Administration
Administration og administrationsledelse: Her finder du vores dygtige direktionssekretærer, koordinatorer – PA’er – chefsekretærer – kundeservicemedarbejdere – sekretærer – receptionister
Klik på den af de 4 kategorier, du vil søge i – så hopper du til den aktuelle undergruppe.
Vi har pt. 23 dygtige administratorer inden for disse fire specialer:
1. Direktionssekretærer – Chefsekretærer
2. Office Manager – Office Assistent
3. Koordinatorer – PA’er
4. Kundeservicemedarbejdere – Sekretærer – Receptionister
For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs herunder deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:
Billedet viser:
At administration er en vigtig funktion i virksomhedens dagligdag. Der kommer mange forskellige opgaver ind til administrationen; nogle haster, de fleste kræver teamwork og overblik – og der skal også her være de bedste kompetencer til at løse dem.

1. Direktionssekretærer – Chefsekretærer
Ansvarlig – Glad – Struktureret
Direktionssekretær – Chefsekretær
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg har et bredt erfaringsgrundlag og kan løse administrative opgaver som fx sekretær for direktør, telefonpasning, kalenderstyring, håndtering af mails, mødeforberedelse, behandling af henvendelser/klager, sagsstyring, personlig betjening, koordinering og afvikling af arrangementer samt ad-hoc opgaver. Derudover er jeg god til korrekturlæsning og løsning af formidlingsopgaver (rutineret dagsordenssekretær – politiske dagsordener/referater). Vil beskrive mig selv som en generalist med stor lyst til at lære nyt.
Ønske til nyt job
Ønsker at arbejde max. 32 timer i en lokal virksomhed, hvor jeg kan bruge mine administrative kompetencer. En virksomhed, der sætter pris på godt samarbejde og evnen til, at udføre selvstændigt arbejde. Der skal være plads til et smil og en hjælpende hånd, selv om vi har travlt..
Faglige kompetencer
Bredt erfaringsgrundlag: Store som små opgaver, administrative som praktiske opgaver, fx driftsopgaver, udviklingsopgaver, administration, møde- og eventkoordinator. Arbejder struktureret og præcist. Overholder tidsfrister og er på forkant med morgendagens opgaver.
Personlige kompetencer
Hjælpsom (Teamplayer) og kompetent medarbejder, kvalitets- og ansvarsbevidst, lyst sind, omstillingsparat.
Uddannelser
Mag.art. i kunsthistorie, Københavns Universitet.
IT
Superbruger i ESDH-systemer Acadre CM og Acadre MM.
Rutineret bruger af Windows 2010 med Office-pakken, Outlook, KMD Sag, KMD Elev, Fasit, Ludus Kerne, Ludus Web og Opus.
Redigering af hjemmeside og intranet.
Sprog
Dansk: Modersmål, flydende i skrift og tale.
Engelsk: Læser, taler og forstår på samtaleniveau.
Tysk: Læser, taler og forstår på samtaleniveau.
Bopæl
Centralt i Roskilde.
Kandidat
Spa
Partner
Hanne Lunddal Jensen
Struktureret – Effektiv – Handlekraftig
Direktionssekretær – chefsekretær
Hvad kan jeg tilbyde
Som erfaren PA/EA tilbyder jeg at støtte og supportere den øverste ledelse samt at håndtere og koordinere administrative opgaver – til tiden og i rette kvalitet.
Jeg tilbyder at være mødereferenten, der inden mødet rykker for input, udarbejder forslag til dagsorden og oplæg samt samler materialet til mødet. Efterfølgende udarbejder jeg et godt referat samt følger op på udestående aktionspunkter.
Jeg tilbyder at håndtere komplekse mødekalendere samt at koordinere rejser, konferencer, events, seminarer mv.
Ønske til nyt job
Et ønskejob for mig er, at jeg er en del af teamet med egne selvstændige opgaver. Jeg medinddrages, hvor beslutningerne tages. Så sørger jeg for handling, koordinering og gennemførelse af planerne.
