Ledelse
24. marts 2018
Human Ressource og Facility Management
26. marts 2018
Show all

Markedsføring og PR

Markedsføring og PR

Marketingchef – Marketingkoordinator – SOME

Vi har her 8 dygtige kandidater.

For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.

Læs herunder deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet fortæller:

At markedsføring og PR er afgørende for, at kunderne får øje på dit brand og dine værdier – og at du kan ‘se ud i fremtiden’, holde retningen og overblikket – og fortælle omverden om det: Det kan styrke virksomhedens brand. I disse tider er det både storytelling, SoMe og Employer Branding, som skal styrke virksomheden i dagligdagen.

Iderig – Kommunikerende – Disciplineret

Hvad kan jeg tilbyde:
Altid idérig – hvilket er min styrke. Jeg nyder at skrive tekster, layoute en brochure, have det fulde ansvar for et projekt og problemløse. Jeg er altid parat til at yde en indsats, uanset om det gælder komplicerede eller lavpraktiske opgaver. Er vant til at have gang i flere opgaver på én gang. Jeg er vellidt blandt mine kollegaer og sætter en ære i at have tilfredse kunder. Baggrund fra marketing og grafisk arbejde i forskellige brancher, hvilket har givet mig allround viden.

Ønske til nyt job:
Stilling i marketing i en lille eller mellemstor virksomhed, hvor marketingafdelingen skal køres af en proaktiv, selvstændigt arbejdende og kreativ medarbejder. Hvor man skal have forstand på både at layoute brochurer, reklamer på de sociale medier, planlægning og eksekvering af reklamekampanger og i det hele taget i hvordan man vækker kundernes købelyst og får mere salg Det er min passion. Marketing er mine kernekompetence, hvor kommunikation, grafisk arbejde, SoMe og planlægning er en del af kompetencerne.

Faglige kompetencer:
* Marketingassistent med kompetencer som grafiker.
* Bred erfaring med kommunikation, marketing og kreative opgaver.
* Superbruger af Adobes kreative programmer.
* Flair for at skrive faglige, tekniske og mere underholdende tekster.

Talenter:
* Disciplineret – Mestre rutiner, systemer og detaljer og overholder altid deadlines.
* Forbedrende – Har ønske om, at sørge for at kvaliteten er høj og at niveauet hele tiden løftes.
* Problemløser – Drives af og motiveres af at finde løsninger med brug af min iderighed.
* Kommunikerende – Jeg er god til forklare og beskrive både mundtligt og skriftligt.

Mit fremtidsperspektiv:
At arbejde med marketing og kommunikation, idet der er her mine talenter ligger. For jeg har arbejdet med både marketing og grafisk arbejde, og trives med at skabe opmærksomhed på den vare eller ydelse, som en virksomhed tilbyder deres kunder. Jeg ser mig selv som en proaktiv og iderig medarbejder i en marketingafdeling, hvor man selvstændigt skal kunne leverer resultater, som giver virksomheden mere plus på bundlinjen.

Uddannelser:
Digital Markedsføring, enkeltfag akademiuddannelse, KEA Kompetence (2021). Bachelor, Informationsvidenskab og kulturformidling, Københavns Universitet (2020). 2-årig HF, HF & VUC Hvidovre (2015). og Grafiker, IT-kompetence A/S (1994).

IT:
Adobe: InDesign, Photoshop, Illustrator, PageMaker, Acrobat, iMovie. CMS: WordPress, PowerPoint, Excel, SurveyMonkey. Kreativitet: fotografere, grafisk design, videoredigering, sociale medier og websideredigering. Har nemt ved at sætte mig ind i nye programmer og systemer, både på Mac og PC.

Sprog:
Dansk (modersmål), Engelsk (flydende), Tysk (flydende), Fransk (turist niveau), Svensk/Norsk (taler og forstår).

Bor:
Storkøbenhavn

Kandidat
ADF

Partner
Ken Riis Ingerslev

Inddragende – Udviklende – Optimistisk

Projektleder og forretningsudvikler

Hvad kan jeg tilbyde
At arbejde med og udvikle inspirerende marketingstrategier, og være projektleder og forretningsudvikler.
Gode kommunikationsevner, høj integritet og stor empati. Har passion for mennesker, og forbrugeres tilfredshed & loyalitet
Baggrund fra telecom, den finansielle sektor og detailhandlen.

