Markedsføring og PR
26. marts 2018
Show all

Ledelse

Ledelse Projektledelse Optimering

Procesledelse og styring – Event – Hotel og Restaurant – CRM – START UP mentoring

Vi har lige nu 15 dygtige ledere til fastsættelse eller interim.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: At et projekt sjældent kan gennemføres alene. Sammen med andre får du større udsigt og indsigt.

Passioneret - Struktureret - Serviceminded

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har mange års erfaring indenfor projektledelse, der ofte strækker sig på tværs af hele verden. Med forretningsforståelse samt stor erfaring indenfor mangeartede projekter og events sikrer jeg kunderne optimale løsninger med maksimalt indhold og høj kvalitet. Idéudvikling samt planlægning, gennemførelse og evaluering er en proces, der kræver evnen til at skabe tillidsfulde og respektfulde samarbejder med diverse stakeholdere, der alle har interesser, ønsker, behov og krav, der skal imødeses.

Ønske til nyt job

Mit ønskejob vil give mig muligheden for at agere i et professionelt miljø i en virksomhed, der har et klart fælles mål. Stillingen kan være både af national som af international karakter, hvor jeg vil få mulighed for at bidrage med min viden og erfaring til at være med til at sikre virksomhedens udvikling og succes. Stillingen kan være både af national som af international karakter og arbejdsopgaverne kan være indenfor projektledelse, koordinator, events, oplevelsesøkonomi mm.

Faglige kompetencer

Projektledelse, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, undervisningserfaring.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, energisk, fokus på resultat, initiativrig

Uddannelser

All-round Bankuddannelse (bankassistent).
Akademiuddannelsen – ledelse og organisation.
Erhvervsjuridisk advokatsekretæreksamen.
Projektstyring og -ledelse.
Personlig udvikling, konflikthåndtering, præsentationsteknik, kommunikation.

IT

Super bruger i Microsoft 365 Office.

Erfaren i CRM

Sprog

Dansk, modersmål.
Engelsk, flydende både i skrift og tale - boet 10 år i England samt 1 år i USA.
Stor forståelse for de skandinaviske sprog

Bopæl

Frederiksberg og Roskilde

Kandidat

Dbr

Partner

Hans Ussing / Ken Riis Ingerslev

Ledelseskompetence - Omstillingsparat - Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Har ekspertise indenfor planlægning, strategi, implementering og styring af mangesidede projekter inden for forretningsudvikling og internationale udviklingsprogrammer. Med flere års international erfaring og viden om forretningsudvikling i Mellemøsten og Asien, kan jeg også spille en nøglerolle for virksomheder, der arbejder internationalt på tværs af lande. Har stærke operationelle og ledelsesmæssige kompetencer og kan styrke synergier på forskellige niveauer for at realisere virksomheders forretningsvækst og styrke deres markedsposition. Derudover effektiv interaktion og samarbejde med nøgle interne og eksterne interessenter og partnere for at skabe konsensus på tværs af flere organisatoriske niveauer, udvikle resultat drevne konkrete planer og opbygge tillidsbaserede relationer med medarbejdere, kolleger, kunder og andre interessenter.

Ønske til nyt job

Jeg ser frem til spændende udfordringer i et nyt job enten i den private eller den offentlige sektor, hvor jeg kan bidrage med mine brede kompetence og internationale erfaringer for at gøre en positiv forskel. Jeg brænder for, at arbejde for større virksomheder og organisationer der viser tillid til medarbejderne og tillader kreativ og innovative ideer at spille ud.

Faglige kompetencer

Projektledelse, Erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, afdelingschef og adm. dir CEO.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, business orienteret, fleksibel adfærd, forandringsparat, engageret, fokus på resultat, og sproglig.

Uddannelser

LL.M (Master of Laws) – 1996, International Islamic University, Islamabad, Pakistan
LL.M (Bachelor of Laws) – 1990, International Islamic University, Islamabad, Pakistan
2003 – 2010 Privat- og erhvervsforsikringskurser, Forsikringsakademiet, Rungsted Kyst, DK

IT

Microsoft Office Superbruger
Odoo Superbruger
Zoho Rutineret bruger
Salesforce Bruger

Sprog

Modersmål: Dari/farsi
Flydende på fem andre sprog: Engelsk, dansk, arabisk, pashto og urdu/hindi

Bopæl

Gladsaxe

Kandidat

Rum

Partner

Hanne Lunddal Jensen

Målrettet - Energisk - Optimist.

