Specialister

Vi har specialister, som kan udføre mange anderledes opgaver:

Industriel designer – Marine Ingeniør – Forsyning – Proceskonsulent – Voksendidaktik – Overenskomstforhandler – Fotograf/video – Biokemiker

Vi har lige 14 dygtige kandidater.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: Der er altid brug for specialister, som kan udføre specielle opgaver, der kan udvikle virksomheden til nye mål.

Overblik – Struktur – Systematik

Hvad kan jeg tilbyde

Mine administrative kompetencer omfatter et bredt IT-systemkendskab, og årelang praktisk erfaring med dokumenthåndtering og alt fra oprettelse og opdatering af instruktioner til overvågning og opfølgning på uddannelse i personalegruppen. Jeg har solid erfaring fra både medicinalindustri og offentligt regi, i håndteringen af en bred vifte af administrative og systemmæssige opgaver. Denne baggrund gør mig i stand til at sikre, at processer, sagsbehandlinger og dokumenter styres effektivt.

Ønske til nyt job

Jeg går efter et job indenfor support af laboratorier eller indenfor farmaceutisk produktion/anden lignende produktion, hvor jeg med høj kvalitet, kan arbejde med data og styre sagsbehandling samt dokumenthåndtering. Mit ønske er et 30 timers job, hvor der også er mulighed for hjemmearbejde og gerne en mindre virksomhed, hvor der er en flad struktur.

Faglige kompetencer

Kvalitetssikring, administration, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra Staten, tværfagligt samarbejde og koordinering.

Personlige kompetencer

Kvalitetsbevidst, struktureret, systematisk, tålmodig og ærlig.

Uddannelser

Laborant og diverse GMP-kurser.

IT

SAP QMS, Microsoft 365, SharePoint, LIMS og Oracle.

Sprog

 Dansk (modersmål), engelsk (flydende) og svensk/norsk (forstår og taler).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Hmi

Partner

Ken Riis Ingerslev

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg vil tilbyde fokusering på virksomhedens arbejdsprocesser med optimering af hensigtsmæssige arbejdsgange i jeres produktionskøkken, herunder indretning, håndtering af efterspørgslen i forhold til målsætning, proces flow, arbejdsfordeling og den enkeltes medarbejders ansvarsområder. Strukturering – planlægning af køkkens daglige organisering (bl.a. indkøbsaftaler, leverandører, kundekontakt). At være medskaber til mental sundhed, det gode samarbejde, omsorgsfuld og bæredygtig progression. Være med til aktiv ændring og forbedring af køkkenproduktionen i din virksomhed.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker at arbejde som freelancer/selvstændig som ”Køkken Care Konsulent”.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, ledelseserfaring, sikkerhed og orden, planlægning, optimering, produktionsmiljø, sikkerhedsansvarlig, personlig service, indretning, skabe et bedre arbejdsmiljø og glæde, kvalitetssikring, tværfaglig samarbejde og koordinering.

Personlige kompetencer

Ansvarsfuld, handlekraftig, lyttende, struktureret og kreativ.

Uddannelser

Ernæringsassistent, grundlæggende lederuddannelse, coaching - engagement, trivsel og Velvære, mundtlig formidling og præsentation, kostlære/-planlægning, NNA, sundhed, arbejdsplanlægning og almen fødevarehygiejne,

IT

Windows Office 365. og iZettle kassesystem.

Sprog

Dansk - Modersmål
Engelsk - Mundtlig og skriftlig kommunikation på brugerniveau
Tysk – Mundtlig kommunikation på brugerniveau
Norsk - Forståeligt

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Jam

Partner

Mette Skov

Organiserende - Metodisk - Hjælpsom

Hvad kan jeg tilbyde

Super skarp i ordreafvikling og koordinering, være bindeleddet som får hele projektet til at spille mellem kunde, salg, logistik, produktion og som altid sørger for at projektet kommer i mål til tiden og med høj kvalitet. Besidder en bred kommerciel forretningsforståelse, er serviceminded, stabil og tilgår opgaverne med et positivt mindset. God til at hjælpe kunderne hele vejen og give dem noget ekstra. Jeg tager selv ansvar, men finder også stor energi i teamsamarbejdet og skabe resultater gennem den fælles holdindsats.

