IT- salg
17. juni 2020
Jura & Økonomi – Mellemkommunalrefusion og statstilskud
4. september 2020
Show all

Ejendomsadministration, viceværter og servicemedarbejdere

Ejendomsadministration, viceværter, laboranter og produktions- og servicemedarbejdere

Teknisk medarbejder – Produktion – Lager – Montage

Vi har lige nu 7 dygtige kandidater til fastsættelse eller interim.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: Der skal være styr på en ejendom, det giver tilfredse lejere og gode arbejdsforhold for medarbejderne.

Hvad kan jeg tilbyde

Du får en koordinator, der bidrager til, at andre kan gøre det, de er bedst til. Jeg værdsætter at kunne understøtte hverdagens processer – og møder virksomhedens gæster, brugere og ansatte med respekt og værdighed. Jeg bidrager med et stort overblik, gode evner for koordinering, processtyring og tværgående samarbejde. Jeg brænder for at finde de bedste løsninger, for at samle alle trådene – og for at skabe dialogen og det gode samarbejde.

Ønske til nyt job:

Mit drømmejob er helikopterperspektivet, hvor min evne til at skabe en god struktur bidrager til, at jeres opgaver løses smidigt i dialog med relevante parter – og det gode overblik over den daglige information bevares. Jeg trives i rollen som bindeled, det samlende punkt i organisationen. Jeg søger en administrativ funktion, hvor planlægning eller teamledelse indgår. Jeg værdsætter variation – fra det rutineprægede til det udviklings- og projektorienterede. Samtidig bevarer jeg roen, når tingene går lidt hurtigt.

Faglige kompetencer

Undervisningserfaring, kommunikativ, struktureret, Teamleder, planlægning, koordinering og Gymnasier

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, lyttende, omstillingsparat og Problemknuser.

Uddannelser

Kordegn | 2021- | Amu-Fyn, Odense
Personregistrering
Kendskab til systemet PERSON
Diplom i ledelse | 2017- | Smartlearning.dk
· Human Ressource Management og ledelse (valgfag)
· Projektledelse (valgfag)
· Strategisk ledelse (valgfag)
· Den professionelle relation
· Lederkommunikation
· Læring og kompetenceudvikling
· Professionelt lederskab
· Organisation udvikling og samskabelse
Cand. mag., nordisk og filosofi | 1998 | Syddansk Universitet, Odense
· Tilvalg, engelsk | 2011
· Cand. phil., nordisk | 1993

IT

· MS Office (rutineret): Outlook, Word, PowerPoint, Excel, Onenote, Onedrive
· LinkedIn
· Diverse læringsplatforme (rutineret)
· Kendskab til: Adobe Photoshop Elements (billedredigering) Highrise (CRM-system) Kaboo (kalendersystem) PERSON (personregistrering) OpenShot (videoredigering) Typo3 (webside)

Sprog

· Dansk, mundtligt og skriftligt: modersmål
· Engelsk, mundtligt og skriftligt: flydende

Bopæl

Esbjerg

Kandidat

Pet

Partner

Mette Skov

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg tilbyder jer, en håndværker med et stort engagement, konstruktive løsninger og effektivt vedligehold af jeres ejendom.

Er praktisk tænkende, selvstændig og teammindet pedel der er struktureret og dygtig til at planlægger min arbejdsdag. Sætter en ære i at der ser pænt og ordentligt ud, både inde og udenfor.

Mange kollegaer og forældre fortæller mig at jeg har en god og meget motiverende tilgang til børn og unge, mennesker generelt.

Ønske til nyt job:

Jeg brænder for at være på en skole og efterskole, højskole med mere, hvor jeg vil får en bred mulighed for forskelligartede opgaver, som jeg vil løse med stort engagement. Livet på en skole blandt skolens børn og unge, kollegaer og forældre er en berigelse for mig, som gør at jeg glæder mig til at komme på job hver dag.

Faglige kompetencer

Håndværker, varmeteknik og ventilation, Salto låsesystem, ELCON/ ArlarmKNOX, Låsesystem, fejlfinding, Facility Management, automatik, lyd og lys, maskinteknik,CTS, opsyn og tilsyn med ejendommen og håndværkere, projektledelse, planlægning og indkøb .

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, kundeorienteret, naturlig og et positiv livssyn.

Uddannelser

Maskintekniker Design
Finmekaniker
Automatik
Akademiteknonom
Teletekniker KTAS
Teknonom Produktion

IT

MS Windows
Office
Autocad
PLC Automatik
WP 5.1
AULA
Navision
DVS Vedligehold
SAP
RAKAT INDKØB
DATAEASE
PLAYMAPPING LEGEPLADSVEDLIGEHOLDSSYSTEM

Sprog

Dansk – Modersmål
Østrigsk - Modersmål
Tysk – Forhandlingsniveau skrift / tale
Engelsk-Forhandlingsniveau skrift / tale

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Jom

Partner

Mette Skov

Hvad kan jeg tilbyde

Godt humør, og en positiv indstilling. Jeg agerer roligt og afbalanceret i pressede situationer selv i en travl og hektisk hverdag. Jeg er meget ansvarsfuld, struktureret i mit arbejde og har stor ordenssans. Jeg har flair for tal og behersker IT på brugerniveau. Som mit lange ansættelsesforløb vidner om, er jeg en engageret og loyal medarbejder, der ikke er bange for at tage fat. Jeg er en god, støttende og empatisk kollega.

