Administrationsledelse
30. marts 2018
Salgsledelse & Sælgere
30. marts 2018
Show all

Topledelse

Topledelse - C-level

Ledelse af ledere - Digitalisering/IT – Medarbejdertrivsel – Forretningsudvikling – Procurement

Vi har lige nu 7 dygtige kandidater til fastansættelse eller interim.

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: Nogen må gå foran for at vise vejen til et bedre arbejdsliv i en profitabel virksomhed. Derfor er det en naturlig del af god ledelse, at en med ledertalent skal gå forrest.

CEO - CSO - CCO - CTO - COO - CPO - CLO

Helhedsblik - Kundeorienteret - Inspirerende

Hvad kan jeg tilbyde

Stor erfaring fra topledelse i tekniske virksomheder og med dansk industri. Jeg arbejder engageret og struktureret med fokus på kunder og medarbejdere. Jeg er god til at styre og udvikle organisationen, samt med at implementere strategien, gennemføre forandringsledelse og holde styr på økonomien. En passioneret leder der kan få medarbejdere til at blomstre og skabe positiv vækst for virksomheden.

Ønske til nyt job

Mit mål er en rolle som administrerende direktør (CEO) eller direktør for en virksomhed med 30 til 100 medarbejdere, der beskæftiger sig med tekniske produkter eller løsninger.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, træffer beslutninger, præcis til aftaler, overholder aftaler, opfølgende, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, Direktør CEO, produktdirektør COO, salgsdirektør, administrerende direktør CEO, ingeniør, erfaring som CEO, teknisk uddannelse, optimering, vidensdeling, tværfagligt samarbejde, koordinering, leder og omsorgsfuld.

Personlige kompetencer

Ambitiøs, forretningsorienteret, samarbejde, ledelse af grupper, planlægning og organisation

Uddannelser

Kerneuddannelse - Bachelor i Elektronik og Telekommunikation, Haagsche Hogeschool, Haag
Kurser:
2020 Det Strategiske Lederskab (10 ECTS-point) - Lederne
2018 Bestyrelsesarbejde og advisory boards – Lederne

IT

Rutineret bruger af MS Office pakken, Dynamics AX, BI værktøjer, SharePoint og Key user Microsoft CRM Dynamics

Sprog

Højt niveau – Dansk og Engelsk
Modersmål – Hollandsk
Kendskab – Tysk, Svensk, Norsk og Fransk

Bopæl

Jeg bor i Lyngby kommune og søger arbejde i Region Hovedstaden og eventuelt med en virksomhed i Holland.

Kandidat

Mwa

Partner

Lone Tjustrup Olufsen

Overblik - Forretningsudvikling - Vedholdende

Hvad kan jeg tilbyde

En stor erfaring fra topledelse og detailhandel. Jeg kan udvikle en strategi, og i implementeringen af den er jeg vedholdende - når der er noget jeg tror på, bliver jeg ved til det lykkedes. Jeg er i stand til at gennemskue en virksomheds baggrund og udfordringer og kan læse mellem linjerne og har stor forståelse og interesse for tal og økonomi.
Jeg kan skabe ro og tryghed og står fast i vanskeligheder og stormvejr. Desuden er jeg rigtig hurtig til at sætte mig ind i nye problemstillinger.

Ønske til nyt job

Administrerende direktør/CEO, marketingsdirektør, ledelseserfaring, leder, kommunikativ, træffer beslutninger, præcis til møder, overholder aftaler, opfølgende og erfaring fra private virksomheder.

Faglige kompetencer

Assertiv, forretningsorienteret, kan kommunikere ideer klar, problemknuser, planlægnings- og organiseringsevner.

Personlige kompetencer

Imødekommende, initiativrig, kommerciel, problemknuser og resultatorienteret.

Uddannelser

Cand. merc. i Afsætning og strategisk planlægning (CBS), HD i Informatik og økonomistyring (CBS) og Orchestrating Winning Performance (IMD).

IT

Microsoft pakken, Navision, BI værktøjer (Jet reports), CMS værktøjer.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (flydende), fransk (kendskab), tysk (kendskab) norsk/svensk (læser/forstår/taler).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Tha

Partner

Ken Riis Ingerslev

Innovativ - problemløsende - international

Hvad kan jeg tilbyde

Med lige mængder empati, passion, god og smittende humor, kan jeg tilbyde en erfaren leder på direktionsniveau. En leder der kan drive, lede og levere på en række organisatoriske komplekse forandrings- og udviklingsområder. Jeg har direkte erfaring med at styre og udvikle både økonomi, administration og drift, samt med at gennemføre implementeringen af og levere på strategiske tiltag i nationalt, internationalt og multikulturelt regi. Mine kernekompetencer findes primært indenfor følgende områder: Multikulturelle og internationale strukturer, generel (top)ledelse, økonomi, administration og drift, projekt- og programledelse, forandringsledelse, sustainability, compliance, team building, strategiudvikling og eksekvering samt diplomati og forretningsudvikling.

