Markedsføring og PR
26. marts 2018
Show all

Ledelse

Ledelse – Projektledelse – Optimering

Procesledelse og styring – Events – Hotel og restaurant – CRM – Start-up mentoring

Vi har lige nu 19 dygtige projektledere til fastansættelse eller interim.

For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.

Læs herunder deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet fortæller:

At et projekt sjældent kan gennemføres alene. Ledelse og projektledelse er teamwork; du leder teamet og sammen med andre får du mere fart – og større indsigt.

Kundefokuseret – Analytisk – Projektstyrende

Hvad kan jeg tilbyde
Med mig på holdet får I en erfaren kollega, der har fokus på kundens oplevelse – og som via en skarp analytisk tilgang kan beskrive og gennemføre en aftalt løsning. Jeg er teamplayer – men forstår samtidig at tage stafetten, og fastholde fokus og ansvar, hvor dette er påkrævet.
Jeg har en stærk generel IT-forståelse – og har desuden en opdateret akademiuddannelse i Digital Markedsføring med fokus på søgemaskineoptimering (SEO).

Ønske til nyt job
Søger job, hvor mine kompetencer indenfor ledelse og/eller projektledelse udfordres. Gerne i mindre eller mellemstor virksomhed i IT- eller event -branchen.

Faglige kompetencer
Projektledelse, erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, ledelseserfaring, salgserfaring, afdelingschef.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, diplomatisk, fokus på resultatet, kompleks tænkende, ledende.

Uddannelse
Akademiuddannelse i Digital Markedsføring – Marts 2021 – Bigum og Co.
12 år i event-branchen – 22 år i IT-branchen
ITIL “Foundation Certificate in IT-Service Management” – 2004 – IBM Danmark .

IT
Superbruger af MS Office 365. WordPress, generel søgemaskineoptimering, Google Ads.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk: Rutineret i skrift og tale

Bopæl
Bor i Egedal – søger i Storkøbenhavn og Nordsjælland

Initialer
Mot

Partner
Lone T. Olufsen

Løsningsorienteret – Målrettet – Ærlig

Hvad kan jeg tilbyde
Erfaren leder, med solid analytisk sans, stor erfaring indenfor marketing, salg og ledelse af projekter. Jeg går ind for moderne ledelse, og mener, at en organisation skal kunne rumme mennesker af forskellige støbninger.
Jeg sætter det gode arbejdsmiljø højt, hvor den motiverende ledelsesstil vil være i fokus, så det bliver sjov at komme på arbejde, og vi hjælper hinanden til at nå vores fælles mål.

Ønske til nyt job
Jeg er meget åben over for de fleste brancher, det vigtigste for mig er:
• At være med til at skabe noget, enten for virksomheden direkte eller hjælpe andre til det.
• At kunne være med til at motivere andre til at yde deres bedste.
• At være den, der gør den forskel, opgaver nås til tiden og med det ønskede resultat.
• At kunne gøre arbejdsdagen, effektiv og bedre for mine medarbejdere.
• At det giver mening.

Faglige kompetencer
Ledelse, projektledelse, salg, service/support, undervisning, internationalt arbejde.

Personlige kompetencer
Målrettet, skabende og kreativ, troværdig & loyal.

Uddannelse
Projektledelse
Elektriker
Diplom i ledelse (slut 2022).

IT
Word & Excel, PowerPoint
Div. Økonomi systemer / CRM systemer
Web design.

Sprog
Dansk (modersmål)
Svensk (næsten flydende)
Tysk (OK)
Engelsk (flydende)

Bopæl
Jyllinge / Sjælland

Initialer
Jlw

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Løsningsorienteret – Social – Tillidsfuld

Hvad kan jeg tilbyde
Har været underviser i ca. 20 år, så tog jeg 5 år ude i industrien og arbejdede med IP-telefoni. Derefter har jeg været leder på ErhvervsAkademi Sjælland i 7 år. Jeg har arbejdet med it teknologi på datamatikeruddannelsen. Har en bred uddannelse inden for pædagogik og ledelse. Er god til at kommunikere og har også en stærk administrativ side.

