Administrationsledelse
30. marts 2018
Salgsledelse & Sælgere
30. marts 2018
Show all

Topledelse

Topledelse – C-level

CEO – CSO – CFO – CCO – CTO – COO – CPO – CLO

Vi har lige nu 7 dygtige kandidater til fastansættelse, kontrakt eller interim

For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.

Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser:

Nogen må se virksomheden fra oven for at vise vejen til et bedre arbejdsliv i en profitabel virksomhed. Derfor er det en naturlig del af god ledelse, at én med ledertalent står i spidsen og har overblikket.

Analytisk – Resultatorienteret – Internationalt mindset

Controller – Økonomichef

Hvad kan jeg tilbyde
Økonomiprofil med 20+ års erfaring indenfor økonomi og ledelse i moder- og datterselskaber af internationale koncerner med virksomhed indenfor salg og produktion.
Jeg er stærk indenfor regnskab og økonomistyring, og udvikler og optimerer arbejdsgange, så økonomifunktionen til enhver tid har effektive processer, der kan være med til at understøtte forretningen.
Kan ligeledes bidrage med stor projekterfaring, som har været et gennemgående element i mit arbejdsliv. Eksempelvis ved implementering af nye IT-systemer – både som projektleder og som superbruger. Jeg har erfaring med ledelse af økonomifunktioner, men ligeledes kundeservice og administrativt personale..

Ønske til nyt job
En økonomiledelsesopgave i en mellemstor/større virksomhed, hvor man kan være med til at skabe vækst. Ønsker personaleansvar og gerne projektorienterede opgaver.

Faglige kompetencer
Projektledelse, erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, ledelseserfaring, analyse, optimering  administration, leder, afdelingsleder, kontorchef, regnskabschef og økonomichef.

Personlige kompetencer
Detaljeorienteret, disciplineret,  forretningsorienteret, lederevner og omstillingsparat.

Uddannelser
Ledelse i praksis, akademiuddannelsen i ledelse (AU), erhvervsAkademi Sjælland, ledelsesteori og personlig ledelsesstil, lærings- og udviklingsprocesser og konflikthåndtering, psykologiske aspekter.
Mini MBA – Diplomleder, PROBANA Business, school Personaleledelse & psykologi, forandringsledelse, forretningsudvikling og strategi Værdiskabende ledelse, resultatorienteret ledelse, udviklende ledelse.
Virksomhedsøkonomi, merkonom enkeltfag, Niels Brock, EG (bachelor), Copenhagen Business School, engelsk, tysk, erhvervsøkonomi, erhvervsret, samfundsøkonomi og studentereksamen.

IT
ERP: Microsoft Dynamics NAV, IFS Applications, Oracle, AS400
Rapportering/: IBM Cognos Controller og AARO Systems.
Business Intelligence: QlikVIEW og QlikSense,
Øvrige: Excel, PowerPoint, Word, Outlook, Lotus Notes og Sympa HR og dataløn.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (forhandlingsniveau)
Tysk (kommunikationsniveau)
Svensk og norsk (kendskab).

Bopæl
Midtsjælland, arbejder gerne i Storkøbenhavn og Region Sjælland.

Kandidat
Lae

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Overblik – Forretningsudvikling – Vedholdende

Hvad kan jeg tilbyde
Stor erfaring fra topledelse og detailhandel. Jeg kan udvikle en strategi, og i implementeringen af den er jeg vedholdende – når der er noget jeg tror på, bliver jeg ved til det lykkes. Jeg er i stand til at gennemskue en virksomheds baggrund og udfordringer, kan læse mellem linjerne og har stor forståelse og interesse for tal og økonomi.
Jeg kan skabe ro og tryghed og står fast i vanskeligheder og stormvejr. Desuden er jeg rigtig hurtig til at sætte mig ind i nye problemstillinger.

Ønske til nyt job
Administrerende direktør/CEO, marketingsdirektør, ledelseserfaring, leder, kommunikativ, træffer beslutninger, præcis til møder, overholder aftaler, opfølgende og erfaring fra private virksomheder.

Faglige kompetencer
Assertiv, forretningsorienteret, kan kommunikere idéer klart, problemknuser, planlægnings- og organiseringsevner.

Personlige kompetencer
Imødekommende, initiativrig, kommerciel, problemknuser og resultatorienteret.

Uddannelser
Cand. merc. i Afsætning og strategisk planlægning (CBS)
HD i Informatik og økonomistyring (CBS)
Orchestrating Winning Performance (IMD).

