Markedsføring og PR
Marketingchef – Marketingkoordinator – SOME
Vi har her 8 dygtige kandidater.
For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs herunder deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:
Billedet fortæller:
At markedsføring og PR er afgørende for, at kunderne får øje på dit brand og dine værdier – og at du kan ‘se ud i fremtiden’, holde retningen og overblikket – og fortælle omverden om det: Det kan styrke virksomhedens brand. I disse tider er det både storytelling, SoMe og Employer Branding, som skal styrke virksomheden i dagligdagen.
Ansvarlig – Fleksibel – Optimistisk
Hvad kan jeg tilbyde:
At sætte kundens behov og udbytte i fokus, så budskabet i salgskampagner og -aktiviteter bliver relevant og værdiskabende for kunden. At involverede medarbejdere høres og har indflydelse, så de oplever at være en del af aktiviteten og den succes, den resulterer i. En målrettet, løsningsorienteret og resultatskabende indsats, hvor jeg begejstrer, skaber kampånd og stærke relationer. At tage ansvar og tænke i løsninger
Ønske til nyt job:
En marketingstilling, hvor jeg kan bruge min erfaring med at udarbejde kreativt salgsmateriale, planlægge og eksekvere salgskampagner – meget gerne i en marketingafdeling hvor der også er fokus på salg/mersalg. Jeg hjælper gerne med den interne kommunikation f.eks. vha. nyhedsbreve til medarbejderne. Jeg ønsker ansvar, og at være en del af et energisk og positivt team, hvor vi sparrer med hinanden, og hvor jeg deltager aktivt i planlægning af salgsaktiviteterne og kampagner.
Faglige kompetencer:
* Styring og planlægning af kampagner og salgsaktiviteter
* Ansvarlig for og tovholder på projekter som f.eks. udstillinger, webinarer og møder
* Vedligeholdelse af hjemmeside med bl.a. bannere, varetekster, video og billeder
* Understøtte HR-afdelingen med den interne kommunikation vha. nyhedsbreve og posters
* Udarbejdelse af content og kreativ opsætning af annoncer og salgsmaterialer i InDesign
* Udvælgelse og bestilling af merchandise
* Opsætning af nyhedsbreve med content og grafik i samarbejde med eksternt bureau
* Opsætning af kampagner i ERP-system og andre ad-hoc opgaver
Talenter:
Ansvarlig: Jeg tager ansvar for mine opgaver, overholder mine deadlines, og er meget dedikeret til mit arbejde.
Fleksibel: Jeg håndterer det uforudsete positivt, og er åben for andre løsninger og muligheder.
Optimistisk: Jeg tænker positivt, har et lyst sind og tror på, at det meste kan lade sig gøre. Jeg tilgår udfordringer med Ja-hatten på.
Mit fremtidsperspektiv:
Fremtidstanker: Jeg arbejder fuldtid og er aktiv på arbejdsmarkedet i mindst 12 år endnu.
Uddannelser:
Merkonomfag, Niels Brock København: Indledning til Virksomhedsøkonomi, Generel Markedsføring. HF, Stenhus Kostskole og Gymnasium
Kurser:
* Personlig udvikling og coaching: Bob Proctor- Gallagher Institut
* Enneagrammet personlighedstyper: Michael Groser
* Præsentationsteknik: TACK
* LEAN Yellow Belt: Bureau Tromp
* Sådan Arbejder Du i Projekter: Teknologisk Institut
* Digital kommunikation: Teknologisk Institut
* InDesign: Soft World
IT:
Rutineret bruger af hele Office-pakken: Excel, PowerPoint, Word, Outlook, Teams – Adobe Creative Cloud: InDesign, Photoshop, Illustrator – CMS – Canva – iPaper – Apsis Pro og Mailchimp – ERP-system.
Sprog:
Dansk: Gode kundskaber både mundtligt og skriftligt. Engelsk: Samtaleniveau
Bor:
Holbæk
Kandidat
MKR
Partner
Anni Brostrøm – ab@firmaplus.dk – mobil: 2090 2102
Iderig – Kommunikerende – Disciplineret
Hvad kan jeg tilbyde:
Altid idérig – hvilket er min styrke. Jeg nyder at skrive tekster, layoute en brochure, have det fulde ansvar for et projekt og problemløse. Jeg er altid parat til at yde en indsats, uanset om det gælder komplicerede eller lavpraktiske opgaver. Er vant til at have gang i flere opgaver på én gang. Jeg er vellidt blandt mine kollegaer og sætter en ære i at have tilfredse kunder. Baggrund fra marketing og grafisk arbejde i forskellige brancher, hvilket har givet mig allround viden.
