Vi har 6 specialister, som kan udføre mange anderledes opgaver:
Vi har lige nu en dygtig kandidat til fastsættelse eller interim.
For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:
Billedet viser: Der er altid brug for specialister, som kan udføre specielle opgaver, der kan udvikle virksomheden til nye mål.
Hvad kan jeg tilbyde
Mange års erfaring indenfor lægemidler, 13 år Leo Pharma A/S Farmaceutisk holdbarhed og analyse
samt 11 år med kosttilskud hos Orkla Care A/S DK QA/QC.
I laboratorium men også administrative opgaver.
Ønske til nyt job
Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med administrative opgaver som udarbejdelse og vedligeholdelse af SOP’er og vejledninger. Samt vurdering af analyse resultater. Men det gør ikke noget hvis der også er lidt i laboratorium, med bland andet vedligeholdelse, kalibrering og fejlfinding på udstyr. Metodeudvikling, optimering og validering af analysemetoder.
Faglige kompetencer
Jeg har udarbejdet SOP, arbejdsvejledninger, analysemetoder, apparatur betjening og vedligeholdelse, men har også stået for oplæring af kollegaer i arbejdsvejledninger, analysemetoder, apparatur betjening og vedligeholdelse. Har arbejdet med f.eks. HPLC, henfald, dissolution, titreringer, tørstofanalyser, pH, spectrofotometri, analyser efter bl.a. farmakopeer.
Metodeudvikling, optimering, validering analysemetoder efter ICH guidelines.
Udstyrsansvarlig (vedligeholdelse, kalibrering og fejlfinding på udstyr) og Ansvarlig for stabilitet.
1992 – 1993 Laboratorietekniker med kemi som speciale
Laborantskolen i Hovedstadsområdet
1990 – 1991 HF-fysik, Voksen Uddannelse Center, Hvidovre
1988 – 1990 Laborant, Laborantskolen I Hovedstadsområdet
Her under 1 år I praktik som laborantelev fordelt på Kemisk Laboratorium A
og Fysisk-kemisk Institut, Danmarks Tekniske Højskole, Lyngby
IT
Superbruger i SAP
Bruger af Empower software – Waters HPLC, Bruger af ChemStation software – Agilent HPLC
Rutineret bruger af Sherlock, Sharepoint, Sertica, MS 365 Office , Word og Excel.
Jeg er en stabil medarbejder som altid overholder deadlines. Jeg er fleksibel og giver gerne en ekstra time, hvis der er hasteopgaver og jeg kan uden problemer omstille mig til andre/nye opgaver. Som person er jeg serviceminded, empatisk, og jeg gør altid mit bedste for at give alle en god behandling. Min inspiration og energi får jeg af et godt samarbejde og jeg er både detaljeorienteret selvstændig. Humor, smil og latter gør det hele nemmere.
Ønske til nyt job
Konkret kan jeg byde ind med en stor viden og erfaring med måleradministration samt kendskab til forsyningsledninger og det er der jeg perfomer bedst.
Alternativt søger jeg blæksprutte og administrative jobs og vil gerne arbejde i en backoffice funktion og jeg er vant til at håndtere kunder og borgere.
Faglige kompetencer
Erfaring fra kommuner, teknisk uddannelse, planlægning, kvalitetssikring, tværfagligt samarbejde, koordinering og administration.
Stor praktisk, som teoretisk, erfaring med naturformidling samt undervisning i biologi, nationalt som internationalt. Brænder for den inspirerede, kvalitetsbevidste, begejstrede formidling og undervisning.
Ønske til nyt job
Formidling og undervisning af naturvidenskab i gymnasium, folkeskole, efterskole, VUC mm. Naturformidler/-vejleder i børnehøjde. Forskning i økologi. Journalist/redaktør i naturvidenskabelige artikler-hjemmesider.
Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, præcis til møder, overholder aftaler, opfølgende, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, erfaring fra regioner, erfaring fra staten, ledelseserfaring, software, analyse, webdesign & webmaster, sikkerhed og orden, projektleder, planlægning, kvalitetssikring, koordinering, rammer og omsorgsfuld.
Personlige kompetencer
Kreativ, innovativ, energisk, optimistisk og researchende.
Uddannelser
MSc 1994. Havbiologi. August Krogh Instituttet, Københavns Universitet. København, Danmark.
BSc 1992. Biologi/zoologi. Københavns Universitet. København, Danmark.