Ønske til nyt job
Jeg vil elske at kunne bidrage til at øge salget og dermed skabe vækst i en virksomhed (privat eller offentlig) eller organisation (NGO), hvor jeg via branding, marketingaktiviteter, produkt- og forretningsudvikling kan være med til at skabe fundamenterne for en stærk fremtidig udvikling.
Projektledelse, planlægning og eksekvering samt strategiudvikling og -implementering er mine kernekompetencer.

Faglige kompetencer
Marketingkonsulent, marketingmedarbejder, projektleder og udvikler.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, initiativrig, innovativ, resultatorienteret og teamplayer.

Uddannelser
Master of Science in Economics and Business Administration, Cand. Merc., CBS (1995)
Bachelor, HA Almen, Handelshøjskolen i København (1991)
Digital Markedsføring, Bigum & Co (2021)
Online Marketing, IT-Kompetence A/S (2014)
Skadeforsikring | niveau 3, Forsikringsakademiet A/S (2011).

IT
CMS: WordPress, Umbraco, Magento
Office: Microsoft 365, Apple Works
Kreativitet: Photoshop, InDesign, Swift Publisher 5
ERP: e-conomic, Uniconta, Dynamic365.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk og nordiske sprog
Kendskab til tysk

Bopæl
Charlottenlund.

Kandidat
Pmn

Partner
Hans Ussing

Ansvarlig – Forbedrende – Holistisk

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en kreativ og dedikeret grafiker med stor erfaring inden for marketing, layout og grafisk produktion, som omfatter forskellige former for grafik og illustrationer inden for magasiner, aviser, brochurer, kataloger, bøger, posters, salgsfremmende materiale, annoncer, brand, CVI og online grafik.
Med min analytiske tilgang, mit skarpe øje på detaljer og struktur, har jeg nemt ved at arbejde med alt fra idé til produktion, i trykte og sociale medier.
Jeg arbejder daglig i InDesign, Photoshop og Illustrator, og har derudover erfaring med After Effects.

Ønske til nyt job
Et sted med åbenhed, hvor indspil er velkomment og hvor man anerkender, respekterer og ser hinanden. Blanding af udviklingsopgaver og lidt mere rutineprægede ville være absolut fint, med struktur over dagligheden og hvor der er styr på opgaverne – og alle gør hvad de skal.
Gerne et sted, hvor man satser på uddannelse og læring undervejs. Jeg ønsker en fleksibel arbejdsplads, hvor tilrettelæggelse er en del af jobbet; og ser gerne både grafiske in-house opgaver og løser alle slags trykte offline/online opgaver.

Faglige kompetencer
Struktureret, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, markedsføring, sociale medier.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, imødekommende, kreativ, fokus på kvalitet, teamplayer.

Uddannelser
Typotekniker, SoMe Manager, Aftereffect, WordPress, Digital Marketing, Photoshop, InDesign, Illustrator, Power Point.

IT
Adobe Creative og Microsoft programmer.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Mundtligt og skriftligt
Svensk: Mundtligt og skriftligt
Tysk: Forstår, både mundtligt og skriftligt.

Bopæl
Nordsjælland.

Kandidat
Pem

Partner
Ken Riis Ingerslev

Målrettet – Ansvarlig – Empatisk

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en alsidig grafisk-/webdesigner med evner til at dykke dybt ned i eller jonglere mellem flere opgaver på én gang. Har en systematisk og professionel tilgang til mine opgaver – altid med øje for de små detaljer, kvalitet og levering til tiden – selv under pres. I forbindelse med hjemmesider er jeg vant til at arbejde med CMS-systemer og Adobe-pakken CC 2020 ved blandt andet at producere salgsmateriale. Jeg arbejder med og kan være ansvarlig for alt marketing- og præsentationsmateriale og kan bidrage med diverse foto- og administrative opgaver.

