Sagsbehandler – leder – koordinator

Sagsbehandler - leder - sikkerhedskoordinator

Vi har lige nu 3 dygtig kandidater til fastsættelse eller interim.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: At det kræver stor viden og erfaring for overholde sikkerheds- og sociale regler i en virksomhed.

Relationskabende - Koordinerende - Systematisk

Hvad kan jeg tilbyde:

Som person er jeg hurtig til at tilegne mig ny viden, er arbejdsivrig, struktureret og systematisk i mit arbejde, og arbejder godt både selvstændigt og i teams. Desuden er jeg rigtig god til at bevare overblikket over mine arbejdsopgaver, selv når jeg er presset på deadlines. Har altid haft et udadvendt job og kan begå mig på alle niveauer. En af mine styrker er, at få samarbejde til at fungere mellem forskellige interessenter, og at møde andre der hvor de er.

Ønske til nyt job:

Har en stor bred faglig IT-viden fra mine forskellige arbejdsopgaver de sidste mange år, samt en virkelig god it-teknisk forståelse, som jeg gerne vil bruge som IT/projekt-koordinator. Jeg har stor erfaring med traditionelle projektkoordineringsopgaver og vil gerne arbejde med problemløsning i alle aspekter.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, præcis til møder, overholder aftaler, opfølgende, erfaring fra regioner, It-konsulent, It-projektledelse, planlægning, kvalitetssikring, optimering, administration og omsogsfuld.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, Detaljeorienteret, disciplineret, kvalitetsbevidst, planlægnings- og organiseringsevner.

Uddannelser

PRINCE2 Projektlederuddannelse, IPMA Projektlederuddannelse, CSM – Certificeret Scrum Master Plus.

IT

Microsoft: Office pakken/Sharepoint/Projekt, SAP PS, HP ALM, Smartphones, ITSM processer

Sprog

Dansk (modersmål), skandinavisk (samtaleniveau) og engelsk (forhandlingsniveau)

Bopæl

Sjælland

Kandidat

Pvi

Engageret - Detaljeorienteret – Empatisk

Hvad kan jeg tilbyde:

Jeg kan tilbyde en lang specialisterfaring som sags- og skadebehandler fra Alm. Brand Forsikring. Igennem årene har jeg opnået erfaring med policebehandling af privatforsikringer, kundeservice og assurandørbetjening og kontakt til andre selskaber. Senere som sagsbehandler i Auto Police har jeg også arbejdet med special-tarifering, overholdelse af acceptregler, sanering af privat- og erhvervsbiler samt Veterankøretøjer. Som skadebehandler har jeg skullet tage stilling til dækning, skyldsfordelinger, kontakt til samarbejdspartnere som andre selskaber, politi, værksteder og taksatorer. Jeg drives af at sætte mig ind i kundens situation og at give en fair og reel behandling.

Ønske til nyt job:

Jeg ønsker job som sagsbehandler i forsikringsbranchen eller andet administrativt job.

Faglige kompetencer

Detaljeorienteret, empatisk, indsigtsfuld, kundeorienteret og samarbejdsvillig

Personlige kompetencer

Samarbejdsvillig, kundeorienteret, empatisk, fleksibel, imødekommende.

Uddannelser

Kort uddannelse
Kurser på Forsikringsakademiet

IT

Tia Forsikringssystem - Microsoft Office

Sprog

Dansk (modersmål)

Bopæl

Lyngby-Taarbæk og vil gerne arbejde i Storkøbenhavn.

Kandidat

Lks

Serviceminded - Samarbejdsvillig - Løsningsorienteret

Administrativ medarbejder / sikkerhedskoordinator/ sagsbehandler

Hvad kan jeg tilbyde:

Jeg er en engageret og motiveret medarbejder, som er stærk i rådgivning og vejledning.
Min erfaring med borgerkontakt er meget stor, jeg er altid servicemindet og jeg kan forstå og tale med borgerne på deres præmisser og i deres øjenhøjde. Jeg har administrativ erfaring, som giver overblik indenfor planlægning og økonomi. Jeg har flair for tal og er generelt rigtig god til at sætte mig ind i lovstof og har en løsningsorienteret tilgang.

Ønske til nyt job:

En kombination af rådgivningsarbejde og administrativt arbejde. Det kan være både offentlige virksomheder og private virksomheder. Jeg har arbejdet i 30 år med selvstændigt arbejde indenfor det sociale område, dækkende hele det sociale område, samt specialist funktioner. Det vil jeg gerne forsætte med. Jeg kan arbejde i området indenfor pension, forsikring, fagforeninger eller A-kasser.

Faglige kompetencer

Erfaring fra kommuner, tværfagligt samarbejde, træffer beslutninger, kommunikativ.

Personlige kompetencer

Samarbejdsvillig, kundeorienteret, empatisk, fleksibel, imødekommende.

Uddannelser

Uddannelse og kurser i kommunalt og administrativt regi, Supervisionskursus, Socialrådgiver ved Aalborg universitetscenter 1981, Højere Handelseksamen, økonomisk linje

IT

Office pakken, Kommunale systemer

Sprog

Engelsk (taler og skriver, Tysk (forstår), Svensk (forstår)

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Azi