Ønske til nyt job
Jeg ser frem til spændende udfordringer i et nyt job enten i den private eller den offentlige sektor, hvor jeg kan bidrage med min brede kompetence og internationale erfaringer for at gøre en positiv forskel. Jeg brænder for at arbejde for større virksomheder og organisationer, der viser tillid til medarbejderne og tillader kreative og innovative idéer at spille ud.

Faglige kompetencer
Projektledelse, Erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, undervisningserfaring, afdelingschef.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, business orienteret, fleksibel adfærd, forandringsparat, engageret, fokus på resultat, og sproglig.

Uddannelse
• Diplomuddannelsen I ledelse. CBS. Er toårigt deltidsstudie i ledelse. Graduate Diploma in Management, Danish School of Public Administration. Afsluttet 2009
• Handelsskolelærereksamen 1994
• Almen administrativ datalog, Roskilde Universitet 1985-1989
• Bachelor i statsvidenskab, Københavns Universitet. 1984
• Student, Mat/Fys, Roskilde Gymnasium 1979.
• Diverse opdateringskurser # 2 / 2

IT
Microsoft Office, Unix Database

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk på business niveau
Forstår og taler noget: Tysk, norsk og svensk

Bopæl
Roskilde

Initialer
Lko

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Teamplayer – Struktureret – Bindeled mellem kunde & IT

Hvad kan jeg tilbyde
En medarbejder der som bindeled mellem kunden og forretningen omsætter kundernes behov til digitale løsninger via specialister og evt. underleverandører.
Med kunden i fokus giver jeg værdi når jeg inddrager relevante interessenter, analyserer digitale løsningskoncepter og evaluerer de arbejdsprocesser der skal understøttes så de IT services der implementeres, skaber værdi for kunderne.
Jeg vil give værdi ved at være en nærværende, synlig kommunikator når digitale løsninger og processer skal implementeres, drives og forstås af både den enkelte medarbejder, ledelsesniveauet og IT-specialisten.

Ønske til nyt job
Jeg vil gerne arbejde med ledelse f.eks. i forhold til ”Service Desk” funktionen eller som Teamleder eller Projektleder.
Min ledelseserfaring omfatter:
Ledelse af medarbejdere, hvor resultaterne skabes gennem motivation af medarbejderne, idet jeg som anerkendende leder fastholder mål og visioner.
Ledelse under forandringer, hvor jeg skaber overblik, synliggør nye muligheder og forankre den enkeltes rolle.
Strategisk ledelse, hvor jeg sammen med den øvrige ledelse sørger for at virksomheden fastholder eksisterende kunder samt tiltrækker nye kunder.

Faglige kompetencer
Projektledelse, Erfaring fra private virksomheder, Erfaring fra staten, Ledelseserfaring & Afdelingschef

Personlige kompetencer
Ansvarlig, Business orienteret, Energisk, Fremtidsorienteret & Inddragende.

Uddannelse
Msc. Sc. E, Certificeringer: ITIL Foundation, Prince 2 Foundation & Practitioner & kurser: Cisco CCNA & CISSP

IT
MS Office 365 & Windows, rutineret
Linux, SAP, C#, HTML & Python, kendskab til

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (Business proficient)
Svensk (Begrænset praktisk, læser og forstå næsten flydende, men taler og skriver ikke så meget)

Bopæl
Nordjylland, Aalborg

Initialer
Miw

Partner
Leila Boel

Passioneret – Struktureret – Serviceminded

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg har mange års erfaring indenfor projektledelse, der ofte strækker sig på tværs af hele verden. Med forretningsforståelse samt stor erfaring indenfor mangeartede projekter og events sikrer jeg kunderne optimale løsninger med maksimalt indhold og høj kvalitet. Idéudvikling samt planlægning, gennemførelse og evaluering er en proces, der kræver evnen til at skabe tillidsfulde og respektfulde samarbejder med diverse stakeholdere, der alle har interesser, ønsker, behov og krav, der skal imødeses.

Ønske til nyt job
Mit ønskejob vil give mig muligheden for at agere i et professionelt miljø i en virksomhed, der har et klart fælles mål. Stillingen kan være både af national som af international karakter, hvor jeg vil få mulighed for at bidrage med min viden og erfaring til at være med til at sikre virksomhedens udvikling og succes. Stillingen kan være både af national som af international karakter og arbejdsopgaverne kan være indenfor projektledelse, koordinator, events, oplevelsesøkonomi mm.

