Sagsbehandler – leder – koordinator
8. november 2019
Kultur – Startup virksomheder
3. marts 2020
Show all

Strategisk kommunikation – rådgivning

Kommunikation – Rådgivning – Translatør

Ekstern og intern kommunikation – Translatør – Journalist – PR kommunikation – Forfatter

Vi har lige nu 7 dygtige kandidater til fastsættelse eller interim

For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.

Læs herunder deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet fortæller:

At den rigtige kommunikation er essentiel: Trods uniformen er udseendet forskelligt, individerne ligeså. Et fælles sprog og et fælles verdensbillede vil bringe virksomheden i den rigtige retning, samle teamet – og medvirke til opnåelse af de ønskede mål.

Analytisk – Menneskefokuseret – Værdiforankret

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er et dedikeret menneske med analytisk flair, der vil søge at forbedre, optimere og udvikle med henblik på at nå organisationens værdier og mål. Jeg brænder for kommunikation – det at skabe nye samtaler og få mennesker med på rejsen. Jeg har politisk tæft og mange års erfaring med at skabe og flytte dagsordener, og jeg bruger med glæde mit store netværk til at åbne døre.

Ønske til nyt job
Jeg søger job som kommunikationsmedarbejder, hvor jeg kan bruge mine kompetencer indenfor politisk kommunikation og public affairs – gerne i en stærkt værdiforankret virksomhed eller organisation.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, træffer beslutninger, struktureret, erfaring fra kommuner, analyse, sociale medier, erfaring fra hjemmesider, projektleder.

Personlige kompetencer
Energisk, lyttende, netværker, politisk forståelse og teamplayer.

Uddannelser
Masteruddannelse i Professionel Kommunikation, RUC 2020
Bacheloruddannelse i Litteraturvidenskab, SDU 2002.

IT
MS Office 365 rutineret
Webudvikling: CMS forståelse
Sociale medier: Facebook, Instagram og LinkedIn rutineret

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk: Flydende skriftligt/mundtligt
Nordisk: Forstår
Tysk: Hverdagssprog
Fransk: Hverdagssprog.

Bopæl
Egedal – søger job i Hovedstadsområdet/Nordsjælland

Kandidat
Rim

Partner
Lone Olufsen

Ansvarlig – Empatisk – Harmoniskabende

Hvad kan jeg tilbyde
Udvikling af forretningsområde, organisation, ressourcer og processer med særlig kæphest indenfor præcis skriftlig kommunikation inkl. oversættelser af høj kvalitet mod business partnere og slutbrugere (B2B & B2C).
Professionel og målrettet kommunikator/koordinator/administrator/projektleder med sprogligt talent. Indgående kendskab til og erfaring med alle former for administration, kommunikation og ledelse af teams og eller projekter, erhvervet fra store/mellemstore internationale og dansk-nordiske virksomheder inden for medicinal-, diagnostik- og konsulentbranchen samt erfaring fra statslig politisk styret organisation.

Ønske til nyt job
Et selvstændigt job, hvor jeg skal sørge for kommunikation og koordinering i projekter/opgaver/drift med fokus på struktur, udvikling og kvalitet.
Gerne et sted, hvor jeg kan få ansvaret for eget område og, hvor jeg kan bruge mine kompetencer samt evner til at se/observere og lytte og på den måde hjælpe virksomheden, kolleger og måske ligefrem ledelsen, til at optimere kommunikation, processer og samarbejde mv.

Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, kommunikation, motiverende, struktureret, overholder aftaler, opfølgende, erfaring fra private virksomheder, erfaring af staten, afdelingschef, markedsføring, projektleder, koordinering, administration.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, forretningsorienteret, omstillingsparat, imødekommende, energisk.

Uddannelser
Executive Master of Business Administration (MBA), Universitetet i Lund, Sverige; herunder ”Organization and Leadership”, ”Business Environment”, ”Product/Marketing Management”, “Management Control” og hovedopgave I “Strategy Implementation”.

IT
Office pakken, Salecase, Salesforce, Cognos powerplay, Qlik sense, SAP, Q-doc, Medline, Pubmed

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (flydende)
Tysk (godt kenskab)
Spansk (turistniveau)
Fransk (turistniveau)
Svensk/norsk (læser og forstår).

