Strategisk kommunikation – rådgivning
4. januar 2020
Socialfaglig konsulent/Sundhed/Psykisk arbejdsmiljø
28. april 2020
Show all

Kultur – Startup virksomheder

Kultur – Administration – Projektledelse – Service

Projektledere for offentlige og private virksomheder

Vi har lige nu 5 dygtige kandidater til fastansættelse eller interim.

For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.

Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet fortæller:

Hvordan projektledelse inden for kultur, events og administration deraf kan være mangfoldigt og farverigt – og at det også her er nødvendigt at have overblik over de forskellige delprojekter, teams, interessenter og kunstnere.

Engageret – Idérig – Beslutsom

Hvad kan jeg tilbyde
Hele mit liv har jeg interesseret mig for og beskæftiget mig med etnologi og forhistorie – især oldtid og vikingetiden, så med mig får I en dedikeret, engageret og erfaren medarbejder.
Jeg anser formidlingen af vores kultur, vores forhistorie og vores natur som en af vores vigtigste opgaver overfor os selv og fremtidige generationer, fordi det giver mennesket en forståelse for individets plads i historien. Derfor er jeg en entusiastisk formidler overfor både lokale og turister.

Ønske til nyt job
Jeg vil meget gerne arbejde med formidling, research og drift på et museum eller museumslignende institution omkring etnologi og fortidshistorie – især oldtiden og vikingetiden. Eksperimental arkæologi og levendegørelse interesserer mig også meget.
Turisme, formidling fx guide til oldtidsminder i landskabet og levendegørelse af livet dengang. Jeg har erfaring fra England med turister og ”pilgrimme” til forhistoriske lokaliteter såsom Stonehenge.
Det kunne også være en stilling i et kommunalt projekt i en kulturafdeling.

Faglige kompetencer
Motiverende, kommunikativ, træffer beslutninger, overholder aftaler, erfaring fra private
virksomheder, koordinering, møde- og eventkoordinator

Personlige kompetencer
Ansvarlig, imødekommende, indsigtsfuld, initiativrig, kreativ

Uddannelser
Tanum Rock Art Research Center. Rengøring og beskyttelse af stenene.
• Kandidat fra Forhistorisk Arkæologi på Københavns Universitet, SAXO
instituttet. Speciale om Tragtbægerkultur omkring Helnæsbugten,
landskabsarkæologi.
• Formidlingskursus ’Levendegørelsesakademi’ på Museum Amager
• Seminar og masterclass på Tanum Helleristnings Museum, Tanum Rock Art
Research Center, registrering og optegning.
• Bachelor i Forhistorisk Arkæologi. Helleristninger.
• European Association of Archaeologists Conference in Istanbul og specialtur
til sydøst Tyrkiet, hvor neoliticeringen udsprang, specielt Göbekli Tepe
• Open University, England. Social Sciences

IT
Word, Mail, Power Point

Sprog
Dansk: Modersmål
• Engelsk: Flydende efter 20 år i landet
• Spansk, tysk, fransk: Samtaleniveau
• Svensk og norsk: Kendskab

Bopæl
Nordsjælland.
Søger job: Primært Sjælland, Fyn og Øerne, sekundært hele landet, Sydsverige og
England.

Kandidat
Lba

Partner
Dorthe Ingerslev

Ekstrovert – Nærværende – Handlekraftig

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en ekstrovert, nærværende og handlekraftig person, som formår at skabe, styrke og vedligeholde relationer internt som eksternt. Jeg er lyttende og besidder en stor indlevelsesevne med stort overblik.
Virksomheden vil få en dynamisk profil, som tager ejerskab med en vedholdenhed og som kender vigtigheden af god og sund kommunikation samt erfaring med forskellige salgsteknikker for at skabe vækst og de ønskede resultater i en virksomhed.

Ønske til nyt job
Jeg ønsker et job, hvor jeg har berøringsflade med flere personer, evt. som en del af et engageret team og meget gerne med en udadvendt repræsentativ rolle for en virksomhed med kommunikation og kundepleje / service i fokus. Der må gerne være budgetansvar, dog uden overvægt af excel-arbejde. Ønskejobbet indebærer en meget mobil og løsningsorienteret rolle ude blandt kunder udover en evt. base i selve virksomheden.

Faglige kompetencer
Motiverende, træffer beslutninger, struktureret, overholder aftaler og opfølgende.

Personlige kompetencer
Beslutsom, forretningsorienteret, imødekommende, lederevner og lyttende.

Uddannelser
2020 (nov.) “Lederambitioner med arbejdslyst, modul 1-4” (på venteliste)
2020 (okt.) “Bliv endnu bedre til at tackle dine konflikter”
2007-2009 Salgsteknikker (løbende), herunder alle faser fra planlægning til opfølgning.
2007 Grundkursus i Excel.
2003-2006 Super-user i SAP R/2, ca. 2 kurser årligt.

IT
Rutineret bruger af:
– Outlook, – Word, Google Docs
– CRM (Customer Relationship Management)
– BI (Business Intelligence; Deep Dive Analytics)
Hertil har jeg haft lidt erfaring med MS Office uden at være rutineret bruger.