Ønske til nyt job:
Stilling i marketing i en lille eller mellemstor virksomhed, hvor marketingafdelingen skal køres af en proaktiv, selvstændigt arbejdende og kreativ medarbejder. Hvor man skal have forstand på både at layoute brochurer, reklamer på de sociale medier, planlægning og eksekvering af reklamekampanger og i det hele taget i hvordan man vækker kundernes købelyst og får mere salg Det er min passion. Marketing er mine kernekompetence, hvor kommunikation, grafisk arbejde, SoMe og planlægning er en del af kompetencerne.
Faglige kompetencer:
* Marketingassistent med kompetencer som grafiker.
* Bred erfaring med kommunikation, marketing og kreative opgaver.
* Superbruger af Adobes kreative programmer.
* Flair for at skrive faglige, tekniske og mere underholdende tekster.
Talenter:
* Disciplineret – Mestre rutiner, systemer og detaljer og overholder altid deadlines.
* Forbedrende – Har ønske om, at sørge for at kvaliteten er høj og at niveauet hele tiden løftes.
* Problemløser – Drives af og motiveres af at finde løsninger med brug af min iderighed.
* Kommunikerende – Jeg er god til forklare og beskrive både mundtligt og skriftligt.
Mit fremtidsperspektiv:
At arbejde med marketing og kommunikation, idet der er her mine talenter ligger. For jeg har arbejdet med både marketing og grafisk arbejde, og trives med at skabe opmærksomhed på den vare eller ydelse, som en virksomhed tilbyder deres kunder. Jeg ser mig selv som en proaktiv og iderig medarbejder i en marketingafdeling, hvor man selvstændigt skal kunne leverer resultater, som giver virksomheden mere plus på bundlinjen.
Uddannelser:
Digital Markedsføring, enkeltfag akademiuddannelse, KEA Kompetence (2021). Bachelor, Informationsvidenskab og kulturformidling, Københavns Universitet (2020). 2-årig HF, HF & VUC Hvidovre (2015). og Grafiker, IT-kompetence A/S (1994).
IT:
Adobe: InDesign, Photoshop, Illustrator, PageMaker, Acrobat, iMovie. CMS: WordPress, PowerPoint, Excel, SurveyMonkey. Kreativitet: fotografere, grafisk design, videoredigering, sociale medier og websideredigering. Har nemt ved at sætte mig ind i nye programmer og systemer, både på Mac og PC.
Sprog:
Dansk (modersmål), Engelsk (flydende), Tysk (flydende), Fransk (turist niveau), Svensk/Norsk (taler og forstår).
Bor:
Storkøbenhavn
Kandidat
Afd
Partner
Ken Riis Ingerslev
Inddragende – Udviklende – Optimistisk
Projektleder og forretningsudvikler
Hvad kan jeg tilbyde
At arbejde med og udvikle inspirerende marketingstrategier, og være projektleder og forretningsudvikler.
Gode kommunikationsevner, høj integritet og stor empati. Har passion for mennesker, og forbrugeres tilfredshed & loyalitet
Baggrund fra telecom, den finansielle sektor og detailhandlen.
Ønske til nyt job
Jeg vil elske at kunne bidrage til at øge salget og dermed skabe vækst i en virksomhed (privat eller offentlig) eller organisation (NGO), hvor jeg via branding, marketingaktiviteter, produkt- og forretningsudvikling kan være med til at skabe fundamenterne for en stærk fremtidig udvikling.
Projektledelse, planlægning og eksekvering samt strategiudvikling og -implementering er mine kernekompetencer.
Faglige kompetencer
Marketingkonsulent, marketingmedarbejder, projektleder og udvikler.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, initiativrig, innovativ, resultatorienteret og teamplayer.
Uddannelser
Master of Science in Economics and Business Administration, Cand. Merc., CBS (1995)
Bachelor, HA Almen, Handelshøjskolen i København (1991)
Digital Markedsføring, Bigum & Co (2021)
Online Marketing, IT-Kompetence A/S (2014)
Skadeforsikring | niveau 3, Forsikringsakademiet A/S (2011).
IT
CMS: WordPress, Umbraco, Magento
Office: Microsoft 365, Apple Works
Kreativitet: Photoshop, InDesign, Swift Publisher 5
ERP: e-conomic, Uniconta, Dynamic365.
Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk og nordiske sprog
Kendskab til tysk
Bopæl
Charlottenlund.