Bopæl
Region Hovedstaden

Kandidat
Mda

Partner
Ken Riis Ingerslev

Visionær – Holistisk – Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde
En involverende og engagerende projektledelseskompetence med øje for strategi og solid erfaring i marketing, politisk kommunikation og CSR. En værdsat og respekteret kollega der prioriterer teamet og sagen – jeg går den ekstra mil for at nå i mål. En visionær og dedikeret ildsjæl der ønsker at bevare naturen, arters eksistens og fremme en bedre sameksistens mellem samfund og økosystemer i en menneskeskabt samspilskrise.

Ønske til nyt job
Jeg ønsker at arbejde med strategisk kommunikation og projektledelse, hvor jeg er med til at skabe resultater inden for en grøn omstilling, natur og klima.

Faglige kompetencer
Projektledelse, kommunikativ, motiverende, struktureret, overholder aftaler, opfølgende, erfaring fra Kommuner, analyse, markedsføring, sociale medier, erfaring med hjemmesider, planlægning, vidensdeling, koordinering, miljø.

Personlige kompetencer
Forretningsorienteret, initiativrig, lyttende, resultatorienteret, visionær.

Uddannelser
2012-2016, Psykologi, Kommunikation, RUC, Roskilde
2010-2016, Gestaltterapeut, KGI, København
1998-2000, Retorik, kommunikation og medier, Århus Åbent universitet
1995-1998, Merkonom, markedsføring, Niels Brock, handelsskole

IT
Rutineret bruger i Strukture (CRM system) og Microsoft Office pakken, diverse SoMe platforme, doodly, m.fl.

Sprog
Dansk (modersmål). Engelsk (flydende i skrift og tale). Fransk (tale lidt og forstå)

Bopæl
Egedal Kommune – søger job i en radius af 30 km

Kandidat
Hae

Partner
Lone T. Olufsen

Journalist – Forfatter – PR og kommunikation

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg kan tilbyde kommunikation og information, der er vedkommende, skarp og målrettet. Jeg besidder en stor fortælle- og oplysningsevne med et levende sprog. Jeg er god til at strukturere og redigere tekst samt træffe beslutninger. Jeg er åben for dialog og er god til at udvise forståelse.

Ønske til nyt job
Jeg vil gerne arbejde med både ekstern og intern kommunikation, såvel digitalt som på print, i en mellemstor virksomhed, hvor socialt samvær, dialog og fællesskab er bærende elementer.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, erfaring fra private virksomheder og teamleder.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, energisk, imødekommende og samarbejdsvillig.

Uddannelser
2021: 50+ På vej mod nye udfordringer (FirmaPlus)
2020: Digital Research/Personsøgning (kursus hos Kaas & Mulvad)
2020: Digital Koordinator (kursus hos KPI Communications A/S)
1979-83: Journalist (Danmarks Journalisthøjskole)

IT
Microsoft: Medium niveau
InDesign (SAXO): Medium niveau
PhotoShop: Medium niveau
Sociale medier: Medium niveau

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Øvet. Mestrer det mundtligt
Tysk: Let øvet. Mestrer det nogenlunde mundtligt
Fransk: Meget lidt øvet
Italiensk: Meget lidt øvet

Bopæl
København N

Kandidat
Kad

Partner
Hans Ussing

Oversætter – Sprogekspert – Life Science

Hvad kan jeg tilbyde
Oversættelse, proofreading og kvalitetstjek af dokumentation og andre typer tekst. Sproglig ekspertise. Projektstyring helt fra forespørgsler til endelig levering. Creative Writing. Oversættelse af medicinsk udstyr og indlægssedler. Har også oversat forbrugerelektronik, IT for Microsoft (både UI + UA), m.m.

Ønske til nyt job
Projektleder, EN-DA oversætter, Creative Writer, Localization Specialist, Language Specialist, Technical Writer, kommunikationsmedarbejder og administrativ medarbejder.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, erfaring fra private virksomheder, teamleder, markedsføring, erfaring med hjemmesider og projektleder.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, forretningsorienteret, initiativrig, kundeorienteret og skriftlig kommunikation.