IT
Office 365
Libra office
Photoshop – Adobe
Linux
GIS
Diverse statistiske programmer
Windows
Sprog
Dansk modersmål
Svensk – Tale, godt – Forståelse, godt
Norsk – Tale, godt – Forståelse, godt
Engelsk – Tale, teknisk højt niveau – Forståelse, teknisk højt niveau – Skrive, teknisk højt niveau
Tysk – Kendskab
Japansk – Kendskab
Fransk - Kendskab
Specialist i logistik-/salgskoordinator, Supply Chain og projektkoordinator med Tyskland
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg kan tilbyde en mangeårig erfaring i et internationalt miljø (særligt det tyske). Jeg er en person, der drives af at gøre tingene stadig bedre og bedre. Jeg er en analytisk problemknuser, der er god til at finde løsninger i en hektisk hverdag. Jeg sætter en ære i at give mine samarbejdspartnere en god behandling og samarbejder lige godt med direktøren og ”manden på gulvet”. Jeg ser mig selv som edderkoppen midt i spindet, der er klar til at gribe ind.
Ønske til nyt job
Jeg søger job som logistik-/salgskoordinator, Supply Chain, Projektkoordinator/-medarbejder i et internationalt miljø, gerne hvor jeg kan bruge mit tyske sprog. Jeg ønsker at arbejde i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og mulighed for at komme ud af huset til mine samarbejdspartnere. Ligeledes hvor man kan udvikle sig både fagligt og personligt – det er altid dejligt at lære nyt.
Faglige kompetencer
Projektledelse, erfaring fra private virksomheder, planlægning, optimering, vidensdeling, tværfagligt samarbejde og administration.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, kommerciel, kundeorienteret, systematisk og resultatorienteret.
Uddannelser
• Projektstyring/Projektledelse, Københavns Erhvervs Akademi/Rohde CC
• Erhvervsdiplomuddannelsen for Merkonomer, Copenhagen Business Collage
• Merkonom, Transportlinjen, Eksportlinjen, Copenhagen Business Collage
• Tysk, Niels Brock
• Leder på vej, CA A-kasse
IT
Office Pakken, Microsoft 365 Office, AS 400, diverse databaser
Sprog
Dansk (modersmål) Tysk, stort set flydende mundtligt/skriftligt, Engelsk, højt niveau mundligt/skriftligt, Svensk, Hverdagssprog, Norsk, forstår
En driftssikker medarbejder med en positiv tilgang til opgaverne. Får tingene gjort til tiden og bidrager med godt humør. Er velorganiseret og kan ofte effektivisere arbejdsgange.
Jeg er vant til at arbejde med mange forskellige mennesker og i mange kulturer og har deraf rigtige gode kommunikative evner.
Ønske til nyt job
Jeg er åben for alle brancher, men gerne indenfor ”Det Blå Danmark”. Er bredt funderet med stor viden om f. eks. HSE og projektledelse. Er omstillingsparat og jeg mener, at det aldrig er for sent at lære nyt.
Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelelseserfaring, analyse, sikkerhed og orden, planlægning, kvalitetssikring, optimering, sikkerhedsansvarlig, koordinering, miljø, arbejdsmiljø og leder.
Mange års erfaring med forhandling og uddannelse i politisk styrede organisationer. Jeg er en empatisk formidler og en rummelig sparringspartner for såvel ledere som medarbejdere. En teoretisk og praktisk velfunderet voksendidaktiker. Grundig og lyttende procesfacilitator. Dybt og bredt kendskab til arbejdsmarkedsregler og overenskomster.
Ønske til nyt job
Udfordrende opgaver i en ansvarlig virksomhed med empatisk ledelse og fokus på udvikling, medarbejderinvolvering og høj kvalitet i opgaveløsningen. Opgaverne må gerne indeholde både driftsopgaver med korte deadlines og store udviklingsprojekter, hvor forskellige parter involveres og engageres. Jeg ønsker at arbejde i en virksomhed med et sundt arbejdsmiljø, med tværfagligt samarbejde og med muligheder for alle, og hvor humor er en naturlig del af hverdagen.
Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder og kommuner. Leder og ledelseserfaring, analyse, afdelingschef, planlægning, vidensdeling,
tværfaglig samarbejde, koordinering, administration, møde- og eventkoordinator og arbejdsmiljø. Jeg kan skabe et bedre arbejdsmiljø og glæde.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRejectRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.