Hvad kan jeg tilbyde

En stærk, stabil og fleksibel arbejdskraft. Fungerer bedst i et foranderligt arbejdsmiljø med kunden i centrum. Besidder tung forretningsforståelse i kombination med megen læring om og sympati for andre. Jeg lykkes med at ’do it smartere’, da forandringsbehov spottes, bearbejdes og løsninger gennemføres ved at involvere andre. Jeg leverer altid høj kvalitet, med afsæt i egen pallette af viden, erfaring og et samarbejde med andre. Jeg vækker tillid, udviser respekt og får ting gjort, når de giver mening.

Ønske til nyt job

Mit ønske går i retning af en ambitiøst, professionel virksomhed i udvikling, som har klare mål og planer for det fremadrettet og hvor der er tydelige rammer og hvor der er mange bolde i spil. Arbejdsopgaverne kan være som change management, konsulent, projektkoordinator, projektledelse, som implementerings konsulent, teamledelse og driftsledelse samt indenfor customer experience og partnerskaber

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, ledelseserfaring, afdelingschef, erfaring fra private virksomheder og erfaring fra staten.

Personlige kompetencer

Ambitiøs, ansvarlig, fokus på resultat, initiativrig og optimistisk.

Uddannelser

Lean i driftsoptimering i administration og service (Implement Consulting Groupe) Service Excellence (CBS Executive), Grundlæggende forsikringslære/lønsomhed i skadeforsikring/den nye huseftersynsordning (Forsikringsakademiet), Cand. Merc. (CBS).

IT

Microsoft pakken og Share point.

Sprog

Dansk (modersmål), Engelsk (brugerniveau), Fransk (kendskab), Norsk/svensk (forstår).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Jso

Partner

Ken Riis Ingerslev

Forandringsledelse - Strategisk vækst - Internationalisering

Hvad kan jeg tilbyde

Først og fremmest en samlende, entusiastisk og troværdig ledelse af forandrings- og vækstprojekter. Hele tiden med det for øje, at de nye tiltag skal forankres i driften og følges op i forhold til mål og resultater. Konkret har jeg erfaring med opkøb af andre virksomheder (Europa), implementering af nye strategier og ways-of working, stakeholder management og markante vækstrejser.

Ønske til nyt job

Jeg brænder for at skabe noget nyt, for at flytte nålen. Det er dybt tilfredsstillende, når man faciliterer at en gruppe mennesker med forskellig baggrund og faglighed arbejder sammen mod et fælles mål, der gør en forskel. Samtidigt er det vigtigt for mig, at transformationerne ikke står alene, men at man fra starten
har tænkt indlejring i det, der i øvrigt driver virksomheden. Jeg fungerer bedst i en ambitiøs virksomhed, sikkert med internationale ambitioner og formodentlig mellemstor eller startup. Det kunne også meget vel være en offentlig organisation, som har ambitioner om at nå mere eller andet, at lægge til eller forandre.

Faglige kompetencer

Ledelse, projektledelse, rapportering til CEO/bestyrelse, strategi, M&A, salg og Product Management.

Personlige kompetencer

Entusiastisk, strategisk, humoristisk, samlende, seriøs og troværdig.

Uddannelser

Cand Merc, CBS -
International Mergers & Acquisitions Expert (IM&A) - IMAA Vienna -
Mercuri Sales Leadership Education

IT

O365 (incl. Planner, Teams etc.) Superbruger -
CRM Superbruger

Sprog

Modersmål: Dansk -
Business: Engelsk, svensk -
Limited: Tysk, Norsk

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Bni

Partner

Hanne Lunddal Jensen

Velfunderet - Entusiastisk - Pålidelig

Hvad kan jeg tilbyde

En velfunderet, entusiastisk og pålidelig arkitektmedarbejder med lokal forankring, international udsyn og global mindset.
Særlige kompetencer i krydsfeltet Danmark / Sverige – arbejdsmæssigt, kulturelt og sprogligt.

Ønske til nyt job

Mit ønskejob handler om at skabe udviklende rammer for det gode liv med hjælp af en arkitektur, der forstår, forbinder og beriger verden omkring os.

