelsdiplom i regnskabsvæsen og økonomistyring (HD-R)
Foundation.The Leadership Company, København Executive Coach uddannelse (CBL – Coaching baseret ledelse)
Ledernes Kompetence Center, København, projektledelse, management med PRINCE2 

IT:
Microsoft Office, Superbruger Excel, Navision, Economic, C5, Oracle, Dynamics 365, Axapta m.m.

Sprog: 
Dansk (modersmål) Engelsk, flydende mundtligt og skriftligt. Tysk flydende mundtligt og skriftligt. Scandinavisk erfaring og rutineret.

Bor: Storkøbenhavn
Kandidat:Prh

Bred og alsidig favnende økonomimand


Jeg har valgt dette billede fordi:
Det illustrerer fleksibilitet, alsidighed, diversitet og struktur med hensyn til nye muligheder og til at finde den røde tråd i kaosset.

Hvad kan jeg tilbyde:
En tillidsvækkende person med en stærk finansiel- og ledelsesmæssig værktøjskasse, som har stor erfaring fra international finansiel rapportering og controlling. Erfaring med at lede mennesker med forskellig baggrund og kulturer, og jeg er en god motivator. Tilbyder unikke perspektiver for at håndtere forretningsproblemer effektivt, minimere risiko og være på forkant med fremtidige trusler og muligheder.

Ønske til nyt job: 
Jeg vil gerne arbejde i en ambitiøs virksomhed, hvor jeg kan gøre en forskel både på det økonomiske og ledelsesmæssige område.
Med min store erfaringer inden for økonomi og ledelse kan jeg bidrage med værdiskabelse og fremdrift i virksomheden. Vil gerne arbejde i en mellemstor eller mindre virksomhed, hvor der er brug for mine kompetencer, så virksomheden kan forsætte sin vækst og udvikling. Har erfaring fra ledergruppe og bestyrelsesarbejde.

Faglige kompetencer: 
Erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, controlling, administration. Arbejdet som CFO, økonomichef, seniorcontroller etc.

Personlige kompetencer: 
Ambitiøs, analytisk, ansvarlig, empatisk og fokus på kvalitet.

Uddannelse:
Alstom University: Internal Control Fundamentals, foreign exchange risk management, situational leadership, power and positive influence. ECCO University: Project Management, SAP controlling and Cost control. CBS Master of Science in Business Administration and Economics. Exchange student at University of South Carolina. (Business and International Relations). CBS Bachelor in Business Administration and Economics.

IT:
Microsoft Office. Erfaring med forskellige ERP systemer og herunder implementering, SAP og Dynamics.

Sprog:
Dansk (modersmål) Engelsk, flydende mundtligt og skriftligt. Spansk, portugisisk og skandinavisk.

Bor: Køge og kører gerne til den rette virksomhed.
Kandidat: Chm.

Talmand – ordensans – fleksibel


Jeg har valgt dette billede fordi: Det kombinere ordenssans med talmanden og den er fleksibel. Fordi ting kan ændre sig og vi tillrettet efter behov for virksomheden.

Hvad kan jeg tilbyde: Stor erfaring i tal, bogføring, debitor og kreditor afstemninger. Forskningskonti indgår i regnskaberne for eks. lægerne på et hospital. Eksempel en hjernelæge modtager en fondspulje, hvor jeg styrer økonomien og sikre at det går forsvarligt til. Senest med økonomistyring af kvalitetsfondsprojektet Nyt Hospital Hvidovre, ombygningen af hospitalet. 9 års erfaring fra Hvidover Hospitals økonomiafdeling.

Ønske til nyt job: Gerne noget med tal og regnskab og jeg er single og har masser tid og år tilbage på arbejdsmarkedet. Jeg arbejder gerne 8 år mere på fuld damp. Det kan være det offentlige eller en privat virksomhed, tal er tal.

Faglige kompetencer:  Ansvarlig, teamplayer, empatisk, holde overblikket, fokus på kvalitet, systematisk og værdsat.

Personlige kompetencer: Erfaring fra kommuner og regioner, bogholderi og regnskab, regnskabsassistent fuldmægtig.

Uddannelse:
Virksomhedsøkonomi på merkonomuddannelsen, bankassistent, økonomiuddannelse i flyvevåbnet.

