Controller – bogholder – Økonomimedarbejder
31. maj 2019
Strategisk kommunikation – rådgivning
4. januar 2020
Show all

Sagsbehandler – leder – koordinator

Sagsbehandler – Leder – Sikkerhedskoordinator

Socialrådgivere – Dokumenthåndtering

Vi har lige nu 1 dygtige kandidater til fastansættelse eller interim

For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.

Læs herunder deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser:

At det kræver stor viden og erfaring for at overholde og hjælpe med sikkerheds- og sociale regler i en organisation og møde brugernes/kundernes/borgernes forventninger.

Disciplinerende – Forbedrende – Analyserende

Hvad kan jeg tilbyde virksomheden:
Et fleksibelt mindset med fokus på faglighed og højt serviceniveau. Godt overblik til at håndtere forskellige opgaver ad gangen og er stabil, uden sygedage, morgenfrisk og i godt humør. Er god til tal/regnskaber og kan udføre lette opgaver, efter et 6 ugers kursus i grundlæggende bogføring. Jeg overskuer hurtigt lovtekster og HR arbejde og er motiveret for at sætte mig ind i nye arbejdsopgaver og svære ting, med mit lærende talent. Jeg stiller op, når der er behov for, at der skal hjælpes til eller selvstændigt tages hånd om en ekstra opgaver.

Beskrivelse af mit ønskejob:
At arbejde med sagsbehandling – her menes både økonomisk og menneskelig sagsbehandling. Forvaltning af lovstof i kommuner og regioner, motivationsfaktorer overfor borgere, forandrings teori og Jobrådgivning i A-kasser, kommuner og hos private aktører. Matche virksomheder og borgere og arbejde med rekruttering og karriererådgivning og/eller arbejdsopgaver i reception både med modtagelse og backoffice.

Faglige kompetencer:
Kommunom grundfag:
* Forvaltning i kommuner og regioner
* Psykologi og kommunikation
* Organisation og enheder
Har mere end 30 års erfaring med at vejlede og hjælpe borgere/kunder. Rådgivning inden for jobsøgning, tilmelding af kandidater til kurser, foretage aktindsigter.
Økonomisk sagsbehandling. Er stærk til samtaler med borgere/kandidater, blandt andet den svære samtale og hjælpe med at ændre borgers opfattelse og muligheder. Kan også foretage lønadministration.

Beskrivelsen af tre af mine Top Talenter:

Beskrivelsen af tre af mine Top Talenter:
Som disciplinerende overholder jeg aftaler og deadlines ved opgaver og tilmelding af forløb. Møder til tiden, har styr på tingene og mestre rutiner og systemer og går proaktivt et skridt længere end kollegaerne.
Med talentet forberende er jeg god til, at dygtiggøre mig og holde mig ajour med lovgivning og jeg kan lide at omgås dygtige kollegaer og aflevere et ordentligt stykke arbejde.
Endelig som analyserende er jeg kritisk og vil gerne kende sandheden, gennemtænker opgaven, sætter mig ordentlig ind i den og gennemskuer, hvis opgaven ikke er valideret ordentligt.

Mit fremtidsperspektiv:
Forventer at fortsætte 8-10 år endnu på arbejdsmarkedet, da jeg er super frisk og initiativrig – gerne hos samme arbejdsgiver.

Uddannelser:
Kommunom – 3 obligatoriske grundfag:
Forvaltning i kommuner og regioner, Psykologi og kommunikation, Organisation og enheder
Regnskab og grundlæggende bogføring, Kontorassistentuddannelse

IT:
Rutineret bruger af Fasit, Jobnet, Momentum, Vitas, Word, Outlook.

Sprog:
Dansk (modersmål), engelsk (videregående), tysk (grundlæggende), svensk  (grundlæggende), estisk (kendskab)

Bor:
Vanløse, Storkøbenhavn

Initialer:
JCH

FirmaPlus Partner:
Ken Riis Ingerslev – Mail: kri@firmaplus.dk – Mobil: 2683 6521

Serviceminded – Struktureret – Engageret

Administrativ medarbejder – Koordinator – Sagsbehandler

Hvad kan jeg tilbyde
En engageret medarbejder, der har arbejdet med både administration, koordinering og sagsbehandling. Har blandt andet stået for den administrative planlægning, samt daglig kontakt til både interne kollegaer samt til eksterne aktører. Vant til at have mange bolde i luften. I mange år arbejdet som administrativ medarbejder / sekretær / sagsbehandler med selvstændige ansvarsområder, hvilket jeg i høj grad forventer at kunne anvende i mit nye job.

Ønske til nyt job
En kombination af rådgivningsarbejde og administrativt arbejde. Ønsker job som sagsbehandler/administrativ medarbejder/receptionist/koordinator i a-kasse og fagforeningsbranchen, jobcenter, kommune eller private virksomheder, meget gerne i et positivt miljø, hvor der er kollegial sparring og en go´ stemning.

Faglige kompetencer
Struktureret, kvalitetssikring, motiverende, kommunikativ, sikkerhed og orden, vejledning og rådgivning, erfaring fra a-kasse og forbund og kommuner.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, initiativrig, engageret, omstillingsparat, samarbejdsvillig og kundeorienteret.

Uddannelser
2020 Københavns Professionshøjskole som beskæftigelseskonsulent
1988 – 1990 Elev i Københavns Skattevæsen m/speciale i off. adm.

IT
Microsoft Office-pakken, jobnet, Scan jour, Modulus, Winnie, Føniks, CRM, GO, DocuNote og Fiks og Felix

Sprog
Dansk: Flydende
Engelsk: Kendskab
Tyrkisk: Flydende.

Bopæl
Brøndbyøster

Kandidat
Nia

Partner
Hanne Lunddal Jensen