Faglige kompetencer

projektledelse, erfaring fra private virksomheder og erfaring fra kommuner.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, assertiv, charmerende, kompleks tænkende og vurderende.

Uddannelser

* Byplanlægger efteruddannelse
* Autocad
* Revit
* Arkitektuddannelse

IT

Autocad
Revit
Adobe
Gis
Office

Sprog

Dansk
Svensk
Engelsk
Ungarsk

Bopæl

Kongens Lyngby

Kandidat

Lbn

Partner

Dorthe Ingerselv

Entusiastisk - Resultatorienteret - Teamplayer

Hvad kan jeg tilbyde

Med solid projektledererfaring og nyeste viden inden for menneskelig adfærd, kognition og perception kan jeg gøre en mærkbar forskel i forhold til at udvikle og flytte mennesker. Jeg brænder for social ansvarlighed samt implementering af nye IT-værktøjer, der kan fremme og forbedre livsforhold for den enkelte borger. Mine resultater fra både den offentlige og private sektor bærer præg af, at jeg er god til at tage initiativ og tænke nyt. Samtidig sætter jeg en ære i at inddrage kolleger, ledelse og samarbejdspartnere på anerkendende og loyal vis i løsningen af projekterne.

Ønske til nyt job

Jeg søger job i den offentlige eller den private sektor. Jeg brænder for at arbejde med digitalisering og velfærd. Og derved gøre en positiv forskel for slutbrugeren.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommune, ledelseserfaring og HR konsulent.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, coaching, fokus på resultat, inddragende og initiativrig.

Uddannelser

Cand.pæd.pæd.psyk, diverse efteruddannelser inden for ledelse, coaching, projektstyring og organisationsudvikling.

IT

Jeg brænder for at arbejde med digitalisering – jeg har arbejdet med IT hele mit arbejdsliv.

Sprog

Dansk modersmål, Engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale.

Bopæl

Jeg bor i Virum og søger job i Storkøbenhavn og Nordsjælland elle distancearbejde.

Kandidat

Ads

Partner

Lone Olufsen

Engageret - Præsentabel - Serviceorienteret - Arrangementskoordinator

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg tilbyder en loyal, stabil, visionær, resultatorienteret, tillidsskabende, positiv og detaljeorienteret leder med hands-on attituden og evnen til at sikre ansvarsområder fungerer effektivt kommer i spil.

Ønske til nyt job

Administrative og praktiske opgaver af enhver art i forbindelse med booking, koordinering, klargøring og afvikling af selskaber, konferencer, møder og events.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, Ledelseserfaring, salgserfaring, bogholderi og regnskab, afdelingschef og analyse.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, initiativrig, Ledende og præsentabel.

Uddannelser

Uddannelse:
- Tjener uddannelse
- 50+ På Vej Mod Nye Udfordringer
- GROW Leadership Service
- Løbende opdateret førstehjælpskurser

IT

MS-Office pakken
- Photoshop
- Easy Bowl
- Techotel Picasso
- INM

Sprog

- Dansk, Modersmål
- Engelsk, Behersker i tale og skrift
- Tysk, Kendskab i tale og skrift
- Fransk, Lettere kendskab i tale
- Nordisk, Kendskab i tale og skrift

Bopæl

Frederiksberg

Kandidat

Nho

Partner

Hans Ussing

Mennesker – Virksomhed - Samarbejde

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg løser forskelligartede forretnings- og ledelsesmæssige opgaver, som stiller krav til forståelse af sammenhæng og helheder, samt til relationelle, analytiske, strukturelle og ledelsesmæssige færdigheder. Gerne opgaver der spænder på tværs af organisationen og som omfatter øvrige interessenter (kunder, leverandører m.v.).

Ønske til nyt job

På ledelsesniveau at sikre tværorganisatorisk sammenhængskraft, synergi og effektivitet
Udviklingsspor: kompetenceudvikling (medarbejdere og ledere) samt kulturudvikling (organisation). Driftsspor: daglig aktiv deltagelse i og styring af vigtige tværorganisatoriske forretningsprocesser.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, Ledelseserfaring, salgserfaring, Afdelingschef og analyse.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, Business orienteret, kompleks tænkende, ledende, coaching og vurderende.

