Administrationsledelse
30. marts 2018
Salgsledelse & Sælgere
30. marts 2018
Show all

Topledelse

Topledelse – C-level

CEO – CSO – CFO – CCO – CTO – COO – CPO – CLO

Vi har lige nu 3 dygtige kandidater til fastansættelse, kontrakt eller interim

For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.

Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser:

Nogen må se virksomheden fra oven for at vise vejen til et bedre arbejdsliv i en profitabel virksomhed. Derfor er det en naturlig del af god ledelse, at én med ledertalent står i spidsen og har overblikket.

Udviklende – Problemløser – Ansvarlig

Hvad kan jeg tilbyde virksomheden:
En stærk baggrund indenfor detail- og engroshandel såvel i Danmark som i udlandet. Leder med mere end 30 års erfaring indenfor indkøb, marketing og salg. Kan på ansvarlig vis udvikle og drive en virksomhed og/eller funktionsområder. Besidder evnen til at få medarbejdere og kolleger til at yder det bedste for virksomheden. Jeg er kendt som problemløser, og kommer sammen med mit team frem til den for virksomheden bedste løsning på eventuelle udfordringer.

Beskrivelse af mit ønskejob:
CXO med vægten lagt på indkøb, marketing og salg. Engros- og detailhandel er mit specialistfelt, men kunne sagtens se mig selv i en produktionsvirksomhed. Flytter gerne efter den rigtige stilling – også udlandet.

Faglige kompetencer:
Udpræget ledertypen der får tingene til at ske. Disciplineret person med menneskelige egenskaber som lyttende med styrende. Retfærdig og forbedrende. Startende og optimistisk.

Beskrivelsen af mine tre Top Talenter:
Udviklende
: Stilstand er roden til alt ondt. Problemløser : Der findes en for alle parter tilfredsstillende løsning på enhver udfordring. Ansvarlig : Giver medarbejdere lyst, tid og ressourcer til at yde deres bedste, for virksomhedens skyld.

Mit fremtidsperspektiv:
Jeg skal arbejde mange  år endnu – mindst 10 år – indenfor mine spidskompetencer som er ledelse i bredeste forstand inden for engros- og detailhandel.

Uddannelser:

* Lean Manager RM Academy, København
* Akademiuddannelse i kommunikation, CBS
* Finansiel planlægning, Severin Kursuscenter ( COOP )
* Salgsplanlægning, Severin Kursuscenter ( COOP )
* The 7 Habits og Highly Effective People,  Stephen Covey, Schweiz
* Merkonom, Vestegnens Handelsskole
* Shippingman, Rederiet A. P. Møller samt CBS
* Nysproglig student, Vordingborg Gymnasium

IT:
Microsoft Office pakken – SoMe ( FB, Instagram, LinkedIn ) – C5 – SAP – nVision Office – Adobe CC

Sprog
Dansk: Modersmål, engelsk: Flydende ( har haft bopæl i UK og Kuwait ), tysk : På forhandlings niveau, fransk : Turist niveau, og skandinavisk : På forhandlings niveau

Bopæl
Svinninge / Holbæk

Kandidat
Mss

Partner
Hans Ussing – mail: hu@firmaplus.dk – mobil: 2678 2845

Udviklende – Strategisk – Ansvarlig

Hvad kan jeg tilbyde virksomheden:
At lede en organisation, i daglig drift og i udvikling og forandring. At medvirke aktivt i virksomhedens udvikling; Strategisk, Taktisk og Operationelt. At involvere mine erfaringer fra forskellige industrier, så jeg tilfører ideer, tanker og løsninger der ligger langt udenfor boksen – men som virker! At udvikle medarbejderne i organisationen igennem en åben og ærlig ledelse, coaching og tildeling af ansvar. At inddrage min kommercielle baggrund når mit team udvikler nye løsninger, der fokuserer på kundetilfredshed og bundlinje.

Beskrivelse af mit ønskejob:
Rollen er formodentligt indenfor Supply Chain / Logistik, og med eget budget. I ansvarsområdet ligger at arbejde med ledelse i min egen organisation. Forandringsledelse er spændende, men intet krav – daglig drift og vedligeholdelse af en organisation stiller spændende krav til fastholdelse og udvikling! Niveau afhænger af organisationens størrelse, men CEO, CXO/Funktionsdirektør eller reference til Funktionsdirektør kan være relevant. Rejseaktivitet nationalt/international er ingen hindring! Dagligt arbejdssted indenfor 60 min kørsel fra Lillebæltsbroen, evt. i udlandet.