Ønske til nyt job

Projekt-/salgskoordinator eller en supportfunktion i en salg og/eller indkøbsorganisation gerne i et internationalt miljø, hvor man er i tæt kontakt med både kunder, leverandører, produktionsenheder og samarbejdspartnere. Jeg ser mig i en virksomhed, hvor der er en positiv omgangstone med respekt for hinanden – hvor det skal være sjovt at gå på arbejde, selvom man har travlt. Hvis jeg kan arbejde med strukturering af data, optimering af processer og nemmere sagsforløb vil det kun være et plus.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, administration, produktionsmiljø, optimering, tværfagligt samarbejde, koordinering og projektledelse.

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, struktureret, kommerciel, positivt livssyn og ærlig.

Uddannelser

Merkonom (AU), Globaløkonomi/Afsætning & Markedsføring/Kommunikation, Arbejdsmiljøuddannelsen, NLP.

IT

Navision, SAP, Uniconta, Economics, Microsoft Office 365.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (rutineret), tysk/norsk/svensk (dagligdagsbrug)

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ube

Partner

Ken Riis Ingerslev

Effektiv – Teamplayer - Planlægning

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har mange års erfaring som laborant i en analyseafdeling indenfor enzymindustrien. Mine arbejdsopgaver var hovedsagelig kvalitetsanalyser i en QA funktion. Som medarbejder er jeg resultatorienteret og struktureret. Det er vigtigt for mig at overholde deadlines og være loyal overfor min arbejdsplads. Mine personlige styrker er bl.a. grundighed, vedholdenhed, entusiasme og videbegær.

Ønske til nyt job

Fordi min baggrund er fra et meget travlt analyselaboratorium med et højt tempo og stressende arbejdsmiljø, drømmer jeg om at arbejde i et mere roligt miljø med tid og rum til fordybelse.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, analyse, sikkerhed og orden, teknisk uddannelse, planlægning, kvalitetssikring og koordinering.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, energisk, kvalitetsbevidst, organisationsforståelse og resultatorienteret.

Uddannelser

Uddannet laborant i 1978.

IT

Laboratoriesystemer

Sprog

Dansk (modersmål), godt engelsk, godt spansk, tysk på turist-niveau

Bopæl

Nordsjælland

Kandidat

Mad

Partner

Dorthe Ingerslev.

Kreativ – Systematisk – Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Radio/HF ekspertise og erfaring.
Viden om og interesse for energi.
Vedvarende energi. Solceller, solfangere og vind,
Kraftværker især A-kraft
Viden om måling og test

Ønske til nyt job

Forskning og udvikling indenfor Molten Salt (Flydende Salt) A-kraft.
Ingeniør indenfor HF eller Radiokommunikation.
Anden form for ingeniør, hvor jeg kan bruge mine kompetencer.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring og teknisk uddannelse

Personlige kompetencer

Empatisk, humoristisk, kreativ, resultatorienteret og systematisk

Uddannelser

Civilingeniør (E) fra DTU 1985.

IT

Rutineret i generelle Office programmer især regneark og tekstbehandling. Ellers overordnet kendskab til Pc’er, servere, netværk mm.

Sprog

Dansk modersmål, engelsk forhandlingsniveau, tysk / fransk minimum, nordisk taler og skriver.