Uddannelser
2020 Digital Marketing Bigum & Co.: SEO, Google Ads, Google Analytics
1995-2000 Cand.ling.merc CBS: EN Translation and Interpretation
1994-1994 Bachelor Aarhus Business School: Engelsk/fransk

IT
Superbruger: Office Word og diverse oversættelsesværktøjer
Bruger: Resten af Office-pakken, kvalitetsskontrolsoftware
Kendskab: Filoverførselstjenester og andet software (bl.a. Adobe Acrobat, FileZilla, WeTransfer), Skype, Zoom.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Flydende
Tysk: Øvet
Fransk: Øvet

Bopæl
Hvidovre

Kandidat
Hme

Partner
Hans Ussing

Facilitator – Holdspiller – Idéskaber

Hvad kan jeg tilbyde
Med mig får I en kommunikator, der trives godt i tætte teams med mulighed for vidensdeling og sparring med nære kolleger om de mest optimale opgaveløsninger. I får en idérig person med lyst til at give af sig selv både fagligt og menneskeligt. Jeg er nysgerrig, åben og imødekommende med en bredt sammensat faglig baggrund. Udadvendt, kommunikerende og med fokus på menneskelige relationer.
Jeg har erfaring som webkoordinator, webdesigner, kommunikationskonsulent samt bibliotekar.

Ønske til nyt job
Mit ønskejob er et job, hvor jeg får mulighed for at arbejde med formidling af den gode historie eller med de platforme, hvor de gode historier typisk formidles på. Jeg har både en webteknisk baggrund som brugerfladeudvikler og en lang erfaring som kommunikationskonsulent for nordjyske kommuner. Jeg trives godt i tætte teams med mulighed for vidensdeling og sparring med nære kolleger om de mest optimale opgaveløsninger.

Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, markedsføring, sociale medier, teknisk erfaring, erfaring med hjemmesider, optimering, administration.

Personlige kompetencer
Assertiv, lyttende, imødekommende, kan kommunikere idéer klart, visionær.

Uddannelser
Multimedieproducent, Nordjyllands Mediecenter, Aabybro,
Internetpilot, Aalborg Tekniske Skole, Aalborg
Bibliotekar DB, Danmarks Biblioteksskole, Aalborg
1. del af Civiløkonom, Herning Handelshøjskole, Herning
HH, Holstebro Handelsskole, Holstebro
Samfundssproglig studentereksamen, Struer Statsgymnasium, Struer

IT
CMS (Content Management Systems): Umbraco, Dynamic Web, Drupal, WordPress
Sociale Medier: Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, TikTok
Programmering: HTML 5, CSS3, JAVASCRIPT, JQUERY, kendskab til PHP og MYsql
Grafiske programmer: Adobe Pakken, Affinity Photo, Affinity Designer
Diverse: Microsoft Office Pakken.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk – flydende i skrift og tale
Tysk, norsk, svensk

Bopæl
Aalborg, Nordjylland

Kandidat
Mic

Partner
Leila Boel

Engageret – Humoristisk – Tænksom

Hvad kan jeg tilbyde
En engageret medarbejder med sans for hurtigt at skabe gode relationer til kunder og kolleger. En høg, når det gælder fakta og korrekt sprog, men lattermild og fleksibel i menneskelige sammenhænge. Analytisk og tænksom.

Ønske til nyt job
Jeg er interesseret i både fastansættelse og freelanceopgaver.
Jeg kan se mig selv både i en privat og en offentlig virksomhed i Aalborgområdet, hvor jeg bidrager med internt og eksternt kommunikation og hvor jeg kan bruge mine fulde kompetencer fra dagbladet som jeg har stor erfaring fra.
Et bibliotek kunne også sagtens være interessant.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, får kunden til at træffe beslutninger, struktureret, overholder aftaler, opfølgende, erfaring fra private virksomheder, analyse, sociale medier, erfaring med hjemmesider, planlægning, vidensdeling, arbejdsmiljø, omsorgsfuld.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, fleksibel, imødekommende, indsigtsfuld, lyttende.

Uddannelser
Journalist, Danmarks Journalisthøjskole 1992
Bifag i nordisk sprog og litteratur, Aarhus Universitet 1983

IT
Word – bruger
Excel – kendskab
Powerpoint – bruger
Diverse medieproduktionssystemer som Saxo, Infomaker, Desknet – bruger

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: I skrift og tale
Tysk, fransk, latin: Kendskab

Bopæl
9230 Svenstrup J, Nordjylland

Kandidat
Msj

Partner
Leila Boel