Sprog
Dansk: Mundtligt og skriftligt flydende
Engelsk: Mundtligt og skriftligt rigtig godt.
Nordiske sprog er ikke uvant for mig, da jeg har haft mange nordiske kontakter i mine tidligere jobs

Bopæl
Roskilde.

Kandidat
Jas

Partner
Hans Ussing

3 nøgleord

Hvad kan jeg tilbyde
Ingen opgaver er for store eller for små, jeg arbejder bedst med en masse forskellige opgaver, som kan skabe værdi for firmaet. Samtidig sætter jeg mig grundigt ind i mine arbejdsopgaver, men har altid tanker og øje for innovation eller optimering.
Jeg er der 100 % for mit firma og brænder for at få lov til at tage ”ejerskab”. Servicen er altid i top, kvalitet og effektivitet er yderst vigtig for mig og skabe merværdi for mine kunder, alt der gavner firmaet, er mit største mål.

Ønske til nyt job
Da jeg trives i en performancekultur i en travl hverdag, altid vil sætte kunden i højsædet og derudover nyder at samarbejde, indenfor service på højt plan, netværk, salg, udvikling, kommunikation og ansvar – vil et sådan perfekt udført arbejde, med et overblik og en service, så alle får en rigtig god oplevelse ud af det, betyde alt for mig. Jeg er åben, imødekommende, omsorgsfuld, nysgerrig, opmærksom, altid smilende og i godt humør. Jeg elsker læring af nye opgaver, indenfor IT og andre spændende områder. Kreativitet, nytænkning, idérig, udvikling, markedsføring er blandt mine spidskompetencer.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, administration og personlig service.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, imødekommende, kundeorienteret, modig og omstillingsparat.

Uddannelser
Sproglig linje Bornholms Gymnasium (Fransksproglig)
Akademiet for Turisme, Rønne (Serviceøkonom)
Connection Management, 2019/20 (Bachelor uddannelse på 5 moduler)

IT
Word, Excel, Outlook, e-conomic, PowerPoint, Publisher, Infant view, Facebook, Linkedin, Google+, Instagram og Twitter og SPECTRA.

Sprog
Dansk: Modersmål: Perfektionist, orden, korrekturlæsning og struktur
Engelsk og tysk: Forhandlingsniveau.
Fransk, svensk, norsk: Samtaleniveau.

Bopæl
Viby Sjælland.

Kandidat
Twh

Partner
Hans Ussing

Kultur – Administration – Projektledelse – Service

Hvad kan jeg tilbyde
Bred erfaring, tager selvstændigt ansvar for mine opgaver med fokus på resultatet og yder en engagementsfuld helhjertet indsats for at nå i mål. Serviceminded og grundig på en arbejdsom effektiv måde. Præsentabel empatisk person med positivt livssyn og stor pålidelighed. Målrettet og struktureret med sans for detaljen. Følger sagen til dørs. Ildsjæl der brænder for administrative processer og yder sublim kundeservice/-betjening. Forandringsvillig med god tilgang til nye systemer/processer. Stort drive og engagement i, at samarbejdet internt og eksternt går op i en højere enhed for alle parter i respektfuldt team-performance. Kvalitet og ordentlighed i alle henseender.

Ønske til nyt job
Trives bedst med struktur og organisation med en uformel, seriøs omgangstone. Arbejdsmiljø hvor sparring og vidensdeling er en naturlighed. Hvor jeg kan lade min passion og ansvarlighed komme til udfoldelse. Frihed under ansvar indenfor den angivne ”spillebane”, forstået således, at jeg værdsætter at vide hvad der skal gøres, så jeg selvstændigt kan gå i gang med arbejdet. En dagligdag med effektivitet og hvor godt humør og smil er en naturlighed.
Det vigtigste er, at kunden (intern eller ekstern) får leveret varen skræddersyet. Med min brede erfaring som kundeserviceassistent i forskellige virksomheder er kvalitet og sublim service mit varemærke. Titel og branche underordnet, for mig gælder det, at faglighed, trivsel og tryghed går hånd i hånd, med en chef der lytter, kan se mine kompetencer og vi sammen videreudvikler disse til succes for begge parter.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, personlig service.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorientering, energisk, kvalitetsbevidst, opfølgende.

Uddannelser
Fremtidens Frontmedarbejder – AMU- Uddannelse på NEXT-kursuscenter.
Merkonomkurser på Finansieringslinien.
Elev allround kontor med speciale i finansiering
1-årig HH.

IT
Daglig brug af Microsoft OFFICE, Internet og intranet.
Bruger af det elektroniske Tinglysningssystem. CRM, CDM, BEC I*net, C5.

Sprog
Dansk: Modersmål: Perfektionist, orden, korrekturlæsning og struktur
Engelsk: Mundtlig og skriftlig. Teknisk engelsk indenfor Finans.

Bopæl
Høje Taastrup.

Kandidat
Bem

Partner
Hans Ussing