Bopæl

Jylland

Kandidat

Pkr

Partner

Hanne Lunddal Jensen

Maskintekniker/Produktionsteknolog

Troværdig - Samarbejde - Iderig

Hvad kan jeg tilbyde

Med min tekniske erfaring kan jeg tilbyde behandling af ordrebestilling, dokumentationshåndtering og fabrikationstegninger. Desuden har jeg har en god tekniskforståelse og kan derfor også bidrage i udviklingen af f.eks. maskiner og datahåndering.
Excel har jeg et stort kendskab til, og jeg vil kunne bruge dette redskab på en positiv og iderig måde i min hverdag.

Ønske til nyt job

Jeg søger job indenfor maskinområdet. Om det er lettere tastearbejde eller understøttelse af udviklingsopgaver har ikke den store betydning, da der for mig er udfordringer/forbedringer i alle typer jobs.

Faglige kompetencer

Teknisk uddannelse, Erfaring fra private virksomheder, Tværfaglig samarbejde, Vidensdeling, Optimering, Planlægning, Kvalitetssikring, Sikkerhedsansvarlig, Personlig service, og undervisningserfaring.

Personlige kompetencer

Tværfagligt samarbejde, netværker, struktureret, detaljeorienteret og ærlig

Uddannelser

Teknisk skole - Maskintekniker, maskinretningen
Efteruddannelser
AutoCAD
SolidWorks
Enovia
Lean Green belt
Site safety
Introduktion til Microsoft Dynamics AX 2012

IT

Excel, herunder VBA-programmering
Word
Power Point
AutoCAD og SolidWorks
Dokumenthåndtering, Documentum
Generel IT-viden

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk (taler og skriver)
Svensk/Norsk (forståelse)

Bopæl

Lyngby-Taarbæk kommune.
Arbejder gerne i Hovedstadsområdet og Nordsjælland.

Kandidat

Kre

Partner

Dorthe Ingerslev

Kreativ - Kompetent - Proaktiv

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er en yderst faglig kompetent og erfaren fotograf, der er åben, udadvendt og har gode kommunikationsevner. Jeg har igennem 40 år arbejdet i mere end 25 forskellige lande og er vant til at indgå i nye arbejdsforhold med mange forskellige mennesker og kulturer og løse alle typer opgaver. Her kan jeg nævne film, video, fiktion, dokumentar, reklame, stills samt optagelser under vand, fra helikopter og fly. Igennem mange år har jeg ligeledes været fagligt engageret i Dansk Filmfotograf Forbund.

Ønske til nyt job

Fremover vil jeg gerne tilbyde idéudvikling, optagelse, preproduktion, produktion af film/video/Stills inden for natur og miljø samt undervandsoptagelser, som jeg har en stor passion indenfor.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, ledelseserfaring, analyse, afdelingschef, teknisk uddannelse, planlægning, optimering, produktionsmiljø, møde og event koordinator, arbejdsmiljø, personlig service, skabe et bedre arbejdsmiljø og glæde, leder.

Personlige kompetencer

Handlekraftig, kreativ, kvalitetsbevidst, resultatorienteret og selvstændig.

Uddannelser

Film og TV-produktionstekniker og filmfotograf uddannelse.

IT

Gode færdigheder på Mac og PC samt billede/video og lyd redigeringsprogrammer.

Sprog

Dansk modersmål, engelsk forhandlingsniveau, tysk behersker tale og skrift, fransk, spansk forstår og taler proficient, nordisk taler og skriver.

Bopæl

Bor i Lyngby-Taarbæk, arbejder hvor som helst.

Kandidat

Hel

Partner

Lone Olufsen

Kemiker

Systematisk - Dedikeret - Inspirerende

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er en erfaren analysekemiker med solidt overblik over den farmaceutiske udviklingsproces, herunder support til procesudvikling, kvalitetskontrol af færdigvarer, stabilitetstests og validering af analysemetoder. Dertil kommer solidt kendskab til GLP studieledelse og GMP teknologioverførsel.