Faglige kompetencer
Projektledelse, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, undervisningserfaring.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, energisk, fokus på resultat, initiativrig.

Uddannelse
All-round Bankuddannelse (bankassistent).
Akademiuddannelsen – ledelse og organisation.
Erhvervsjuridisk advokatsekretæreksamen.
Projektstyring og -ledelse.
Personlig udvikling, konflikthåndtering, præsentationsteknik, kommunikation.

IT
Superbruger i Microsoft 365 Office.
Erfaren i CRM.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk, flydende både i skrift og tale – boet 10 år i England samt 1 år i USA.
Stor forståelse for de skandinaviske sprog

Bopæl
Frederiksberg og Roskilde

Initialer
Dbr

Partner
Hans Ussing / Ken Riis Ingerslev

Ledelseskompetence – Omstillingsparat – Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde
Har ekspertise indenfor planlægning, strategi, implementering og styring af mangesidede projekter inden for forretningsudvikling og internationale udviklingsprogrammer. Med flere års international erfaring og viden om forretningsudvikling i Mellemøsten og Asien, kan jeg også spille en nøglerolle for virksomheder, der arbejder internationalt på tværs af lande. Har stærke operationelle og ledelsesmæssige kompetencer og kan styrke synergier på forskellige niveauer for at realisere virksomheders forretningsvækst og styrke deres markedsposition. Derudover effektiv interaktion og samarbejde med nøgle interne og eksterne interessenter og partnere for at skabe konsensus på tværs af flere organisatoriske niveauer, udvikle resultatdrevne konkrete planer og opbygge tillidsbaserede relationer med medarbejdere, kolleger, kunder og andre interessenter.

Ønske til nyt job
Jeg ser frem til spændende udfordringer i et nyt job enten i den private eller den offentlige sektor, hvor jeg kan bidrage med mine brede kompetence og internationale erfaringer for at gøre en positiv forskel. Jeg brænder for, at arbejde for større virksomheder og organisationer der viser tillid til medarbejderne og tillader kreativ og innovative idéer at spille ud.

Faglige kompetencer
Projektledelse, Erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, afdelingschef og adm. dir CEO.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, business orienteret, fleksibel adfærd, forandringsparat, engageret, fokus på resultat, og sproglig.

Uddannelse
LL.M (Master of Laws) – 1996, International Islamic University, Islamabad, Pakistan
LL.M (Bachelor of Laws) – 1990, International Islamic University, Islamabad, Pakistan
2003 – 2010 Privat- og erhvervsforsikringskurser, Forsikringsakademiet, Rungsted Kyst, DK.

IT
Microsoft Office Superbruger
Odoo Superbruger
Zoho Rutineret bruger
Salesforce Bruger.

Sprog
Modersmål: Dari/farsi
Flydende på fem andre sprog: Engelsk, dansk, arabisk, pashto og urdu/hindi

Bopæl
Gladsaxe

Initialer
Rum

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Målrettet – Energisk – Optimist

Hvad kan jeg tilbyde
En stærk, stabil og fleksibel arbejdskraft. Fungerer bedst i et foranderligt arbejdsmiljø med kunden i centrum. Besidder tung forretningsforståelse i kombination med megen læring om og sympati for andre. Jeg lykkes med at ’do it smarter’, da forandringsbehov spottes, bearbejdes og løsninger gennemføres ved at involvere andre. Jeg leverer altid høj kvalitet, med afsæt i egen pallette af viden, erfaring og et samarbejde med andre. Jeg vækker tillid, udviser respekt og får ting gjort, når de giver mening.

Ønske til nyt job
Mit ønske går i retning af en ambitiøs, professionel virksomhed i udvikling, som har klare mål og planer for det fremadrettet og hvor der er tydelige rammer og hvor der er mange bolde i spil. Arbejdsopgaverne kan være som change management, konsulent, projektkoordinator, projektledelse, som implementerings konsulent, teamledelse og driftsledelse samt indenfor customer experience og partnerskaber.

Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, ledelseserfaring, afdelingschef, erfaring fra private virksomheder og erfaring fra staten.

Personlige kompetencer
Ambitiøs, ansvarlig, fokus på resultat, initiativrig og optimistisk.

Uddannelse
Lean i driftsoptimering i administration og service (Implement Consulting Group)
Service Excellence (CBS Executive)
Grundlæggende forsikringslære/lønsomhed i skadeforsikring/den nye huseftersynsordning (Forsikringsakademiet)
Cand. Merc. (CBS).

IT
Microsoft pakken og Share point.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (brugerniveau)
Fransk (kendskab)
Norsk/svensk (forstår).

Bopæl
Storkøbenhavn

Initialer
Jso

Partner
Ken Riis Ingerslev

Forandringsledelse – Strategisk vækst – Internationalisering

Hvad kan jeg tilbyde
Først og fremmest en samlende, entusiastisk og troværdig ledelse af forandrings- og vækstprojekter. Hele tiden med det for øje, at de nye tiltag skal forankres i driften og følges op i forhold til mål og resultater. Konkret har jeg erfaring med opkøb af andre virksomheder (Europa), implementering af nye strategier og ways-of-working, stakeholder management og markante vækstrejser.

Ønske til nyt job
Jeg brænder for at skabe noget nyt, for at flytte nålen. Det er dybt tilfredsstillende, når man faciliterer at en gruppe mennesker med forskellig baggrund og faglighed arbejder sammen mod et fælles mål, der gør en forskel. Samtidigt er det vigtigt for mig, at transformationerne ikke står alene, men at man fra starten har tænkt indlejring i det, der i øvrigt driver virksomheden. Jeg fungerer bedst i en ambitiøs virksomhed, sikkert med internationale ambitioner og formodentlig mellemstor eller startup. Det kunne også meget vel være en offentlig organisation, som har ambitioner om at nå mere eller andet, at lægge til eller forandre.

Faglige kompetencer
Ledelse, projektledelse, rapportering til CEO/bestyrelse, strategi, M&A, salg og Product Management.

Personlige kompetencer
Entusiastisk, strategisk, humoristisk, samlende, seriøs og troværdig.

Uddannelse
Cand Merc, CBS –
International Mergers & Acquisitions Expert (IM&A) – IMAA Vienna –
Mercuri Sales Leadership Education.

IT
O365 (incl. Planner, Teams etc.) Superbruger
CRM Superbruger.

Sprog
Dansk (modersmål)
Business: Engelsk, svensk
Limited: Tysk, norsk

Bopæl
Roskilde

Initialer
Bni

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Velfunderet – Entusiastisk – Pålidelig

Hvad kan jeg tilbyde
En velfunderet, entusiastisk og pålidelig arkitektmedarbejder med lokal forankring, internationalt udsyn og globalt mindset.
Særlige kompetencer i krydsfeltet Danmark / Sverige – arbejdsmæssigt, kulturelt og sprogligt.

Ønske til nyt job
Mit ønskejob handler om at skabe udviklende rammer for det gode liv med hjælp af en arkitektur, der forstår, forbinder og beriger verden omkring os.

Faglige kompetencer
Projektledelse, erfaring fra private virksomheder og erfaring fra kommuner.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, assertiv, charmerende, komplekst tænkende og vurderende.

Uddannelse
* Byplanlægger efteruddannelse
* Autocad
* Revit
* Arkitektuddannelse.

IT
Autocad
Revit
Adobe
Gis
Office.

Sprog
Dansk
Svensk
Engelsk
Ungarsk

Bopæl
Kongens Lyngby

Initialer
Lbn

Partner
Dorthe Ingerslev

Entusiastisk – Resultatorienteret – Teamplayer

Hvad kan jeg tilbyde
Med solid projektledererfaring og nyeste viden inden for menneskelig adfærd, kognition og perception kan jeg gøre en mærkbar forskel i forhold til at udvikle og flytte mennesker. Jeg brænder for social ansvarlighed samt implementering af nye IT-værktøjer, der kan fremme og forbedre livsforhold for den enkelte borger. Mine resultater fra både den offentlige og private sektor bærer præg af, at jeg er god til at tage initiativ og tænke nyt. Samtidig sætter jeg en ære i at inddrage kolleger, ledelse og samarbejdspartnere på anerkendende og loyal vis i løsningen af projekterne.

