Specialister
13. september 2018
Sagsbehandler – leder – koordinator
8. november 2019
Show all

Controller – bogholder – Økonomimedarbejder

Controllere – Bogholdere – Lønbogholdere

Udarbejdelse af regnskaber, budgetter og analyser

Vi har lige nu 3 dygtige controllere/økonomifolk – det er økonomimedarbejdere, som er klar til et nyt job.

For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.

Læs herunder deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet fortæller:

Det kræver stor erfaring og viden, når månedsrapporten skal være færdig til tiden: Soliditet. Og det kræver et tæt samarbejde i hele økonomiafdelingen for at få det til at lykkes.

Teamplayer – Struktureret – Forandringsparat

Business controller

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg har flere års erfaring inden for Business Controlling og Supply Chain og derfor erfaring med optimering af forretningsgange gennem bedre udnyttelse af it-systemer. Jeg er internationalt orienteret og god til at kommunikere på tværs af organisationen samt at skabe værdifulde relationer. Jeg kan bidrage med følgende: Grundlaget for beslutningsprocessen er korrekt via løbende dialog på tværs af organisationen samt med eksterne samarbejdspartnere. Sikre at processer forløber så gnidningsfrit som muligt.

Ønske til nyt job
Jeg brænder for både at arbejde med Business Controlling, Supply Chain eller en kombination af begge discipliner. Meget gerne som Teamlead da jeg kan lide at dele ud af mine erfaringer og fungere som mentor for kollegaer. Jobbet må bl.a. meget gerne indeholde procesoptimering samt implementering af nye systemer, hvor der er tæt samarbejde med ledelsen. Jeg trives i et miljø med en bred kontaktflade og gerne med et internationalt islæt.

Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, teamleder, controller, regnskabsansvarlig, økonomichef og Business Controller

Personlige kompetencer
Analytisk, detaljeorienteret, forretningsorienteret, kan holde overblikket, og mange bolde i luften.

Uddannelser
Bachelor of Science (BSc).
Economics and Business Administration (HA).
Kurser: Time management, Lean Six Sigma Yellow Belt certificeret i Lucerne (MSD), GDP- kursus hos Pharmakon

IT
Stor erfaring med Dynamics 365 Business Central • Udtrække data fra SAP f.eks. SD-modulet, var med til at implementere SAP i Norden (SD – modulet) hos Bayer A/S og hos MSD ApS • Afholde videomøder på Webex, Zoom og Teams • MS Office pakken (Excel, Word og Power Point)

Sprog
Dansk: Modersmål.
Engelsk på forhandlingsniveau mundtligt/skriftligt.
Skandinavisk samtaleniveau.

Bopæl
Frederiksberg

Kandidat
Mch

Partner
Hans Ussing og Ken Riis Ingerslev

Fleksibel – Teamplayer – Overholder deadlines

Kreditor-/debitorbogholder

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg arbejder med kreditorer og debitorer. Løn til time- og månedslønnede og afstemninger. Har brugt forskellige ERP-systemer og Microsoft Office pakken.

Ønske til nyt job
Et eller flere områder indenfor regnskab, Med en blanding af rutine og ad hoc-opgaver.

Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, bogholderi og regnskab, regnskabsassistent, kreditorbogholder, regnskabsassistent/løn.

Personlige kompetencer
Detaljeorienteret, fokus på kvalitet, kan holde overblikket, ordenssans og teamplayer.

Uddannelser
Merkonom i regnskabsvæsen.

IT
Navision Financials: rutineret
Navision 2009: rutineret
Navision 2013: rutineret
Concorde XAL(C5): rutineret
Movex M3: rutineret
Microsoft Outlook: rutineret
Excel: rutineret
Word: rutineret
Eyes & Hands Invoices: rutineret
Cap Nordic Workflow: rutineret
Palette: rutineret
Navision Stat: på brugerniveau
Sign Flow: på brugerniveau
AS 400: på brugerniveau
Acubiz: på brugerniveau
Bluegarden: på brugerniveau
AX: på brugerniveau

Sprog
Dansk: Modersmål.
Engelsk: Skrift og tale på dagligdags-niveau, har haft engelsktalende kollegaer.
Norsk: Læser og forstår sproget, har haft norske kollegaer.
Svensk: Læser og forstår sproget, har haft svenske kollegaer.
Tysk: Kendskab.

Bopæl
Storkøbenhavn

Kandidat
Lyn

Partner
Peter Bisgaard

Imødekommende – Effektiv – Struktureret

Kundeservice, kreditor- og debitorbogholderi

Hvad kan jeg tilbyde
Mange års erfaring indenfor administration, kundeservice og økonomi. Jeg er hurtig til at lære nyt og sætter en ære i, at levere et godt stykke arbejde. Mit hjerte banker for den gode kundeservice og jeg har et smil til alle. Min tilgang til arbejdsopgaver er struktureret og de bliver løst hurtigt og effektivt.

Ønske til nyt job
Mit ønskejob er at have med kunder at gøre, helst i en kundeserviceafdeling, men gerne kombineret med økonomiopgaver og andre administrative opgaver.

Faglige kompetencer
Administration, reception, kundeservice, kreditor- og debitor bogholderi. Erfaring fra private virksomheder.

Personlige kompetencer
Serviceminded, engageret, stort overblik, struktureret og ansvarsbevidst.

Uddannelser
Grundlæggende regnskab incl. C5 og Excel. GMP kursus (Internt Novo Nordisk)
IT-kursus, Word, Excel og PowerPoint.
10-ugers kontorkursus på Hillerød Handelsskole. (Salg & service, regnskab, tekstbehandling).
Kontorelev ved Kriminal- og Skifteretten i Hillerød.

IT
Microsoft Office Pakken
Navision: Rutineret bruger
Axapta: Rutineret bruger
C5: Lidt kendskab
Keybalance: Godt kendskab.

Sprog
Dansk: Modersmål, højt skriftligt niveau
Engelsk: Taler og skriver på godt niveau
Tysk: Urutineret, tales og forstås, jævnt skriftligt niveau
Svensk: Tales og forstås, jævnt skriftligt niveau
Norsk: Tales og forstås, jævnt skriftligt niveau

Bopæl
Nordsjælland – Ølsted

Kandidat
Bmo

Partner
Dorthe Ingerslev