CFO – Controller – Økonomi

CFO’ere/økonomidirektører og økonomichefer

Vi har lige nu 3 dygtige økonomidirektør/CFO’er og økonomichefer

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: At det kræver en dygtig og en faglig leder, som kan drive en økonomiafdeling og kører foran og holde styr på økonomien i virksomheden.

Controller - Økonomichef

Løsningsorienteret - Analytisk - Rådgivende

Hvad kan jeg tilbyde

Mine styrker ligger i analyse, rapportering og opfølgning, hvor jeg altid har en konstruktiv og løsningsorienteret tilgang. Jeg har erfaring med at opbygge relationer, inspirere andre, formidle faglig viden og komme med nye ideer for at støtte organisationen. Jeg kan hjælpe med effektivisering og omkostningsbevidsthed og kan kommunikere til andre faggrupper.

Ønske til nyt job

Et job hvor der er udfordringer og hvor man skal bruge den indvendige sige hovedet og hvor der er frihed under ansvar. Jeg foretrækker projekter og længerevarende opgaver, hvor man sparre med andre i organisationen. Der skal være tillid til en og det skal være et sted, hvor der en nysgerrig og synlig ledelse. Har prøvet mange forskellige branche og har ikke nogen præferencer på det.

Faglige kompetencer

Økonomichef, regnskabschef, controller, Business Controller, ledelseserfaring, bogholderi, regnskab og erfaring fra private virksomheder.

Personlige kompetencer

Ambitiøs, analytisk, fokus på resultat, forretningsorienteret og kan holde overblikket.

Uddannelser

HD i organisation, informatik og økonomistyring og regnskabsvæsen.

IT

Microsoft Office - Navision Financials og C5 - Axapta - Invoice Workflow - SAP - BAAN.

Sprog

Dansk (modersmål) - Engelsk (forhandling) - Tysk (læser og forstår)

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Kba

CFO - Økonomichef

Analytisk Instinkt og skaber resultater

Hvad kan jeg tilbyde

Bred erfaring med økonomistyrings opgaver, alt fra opbygning af økonomimodeller, til udarbejdelse af årsregnskaber, koncernniveau såvel som detail. Budgetkontrol dels igennem opbygning af dimensioner i regnskabet. Udarbejde ledelsesinformation, interne ad hoc rapporter samt deltagelse og fremlæggelse for bestyrelse. Stort kendskab til virksomheder med politisk rapportering eller styring. Lederskab af økonomifunktioner i forandring, effektiv hands-on situationsbestemt ledelse, Forretningsforståelse igennem samarbejde og netværk på tværs af organisationen. Praktisk optimering af processer og effektiviseringer, samt udarbejdelse af styringsredskaber til strategiimplementering og Risk Management etablering.

Ønske til nyt job

Økonomiledelses opgave, gerne i en virksomhed/organisation i opstart eller forandring. Kan også være en virksomhed med politisk ledelse eller rapportingskrav. Gerne en virksomhed funderet på værdibaseret ledelse, og hvor frihed under ansvar er en værdi. Opgaverne vil være funderet i økonomistyring, men også gerne aflede områder, så som HR, IT, strategi og risikostyring.

Faglige kompetencer

CFO, økonomichef, regnskabschef, ledelseserfaring og erfaring fra private virksomheder, resultatorienteret, struktureret, gennemslagskraft, empatisk lederskab, proaktiv, nysgerrig og afslutter.

Personlige kompetencer

Analytisk, empatisk, fokus på resultater, forretningsorienteret og kan holde overblikket.

Uddannelser

HD-Regnskab fra CBS, uddannet projektleder samt organisations udvikler, certificeret Contract Manager.

IT

Microsoft Dynamics AX, Navision, C5, MemberCare, Bluegarden, samt Excel og øvrige MS-systemer.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk på forhandlingsniveau, godt kendskab til svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn, arbejder gerne i region Hovedstaden og region Sjælland

Kandidat

Jre

CFO - Økonomidirektør

Overblik - målsøgende - handlingsorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Min mange års ledelseserfaring indenfor økonomi, administration, strategi, forandringsledelses, kommunikation m.m., kan bidrage til at videreudvikle virksomheden til det næste niveau. Jeg har arbejdet på alle niveauer i forskellige virksomheder og er ikke bange for hands on opgaver. Herudover er jeg rejsevant i både ind- og udland.
Jeg er den troværdige og naturlige samarbejdspartner, som medarbejdere og interessenterne kommer til for at få sparring eller svar på spørgsmål.
Min erfaring og mit store indblik gør, at jeg kan videre udvikle medarbejderne på alle niveauer og tilføre dem nye kompetencer. For virksomheden kan jeg tilbyde stabilitet mange år frem samt skabe nye vinkler på problemstillinger, der kan udvikle virksomheden.

Ønske til nyt job

Mit ønske til min næste ansættelse er, at det er en seriøs virksomhed, som er i bevægelse og som kan trække på og udnytte mine mange kompetencer inden for økonomi og ledelse. Det kan være en stor eller mellemstor virksomhed. Titel betyder ikke meget for mig, men indholdet og udfordringer for stillingen er afgørende.

Faglige kompetencer

Mine ansættelser har været i store og mellemstore virksomheder indenfor revision, service, produktion og kædedrift. Jeg har arbejdet med ledelsesrapportering, koncernregnskab, controlling, regnskabsaflæggelse mm. Herudover har jeg stor erfaring med styring af strategiprocesser, udviklingsprocesser, sammenlægning af virksomheder, It-projekter m.m.

Personlige kompetencer

Høj arbejdskapacitet, struktureret, stort overblik, troværdighed, empatisk, gode kommunikations evner og repræsentativ. Vant til at arbejde med deadlines.

Uddannelser

HD i regnskabsvæsen, Cand. Merc. Aud. og projektleder samt en række supplerende kurser

IT

Super bruger af Microsoft Office. Erfaring med forskellige ERP-systemer.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk på forhandlingsniveau samt stort kendskab til de skandinavisk sprog.

Bopæl

I Storkøbenhavn og dækker hele Danmark for det rette job.

Kandidat

MIL