Ønske til nyt job

Kvalitetskontrol eller projektledelse inden for medicinalbranchen eller den kemiske industri. Gerne mulighed for tværorganisatorisk samarbejde, hvor jeg kan bruge mit gode overblik over udviklingsprocesser.

Faglige kompetencer

Detaljeorienteret, kan kommunikere ideer klart, kvalitetsbevidst, organisationsforståelse, resultatorienteret.

Personlige kompetencer

Tværfagligt samarbejde, netværker, struktureret, detaljeorienteret og ærlig.

Uddannelser

Cand. Scient (M. Sc.) – Analyse biokemi og proteinkemi.

IT

Microsoft Office, Xcalibur (LC-MS software), Mass Lynx (LC-MS software), Millennium (HPLC software), ChemStation (GC-MS software), Perkin Elmer WinLab, CS Chem Draw.

Sprog

Engelsk (flydende), skandinavisk (flydende), tysk (middel), fransk (middel)

Bopæl

Sjælland.

Kandidat

Sbj

Partner

Ken Riis Ingerslev

Hvad kan jeg tilbyde

Mange års erfaring indenfor lægemidler, 13 år Leo Pharma A/S Farmaceutisk holdbarhed og analyse
samt 11 år med kosttilskud hos Orkla Care A/S DK QA/QC.
I laboratorium men også administrative opgaver.

Ønske til nyt job

Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med administrative opgaver som udarbejdelse og vedligeholdelse af SOP’er og vejledninger. Samt vurdering af analyse resultater. Men det gør ikke noget hvis der også er lidt i laboratorium, med bland andet vedligeholdelse, kalibrering og fejlfinding på udstyr. Metodeudvikling, optimering og validering af analysemetoder.

Faglige kompetencer

Jeg har udarbejdet SOP, arbejdsvejledninger, analysemetoder, apparatur betjening og vedligeholdelse, men har også stået for oplæring af kollegaer i arbejdsvejledninger, analysemetoder, apparatur betjening og vedligeholdelse. Har arbejdet med f.eks. HPLC, henfald, dissolution, titreringer, tørstofanalyser, pH, spectrofotometri, analyser efter bl.a. farmakopeer.
Metodeudvikling, optimering, validering analysemetoder efter ICH guidelines.
Udstyrsansvarlig (vedligeholdelse, kalibrering og fejlfinding på udstyr) og Ansvarlig for stabilitet.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, empatisk, selvstændig ogkundeorienteret.

Uddannelser

1992 – 1993 Laboratorietekniker med kemi som speciale
Laborantskolen i Hovedstadsområdet
1990 – 1991 HF-fysik, Voksen Uddannelse Center, Hvidovre
1988 – 1990 Laborant, Laborantskolen I Hovedstadsområdet
Her under 1 år I praktik som laborantelev fordelt på Kemisk Laboratorium A
og Fysisk-kemisk Institut, Danmarks Tekniske Højskole, Lyngby

IT

Superbruger i SAP
Bruger af Empower software – Waters HPLC, Bruger af ChemStation software – Agilent HPLC
Rutineret bruger af Sherlock, Sharepoint, Sertica, MS 365 Office , Word og Excel.

Sprog

Dansk

Bopæl

Jyllinge

Kandidat

Btr

Empatisk - Serviceorienteret - Fleksibel

Specialist - Forsyning

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er en stabil medarbejder som altid overholder deadlines. Jeg er fleksibel og giver gerne en ekstra time, hvis der er hasteopgaver og jeg kan uden problemer omstille mig til andre/nye opgaver. Som person er jeg serviceminded, empatisk, og jeg gør altid mit bedste for at give alle en god behandling. Min inspiration og energi får jeg af et godt samarbejde og jeg er både detaljeorienteret selvstændig. Humor, smil og latter gør det hele nemmere.