Dansk eller international virksomhed er underordnet for mig, ligesom branche, da jeg som PA/EA passer ind i enhver lidt større eller stor organisation med ledelse.
Beliggenhedsmæssigt ligger min næste arbejdsplads i Storkøbenhavn eller på Sjælland.
Arbejdstid: 30-37 timer ugentligt – og gerne mulighed for hjemmearbejde..
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service, leder.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, beslutsom, energisk, fleksibel, kvalitetsbevidst.
Uddannelser
2005 Mellemlederuddannelse (Probana).
1996-2000 Merkonom i markedsføring (Ballerup Handelsskole).
1990-1992 Bachelor i erhvervsengelsk (engelsk korrespondent) – Copenhagen Business School.
Projektledelseskursus.
Konflikthåndtering for ledere.
Afholdelse af medarbejdersamtaler.
Chefsekretærens mål- og kompetencer.
MS Project.
IT
Erfaren bruger af MS Office programmerne Word, PowerPoint, Excel, Outlook, SharePoint og Teams.
Endvidere bruger af Notes, Navision samt diverse interne systemer.
Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Flydende skriftligt såvel som mundtligt
Tysk: Lettere rusten
Norsk/svensk: Godt kendskab.
Bopæl
Jyllinge/Sjælland.
Kandidat
Jsh
Partner
Susanne Brink Rudbeck
2. Office Manager – Office Assistent
Optimistisk – Problemløser – Ansvarlig
Hvad kan jeg tilbyde:
Med mig ved roret får I en erfaren Office Manager, som kan navigere i en varieret hverdag præget af mange både administrative- og praktiske gøremål. Med min evne til at løse små og store daglige udfordringer kombineret med mit holistiske og optimistiske sind kan jeg tilbyde jer en stærk ”go-to” person, som både har styr på kontorets daglige drift og også har et godt øje for et rart kontormiljø.
Ønske til nyt job:
Jeg ville elske et job, hvor jeg kan bruge min evne til at tænke selvstændigt, skabe overblik og struktur og bidrage til, at mine kollegaer og gæster i huset altid føler sig i gode hænder og godt hjulpet.
Faglige kompetencer:
Koordinering – Skabe overblik og struktur – Sikre god stemning og godt kontormiljø – Respekt for menneskers forskellighed
Talenter:
Optimistisk og positiv: Skaber god og smittende energi omkring mig.
Problemløser: God til at finde vej gennem kaos. Enkel og letforståelig kommunikation. Løser problemerne på stedet og giver praktiske løsninger.
Ansvarlig: Handlekraftig. Kommer til tiden. Leverer sikkert og klart. Ærlig og direkte. Har styr på tingene.
Fremtidstanker:
Jeg ønsker en fast stilling i et inspirerende miljø med dejlige kollegaer, som jeg kan lette hverdagen for de næste 5 til 10 år.
Uddannelser:
Kognitiv coaching / kognitivt salg, Meyer & Munk
Mundtlig fremstilling/præsentation, RM Academy
Coaching i organisationer, Michael Frost Coaching
Projektledelse 1, Mannaz
IT:
Rutineret bruger: Office-pakken
Kendskab til: Remedy, e-conomic, Navision, Access, SoHo, Epic
Sprog:
Dansk – modersmål
Engelsk: mundtlig, øvet – skriftlig, let øvet
Hollandsk – forstår
Bor:
Bor i Nærum
Søger gerne i: Nordsjælland – København Nord/Øst
Initialer:
Atm
FirmaPlus Partner:
Anni Brostrøm / Hans Ussing
1. Direktionssekretærer – Chefsekretærer
3. Koordinatorer – PA’er
Udadvendt – Handlekraftig – Koordinator
Support – Koordinering – Processer
Hvad kan jeg tilbyde
Som koordinator kan jeg bidrage med at skabe det fornødne overblik, få løse ender bragt sammen og gennem struktur samt grundighed få salgsprocessen eller lignende til at blive så optimeret og effektiv som mulig, til glæde for såvel salgskolleger, leverandører og kunder. Som bindeleddet mellem eksempelvis marketing, kundeservice, sælgere, KAM’er vil jeg kunne støtte de forskellige enheder, samle trådene og frigøre tid i organisationen til at fokusere på at servicere og skabe værdi for kunderne og i forlængelse heraf resultater på bundlinjen.