IT
Microsoft pakken, Navision, BI værktøjer (Jet reports), CMS værktøjer.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (flydende)
Fransk (kendskab)
Tysk (kendskab)
Norsk/svensk (læser/forstår/taler).

Bopæl
Storkøbenhavn.

Kandidat
Tha

Partner
Ken Riis Ingerslev

Innovativ – Problemløsende – International

Hvad kan jeg tilbyde
Med lige mængder empati, passion, god og smittende humor, kan jeg tilbyde en erfaren leder på direktionsniveau. En leder, der kan drive, lede og levere på en række organisatorisk komplekse forandrings- og udviklingsområder.
Jeg har direkte erfaring med at styre og udvikle både økonomi, administration og drift, samt med at gennemføre implementeringen af og levere på strategiske tiltag i nationalt, internationalt og multikulturelt regi. Mine kernekompetencer findes primært indenfor følgende områder: Multikulturelle og internationale strukturer, generel (top)ledelse, økonomi, administration og drift, projekt- og programledelse, forandringsledelse, sustainability, compliance, team building, strategiudvikling og eksekvering samt diplomati og forretningsudvikling.

Ønske til nyt job
Jeg søger et lederjob, hvor jeg kan bruge mine internationale kompetencer. Endvidere må jobbet gerne indeholde ansvaret for en international virksomhedsenhed (produktion, administration) eller være udviklingsorienteret, hvor en international forretningsenhed skal sættes i værk:
Forretningsudvikling, forandringsledelse, projekt-implementering, generel ledelse.

Faglige kompetencer
Træffer beslutninger, præcis til møder, overholder aftaler, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, ledelseserfaring, administrerende direktør, optimering, vidensdeling, tværfagligt samarbejde, koordinering, miljø, leder, CFO og CSO.

Personlige kompetencer
Imødekommende, initiativrig, kommerciel, problemknuser og resultatorienteret.

Uddannelser
Cand.Merc.Jur, HD (Org), adskillige ledelseskurser.

IT
Superbruger på gængse IT-platforme.

Sprog
Dansk (modersmål)
Højt niveau: Engelsk og Tysk
Godt Niveau: Fransk, Nordisk

Bopæl
Skodsborg (midlertidigt udstationeret) – søger i DK/Internationalt.

Kandidat
Bjb

Partner
Lone T. Olufsen

Passionate people moving forward

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg brænder for og har solide erfaringer med ledelse, salg og forretningsudvikling, og bidrager med strategisk overblik, digital transformation, forandringer og succesfuld eksekvering. Tiltag, som skaber fremdrift og sikrer et stærkt fundament i organisationen og gør, at virksomheden opleves som en effektiv, professionel og seriøs partner med en State Of The Art kundeoplevelse.
Mit fokus på medarbejdertrivsel er stort og jeg er stolt over og det motiverer mig meget at opleve, at personale, kunder og samarbejdspartnere vil gå gennem ild og vand sammen med mig for at lykkes og skabe succes.

Ønske til nyt job
Et udfordrende job, hvor jeg kan løfte virksomheden til næste niveau; og fremadrettet er ansvarlig for den strategiske udvikling af organisationen, produkterne og de kommercielle drivere, der sikrer, at virksomheden opleves som en innovativ, struktureret og professionel samarbejdspartner.
1. Som topleder i en virksomhed inden for Consumer Goods og Lifestyle segmentet, hvor der skal fokus på vækst, internationalisering og digitalisering.
2. Som leder i en spændende virksomhed i en anden dynamisk branche, hvor mine kompetencer indenfor ledelse, salg og forretningsudvikling kan komme i spil.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, træffer beslutninger, overholder aftaler, opfølgende, erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring, salgserfaring, salgsdirektør, adm. direktør/CEO, international salgserfaring, optimering, vidensdeling, leder, CSO og CCO.

Personlige kompetencer
Resultatorienteret, energisk, forretningsorienteret, kvalitetsbevidst og innovativ.

Uddannelser
2020 Forandringsledelse, IBA Kolding
2011 Coaching i organisationer, Ledernes Kompetencecenter, Aarhus
2007 ”Ithaka” – Lederuddannelse i Pilgrim A/S, Skanderborg
1999 Konceptudvikling/Franchise, Common Sense, København
1996 Kreuthammer – Lederuddannelse i Guldfynd AB, Stockholm
1989 Eksportakademiøkonom, Aarhus School of Business, Aarhus
1986 Handelsmedhjælpereksamen (HMX), Aarhus
1984 Student, Marselisborg Gymnasium, Aarhus.