Ønske til nyt job

Konkret kan jeg byde ind med en stor viden og erfaring med måleradministration samt kendskab til forsyningsledninger og det er der jeg perfomer bedst.
Alternativt søger jeg blæksprutte og administrative jobs og vil gerne arbejde i en backoffice funktion og jeg er vant til at håndtere kunder og borgere.

Faglige kompetencer

Erfaring fra kommuner, teknisk uddannelse, planlægning, kvalitetssikring, tværfagligt samarbejde, koordinering og administration.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, empatisk, selvstændig ogkundeorienteret.

Uddannelser

Teknisk assistent.

IT

Office pakken, Navision, DocuNote, Kamstrupprogrammer (fjernaflæsning af vand- og varmemåler), KMD’s FAS (forbrugsafregning og målerdata).

Sprog

Dansk (modersmål), Engelsk (på hverdags niveau).

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Bch

Partner

Ken Riis Ingerslev

Imødekommen – Omstillingsparat – Kommunikerende

Hvad kan jeg tilbyde

Stor praktisk, som teoretisk, erfaring med naturformidling samt undervisning i biologi, nationalt som internationalt. Brænder for den inspirerede, kvalitetsbevidste, begejstrede formidling og undervisning.

Ønske til nyt job

Formidling og undervisning af naturvidenskab i gymnasium, folkeskole, efterskole, VUC mm. Naturformidler/-vejleder i børnehøjde. Forskning i økologi. Journalist/redaktør i naturvidenskabelige artikler-hjemmesider.

Faglige kompetencer

Undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, præcis til møder, overholder aftaler, opfølgende, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, erfaring fra regioner, erfaring fra staten, ledelseserfaring, software, analyse, webdesign & webmaster, sikkerhed og orden, projektleder, planlægning, kvalitetssikring, koordinering, rammer og omsorgsfuld.

Personlige kompetencer

Kreativ, innovativ, energisk, optimistisk og researchende.

Uddannelser

MSc 1994. Havbiologi. August Krogh Instituttet, Københavns Universitet. København, Danmark.
BSc 1992. Biologi/zoologi. Københavns Universitet. København, Danmark.

IT

Office 365
Libra office
Photoshop – Adobe
Linux
GIS
Diverse statistiske programmer
Windows

Sprog

Dansk modersmål
Svensk – Tale, godt – Forståelse, godt
Norsk – Tale, godt – Forståelse, godt
Engelsk – Tale, teknisk højt niveau – Forståelse, teknisk højt niveau – Skrive, teknisk højt niveau
Tysk – Kendskab
Japansk – Kendskab
Fransk - Kendskab

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Mea

Partner

Mette Skov

Specialist i logistik-/salgskoordinator, Supply Chain og projektkoordinator med Tyskland

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg kan tilbyde en mangeårig erfaring i et internationalt miljø (særligt det tyske). Jeg er en person, der drives af at gøre tingene stadig bedre og bedre. Jeg er en analytisk problemknuser, der er god til at finde løsninger i en hektisk hverdag. Jeg sætter en ære i at give mine samarbejdspartnere en god behandling og samarbejder lige godt med direktøren og ”manden på gulvet”. Jeg ser mig selv som edderkoppen midt i spindet, der er klar til at gribe ind.

Ønske til nyt job

Jeg søger job som logistik-/salgskoordinator, Supply Chain, Projektkoordinator/-medarbejder i et internationalt miljø, gerne hvor jeg kan bruge mit tyske sprog. Jeg ønsker at arbejde i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og mulighed for at komme ud af huset til mine samarbejdspartnere. Ligeledes hvor man kan udvikle sig både fagligt og personligt – det er altid dejligt at lære nyt.

Faglige kompetencer

Projektledelse, erfaring fra private virksomheder, planlægning, optimering, vidensdeling, tværfagligt samarbejde og administration.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, kommerciel, kundeorienteret, systematisk og resultatorienteret.