Ønske til nyt job
Jeg søger job i den offentlige eller den private sektor. Jeg brænder for at arbejde med digitalisering og velfærd. Og derved gøre en positiv forskel for slutbrugeren.

Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommune, ledelseserfaring og HR-konsulent.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, coaching, fokus på resultat, inddragende og initiativrig.

Uddannelse
Cand.pæd.pæd.psyk, diverse efteruddannelser inden for ledelse, coaching, projektstyring og organisationsudvikling.

IT
Jeg brænder for at arbejde med digitalisering – jeg har arbejdet med IT hele mit arbejdsliv.

Sprog
Dansk modersmål
Engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale.

Bopæl
Jeg bor i Virum og søger job i Storkøbenhavn og Nordsjælland eller distancearbejde.

Initialer
Ads

Partner
Lone Olufsen

Engageret – Præsentabel og serviceorienteret – Arrangementskoordinator

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg tilbyder en loyal, stabil, visionær, resultatorienteret, tillidsskabende, positiv og detaljeorienteret leder med hands-on attituden og evnen til at sikre ansvarsområder fungerer effektivt kommer i spil.

Ønske til nyt job
Administrative og praktiske opgaver af enhver art i forbindelse med booking, koordinering, klargøring og afvikling af selskaber, konferencer, møder og events.

Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, ledelseserfaring, salgserfaring, bogholderi og regnskab, afdelingschef og analyse.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, initiativrig, ledende og præsentabel.

Uddannelse
Tjeneruddannelse
50+ På Vej Mod Nye Udfordringer
GROW Leadership Service
Løbende opdateret førstehjælpskurser.

IT
MS-Office pakken
– Photoshop
– Easy Bowl
– Techotel Picasso
– INM.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Behersker i tale og skrift
Tysk: Kendskab i tale og skrift
Fransk: Lettere kendskab i tale
Nordisk: Kendskab i tale og skrift

Bopæl
Frederiksberg.

Initialer
Nho

Partner
Hans Ussing

Mennesker – Virksomhed – Samarbejde

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg løser forskelligartede forretnings- og ledelsesmæssige opgaver, som stiller krav til forståelse af sammenhænge og helheder, samt til relationelle, analytiske, strukturelle og ledelsesmæssige færdigheder. Gerne opgaver, der spænder på tværs af organisationen og som omfatter øvrige interessenter (kunder, leverandører m.v.).

Ønske til nyt job
På ledelsesniveau at sikre tværorganisatorisk sammenhængskraft, synergi og effektivitet
Udviklingsspor: Kompetenceudvikling (medarbejdere og ledere) samt kulturudvikling (organisation).
Driftsspor: Daglig aktiv deltagelse i og styring af vigtige tværorganisatoriske forretningsprocesser.

Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, ledelseserfaring, salgserfaring, afdelingschef og analyse.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, business orienteret, komplekst tænkende, ledende, coaching og vurderende.

Uddannelse
Civilingeniør, merkonom, projektledelse samt en seriøs mængde efteruddannelse indenfor ledelse og samarbejde.

IT
ITIL – generel introduktion (HP), MS Project, MS Office, IT-Projektledelse (Danske Data).

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Forretningsniveau
Svensk: Samtaleniveau

Bopæl
Roskilde Sjælland.

Initialer
Lmø

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Kvalitetsorienteret – Struktureret – Samarbejdende

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg driver og håndterer processerne omkring Service management med stort overblik, sikrer at processerne følges, at alt er kvalitetssikret og testet før implementering.
Formidler viden om processerne. Implementerer, optimerer og vedligeholder processerne. Har en pragmatisk tilgang til mit arbejde, da det giver større forståelse for, hvorfor processer og retningslinjer skal følges i en travl hverdag. Arbejder både agilt og efter ITIL og er certificeret i begge dele.

Ønske til nyt job
Change/Release Manager, Projektleder, Proceskonsulent eller Scrum Master i en virksomhed, hvor man vægter fælles metoder, forretningsgange og standarder, og hvor man gennem tværfagligt samarbejde er med til at løfte opgaverne, samt implementere, optimere, veligeholde og dokumentere processer.
Gerne som i Energi sektoren, Medicinal industrien eller den finansielle verden, hvor man arbejder efter ITIL og et agilt Mindset.

