Specialister
13. september 2018
Sagsbehandler – leder – koordinator
8. november 2019
Show all

Controller – bogholder – Økonomimedarbejder

Controller – Bogholder – Lønbogholder – Regnskab/budget udarbejdelse og analyse

Vi har lige nu 4 dygtige controllere/økonomifolk – det er økonomimedarbejdere, som er klar til et nyt job.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: At det kræver et tæt samarbejde i en økonomiafdeling for at få månedsrapporten færdig til tiden.

Business controller

Teamplayer - Struktureret - Forandringsparat

Hvad kan jeg tilbyde:

Jeg har flere års erfaring inden for Business Controlling og Supply Chain og derfor erfaring med optimering af forretningsgange gennem bedre udnyttelse af it-systemer. Jeg er internationalt orienteret og god til at kommunikere på tværs af organisationen samt at skabe værdifulde relationer. Jeg kan bidrage med følgende: Grundlaget for beslutningsprocessen er korrekt via løbende dialog på tværs af organisationen samt med eksterne samarbejdspartnere. Sikre at processer forløber så gnidningsfrit som muligt.

Ønske til nyt job:

Jeg brænder for både at arbejde med Business Controlling, Supply Chain eller en kombination af begge discipliner. Meget gerne som Teamlead da jeg kan lide at dele ud af mine erfaringer og fungere som mentor for kollegaer. Jobbet må bl.a. meget gerne indeholde procesoptimering samt implementering af nye systemer, hvor der er tæt samarbejde med ledelsen. Jeg trives i et miljø med en bred kontaktflade og gerne med et internationalt islæt.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, teamleder, controller, regnskabsansvarlig, økonomichef og Business Controller

Personlige kompetencer

Analytisk, detaljeorienteret, forretningsorienteret, kan holde overblikket, og mange bolde i luften.

Uddannelser

Bachelor of Science (BSc).
Economics and Business Administration (HA).
Kurser: Time management, Lean Six Sigma Yellow Belt certificeret i Lucerne (MSD), GDP- kursus hos Pharmakon

IT

Stor erfaring med Dynamics 365 Business Central • Udtrække data fra SAP f.eks. SD-modulet, var med til at implementere SAP i Norden (SD - modulet) hos Bayer A/S og hos MSD ApS • Afholde videomøder på Webex, Zoom og Teams • MS Office pakken (Excel, Word og Power Point)

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk på forhandlingsniveau mundtligt/skriftligt. Skandinavisk samtaleniveau.

Bopæl

Frederiksberg

Kandidat

Mch

Partner

Hans Ussing og Ken Riis Ingerslev

Kreditor/debitor bogholder

Fleksible - Teamplayer - Overholder deadlines

Hvad kan jeg tilbyde:

Jeg arbejder med kreditorer og debitorer. Løn til time- og månedslønnet og afstemninger. Har brugt forskellige ERP-systemer og Microsoft Office pakke.

Ønske til nyt job:

Et eller flere områder indenfor regnskab, Med en blanding af rutine og ad hoc-opgaver

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, bogholderi og regnskab, regnskabsassistent, kreditorbogholder og regnskabsassistent løn.

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, fokus på kvalitet, kan holde overblikket, ordenssans og teamplayer.

Uddannelser

Merkonom i regnskabsvæsen.

IT

Navision Financials: rutineret
Navision 2009: rutineret
Navision 2013: rutineret
Concorde XAL(C5): rutineret
Movex M3: rutineret
Microsoft Outlook: rutineret
Excel: rutineret
Word: rutineret
Eyes & Hands Invoices: rutineret
Cap Nordic Workflow: rutineret
Palette: rutineret
Navision Stat: på brugerniveau
Sign Flow: på brugerniveau
AS 400: på brugerniveau
Acubiz: på brugerniveau
Bluegarden: på brugerniveau
AX: på brugerniveau

Sprog

Engelsk: Skrift og tale på dagligdagsniveau, har haft engelsktalende kollegaer.
Norsk: Læser og forstår sproget, har haft norske kollegaer.
Svensk: Læser og forstår sproget, har haft svenske kollegaer.
Tysk: Kendskab.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Lyn

Partner

Peter Bisgaard

Engageret - Samarbejdsvillig - Problemknuser

Ansvarsbevidst – Loyal – Serviceminded

Hvad kan jeg tilbyde:

Mange års erfaring inden for administration, kundeservice og økonomi hvor jeg sætter en ære i at levere et godt stykke arbejde. Mine faglige kompetencer ligger især inden for ordrebehandling, administration, kundesupport og bogholderi. Opgaver med tal og stamdata samt kommunikation med kunder, kollegaer og ledelse er også en af mine stærke sider. Trives med selvstændige opgaver med et godt overblik og øje for deadlines. Jeg er hjælpsom, en god teamplayer, og fleksibel med arbejdstider.

Ønske til nyt job:

Allround administration, bogholderi, service med kundekontakt.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder (bankbranchen), service og administration, bogholderi, controller og ledelseserfaring.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, fokus på kvalitet, handlekraftig og ordenssans

Uddannelser

Bankuddannet efter handelsskole
Leder- og projektmedarbejder uddannelser hos arbejdsgivere

IT

MS 365
S.W.I.F.T.

Sprog

Dansk – modersmål
Engelsk – flydende i skrift og tale
Svensk Norsk – kommunikerer ubesværet
Tysk – læser og forstår

Bopæl

Viby, Roskilde

Kandidat

KbH

Partner

Morten Wittrup Præstbrogaard

Kundeservice - Kreditor- og debitorbogholder

Imødekommende – Effektiv – Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde:

Mange års erfaring indenfor administration, kundeservice og økonomi. Jeg er hurtig til at lære nyt og sætter en ære i, at levere et godt stykke arbejde. Mit hjerte banker for den gode kundeservice og jeg har et smil til alle. Min tilgang til arbejdsopgaver er struktureret og de bliver løst hurtigt og effektivt.

Ønske til nyt job:

Mit ønskejob er at have med kunder at gøre, helst i en kundeserviceafdeling, men gerne kombineret med økonomiopgaver og andre administrative opgaver.

Faglige kompetencer

Administration, reception, kundeservice, kreditor- og debitor bogholderi. Erfaring fra private virksomheder.

Personlige kompetencer

Serviceminded, engageret, stort overblik, struktureret og ansvarsbevist.

Uddannelser

Grundlæggende regnskab incl. C5 og Excel. GMP kursus (Internt Novo Nordisk). IT-kursus, Word, Excel og PowerPoint. 10-ugers kontorkursus på Hillerød Handelsskole. (Salg & service, regnskab, tekstbehandling). Kontorelev ved Kriminal- og Skifteretten i Hillerød

IT

Microsoft Office Pakken - Navision: Rutineret bruger - Axapta: Rutineret bruger - C5: Lidt kendskab - Keybalance: Godt kendskab.

Sprog

Dansk: Modersmål, højt skriftligt niveau - Engelsk: Taler og skriver på godt niveau - Tysk: Urutineret, tales og forstås, jævnt skriftligt niveau - Svensk: Tales og forstås, jævnt skriftligt niveau- Norsk: Tales og forstås, jævnt skriftligt niveau.

Bopæl

Nordsjælland - Ølsted

Kandidat

Bmo

Partner

Dorthe Ingerselv