Ønske til nyt job
Mit ønske går på et udadvendt koordineringsjob, hvor jeg kan hjælpe med at have styr på processerne mellem afdelinger, samarbejdspartnere, andre firmaer – eksempelvis forskellige marketingsaktiviteter. Det er vigtig for mig, at der er et synligt output.
Generel support til salgsområderne og projektstyring er også noget jeg går efter. Alt omkring kundehåndtering, opfølgning og planlægning har interesse.
Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, struktureret, erfaring fra private virksomheder, præcis til møder, personlig service, kommunikativ, administration, internationale forsendelser.
Personlige kompetencer
Detaljeorienteret, kundeorienteret, ansvarlig, energisk, naturlig.
Uddannelser
Teknisk assistent, merkonom.
IT
Officepakken, Dynamics AX, Navision, Workbook, SAP, Acrobat Reader, Illustrator, Photoshop.
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (forhandling)
Tysk (kendskab)
Nordiske (god forståelse).
Bopæl
Nordsjælland.
Kandidat
Amb.
Partner
Ken Riis Ingerslev.
Omhyggelig – Empatisk – Nysgerrig
Koordinator – PA
Hvad kan jeg tilbyde
Ledelsessupport med alle facetter i sekretærarbejde. Møde- og rejseplanlægning til udførelse af større og mindre personaleevents. Bred erfaring med HR opgaver – stillingsopslag, rekruttering og onboarding. Ledelseserfaring.
Ønske til nyt job
Office-Manager, direktionssekretær, koordinerende roller, HR, og gerne medopstart af mindre virksomhed med pionerånd.
Faglige kompetencer
Motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, afdelingschef, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø, personlig service, indretning og leder.
Personlige kompetencer
Beslutsom, energisk, imødekommende, lederevner og omstillingsparat.
Uddannelser
Advokatsekretær – kursus 2011
Uddannet sygehjælper fra RH – 1990
Excel kursus 2018
Talent Manager/Talent Recruiter kursus og implementering 2017
Outlook kursus 2017
Stresspotterkursus 2015
Retorikkursus 2014
HR Konsulenten 2013
Jurakursus 2009
IT
Microsoft Office Pakken.
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk – middel
Begår mig på skandinavisk.
Bopæl
Roskilde.
Kandidat
Nin
Partner
Morten Wittrup Præstbro
Koordinator – PA
Hvad kan jeg tilbyde
Solid erfaring som personlig assistent, koordinator og sekretær og kan supportere og sparre med ledere. F.eks. planlægge og gennemføre mødearrangementer samt koordinere et tværfagligt projektkontors online møder og skrive beslutningsreferater. Kan sikre tilfredsstillende og effektiv løsning af: administrativ assistance, kvalitetssikring og koordinering, forberedelse og udsendelse af mødemateriale, opfølgning, almene koordinations-, planlægnings- og korrespondanceopgaver, , mødeplanlægning, selvstændigt gribe og løse mange forskelligartede administrative opgaver og er god til at bevare overblikket i pressede situationer
Ønske til nyt job
Jeg vil gerne arbejde med administrativ koordinering og mødeplanlægning helst i omegnen af Roskilde, Høje Tåstrup, Glostrup, Ballerup. Jeg er bedst som PA for en person eller som afdelingskoordinator.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, erfaring fra private virksomheder, administration, møde- og eventkoordinator.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, imødekommende, indsigtsfuld, opfølgende, organisationsforståelse.