Ønske til nyt job

Jeg søger et lederjob, hvor jeg kan bruge mine internationale kompetencer. Endvidere må jobbet gerne indeholde ansvaret for en international virksomhedsenhed (produktion, administration) eller være udviklingsorienteret, hvor en international forretnings-enhed skal sættes i værk. Forretningsudvikling, Forandringsledelse, Projekt Implementering, Generel ledelse.

Faglige kompetencer

Træffer beslutninger, præcis til møder, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, ledelseserfaring, administrerende direktør, optimering, vidensdeling, tvaerfagligt samarbejde, koordinering, miljø, leder, CFO og CSO.

Personlige kompetencer

Imødekommende, initiativrig, kommerciel, problemknuser og resultatorienteret.

Uddannelser

Cand.Merc.Jur, HD (Org), adskillige ledelseskurser

IT

Superbruger på gængse IT platforme

Sprog

Modersmål – Dansk
Højt Niveau – Engelsk og Tysk
Godt Niveau – Fransk, Nordis

Bopæl

Skodsborg (midlertidigt udstationeret) – søger i DK/Internationalt

Kandidat

Bjb

Partner

Lone Olufsen

Passionate people moving forward

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg brænder for og har solide erfaringer med ledelse, salg og forretningsudvikling og bidrager med strategisk overblik, digital transformation, forandringer og succesfuld eksekvering. Tiltag, som skaber fremdrift og sikrer et stærkt fundament i organisationen og gør, at virksomheden opleves som en effektiv, professionel og seriøs partner med en State Of The Art kundeoplevelse.
Mit fokus på medarbejdertrivsel er stort og jeg er stolt over og det motiverer mig meget at opleve, at personale, kunder og samarbejdspartnere vil gå gennem ild og vand sammen med mig for at lykkes og skabe succes.

Ønske til nyt job

Et udfordrende job hvor jeg kan løfte virksomheden til næste niveau og fremadrettet er ansvarlig for den strategiske udvikling af organisationen, produkterne og de kommercielle drivere, der sikrer, at virksomheden opleves som en innovativ, struktureret og professionel samarbejdspartner.
1. Som topleder i en virksomhed inden for Consumer Goods og Lifestyle segmentet, hvor der skal fokus på vækst, internationalisering og digitalisering.
2. Som leder i en spændende virksomhed i en anden dynamisk branche, hvor mine kompetencer indenfor ledelse, salg og forretningsudvikling kan komme i spil.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, træffer beslutninger, overholder aftaler, opfølgende, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, salgsdirektør, adm. direktør/CEO, international salgserfaring, optimering, vidensdeling, leder, CSO og CCO.

Personlige kompetencer

Resultatorienteret, energisk, forretningsorienteret, kvalitetsbevidst og innovativ.

Uddannelser

2020 Forandringsledelse, IBA Kolding
2011 Coaching i organisationer, Ledernes Kompetencecenter, Aarhus
2007 ”Ithaka” – Lederuddannelse i Pilgrim A/S, Skanderborg
1999 Konceptudvikling/Franchise, Common Sense, København
1996 Kreuthammer – Lederuddannelse i Guldfynd AB, Stockholm
1989 Eksportakademiøkonom, Aarhus School of Business, Aarhus
1986 Handelsmedhjælpereksamen (HMX), Aarhus
1984 Student, Marselisborg Gymnasium, Aarhus

IT

Outlook superbruger
PowerPoint superbruger
Word bruger
Excel bruger
Power BI bruger
SoMe bruger - kommercielle profiler på LINKEDIN, Facebook, Instagram og Pinterest

Sprog

Dansk Taler, læser, skriver Modersmål
Engelsk Taler, læser, skriver Forhandling
Tysk Taler, læser, skriver Forhandling
Nordisk Forstår, læser Forhandling
Fransk Forstår, læser Rejsebrug

Bopæl

Aarhus søger job i Øst- og Midtjylland evt. København/Nordsjælland efter det rigtige job.

Kandidat

Jlk

Partner

Morten Wittrup Præstbrogaard

Ledelse - Digitalisering/IT- & Softwarebranchen

Hvad kan jeg tilbyde

Erfaren C-level kommerciel, finansiel & juridisk profil med omfattende international erfaring fra blandt andet scale-ups i IT- og softwarebranchen samt egne start-up-virksomheder. Indgående kendskab til IT og IT-ret, herunder operationelt- og forretningsmæssigt ansvar for implementering og organisatorisk forankring af større digitaliserings projekter. Erfaring med at definere, tale og ”oversætte” forretningsmæssige ønsker til funktions- og servicekrav, og samtidig skabe forståelse og accept hos ledelse, organisation & partnere.

Ønske til nyt job

Kommerciel ledelsesrolle i en SMV-virksomhed, hvor jeg aktivt kan hjælpe virksomheden med at realisere sit fulde potentiale. Min personlighed og professionelle profil sikrer den positive forskel, som er så vigtig, når en virksomhed skal vækste. Det kræver struktur, kundeservice og implementering af nye (nødvendige) processer på tværs i værdikæden.