Uddannelser

• Projektstyring/Projektledelse, Københavns Erhvervs Akademi/Rohde CC
• Erhvervsdiplomuddannelsen for Merkonomer, Copenhagen Business Collage
• Merkonom, Transportlinjen, Eksportlinjen, Copenhagen Business Collage
• Tysk, Niels Brock
• Leder på vej, CA A-kasse

IT

Office Pakken, Microsoft 365 Office, AS 400, diverse databaser

Sprog

Dansk (modersmål) Tysk, stort set flydende mundtligt/skriftligt, Engelsk, højt niveau mundligt/skriftligt, Svensk, Hverdagssprog, Norsk, forstår

Bopæl

Skovlunde.

Kandidat

Pgl

Offshore ingeniør

Hvad kan jeg tilbyde

En driftssikker medarbejder med en positiv tilgang til opgaverne. Får tingene gjort til tiden og bidrager med godt humør. Er velorganiseret og kan ofte effektivisere arbejdsgange.
Jeg er vant til at arbejde med mange forskellige mennesker og i mange kulturer og har deraf rigtige gode kommunikative evner.

Ønske til nyt job

Jeg er åben for alle brancher, men gerne indenfor ”Det Blå Danmark”. Er bredt funderet med stor viden om f. eks. HSE og projektledelse. Er omstillingsparat og jeg mener, at det aldrig er for sent at lære nyt.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelelseserfaring, analyse, sikkerhed og orden, planlægning, kvalitetssikring, optimering, sikkerhedsansvarlig, koordinering, miljø, arbejdsmiljø og leder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, handlekraftig, kvalitetsbevidst, struktureret, tværfaglig samarbejde.

Uddannelser

Microsoft Office, OneTax, WELS, Virtual Hydraulics, PressPro RT, WellSight Expres, Drilling Fluid Graphics.

IT

Dansk (modersmål), norsk (flydende), engelsk (flydende), tysk (flydende), italiensk (middel).

Sprog

Dansk (modersmål), Engelsk (forhandlingsniveau), Tysk og fransk: (læser og forstår).

Bopæl

Storkøbenhavn.

Kandidat

Jla

Partner

Ken Riis Ingerslev

Proceskonsulent - Voksendidaktik - Overenskomstforhandler

Hvad kan jeg tilbyde

Mange års erfaring med forhandling og uddannelse i politisk styrede organisationer. Jeg er en empatisk formidler og en rummelig sparringspartner for såvel ledere som medarbejdere. En teoretisk og praktisk velfunderet voksendidaktiker. Grundig og lyttende procesfacilitator. Dybt og bredt kendskab til arbejdsmarkedsregler og overenskomster.

Ønske til nyt job

Udfordrende opgaver i en ansvarlig virksomhed med empatisk ledelse og fokus på udvikling, medarbejderinvolvering og høj kvalitet i opgaveløsningen. Opgaverne må gerne indeholde både driftsopgaver med korte deadlines og store udviklingsprojekter, hvor forskellige parter involveres og engageres. Jeg ønsker at arbejde i en virksomhed med et sundt arbejdsmiljø, med tværfagligt samarbejde og med muligheder for alle, og hvor humor er en naturlig del af hverdagen.

Faglige kompetencer

Undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder og kommuner. Leder og ledelseserfaring, analyse, afdelingschef, planlægning, vidensdeling,
tværfaglig samarbejde, koordinering, administration, møde- og eventkoordinator og arbejdsmiljø. Jeg kan skabe et bedre arbejdsmiljø og glæde.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, Empatisk, Energisk, Selvstændig, Ærlig.

Uddannelser

Cand. Pæd med speciale i voksnes læreprocesser i arbejdslivet.

IT

Brugerniveau, Officepakken mv.

Sprog

Dansk (modersmål), Engelsk (forhandlingsniveau), Tysk og fransk: (læser og forstår).

Bopæl

Danmark (Kan arbejde i hele landet)

Kandidat

Kpi

Partner

Ken Riis Ingerslev