IT
Outlook superbruger
PowerPoint superbruger
Word bruger
Excel bruger
Power BI bruger
SoMe bruger – kommercielle profiler på LINKEDIN, Facebook, Instagram og Pinterest.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk Taler, læser, skriver Forhandling
Tysk Taler, læser, skriver Forhandling
Nordisk Forstår, læser Forhandling
Fransk Forstår, læser Rejsebrug

Bopæl
Aarhus søger job i Øst- og Midtjylland evt. København/Nordsjælland efter det rigtige job.

Kandidat
Jlk

Partner
Morten Wittrup Præstbrogaard

Ledelse – Digitalisering/IT- & Softwarebranchen

Hvad kan jeg tilbyde
Erfaren C-level kommerciel, finansiel & juridisk profil med omfattende international erfaring fra blandt andet scale-ups i IT- og softwarebranchen samt egne start-up-virksomheder. Indgående kendskab til IT og IT-ret, herunder operationelt- og forretningsmæssigt ansvar for implementering og organisatorisk forankring af større digitaliserings projekter. Erfaring med at definere, tale og ”oversætte” forretningsmæssige ønsker til funktions- og servicekrav, og samtidig skabe forståelse og accept hos ledelse, organisation & partnere.

Ønske til nyt job
Kommerciel ledelsesrolle i en SMV-virksomhed, hvor jeg aktivt kan hjælpe virksomheden med at realisere sit fulde potentiale. Min personlighed og professionelle profil sikrer den positive forskel, som er så vigtig, når en virksomhed skal vækste. Det kræver struktur, kundeservice og implementering af nye (nødvendige) processer på tværs i værdikæden.

Faglige kompetencer
CEO, CCO, CFO, General Counsel og erfaring fra private virksomheder.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, assertiv, business orienteret, kompleks tænkende og kreativ.

Uddannelser
Txt.

IT
Officepakken Superbruger
Powerpoint Superbruger
Microsoft Dynamics/BC 365 Superbruger
Microsoft Dynamics CRM Superbruger
Excel og Microsoft Power BI Superbruger.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Flydende skrift og tale
Tysk: God til at læse, kan skrive forretningsbreve og taler sproget (middel)
Fransk: God til at læse og taler sproget (middel)
Svensk, Norsk: Flydende skrift og tale

Bopæl
Storkøbenhavn (Sjælland/Fyn).

Kandidat
Sfd

Partner
Lone Olufsen

Forretningsudvikler – Projektleder med ledelsen

Hvad kan jeg tilbyde
Med dette mindset vil jeg tilbyde min assistance som forretningsudvikler – projektleder for ledelsen. Jeg er sikker på, at vi vil kunne gøre noget, som ikke er set før. På samme tid sikre en bedre platform for din virksomhed og interessante arbejdspladser. Vi kan også være med til at skabe en bedre tilværelse for mennesker i verden, hvor din virksomhed er baneførende og bedst i branchen. Sammen tænker vi udover grænsen for, hvad der er muligt og opnår højder, hvor andre ikke har været før.

Ønske til nyt job
At være projektleder, hvor vi sammen kan gøre en forskel for virksomheden. Det må gerne være i en virksomhed med teknik og ikke mindst en udviklingsvirksomhed, som har stort potentiale i verden over. En virksomhed, hvor COVID-19 eller andet har skabt et usikkert grundlag nu og for fremtiden. Det vil være et ønskejob uden lige.

Faglige kompetencer
CEO / adm. direktør, stor erfaring fra private og internationale virksomheder, ledelse, projektledelse og forretningsudvikling.

Personlige kompetencer
Gode lederegenskaber, innovationsledelse, ser muligheder som andre ikke ser, bruger ressourcer optimalt.

Uddannelser
Master of Positive Psychology (2020)
Academy Profession Degree in Project Management (2020)
“100 days growth challenge” (Forretningsudvikling, MBA Executive level, 2013)
MBA Finance (enkeltfag) (1998)
HD i organisation og ledelse (1997)
Master of Science / Civilingeniør (1989).

IT
Txt.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk flydende
Svensk og norsk
Tysk middel

Bopæl
Storkøbenhavn.

Kandidat
Eaj

Partner
Hans Ussing