Faglige kompetencer
Ledelse uden personaleansvar, procesorienteret, multikulturelt og tværfagligt samarbejdende, kommunikation, projektledelse, erfaring fra private virksomheder, undervisningserfaring, vejledning og dokumentation.

Personlige kompetencer
Struktureret, resultatorienteret, ansvarlig, detaljeorienteret og fleksibel adfærd.

Uddannelse
• 2020 Forandringsledelse Erhvervs Akademiet Aarhus
• 2020 Ledelse uden personale ansvar – Internt i EG, med ekstern underviser
• 2007 It Supportuddannelse – Aarhus Tekniske Skole
• 1990 Teletekniker fra Jysk Telefon
Certificering:
• 2020 Scrum Master
• 2020 Scrum Fundamentals
• 2020 Leading SAFe 5.0 – Scaled agile community
• 2017 ITIL V3
Kurser:
Assertionstræning, Præsentationsteknik Psykologi på Folkeuniversitetet, Skriftlig kommunikation, Effektiv kommunikation og samarbejde og Aktiv lytning og mødeteknik.

IT
Microsoft Office, Skype, Lync, sagsstyringssystemer fx ServiceNow og Remedy, brugeradministration, desktop support, printere, færdes hjemmevant på nettet og sætter mig let ind i ny IT.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Flydende (vant til det som koncernsprog)
Tysk: Forstår og taler det en smule
Svensk: Forstår det
Norsk: Forstår det

Bopæl
Aarhus og pendler gerne op til en 1 time og arbejder også gerne delvist hjemme.

Initialer
Iga

Partner
Morten Wittrup Præstbrogaard

Målrettet – Engageret – Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg har erfaring fra flere ansvarsområder, dels med projektstyring af levering af hardware- og softwareløsninger, dels med udvikling af interne arbejdsprocesser, planlægning og styring af ressourcer og har også derfra kompetent projektleder- og forretningserfaring. Jeg har også operationel erfaring lige fra estimering af indkøb, lagerstyring til at sørge for at ordrene bliver leveret til den aftalte tid. Desuden medbringer jeg forståelse og erfaring i at arbejde på tværs i en organisation, lancere nye produkter og arbejdsmetoder.
Højt serviceniveau, koordinering af salgsaktiviteter og kundekontakt, sikre at service og leverancer bliver den bedste oplevelse for kunden, samt de praktiske udfordringer, der er for at få en forretning til at fungere optimalt, det kan jeg løse med min erfaring med både forretning og service. Jeg kender derfor til alle de udfordringer, der er ved salg samt de udfordringer der opstår, når det skal gå stærkt.

Ønske til nyt job
Projektledelse har været en gennemgående kompetence i hele mit karriereforløb og jeg har derfor oparbejdet en bred og solid erfaring indenfor dette område. Jeg trives godt med en tværgående funktionalitet og finder stor tilfredsstillelse ved at fuldføre projekter i henhold til opsatte mål – og deltager gerne i udarbejdelse af rammebetingelserne før projektstart.

Faglige kompetencer
Projektledelse, salg og service. Lagerstyring samt optimering af indkøb. Ledelse af medarbejdere samt udvikling/planlægning af markedsaktiviteter. Undervisningserfaring og har arbejdet i private virksomheder.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, business orienteret, energisk, optimistisk og præsentabel.

Uddannelse
Læst HA på Handelshøjskolen i København
Personale/teamledelse ”Fire & Shield”
Digital markedsføring
PRINCE2 certificering
CRM kursus
Forhandlingsteknik.

IT
Håndterer MS Office på PC og MAC på højt niveau
VISMA Ordre/indkøb system.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk på forhandlingsniveau
Forstår og kan gøre mig forståelig på svensk og norsk

Bopæl
I Gentofte lige uden for København.

Initialer
Jko

Partner
Hans Ussing

Professionel – Løsningsorienteret – Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde
Engageret og serviceminded receptionsleder/receptionist. Trives i et passioneret arbejdsmiljø. Skaber overblik, kommunikativ, løsningsorienteret, progressiv. Udadvendt, loyal, passioneret, værdsætter positiv energi.