Uddannelser
2020 Grundlæggende Lederuddannelse, CELF
2020 Kommunikation i praksis, Service Ambassadør, HelpAhead
2013 Certificeret Mødeplanlægger – Meetovator uddannelsen, VisitDenmark
2008 Applied Project Management, Wenell, Malmø
2006 English Level 7, Berlitz, Copenhagen
1983 Akademi Økonom, Int. Marketing, Niels Brocks Handelsakademi
IT
Super User i Word, Windows 2000.
User i Excel, PowerPoint, SAP, Basware, Intranet editing.
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk, flydende professionelt
Fransk, taler og læser godt
Tysk, taler rimeligt
Svensk, til husbehov.
Bopæl
Jyllinge, Roskilde Kommune.
Kandidat
Khl
Partner
Hans Ussing
Koordinator – PA
Hvad kan jeg tilbyde
I får i mig den chefsekretær og koordinator, der er vant til at få enderne til at mødes – med smil, overblik, prioriteringer af opgaver og omstillingsparathed. Jeg er god til at etablere kontakt til mennesker på alle niveauer i en organisation – og altid med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle. Mange års erfaring fra internationale virksomheder har givet mig min store forretningsforståelse – og jeg kommunikerer ubesværet på både tysk og engelsk.
Ønske til nyt job
Et job som PA eller chefsekretær, koordinator, salgssekretær, office manager el. lign.
Jobtitel er ikke det afgørende – men jobindholdet og dét at jeg kan bruge mit stærke planlægningsgen og mine solide sprogkundskaber vejer tungere.
Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten.
Personlige kompetencer
Energisk, fleksibel adfærd, fokus på kvalitet, forstår ledelsesprincipper og er sproglig.
Uddannelser
NLP Business – Performer kommunikation på arbejdspladsen, Konflikthåndtering
Bachelor’s degree English
Akademimerkonom
Bachelor’s degree German
IT
Microsoft Office: Meget rutineret.
SharePoint: Meget rutineret (firmatilpasset udgave).
Andre systemer: SAP, Navision, InDesign (kendskab), Adobe.
Sætter mig hurtigt ind i – og forstår – nye systemer.
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk og tysk: Flydende; opvokset med tysk.
Læser og forstår svensk og norsk.
Bopæl
Storkøbenhavn
Kandidat
Ph.
Partner
Hans Ussing
Serviceminded – Empatisk – Forretningsforståelse
Koordinator – PA
Hvad kan jeg tilbyde
Dygtig og erfaren Kontorassistent med det store overblik, sans for detaljen, solide administrative evner og masser af energi. En effektiv og service-minded sparringspartner for kollegaer og kunder. Tilfører altid merværdi til opgaverne gennem viden, omhu, og et veludviklet forretningsmæssigt indblik. Jeg er en detaljeorienteret og en kvalitetsbevidst person, som er det naturlige bindeled mellem forretningen, afdelingerne, kunderne og samarbejdsparterne og som besidder en stor fleksibilitet i det daglige arbejde.
Ønske til nyt job
Jeg ønsker et deltidsjob, men fuldtidsjob er bestemt også muligt. Jeg går efter roller som administrativ medarbejder i en backoffice funktion, som koordinator, planlægger samt i en supporterende rolle. Jeg vil også gerne arbejde med økonomiopgaver såsom fakturering, hvor jeg har stor erfaring, samt lettere bogføring.
Faglige kompetencer
Struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, kvalitetssikring, administration, arbejdsmiljø, personlig service.
Personlige kompetencer
Detaljeorienteret, fleksibel, forretningsorienteret, imødekommende, kundeorienteret.
Uddannelser
Kontor all round.
IT
MS Office, Navision, Salesforce, SharePoint, WorkPoint, BlueBeam, FileMaker Pro, Aspect4, Uni.C.
