Interim med 50+ Kandidater for HR-personaleafdelingen

Skal du have løst komplekse udfordringer eller opgaver i en periode, hvor du hverken kan eller vil fastansætte nye medarbejdere, så kan Interim være en rigtig god løsning.
Mange virksomheder mangler kvalificeret arbejdskraft til løsning den type opgaver. Men vi kan heldigvis hjælpe. Vi har mange, kvalificerede kandidater, som gerne påtager sig sådanne opgaver, og som kan tiltræde med det samme. Så hvorfor ikke lade dem komme i spil? – til gavn for både virksomhed og kandidat. Og hvem ved – måske kunne det blive startskuddet til et godt og givtigt samarbejde? Kort sagt – Win-Win.

I 50+ kandidatportalen er alle de kandidater, der er klar til Interim, mærket med billedet herunder, hvorfra du kan udvælge den kandidat, som lige passer til den eller de opgaver, som din virksomhed ønsker løst.


Vi kan tilbyde kandidater indenfor følgende fagområder:

  • Ledelse, projektledelse, afdelingsleder – virksomheder – forsikringsselskaber
  • CFO, økonomichef, regnskabschef, controller, kreditbogholder og debitorbogholder
  • Sælgere og Key Account Manager
  • Markedsføringschef og Markedsføring projektledere
  • Specialist med maskinkoordinering ved store skiftehold og serviceeftersyn
  • HR Chef og kursuskoordinator
  • Administration, direktionssekretær, PA og receptionist

Hvordan aftales Interim?

Vi indgår en samarbejdsaftale med virksomheden om Interim ansættelse med beskrivelse af arbejdsopgaver, timeløn/månedsløn. Medarbejderen bliver ansat i FirmaPlus, hvor vi indgår en samarbejdsaftale om Interim og her fastsættes løn efter samme forhold som den aftalte virksomhed. Hver uge indsender medarbejder en godkendt timeseddel og vi fakturer virksomheden efter aftalen.

Vi har 40 kandidater, som er jobklar.