Ønske til nyt job:

Lageransvarlig, lagermedarbejder, lagerekspedient, kørsel og telefonbetjening.

Faglige kompetencer

Ansvarlig, energisk, kundeorienteret og positivt livssyn.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, kundeorienteret, naturlig og et positiv livssyn.

Uddannelser

2002 Arbejdsmiljøuddannelse
Sikkerhedsuddannelse
Udlært kommis i en skibsproviantering

IT

Brugerniveau på Office-pakken og Navision

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk: Brugerniveau i tale.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Fly

Partner

Morten Wittrup Præstbrogaard

Mødestabil - Omhyggelig - Serviceminded

Hvad kan jeg tilbyde

Som serviceassistent i en virksomhed kan jeg tilbyde at sørge for lokaler, mødeplanlægning inkl. kaffe/te, holde orden i køkken, kopirum m.m. så det altid er præsentable. Arkivering af materiale, tastearbejde, sortering og fordeling af post.

Ønske til nyt job:

En virksomhed for jeg kan bruge min service assistent uddannelse, gerne som arkiv medhjælper, picoline e.l. i Roskilde, København, Køge. Jeg søger en fuldtidsstilling.

Faglige kompetencer

Motiverende, præcis til møder, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner og miljø.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, kundeorienteret, naturlig og et positiv livssyn.

Uddannelser

Serviceassistent med speciale indenfor virksomhedsservice

IT

MS mail og word

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk - begynder

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Lln

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Lagermedarbejder

Teamplayer – Effektiv - Forandringsparat

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er mødestabil og overholder aftaler. Jeg er fleksibel og ønsker en varieret hverdag og anser problemer som udfordringer, der skal løses.

Ønske til nyt job:

Jeg ønsker job som lagermedarbejder.

Faglige kompetencer

Kundeorientering, kvalitetsbevidst, omstillingsparat, positivt Livssyn og problemknuser.

Personlige kompetencer

Præcis til møder, overholder aftaler, optimering og administration.

Uddannelser

Studentereksamen og HMX.

IT

Officepakken

Sprog

Dansk (modersmål) og engelsk.

Bopæl

Storkøbenhavn og Nordsjælland.

Kandidat

Tjf

Finmekaniker og lagermedarbejder

Fleksibel - Målrettet - Samarbejdsvillig

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er et omhyggeligt ordensmenneske, der lægger vægt på at de opgaver jeg har med at gøre udføres ordentligt. Jeg arbejder gerne selvstændigt, men lige så gerne i teams. Gerne i et travlt arbejdsmiljø og fungerer bedst i et alsidigt arbejde.

Ønske til nyt job:

Finmekaniker, lagerarbejde (små dele) og tekniske designer,

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, sikkerhed, orden og personlig service.

Personlige kompetencer

Fleksibel, kreativ, kvalitetsbevidst, lyttende og social.

Uddannelser

2002-2004 Tekniske designer
1985-1987 Finmekaniker
1981-1982 Efg-jern og metal
1971-1981 Folkeskolens 10 kl.

IT

• Har kendskab til Word/Excel, Outlook og auto CAD.
• Kursus i Revit Architecture Del 1, 2 og 3
• IT
• Regnskab 1,2,3 og 4 på handelsskolen
• Brancheanvendelse og maskintegning i CAD
• Office pakken

Sprog

Dansk (modersmål), Engelsk (godt kendskab), Svensk (godt kendskab).

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Ldh

Servicemedarbejder - Facility

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er en servicemindet, autodidakt håndværker, med hænderne skruet rigtigt på. Jeg er positiv og samarbejdsvillig og jeg lægger vægt på et godt samarbejde med både kollegaer og samarbejdspartnere. Tidligere arbejdet med forskellige håndværksfag, såsom tømrer, maler og senest montør og har fuldrenoveret eget hus.
Jeg går op i kvalitet og engagerede kollegaer. I får en særdeles arbejdsom medarbejder, som altid er mødestabil.

Ønske til nyt job:

At arbejde et sted hvor man går op i at være serviceorienteret er vigtigt. Der skal være struktur både hos ledelsen og generelt og jeg ser gerne at der er god mulighed for at sparring med både ledelse og kollegaer. Jeg vil meget gerne arbejde i en familiær atmosfære, hvor hjælpsomhed er en naturlig del af hverdagen.

Faglige kompetencer

Handyman, Facility Management, Private virksomheder, Erfaring fra kommune, Ledelseserfaring, Indretning, Mødepræcis, Overholder aftaler.

Personlige kompetencer

Imødekommende, Kundeorienteret, Kvalitetsbevidst, Positivt livssyn, Ærlig.

Uddannelser

Tjener, Certificeret sol- og sikkerhedsfilmsmontør.

IT

Microsoft Office, Microsoft C5.

Sprog

Dansk (modersmål), Engelsk (godt kendskab), Svensk (godt kendskab).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Pfr