Strategisk kommunikation – rådgivning

Strategisk kommunikation – rådgivning - translatør

Vi har lige nu to dygtige kandidater til fastsættelse eller interim

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: At den rigtige kommunikation er vigtig for komme de rigtige steder hen og opnå de ønskede mål.

Oversætter - Sprogekspert

Hvad kan jeg tilbyde:

Oversættelse, proofreading og kvalitetstjek af dokumentation og andre typer tekst. Sproglig ekspertise. Projektstyring helt fra forespørgsler til endelig levering. Creative Writing.

Ønske til nyt job:

Projektleder, EN-DA oversætter, Creative Writer, Localization Specialist, Language Specialist, Technical Writer, kommunikationsmedarbejder og administrativ medarbejder.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, erfaring fra regioner, kommuner og private virksomheder, teamleder, markedsføring, erfaring med hjemmesider og projektleder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, forretningsorienteret, initiativrig, kundeorienteret og skriftlig kommunikation.

Uddannelser

2020 Digital Marketing Bigum & Co.
SEO
Google Ads
Google Analytics
1995-2000 Cand.ling.merc CBS
EN Translation and Interpretation
1994-1994 Bachelor Aarhus Business School
Engelsk/fransk

IT

Superbruger: Office Word og diverse oversættelsesværktøjer
Bruger: Resten af Office-pakken , kvalitetsskontrolsoftware
Kendskab: Filoverførselstjenester og andet software (bl.a. Adobe Acrobat, FileZilla,
WeTransfer), Skype, Zoom.

Sprog

Dansk: Modersmål
Engelsk: Flydende
Tysk: Øvet
Fransk: Øvet

Bopæl

Hvidovre

Kandidat

hme

Kommunikationsekspert

Hvad kan jeg tilbyde:

Mange års erfaring med kommunikation fra både private og politisk styrede offentlige organisationer. Jeg kan lægge strategierne med beskrivende planer og drible kommunikationsopgaverne sikkert i mål og til tiden. I mig får I en skarp formidler i tekster og billeder med styr på kommunikationsgenrer og målgruppers informationsbehov og kanalvalg. Jeg er omstillingsparat, hurtig på tasterne og god til at samarbejde med alle slags faggrupper. Jeg er en ildsjæl inden for intern kommunikation og har solide kompetencer til at udvikle og drive komplekse forandringsprojekter, hvor dele eller hele virksomheden skal arbejde på en ny måde med ændrede arbejdsgange eller processer.

Ønske til nyt job:

Udfordrende opgaver i en ambitiøs virksomhed med fokus på udvikling, medarbejderinvolvering og høj kvalitet i opgaveløsningen. Opgaverne må gerne spænde vidt fra mindre driftsopgaver med korte deadlines til større udviklingsprojekter, hvor forskellige aktører skal involveres og engageres. Jeg ønsker at arbejde i en virksomhed med et sundt arbejdsmiljø, hvor vi arbejder tværfagligt og passer godt på hinanden, og hvor et godt grin er en naturlig del af hverdagen.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, erfaring fra regioner, kommuner og private virksomheder, teamleder, markedsføring, erfaring med hjemmesider og projektleder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, forretningsorienteret, initiativrig, kundeorienteret og skriftlig kommunikation.

Uddannelser

Kandidat fra RUC i kommunikation og molekylærbiologi med uddannelsesrettet praktikophold i Miljøministeriets departement. Rådgiver i Kommunikationsspejlet (2014) - et evalueringsværktøj med rådgivning, der styrker ledernes daglige kommunikation. Strategisk Kommunikationsrådgiver (2010) - en videreuddannelse med eksamen inden for både praktisk og strategisk kommunikation

IT

MS-Office, Excel, PowerPoint, Windows XP/7. SharePoint til tekstredigering og webpublicering. iMovie til redigering af film og videoer.

Sprog

Dansk (modersmål). Engelsk: Bruger det på jobbet og skriver på forhandlingsniveau. Tysk, svensk og norsk: Forstår.

Bopæl

Lyngby

Kandidat

Men