Kandidat
Pmn
Partner
Hans Ussing
Målrettet – Ansvarlig – Empatisk
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en alsidig grafisk-/webdesigner med evner til at dykke dybt ned i eller jonglere mellem flere opgaver på én gang. Har en systematisk og professionel tilgang til mine opgaver – altid med øje for de små detaljer, kvalitet og levering til tiden – selv under pres. I forbindelse med hjemmesider er jeg vant til at arbejde med CMS-systemer og Adobe-pakken CC 2020 ved blandt andet at producere salgsmateriale. Jeg arbejder med og kan være ansvarlig for alt marketing- og præsentationsmateriale og kan bidrage med diverse foto- og administrative opgaver.
Ønske til nyt job
At arbejde med projekter fra A-Z er noget jeg er god til og glad for. Jeg tager gerne ansvar for selv den mindste opgave og følger den til dørs. Ønsker både samarbejde med kollegaer og et selvstændigt job, med blandede grafiske og administrative opgaver og arbejder bedst i en flad organisation med direkte kontaktflader.
Yndlingsopgaver er f.eks. hjemmesider, brochurer, foldere og flyers samt fotoopgaver.
Faglige kompetencer
Struktureret, erfaring fra private virksomheder, overholder aftaler, erfaring med hjemmesider, sociale medier, teknisk erfaring, markedsføringsmedarbejder.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel, energisk, kreativ.
Uddannelser
Digital markedsføring.
Google Analytics, E-mail markedsføring, Google Ads, SEO-optimering m.m.
Økonomistyring i praksis. Inkl. e-conomic & Excel .
IT
CorelDraw Suite, Indesign, PhotoShop, Illustrator, WordPress. Analytics Ads, MailChimp, Drupal CMS, Hubspot CMS, Sitecore CMS, WordPress, Excel, PowerPoint Word, Publisher, Adobe, Fotostation Pro 8, Canva, Siteimprove, Instapage.
Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk (læser og forstår)
Svensk/norsk (læser og forstår)
Tysk (husbehov).
Bopæl
Egedal. Nordsjælland/Storkøbenhavn (25 kilometer fra Stenløse).
Kandidat
Snl
Partner
Ken Riis Ingerslev
Idérig – Fremdrift – Teknisk forståelse
Hvad kan jeg tilbyde
At være den stabile ankermand om blandt andet markedsføringen, kursus- og eventadministrationen, hvor jeg kan give ledelsen rum til at tage sig af andre opgaver. Kundeevents, håndværk, standdesign og internationale messer er en del af det, jeg også tilbyder samt analyse, nyhedsflow, optimering af websites og at arbejde med virksomhedens tilstedeværelse på de sociale medier. Desuden kan jeg markedsføre produkter på internationale markeder og kender audits til ISO9001 certificeringer i marketingfunktionen.
Ønske til nyt job
I krydsfeltet mellem kreativitet og produktion, hvor jeg leverer opgaver rettidigt med effektive planlægningsværktøjer, med brug af årshjul og gantt charts. Der, hvor jeg kan udøve projektledelse med mange interessenter. Et markedsføringsjob med hands on, hvor jeg sørger for den gode kvalitet og er med til at markedsføre produkter, der indeholder den gode historie og med værdier som miljøhensyn og bæredygtighed. Jeg vil gerne skrive nyheder, kampagne- og annoncetekster efter en altid skarp prioritering.
Faglige kompetencer
Projektleder, markedsføring, salgserfaring, ledelseserfaring, sociale medier, erfaring med hjemmesider, teamleder, markedsføringschef, markedsføringskonsulent, markedsføringsmedarbejder, erfaring fra kommuner.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, kreativ, initiativrig, kundeorienteret, udholden.
Uddannelser
Projektleder IPMA D (-C)
Den grafiske Højskole (Medie-/Journalisthøjskolen)
Adobe Creative Cloud.
IT
Indesign, PhotoShop, Illustrator, PremierPro, AfterEffects, Lightroom, Bridge, XD, DreamWeaver & Spark (A) • Analytics Ads (G) • Sistrix • MailChimp • Drupal CMS • WordPress • Vimeo studios YouTube Channels • IntuiFace (interactive POS) • Excel (MS), PowerPoint (MS), Word, Publisher, Project (MS) • SmartSheets • Trello, Trello Plus & GanttChart • IFS økonomistyring
Adobe (A), Google (G), Microsoft (MS).
Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk (flydende)
Svensk/norsk (læse og forstår)
Tysk (forstår).
Bopæl
Sjælland.