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (grundlæggende niveau)
Svensk/norsk (læser og forstår)
Bopæl
Region Hovedstaden
Kandidat
Mbr
Partner
Ken Riis Ingerslev
Serviceminded – Empatisk – Resultatorienteret
Kundeservicemedarbejder – sekretær – administration
Hvad kan jeg tilbyde
En fleksibel, glad og udadvendt person og har i mange år hjulpet med at servicere borgere med udviklingshæmning og ansatte. Det at hjælpe udsatte borgere er for mig en hjertesag.
Gennem en årrække har jeg arbejdet som sekretær og administrativ medarbejder med meget varierende og selvstændige opgaver på budget, regnskab, løn- og personaleopgaver samt overenskomster.
Ønske til nyt job
Administration/sekretær – løn – bogholderi/fakturering – budget og alsidige opgaver med mennesker i centrum.
Faglige kompetencer
Kommunikativ – erfaring fra kommuner – struktureret – administration – personlig service.
Personlige kompetencer
Detaljeorienteret – fleksibel – imødekommende – politisk forståelse – resultatorienteret.
Uddannelser
KEA – Økonomistyring i praksis – akademifag mundtlig eksamen – Handelsmedhjælpereksamen og DKI og DKII – svarende til Kommunom
Itucation.
Kursusbevis e-conomic, excel, bogføring og Danløn.
Office 365 inkl. Excel.
SD -løn og -datawarehouse (løn- og statistik).
Nemøkonomi – ØS-web – Maconomy (økonomi, budget, fakturering og bogføring).
SBSYS, KMD-Nexus (journalisering)
IT
MS Office 365 – har arbejdet meget med Excel
Sprog
Dansk: Modersmål.
Engelsk: Flydende mundtligt/højt niveau skriftligt.
Tysk: Flydende mundtligt/skriftligt.
Spansk og skandinavisk: Hverdagssprog.
Polsk: Grundlæggende niveau/forstår.
Bopæl
Søborg
Kandidat
Lmj
Partner
Hans Ussing og Ken Riis Ingerslev
Kundeservice – Løsningsorienteret – Stabil
Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en yderst stabil og loyal medarbejder. Min forståelse og fornemmelse for hvad kunderne har behov for, ligger fuldstændig i mit DNA og jeg formår med mit nærvær, empati, lyttende og løsningsorienteret sind, altid at finde gode løsninger for kunderne. Generelt kan jeg byde ind med sagsbehandling af forskellig karakter, arbejde med forretningsgange og deltage i projekter med optimering, effektivisering og kvalitet for øje. I øvrigt er jeg fleksibel og struktureret og god til at skabe overblik over situationerne.
Ønske til nyt job
Jeg vil gerne arbejde med kundeservice og kunderådgivning i en hvilken som helst branche. Det kunne være i Kundecentre, i et hotels reception eller som rådgiver i en backoffice afdeling. Job inden for arbejdsmiljø og kvalitetssikring og ordrebehandling vil jeg også kunne bidrage med, og jobs inden for kulturinstitutioner har også min interesse.
Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, internationale forsendelser, sikkerhed & orden, kvalitetssikring, administration, arbejdsmiljø.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, kundeorienteret, kvalitetsbevidst, fleksibel, imødekommende.
Uddannelser
Iværksætteruddannelse, Pensionsuddannelse, Kontorelev, Shipping, Kontor allround – Handelsskolen København
IT
MS Office, SAP, Navision, Siebel, Scala
Sprog
Dansk: Modersmål.
Engelsk (godt kendskab).
Svensk/norsk (forstår).
Bopæl
Sjælland.
Kandidat
Mni
Partner
Ken Riis Ingerslev
Arbejdsom – Fastholdende – Mødestabil
Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist
Hvad kan jeg tilbyde
Søger mit sidste ansvarsbevidste job, som medspiller hos jer. Har stor erfaring med kundekontakt, -service og administrative opgaver. Velformuleret i skrift. Er vant til selvstændigt arbejde og personligt ansvar og præg på arbejdsopgaver. Er grundig og sætter en ære i, at kvaliteten er i orden. Træder altid ind ad døren med et godt humør.