Uddannelser

Civilingeniør, merkonom, projektledelse samt en seriøs mængde efteruddannelse indenfor ledelse og samarbejde.

IT

ITIL – generel introduktion (HP), MS Project, MS Office, IT-Projektledelse (Danske Data)

Sprog

Dansk: Modersmål
Engelsk: Forretningsniveau
Svensk: Samtaleniveau

Bopæl

Roskilde Sjælland.

Kandidat

Lmø

Partner

Hanne Lunddal Jensen

Udvikling - Koordinering - Engagement

Hvad kan jeg tilbyde

Koordinator og proceskonsulent, facilitering af workshops i forandringsprocesser. Agil projektledelse, tidlig værdi i projekter, interessentdialog, intensitet, flow og progression i sprint. Brugerinddragelse, evalueringer, kvalitativ og kvantitative metode. Psykosocial forskningsbaseret arbejdsmiljøviden. Sundhedsfaglig baggrund.

Ønske til nyt job

Projektledelse af små/store projekter. Udviklingskonsulent herunder procesfacilitering. Projektmedarbejder eller koordinator funktion. Arbejdsmiljøkonsulent, og psykosocialt arbejdsmiljø.

Faglige kompetencer

Projektledelse, Undervisningserfaring, Erfaring fra private virksomheder, Erfaring fra staten, Analyse, HR konsulent

Personlige kompetencer

Business orienteret, Fremtidsorienteret, Initiativrig, Kreativ og optimistisk.

Uddannelser

Master of Public Health

Sundhedspædagogik: Forebyggelse og Sundhedsfremme

Diplomuddannelse: Undervisning og Pædagogik

Merkonom i Personaleadministration

Lægemiddelkonsulenteksamen
Autorisation som sygeplejerske
Agile Project Leadership
Proceskonsulentuddannelsen
Beskæftigelses Ministeriets Tværministerielle
Projektlederuddannelse
Innovation og brugerinddragelse
Den tværministerielle uddannelse i projektarbejde
Projektledelse i centraladministrationen
Tværministeriel uddannelse i projektarbejde og ledelse
Projektlederen i det komplekse projekt
Programledelse

IT

Office-pakken
NVivo11
Alligiance
SPSS
SurveyXact
TalentSoft
FilemakerPro
Relations Weise

Sprog

Dansk

Bopæl

Lyngby-Taarbæk Jeg søger job i Region Hovedstaden.

Kandidat

Hbl

Partner

Dorthe Ingerslev

Kvalitetsorienteret - Struktureret - Samarbejdende

Målrettet - Engageret - Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg driver og håndterer processerne omkring Service management med stort overblik, sikrer at processerne følges, at alt er kvalitetssikret og testet før implementering.
Formidler viden om processerne. Implementerer, optimerer og vedligeholder processerne. Har en pragmatisk tilgang til mit arbejde, da det giver større forståelse for, hvorfor processer og retningslinjer skal følges i en travl hverdag. Arbejder både agilt og efter ITIL og er cetificeret i begge dele.

Ønske til nyt job

Change/Release Manager, Projektleder, Proceskonsulent eller Scrum Master i en virksomhed, hvor man vægter fælles metoder, forretningsgange og standarder, og hvor man gennem tværfagligt samarbejde er med til at løfte opgaverne, samt implementere, optimere, veligeholde og dokumentere processer.
Gerne som i Energi sektoren, Medicinal industrien eller den finansielle verden, hvor man arbejder efter ITIL og et agilt Mindset.

Faglige kompetencer

Ledelse uden personaleansvar, procesorienteret, multikulturelt og tværfagligt samarbejdende, kommunikation, projektledelse, erfaring fra private virksomheder, undervisningserfaring, vejledning og dokumentation.

Personlige kompetencer

Struktureret, resultatorienteret, ansvarlig, detaljeorienteret og fleksibel adfærd.

Uddannelser

• 2020 Forandringsledelse Erhvervs Akademiet Aarhus
• 2020 Ledelse uden personale ansvar – Internt i EG, med ekstern underviser
• 2007 It Supportuddannelse – Aarhus Tekniske Skole
• 1990 Teletekniker fra Jysk Telefon
Certificering
• 2020 Scrum Master
• 2020 Scrum Fundamentals
• 2020 Leading SAFe 5.0 – Scaled agile community
• 2017 ITIL V3
Kurser
Assertionstræning, Præsentationsteknik Psykologi på Folkeuniversitetet, Skriftlig kommunikation, Effektiv kommunikation og samarbejde og Aktiv lytning og mødeteknik.