Kandidat
Peh
Partner
Ken Riis Ingerslev
Pligtopfyldende – Proaktiv – Kreativ
Hvad kan jeg tilbyde
Vil du have flere og bedre leads? Jeg løfter kvaliteten på dine nuværende leads og bygger en pipeline til indsamling af varme leads, der direkte beder om at blive kontaktet. Få hjælp til: Sparring om optimering af din leadpipeline. Konkret plan, fx ift. hvor mange varme leads, du vil have hver måned. Jeg fører planen ud i livet for dig eller din organisation kan selv implementere og jeg står klar til at hjælpe.
Ønske til nyt job
Jeg vil gerne hjælpe dig på freelance basis eller interim. Jeg har eget firma. Fx i en rolle som ekstern marketingchef eller projektleder, men jeg er fleksibel. Jeg bor i Kokkedal (Nordsjælland) og arbejder typisk hjemmefra, med jævnlige afstemninger på telefon, mail, fysiske eller online møder.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, træffer beslutninger, struktureret, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, analyse, teamleder, markedsføringschef, markedsføring, socialle Medier, tekniks erfaring, erfaring som CEO, erfaring med hjemmesider, markedsføringskonsulent, markedsføringsmedarbejder og projektleder.
Personlige kompetencer
Resultatorienteret, ansvarlig, forretningsorienteret, initiativrig og innovation.
Uddannelser
Civiløkonom.
IT
Erfaren bruger af: Officepakken incl. Excel og Power Point, Clickfunnels (bygning og drift af leadtragte), Canva
SoMe: LinkedIn kampagner mm.
Har arbejdet med: Diverse Telemarketing dialere, et par CMS platforme.
Erfaren i segmentering af målgrupper mm i diverse platforme, både mht B2B og B2C.
Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Kommunikerer ubesværet på skrift – det talte er noget rustent
Svensk + norsk: kommunikerer ubesværet på skrift – taler ‘skandinavisk’ – forstår både svensk og norsk på forhandlingsniveau.
Bopæl
Kokkedal (Nordsjælland).
Kandidat
Ska
Partner
Hans Ussing
Mønsterbrydende – Lyttende – Opfindsom
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er et menneske som uden tvivl vil kunne tilføre jeres virksomhed nye ideer og ”ud-af-boksen”-løsninger, der vil gavne jeres virksomheds udtryk og profil. Med en bagrund i reklamebranchen, videoproduktion og ikke mindst internetmarketing, kan jeg løfte indtrykket af jeres hjemmeside og se til, at I får meget mere fokus på nettet. Det betyder naturligvis flere kunder og et par trin op i jeres positionering i forhold til konkurrenterne.
Ønske til nyt job
Jeg vil gerne arbejde i en mindre virksomhed med virksomhedens kommunikation, marketing og evt. HR.
Jeg ønsker fuldtid, og kan evt. arbejde hjemmefra fra eget kontor.
Faglige kompetencer
Undervisning, kommunikation, træffe beslutninger, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, analyse-seo og google, teamleder, hjemmeside produktion og markedsføring.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, beslutsom, imødekommende, kommunikerer ideer klart og kreativ.
Uddannelser
Autodidakt.
Kurser hos Bigum og Co.i Internetmarketing, SEO og Google Analytic.
Kognitiv kommunikation og coaching – KEA.
Webfilm instruktør – Video blogger – Kort og Dokumentar Filmskolen.
IT
Adobe Premiere Elements
Google Analytics
Microsoft
Hardware kompetence.
Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk mundtligt og skriftligt.
Bopæl
Lyngby-Taarbæk.
Job i Storkøbenhavn.
Kandidat
Hbj
Partner
Hans Ussing
Kommunikationsmedarbejder, chefsekretær
Hvad kan jeg tilbyde
En energisk medarbejder, der kan levere inden for et bredt opgavefelt – herunder kommunikationsopgaver som presse, hjemmeside, SOME, præsentationer, markedsføringsmateriale og administrative opgaver, inkl. GDPR.
Ønske til nyt job
Jeg går efter et job, hvor jeg får flere kompetencer i brug. Variation i opgaverne er vigtigt for mig – vigtigere end en bestemt titel eller en fast og afgrænset opgaveportefølje.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, træffer beslutninger, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder og kommuner, ledelseserfaring, analyser, markedsføring, erfaring med hjemmesider og projektleder.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, energisk, fleksibel, forretningsorienteret og teamplayer.
Uddannelser
Cand.comm..
IT
Microsoft Office: Meget rutineret bruger
SOME: Rutineret bruger, også i markedsføringssammenhænge
Web og CMS: Stor brugererfaring med diverse CMS-systemer.
Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk (flydende)
Svensk (flydende).
Bopæl
Virum.
Kandidat
Bha
Partner
Hans Ussing