Ønske til nyt job
At arbejde med projekter fra A-Z er noget jeg er god til og glad for. Jeg tager gerne ansvar for selv den mindste opgave og følger den til dørs. Ønsker både samarbejde med kollegaer og et selvstændigt job, med blandede grafiske og administrative opgaver og arbejder bedst i en flad organisation med direkte kontaktflader.
Yndlingsopgaver er f.eks. hjemmesider, brochurer, foldere og flyers samt fotoopgaver.

Faglige kompetencer
Struktureret, erfaring fra private virksomheder, overholder aftaler, erfaring med hjemmesider, sociale medier, teknisk erfaring, markedsføringsmedarbejder.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel, energisk, kreativ.

Uddannelser
Digital markedsføring.
Google Analytics, E-mail markedsføring, Google Ads, SEO-optimering m.m.
Økonomistyring i praksis. Inkl. e-conomic & Excel .

IT
CorelDraw Suite, Indesign, PhotoShop, Illustrator, WordPress. Analytics Ads, MailChimp, Drupal CMS, Hubspot CMS, Sitecore CMS, WordPress, Excel, PowerPoint Word, Publisher, Adobe, Fotostation Pro 8, Canva, Siteimprove, Instapage.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk (læser og forstår)
Svensk/norsk (læser og forstår)
Tysk (husbehov).

Bopæl
Egedal. Nordsjælland/Storkøbenhavn (25 kilometer fra Stenløse).

Kandidat
Snl

Partner
Ken Riis Ingerslev

Idérig – Fremdrift – Teknisk forståelse

Hvad kan jeg tilbyde
At være den stabile ankermand om blandt andet markedsføringen, kursus- og eventadministrationen, hvor jeg kan give ledelsen rum til at tage sig af andre opgaver. Kundeevents, håndværk, standdesign og internationale messer er en del af det, jeg også tilbyder samt analyse, nyhedsflow, optimering af websites og at arbejde med virksomhedens tilstedeværelse på de sociale medier. Desuden kan jeg markedsføre produkter på internationale markeder og kender audits til ISO9001 certificeringer i marketingfunktionen.

Ønske til nyt job
I krydsfeltet mellem kreativitet og produktion, hvor jeg leverer opgaver rettidigt med effektive planlægningsværktøjer, med brug af årshjul og gantt charts. Der, hvor jeg kan udøve projektledelse med mange interessenter. Et markedsføringsjob med hands on, hvor jeg sørger for den gode kvalitet og er med til at markedsføre produkter, der indeholder den gode historie og med værdier som miljøhensyn og bæredygtighed. Jeg vil gerne skrive nyheder, kampagne- og annoncetekster efter en altid skarp prioritering.

Faglige kompetencer
Projektleder, markedsføring, salgserfaring, ledelseserfaring, sociale medier, erfaring med hjemmesider, teamleder, markedsføringschef, markedsføringskonsulent, markedsføringsmedarbejder, erfaring fra kommuner.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, kreativ, initiativrig, kundeorienteret, udholden.

Uddannelser
Projektleder IPMA D (-C)
Den grafiske Højskole (Medie-/Journalisthøjskolen)
Adobe Creative Cloud.

IT
Indesign, PhotoShop, Illustrator, PremierPro, AfterEffects, Lightroom, Bridge, XD, DreamWeaver & Spark (A) • Analytics Ads (G) • Sistrix • MailChimp • Drupal CMS • WordPress • Vimeo studios YouTube Channels • IntuiFace (interactive POS) • Excel (MS), PowerPoint (MS), Word, Publisher, Project (MS) • SmartSheets • Trello, Trello Plus & GanttChart • IFS økonomistyring
Adobe (A), Google (G), Microsoft (MS).

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk (flydende)
Svensk/norsk (læse og forstår)
Tysk (forstår).

Bopæl
Sjælland.

Kandidat
Peh

Partner
Ken Riis Ingerslev

Pligtopfyldende – Proaktiv – Kreativ

Hvad kan jeg tilbyde
Vil du have flere og bedre leads? Jeg løfter kvaliteten på dine nuværende leads og bygger en pipeline til indsamling af varme leads, der direkte beder om at blive kontaktet. Få hjælp til: Sparring om optimering af din leadpipeline. Konkret plan, fx ift. hvor mange varme leads, du vil have hver måned. Jeg fører planen ud i livet for dig eller din organisation kan selv implementere og jeg står klar til at hjælpe.