IT

Microsoft Office, Skype, Lync, sagsstyringssystemer fx ServiceNow og Remedy, brugeradministration, desktop support, printere, færdes hjemmevant på nettet og sætter mig let ind i ny IT.

Sprog

Dansk Modersmål
Engelsk Flydende (vant til det som koncernsprog)
Tysk Forstår og taler det en smule
Svensk Forstår det Norsk Forstår det

Bopæl

Kandidat: Aarhus og pendler gerne op til en 1 time og arbejder også gerne delvis hjemme.

Kandidat

Iga

Partner

Morten Wittrup Præstbrogaard

Målrettet - Engageret - Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har erfaring fra flere ansvarsområder, dels med projektstyring af levering af hardware- og softwareløsninger, dels med udvikling af interne arbejdsprocesser, planlægning og styring af ressourcer og har også derfra kompetent projektleder- og forretningserfaring. Jeg har også operationel erfaring lige fra estimering af indkøb, lagerstyring til at sørge for at ordrene bliver leveret til den aftalte tid. Desuden medbringer jeg forståelse og erfaring i at arbejde på tværs i en organisation, lancere nye produkter og arbejdsmetoder. Højt serviceniveau, koordinering af salgsaktiviteter og kundekontakt, sikre at service og leverancer bliver den bedste oplevelse for kunden, samt de praktiske udfordringer, der er for at få en forretning til at fungere optimalt, det kan jeg løse med min erfaring med både forretning og service. Jeg kender derfor til alle de udfordringer, der er ved salg samt de udfordringer der opstår, når det skal gå stærkt.

Ønske til nyt job

Projektledelse har været en gennemgående kompetence i hele mit karriereforløb og jeg har derfor oparbejdet en bred og solid erfaring indenfor dette område. Jeg trives godt med en tværgående funktionalitet og finder stor tilfredsstillelse ved at fuldføre projekter i henhold til opsatte mål – og deltager gerne i udarbejdelse af rammebetingelserne før projektstart.

Faglige kompetencer

Projektledelse, salg og service. Lagerstyring samt optimering af indkøb. Ledelse af medarbejdere samt udvikling/planlægning af markedsaktiviteter. Undervisningserfaring og har arbejdet i private virksomheder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, Business orienteret, energisk, optimistisk og præsentabel.

Uddannelser

Læst HA på Handelshøjskolen i København
Personale/teamledelse ”Fire & Shield”
Digital markedsføring
PRINCE2 certificering
CRM kursus
Forhandlingsteknik

IT

Håndterer MS Office på PC og MAC på højt niveau
VISMA Ordre/indkøb system

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk på forhandlingsniveau
Forstår og kan gøre mig forståelig på svensk og norsk

Bopæl

I Gentofte lige uden for København

Kandidat

Jko

Professionel – Løsningsorienteret - Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde

Engageret og serviceminded receptionsleder/receptionist. Trives i et passioneret arbejdsmiljø. Skaber overblik, kommunikativ, løsningsorienteret, progressiv. Udadvendt, loyal, passioneret, værdsætter positiv energi.

Ønske til nyt job

En større virksomhed med tillid til medarbejderne. Gerne et kreativt miljø, med velfunderet DNA i virksomheden, formuleret strategi der bliver fulgt, samt integritet. Job som, receptionist, receptionsleder eller mødekoordinator.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder og ledelseserfaring.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, fleksibel adfærd, fremtidsorienteret, ledende og optimistisk.