Ønske til nyt job
En større virksomhed med tillid til medarbejderne. Gerne et kreativt miljø, med velfunderet DNA i virksomheden, formuleret strategi der bliver fulgt, samt integritet. Job som, receptionist, receptionsleder eller mødekoordinator.

Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder og ledelseserfaring.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, fleksibel adfærd, fremtidsorienteret, ledende og optimistisk.

Uddannelse
2010 IP-telefoni kursus – TDC
2005 IP-telefoni kursus – BEC
2003 Flere salgskurser hos Leon Birdi
2002 Excel Kursus – Internt KolleKollle
2002 Samarbejdskursus – konflikthåndtering. Længere proces med firmaet JobPower
2001 Spectrakursus – Hotelsystem.

IT
Microsoft Office pakken; Excel, Word & Outlook
TDC Scale IP-telefoni – Netwise telefonsystem
BEC Banksystemer.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Flydende i tale – medium i skift
Fransk: Medium tale

Bopæl
Roskilde.

Initialer
Hmf

Partner
Susanne Brink Rudbeck

Effektiv – Empatisk – Positiv

Hvad kan jeg tilbyde
Projektleder med PRINCE2 certificering (eksamen bestået m/ 12-tal), Produktionsteknolog og tidligere flymekaniker med bred teknisk viden samt inspektions-, kvalitets-, ledelses- og undervisningserfaring indenfor et bredt spekter af støbe-, jern & metal- samt olie & gas branchen. Vant til at arbejde i henhold til diverse standarder. Leder af op til 30 mand i diverse funktioner igennem 30 år.

Ønske til nyt job
Leder/mellemleder, i både små og mellem/-store firmaer, gerne indenfor jern & metal. Evt. med undervisning, f.eks. tekniske skoler. Fuld tid.

Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, harmoniskabende, inddragende, ledende og optimistisk.

Uddannelse
2019 Projektledelse med PRINCE2 certificering (bestået m/ 12-tal) – Ledernes Kompetencecenter.
2018 ISO 9001:2015 – Teknologisk Institut
2015 Krankursus – DTU intern
2013 Støberikursus – Jönköping Gjuteriskole
2011 SolidWorks Grundkursus – SolidDesign House
2006 Access grundlæggende og videregående – IDG
2004 Aalborg Tekniske Skole
2002 – 2003 Produktionsteknolog – Erhvervsakademiet for Byggeri & Produktion
1995 Skolen for luftfartsuddannelserne
1982 – 1985 Flymekaniker – SAS
1981 Roskilde Tekniske Skole.

IT
Officepakken – Superbruger på det meste
Tegning (Solid Works).

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Forstår, læser, skriver og taler flydende, er vokset op som tosproget
Skandinaviske sprog: Forstår og læser næsten flydende og taler lidt.
Japansk, spansk og tysk: Forstår lidt og taler lidt.

Bopæl
Roskilde.

Initialer
Rvm

Partner
Susanne Brink Rudbeck

Innovativ handlingsorienteret – Struktureret – Positiv

Hvad kan jeg tilbyde
Stor erfaring i risikobaseret analyse samt evaluering af projekter og virksomheder, forhandle samarbejdsaftaler og kontrakter, implementering og ledelse af projekter. Stor ledelseserfaring og mentor.

Ønske til nyt job
International stilling i den farmaceutiske industri inkl. MedTech, hvor mine kompetencer og erfaring kommer i spil, marketing eller business development. En organisation hvor der er åben, ærlig og positiv kommunikation, og hvor jeg bliver empowered.

Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, analyse, salgschef, salgskonsulent.

Personlige kompetencer
Business orienteret, coaching, inddragende, initiativrig, kompleks tænkende.

Uddannelse
• MBA, CBS
• HD(A), Århus Handelshøjskole
• Sygeplejerske, Århus Kommunehospital.

IT
MS 365, Flexicast, Xplico, MS project.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk (flydende), skandinavisk.

Bopæl
Roskilde.

Initialer
Vvh

Partner
Susanne Brink Rudbeck