Ønske til nyt job
Jeg ønsker at være et sted, hvor der er kundekontakt (personligt, telefonisk, e-mails). Ønsker gode humoristiske kollegaer og en udadvendt dynamisk, ansvarlig og respektfuld chef. Søger 32-37 timer ugentlig. Et job, der kombinerer kontakt med kunder, interne medarbejdere og administrative opgaver. Værdsætter imødekommenhed, god og professionel service, ansvarlighed og hjælpsomhed.
Faglige kompetencer
Struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, disciplineret, energisk og kundeorienteret.
Uddannelser
Kontoruddannelser (Erhvervsuddannelsen EUD)
EFG basisuddannelse kontor Allround
IT
Nav og Excel
Sprog
Dansk modersmål, flydende skrift og tale
Engelsk rutineret skrift og tale
Tysk øvet tale
Skandinavisk forståelse tale
Bopæl
Jyllinge, Roskilde Kommune
Kandidat
Mya
Partner
Hanne Lunddal Jensen
Løsningsorienteret – Effektiv – Empatisk
Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist
Hvad kan jeg tilbyde
Med mange års erfaring indenfor kontorfaget arbejder jeg struktureret med mine opgaver og er altid parat til at hjælpe og vejlede andre. Jeg ser løsninger fremfor begrænsninger og holder af at sparre med kolleger for de optimale løsninger. Jeg løser kompetent og ansvarsfuldt små som store opgaver og følger op på deadlines, så opgaver bliver løst til tiden. Et smil og en frisk bemærkning baner altid vejen for et godt samarbejde.
Ønske til nyt job
Jeg er åben og nysgerrig for andre arbejdsopgaver – f.eks. intern salgssupport, kundeservice eller reception. Meget gerne et kontorjob i en mindre eller mellemstor virksomhed som ”blæksprutte”, hvor der er en skøn blanding af administrative og praktiske opgaver. Jeg er glad for sagsbehandling og formidling og brænder for at skabe et ligeværdigt samarbejde. En god dag for mig er, når jeg har gjort en forskel og sat mit aftryk på opgaven.
Faglige kompetencer
Koordinator, personaleadministration, kursusadministration og studievejledning. Erfaring med hjemmesider, fakturering, journalisering og adgangskontrol.
Personlige kompetencer
Positiv, struktureret, øje for detaljerne, målrettet, analytisk og med en anerkendende tilgang.
Uddannelser
Kontoruddannet fra IBM A/S
Teamledelse/Arbejdslystkonsulent
Intensivt regnskabskursus og diverse efteruddannelseskurser i administration og IT
IT
Tekstprogrammer: Microsoft Office
Journalisering: ESDH/DTU DOC
Økonomi: C5/NAV, SAP og ØES
CMS (web værktøj).
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (god forståelse)
Svensk (god forståelse)
Tysk (rimelig forståelse)
Bopæl
Roskilde
Kandidat
Bis
Partner
Hanne Lunddal Jensen
Serviceminded – Fleksibel – Hjælpsom
Kundeservicemedarbejder – sekretær
Hvad kan jeg tilbyde
Med mange års erfaring inden for kontorfaget, arbejder jeg struktureret med mine opgaver og holder af at hjælpe andre – og er god til at inspirere og til at finde løsninger sammen med andre. Jeg kan løse mange typer opgaver og er kompetent og rutineret. Desuden lægger jeg altid mit personlige engagement i arbejdet. Jeg er positiv, energisk og en smilende person med et højt serviceniveau.