Ønske til nyt job
Jeg vil gerne hjælpe dig på freelance basis eller interim. Jeg har eget firma. Fx i en rolle som ekstern marketingchef eller projektleder, men jeg er fleksibel. Jeg bor i Kokkedal (Nordsjælland) og arbejder typisk hjemmefra, med jævnlige afstemninger på telefon, mail, fysiske eller online møder.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, træffer beslutninger, struktureret, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, analyse, teamleder, markedsføringschef, markedsføring, socialle Medier, tekniks erfaring, erfaring som CEO, erfaring med hjemmesider, markedsføringskonsulent, markedsføringsmedarbejder og projektleder.

Personlige kompetencer
Resultatorienteret, ansvarlig, forretningsorienteret, initiativrig og innovation.

Uddannelser
Civiløkonom.

IT
Erfaren bruger af: Officepakken incl. Excel og Power Point, Clickfunnels (bygning og drift af leadtragte), Canva
SoMe: LinkedIn kampagner mm.
Har arbejdet med: Diverse Telemarketing dialere, et par CMS platforme.
Erfaren i segmentering af målgrupper mm i diverse platforme, både mht B2B og B2C.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Kommunikerer ubesværet på skrift – det talte er noget rustent
Svensk + norsk: kommunikerer ubesværet på skrift – taler ‘skandinavisk’ – forstår både svensk og norsk på forhandlingsniveau.

Bopæl
Kokkedal (Nordsjælland).

Kandidat
Ska

Partner
Hans Ussing

Mønsterbrydende – Lyttende – Opfindsom

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er et menneske som uden tvivl vil kunne tilføre jeres virksomhed nye ideer og ”ud-af-boksen”-løsninger, der vil gavne jeres virksomheds udtryk og profil. Med en bagrund i reklamebranchen, videoproduktion og ikke mindst internetmarketing, kan jeg løfte indtrykket af jeres hjemmeside og se til, at I får meget mere fokus på nettet. Det betyder naturligvis flere kunder og et par trin op i jeres positionering i forhold til konkurrenterne.

Ønske til nyt job
Jeg vil gerne arbejde i en mindre virksomhed med virksomhedens kommunikation, marketing og evt. HR.
Jeg ønsker fuldtid, og kan evt. arbejde hjemmefra fra eget kontor.

Faglige kompetencer
Undervisning, kommunikation, træffe beslutninger, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, analyse-seo og google, teamleder, hjemmeside produktion og markedsføring.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, beslutsom, imødekommende, kommunikerer ideer klart og kreativ.

Uddannelser
Autodidakt.
Kurser hos Bigum og Co.i Internetmarketing, SEO og Google Analytic.
Kognitiv kommunikation og coaching – KEA.
Webfilm instruktør – Video blogger – Kort og Dokumentar Filmskolen.

IT
Adobe Premiere Elements
Google Analytics
Microsoft
Hardware kompetence.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk mundtligt og skriftligt.

Bopæl
Lyngby-Taarbæk.
Job i Storkøbenhavn.

Kandidat
Hbj

Partner
Hans Ussing

Kommunikationsmedarbejder, chefsekretær

Hvad kan jeg tilbyde
En energisk medarbejder, der kan levere inden for et bredt opgavefelt – herunder kommunikationsopgaver som presse, hjemmeside, SOME, præsentationer, markedsføringsmateriale og administrative opgaver, inkl. GDPR.

Ønske til nyt job
Jeg går efter et job, hvor jeg får flere kompetencer i brug. Variation i opgaverne er vigtigt for mig – vigtigere end en bestemt titel eller en fast og afgrænset opgaveportefølje.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, træffer beslutninger, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder og kommuner, ledelseserfaring, analyser, markedsføring, erfaring med hjemmesider og projektleder.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, energisk, fleksibel, forretningsorienteret og teamplayer.

Uddannelser
Cand.comm..

IT
Microsoft Office: Meget rutineret bruger
SOME: Rutineret bruger, også i markedsføringssammenhænge
Web og CMS: Stor brugererfaring med diverse CMS-systemer.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk (flydende)
Svensk (flydende).

Bopæl
Virum.

Kandidat
Bha

Partner
Hans Ussing