Uddannelser

2010 IP-telefoni kursus – TDC
2005 IP-telefoni kursus - BEC

2003 Flere salgskurser hos Leon Birdi
2002 Excel Kursus – Internt KolleKollle
2002 Samarbejdskursus – konflikthåndtering. Længere proces med firmaet JobPower
2001 Spectrakursus - Hotelsystem

IT

Microsoft Office pakken; Excel, Word & Outlook
TDC Scale IP-telefoni – Netwise telefonsystem
BEC Banksystemer

Sprog

Dansk (modersmål), Engelsk – flyende i tale – medium i skift, Fransk – medium tale

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Hmf

Kandidat

Susanne Brink Rudbeck

Effektiv – Empatisk - Positiv

Hvad kan jeg tilbyde

Projektleder med PRINCE2 certificering (eksamen bestået m/ 12-tal), Produktionsteknolog og tidligere flymekaniker med bred teknisk viden samt inspektions-, kvalitets-, ledelses- og undervisningserfaring indenfor et bredt spekter af støbe-, jern & metal- samt olie & gas branchen. Vant til at arbejde i henhold til diverse standarder. Leder af op til 30 mand i diverse funktioner igennem 30 år.

Ønske til nyt job

Leder/mellemleder, i både små og mellem/-store firmaer, gerne indenfor jern & metal. Evt. med undervisning, f.eks. Tekniske skoler. Fuld tid

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, harmoniskabende, inddragende, ledende og optimistisk.

Uddannelser

2019 Projektledelse med PRINCE2 certificering (bestået m/ 12-tal) - Ledernes Kompetencecenter.
2018 ISO 9001:2015 - Teknologisk Institut
2015 Krankursus - DTU intern
2013 Støberikursus - Jönköping Gjuteriskole
2011 SolidWorks Grundkursus - SolidDesign House
2006 Access grundlæggende og videregående - IDG
2004 Aalborg Tekniske Skole
2002 – 2003 Produktionsteknolog - Erhvervsakademiet for Byggeri & Produktion
1995 Skolen for luftfartsuddannelserne
1982 – 1985 Flymekaniker - SAS
1981 Roskilde Tekniske Skole

IT

Officepakken – Superbruger på det meste
Tegning (Solid Works)

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk: Forstår, læser, skriver og taler flydende, er vokset op som tosproget
Skandinaviske sprog: Forstår og læser næsten flydende og taler lidt.
Japansk, Spansk og Tysk: Forstår lidt og taler lidt.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Rvm

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Innovativ handlingsorienteret - Struktureret - Positiv

Hvad kan jeg tilbyde

Stor erfaring i risikobaseret analyse samt evaluering af projekter og virksomheder, forhandle samarbejdsaftaler og kontrakter, implementering og ledelse af projekter. stor ledelseserfaring og mentor.

Ønske til nyt job

International stilling i den farmaceutiske industri inkl. MedTech, hvor mine kompetencer og erfaring kommer i spil, marketing eller business development. En organisation hvor der er åben, ærlig og positiv kommunikation, og hvor jeg bliver empowered.

Faglige kompetencer

Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, analyse, salgschef, salgskonsulent.

Personlige kompetencer

Business orienteret, coaching, inddragende, initiativrig, kompleks tænkende

Uddannelser

• MBA • CBS
• HD(A) • Århus Handelshøjskole
• Sygeplejerske • Århus Kommunehospital

IT

MS 365, Flexicast, Xplico, MS project.

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk (flydende), skandinavisk.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Vvh

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg har stor forretningsforståelse og forstår sammenhængen mellem processer, funktioner og mennesker. Fra min HR funktion har jeg erfaring i alle aspekter af Employee Lifecycle. Min projektledererfaring er med baggrund i Lean og med en Prince2 certificering. Min tilgang er inkluderende og kommunikerende, for at sikre rette ejerskab og bæredygtige forandringer.

Ønske til nyt job

Projektleder eller koordinator rolle, hvor jeg kan agere i maskinrummet og spændingsfeltet mellem forskellige interessenter. Det kunne også være i en support rolle, administrations rolle eller i en HR funktion.

Faglige kompetencer

Projektledelse, erfaring private virksomheder, HR-chef og HR-udvikling.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, business orienteret, fleksibel adfærd, fremtidsorienteret og inddragende.

Uddannelser

Projektledelse (Ledernes KompetenceCenter), Projektledelse (Implement), Lean, Certificate in Human Ressources (Dansk HR), Coaching og ledelse af hverdagsprocesser og bæredygtige og forandringsprocesser.

IT

Office pakken, Podio, AX09, Onmodo People Success Platform.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (forstår og læser - over middel / Tale - middel), svensk (Forstår og læser - middel / Tale under middel) og norsk (Forstår og læser - middel).

Bopæl

Sjælland

Kandidat

Frl

Partner

Ken Riis Ingerslev