IT: Microsoft Office, SAP,

Sprog: Dansk (modersmål) Engelsk, flydende mundtligt okay i skriftligt.

BorStorkøbenhavn Kandidat:Mku

Analytisk, struktureret og ansvarsbevist

Jeg har valgt dette billede fordi:
Systematik og orden er alt afgørende for en god økonomiafdeling, det er en stabs- og servicefunktion for ledelsen og resten af firmaet.

Hvad kan jeg tilbyde:
Meget stor erfaring fra arbejde med regnskab og bogføring, som gør at jeg kan træde direkte ind i økonomiafdeling. At finde vej indtil problemets kerne og få overblikket over opgaven og kunne formidle resultaterne til brugeren. Jeg kan lide, når tingene falder i hak og jeg kan bibringe overblik og klarsyn.

Ønske til nyt job:
Interim – fastansættelse i handel- og detail virksomheder og forlag med store mængder af tal, hvor jeg kan analysere tallene og skabe overblik.
Min forventning til ledelsen er, at de har udsynet, visioner, sparring samt skabe struktur og stringens i virksomheden.

Faglige kompetencer:
Erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, controller og regnskabsansvarlig.

Personlige kompetencer:
Ordenssans, ansvarlig, analytisk, teamplayer og empatisk .

Uddannelse:
Diverse kurser om nye systemer ERP økonomi og Excel. Handelshøjskolen i København HD i regnskabsvæsen (uafsluttet). Student fra Nørre Gymnasium

IT:
Dynamics NAV (Navision) superbruger, Dynamics AX, Microsoft Excel

Sprog: 
Dansk (modersmål) Engelsk, højt niveau regnskabsteknisk både skrift og tale

Interim typiske opgaver:

Års- og månedsregnskaber for selskabet og inklusive budgetopfølgning

  • Opstilling og udarbejdelse af årsrapporten
  • Likviditetsstyring
  • Beregning og udbetaling af royalty
  • Drift, vedligehold og afstemning af anlægsregistret
  • Momsafregning og moms sandsynliggørelse

Bor: Storkøbenhavn
Kandidat: Mla

Bogholderi er en kunst art

 

Jeg har valgt dette billede fordi:
Jeg kan strukturer dit bogholderi og så det er i Bulls Eye.

Hvad kan jeg tilbyde:
Jeg er vild med tal, det er både interessant og sjovt at arbejde med.

Ønske til det nye job:
Jeg vil gerne fordybe mig i jeres tal og på den baggrund udarbejde rapporter, som skaber overblik over de økonomiske resultater. Det kan gøre det endnu bedre for både kollegaer og for virksomheden. Med ærlighed og ordentlighed kan det gøre underværker.

Faglige kompetencer: Erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab. Jeg har ledelseserfaring som afdelingschef og med analyse.

Personlige kompetencer: Ansvarlig, disciplineret, fokus på kvalitet, hurtig lærende, kreativ og logisk tænkende. Troværdig og præsentabel.

Uddannelse:
Økonom Bachelor, 19 år som bankmedarbejder i Letland, Dansk undervisning FVUC modul 3.

IT:
Microsoft Office Pakken og Internet generelt = rutineret – C5, E-conomik, Dinero = bruger – Navision Stat 3.60 = kendskab.

Sprog:
Dansk: God, lettisk/russisk (modersmål – Letland), engelsk: basis.

Bor:
Storkøbenhavn. Kandidat: nsa

Fatal error: Uncaught Error: [] operator not supported for strings in /customers/0/2/8/firmaplus.dk/httpd.www/wp-content/themes/betheme/functions/meta-functions.php:4570 Stack trace: #0 /customers/0/2/8/firmaplus.dk/httpd.www/wp-content/themes/betheme/page.php(24): mfn_builder_print(6496) #1 /customers/0/2/8/firmaplus.dk/httpd.www/wp-includes/template-loader.php(74): include('/customers/0/2/...') #2 /customers/0/2/8/firmaplus.dk/httpd.www/wp-blog-header.php(19): require_once('/customers/0/2/...') #3 /customers/0/2/8/firmaplus.dk/httpd.www/index.php(17): require('/customers/0/2/...') #4 {main} thrown in /customers/0/2/8/firmaplus.dk/httpd.www/wp-content/themes/betheme/functions/meta-functions.php on line 4570