Faglige kompetencer

CEO, CCO, CFO, General Counsel og erfaring fra private virksomheder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, assertiv, business orienteret, kompleks tænkende og kreativ.

Uddannelser

Officepakken Superbruger
Powerpoint Superbruger
Microsoft Dynamics/BC 365 Superbruger
Microsoft Dynamics CRM Superbruger
Excel og Microsoft Power BI Superbruger

Sprog

Dansk Modersmål
Engelsk Flydende skrift og tale
Tysk God til at læse, kan skrive forretningsbreve og taler sproget (middel)
Fransk God til at læse og taler sproget (middel)
Svensk, Norsk Flydende skrift og tale

Bopæl

Storkøbenhavn (Sjælland/Fyn)

Kandidat

Sdf

Forretningsudvikler - Projektleder med ledelsen

Hvad kan jeg tilbyde

Med det mindset vil jeg tilbyde min assistance som forretningsudvikler - projektleder for ledelsen. Jeg er sikker på, at vi vil kunne gøre noget, som ikke er set før. På samme tid sikre en bedre platform for din virksomhed og interessante arbejdspladser. Vi kan også være med til at skabe en bedre tilværelse for mennesker i verden, hvor din virksomhed er baneførende og bedst i branchen. Sammen tænker vi udover grænsen for, hvad der er muligt og opnår højder, hvor andre ikke har været før.

Ønske til nyt job

At være projektleder, hvor vi sammen kan gøre en forskel for virksomheden. Det må gerne være i en virksomhed med teknik og ikke mindst en udviklingsvirksomhed, som har stort potentiale i verden over. En virksomhed, hvor COVID-19 eller andet har skabt et usikkert grundlag nu og for fremtiden. Det vil være et ønskejob uden lige.

Faglige kompetencer

CEO / adm. direktør, stor erfaring fra private og internationale virksomheder, ledelse, projektledelse og forretningsudvikling.

Personlige kompetencer

Gode lederegenskaber, innovationsledelse, ser muligheder som andre ikke ser, bruger ressourcer optimalt.

Uddannelser

Master of Positive Psychology (2020)
Academy Profession Degree in Project Management (2020)
“100 days growth challenge” (Forretningsudvikling, MBA Executive level) (2013)
MBA Finance (enkeltfag) (1998)
HD i organisation og ledelse (1997)
Master of Science / Civilingeniør (1989)

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk flydende
Svensk og norsk
Tysk middel

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Eaj

Partner

Hans Ussing

Procurement - CPO

Hvad kan jeg tilbyde

At skabe gode samarbejdsaftaler, fra indhentning af specifikationer, tenders, forhandling til implementering af aftalen, jeg kan tilbyde at arbejde internationalt og sikre involveringen, stakeholders og orientering . Jeg bruger procurement tools og transformation af data til indsigt og forståelse, ved at bidrage dynamisk og dedikeret for at styrke performance af opgaver og resulater. Min basis erfaring er fra FMCG, Pharma og Supply Chain.

Ønske til nyt job

Jeg er klar til, at tilbyde konsulentydelser eller 2 - 3 dage om ugen. Jeg kan bidrage til at opbygge indkøbsstruktur og forståelse samt påtage mig selve opgaven. Jeg kan give indsigt i procurement tools, og anvendelse af procurement og jeg kan arbejde internationalt og flexibelt. Det kan også være kortvarige ansættelser som Interim eller projektansættelse.

Faglige kompetencer

Projektleder, optimering, vidensdeling, ledelseserfaring, struktureret, opfølgende, erfaring for private virksomheder, Account Management,

Personlige kompetencer og styrker

Coaching, samarbejdsvillig, resultatorienteret, beslutsom og samarbejdsvillig.

Uddannelser

Certified Board of Advisor, CBA, Certified Negotiation, A2, Denmark, Master’s Degree in Foreign Trade HD (U) Business School, Copenhagen, Denmark, Bachelor’s Degree in Economics HA, Business School, Aarhus, Denmark, Certified life Coach CLC, Certified Master MNLP, EXPAND og Certified Team Master Coach CTMC EXPAND.

Sprog

International mind-set, strong communicator and presenter. (native) Danish. Fluent in English, German, know well Spanish, Swedish, Norwegian, worked with the Baltics (lived 2 years NYC, 5 years Spain, worked 9 years Gothenburg) use to travel.

IT

Microsoft Office (Word, Excel, Access, Note & PowerPoint), VISIO(Flow-Chart), SAP (VIM) CSS, Sourcing, e-RFX, SAP, Asana, WordPress, Mailchimp, KPI’s(Scan-market), P2P(Wall median) Contract/Project/ Spend Management, MGC og Cost (best practice in IT systems).

Bopæl

København

Kandidat

Bla