Faglige kompetencer
Særdeles stærke lederkompetencer, især indenfor Supply Chain og Logistik, med solid indsigt i de kommercielle aspekter af forretningsdrift. Omfattende national og international erfaring, giver en bred forståelse af forskellige markeder og kulturer. Løsningsorienteret og analytisk tænkende problemløser, som i kraft af en optimistisk tilgang til problemer, altid finder værdiskabende løsninger! Som projektleder, ofte ved siden af daglig drift, er der styr på de ofte mange bolde, der altid er i luften.

Beskrivelsen af mine tre Top Talenter:
Som ansvarlige person er jeg dedikeret til at tage ansvar for mine opgaver og sikre, at de bliver udført til perfektion. Med baggrund i min strategiske tankegang, tager jeg altid et langsigtet perspektiv når jeg forbedrer og optimere processer og systemer, træffer beslutninger og planlægger projekter. Som udviklende person er jeg er en effektiv problemløser, der tænker kreativt og innovativt, og jeg bruger mine erfaringer til at skabe syntese imellem tidligere oplevelser og nuværende situation..

Mit fremtidsperspektiv:
Da jeg kun er 57, planlægger jeg at have 13-15 tilbage på arbejdsmarkedet. I de år ønsker jeg at udnytte mine mange erfaringer fra min alsidige baggrund til både at udvikle en organisation og medarbejderne i den. Min karriere kan udvikle sig både vertikalt eller horisontalt, men uanset hvorledes den udvikler sig, med en foranderlig hverdag vil jeg altid selv fortsætte min udvikling!

Uddannelser:

* HD-SCM – CBS
* Videregående Officersuddannelse – Hærens Officersskole
* Supply Chain Operations Reference Model – SCOR-P
* APMG Prince II Practitioner
* Div. Kurser: Motivation; Kommunikation; Forhandling; Problemløsning; Adfærdspsykologi – Hærens Officerskole

IT:

Microsoft Office Advanced User
Excel Advanced User
CRM & ERP; Diverse systemer
Inventory Management systemer

Sprog

* Dansk – modersmål
* Engelsk – modersmål
* Tysk – flydende
* Spansk – flydende
* Norsk – grundlæggende samtale niveau
* Svensk – grundlæggende samtale niveau

Bopæl
Fredericia – 3 kants området

Kandidat
MAR

Partner
Hans Ussing – mail: hu@firmaplus.dk – mobil: 2678 2845

Fremtidsorienteret – Problemløser – Ansvarlig

Hvad kan jeg tilbyde virksomheden:
Udvikling og fremtidsorienteret problemløser, der ansvarlig sikrer resultater baseret på stærke værdier samt en idérig & lærende tilgang til opgaver og organisation. Leder med mere end 25 års international erfaring i alle aspekter af økonomi og finans. Jeg bidrager til konstruktiv udvikling og innovation og kan hjælpe med vellykket overgange til nye virksomheder og roller og kan være med til at forhandle strategisk vigtige aftaler på plads for store og mellemstore virksomheder.

Beskrivelse af mit ønskejob:
CFO / Økonomidirektør for en mellemstor virksomhed i Danmark (gerne med international forretning), hvor jeg kan bidrage som corporate gate-keeper og til udvikling og strategi.

Faglige kompetencer
Bestyrelse, M&A, Strategi, Forhandling, Ledelse og udvikling af medarbejdere, Regnskab og Kontrol, Procesautomatisering, Six sigma og Lean, KPI.

Beskrivelsen af mine tre Top Talenter:
Jeg er en problemløser, der stategisk og taktisk løser problemer, så virksomheden på den lange bane er sund og istand til at skabe organisk såvel som menneskelig vækst og at at sikre at dette gøres på en bred ansvarlig måde (ESG).

Mit fremtidsperspektiv:
After mange år i Asien (primært Kina) returnerede jeg permanent til Danmark 2022. Jeg vil nu gerne byde ind med mine økonomiske og strategiske kvaliteter til en dansk virksomhed med udsyn/export. Særligt interessant ville være en forbindelse til Kina. Jeg arbejder meget gerne 10 år mere.

Uddannelser:

* EMBA – Ivey Business School i Canada, HD(R) fra CBS

IT:
SAP, Sun, Oracle, JDE, Axapta, MS pakken.

Sprog

* Dansk (modersmål)
* Engelsk (flydende),
* Tysk (turistniveau)
* Kinesisk (turistniveau)

Bopæl
København – søger job på hele Sjælland

Kandidat
Jki

Partner
Hans Ussing – mail: hu@firmaplus.dk – mobil: 2698 2845