Ønske til nyt job
Et område hvor der er stor fokus på service. Det kunne være i forretning/butik, indretning, udstillinger etc. Det kunne også være kontorjobs, som sekretær, koordinator, i administrationen eller arbejde med fakturering. Også bibliotek eller opdatering af hjemmesider har interesse. Det gør mig glad, hvis jeg kan sætte fodspor på det jeg har gjort og at jeg får lov til at være kreativ på arbejdspladsen med opgaver, arrangementer etc. Jeg er fleksibel og også nysgerrig for andre arbejdsopgaver.
Faglige kompetencer
Erfaring fra kommune og stat, møde/event og administration.
Personlige kompetencer
Energisk, kreativ, imødekommende, kundeorienteret og omstillingsparat.
Uddannelser
Kommunom-uddannelse, SAP og projektstyring i praksis
IT
Microsoft Office, Unik, Paint Shop Pro, Publisher og Lotus.
Sprog
Dansk (Modersmål)
Engelsk (til husbehov)
Svensk (forstår)
Norsk (forstår)
Bopæl
Storkøbenhavn
Kandidat
Ams
Partner
Ken Riis Ingerslev
Ærlig – Pligtopfyldende – Lyttende
Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er fagligt velbevandret indenfor mange aspekter af kontorarbejde, og jeg er en særdeles serviceorienteret person, der altid holder hvad jeg lover. Jeg er god til at skabe relationer på alle niveauer og giver altid kunden noget ekstra med en løsningsorienteret tilgang, hvor jeg bevarer roen også hvis kunden ikke er tilfreds/klager. Jeg er udadvendt og kan lide at have travlt, er fleksibel, har et godt humør og er altid målrettet, struktureret, engageret og vægter kvalitet højt.
Ønske til nyt job
Jeg ønsker et sted med administrative opgaver, hvor man hjælper hinanden i et team, hvor man f.eks. også kan overlappe hinanden. Rutineprægede opgaver er helt fint og er faktisk at foretrække og det er godt, hvis man ved hvad man skal lave hver dag. Jeg vil gerne være et sted, hvor der er kontakt med kunder enten fysisk eller telefonisk og hvor der er diverse ad hoc-opgaver.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, administration og personlig service.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, imødekommende, lyttende, social og udholdende.
Uddannelser
Merkonom i driftledelse og personaleadministration
IT
Officepakken og Modulus.
Sprog
Dansk Modersmål
Engelsk (til husbehov)
Svensk og norsk (kendskab)
Bopæl
Sjælland
Kandidat
Bbu
Partner
Ken Riis Ingerslev
Serviceminded – Målrettet – Effektiv
Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist
Hvad kan jeg tilbyde
Energisk, engageret, vidende, tillidsvækkende, resultatorienteret, social engageret, forandringsparat, velorienteret, finansiel stærk, overblik, fokus på detaljen, serviceminded og fleksibel.
Ønske til nyt job
Kundekontakt og administration, sparring med kollegaer, rådgivning af kunder, deltid/fuldtid, udadvendt, brug af erfaring og kompetencer, rutinepræget, callcenter.
Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service, leder.
Personlige kompetencer
Beslutsom, fleksibel, imødekommende, kundeorienteret og resultatorienteret.
Uddannelser
2015-2015 Certificeret investeringsrådgiver
1993-1993 Statsautoriseret ejendomsmægler, MDE
1981-1981 SVK – Regnskab
1980-1981 Sparekasseskolen
1977-1980 HA-Eksamen, CBS
1975-1977 Mat./samf. Studentereksamen, Roskilde katedralskole
IT
MS office – Word, Excel, PP – rutineret bruger
X-portalen – Bruger
BEC – Bruger
Navision – Bruger
Mindworking – Bruger (ejendomsmægler annoncesystem)
C&B – Bruger (ejendomsmægler sagssystem)
VIRK.dk – Bruger (virksomheders digitale adgang til det offentlige)
Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Forhandlingsniveau
Skandinavisk: Forhandlingsniveau i tale (svensk og norsk)
Tysk: Forstår, men taler og skriver ikke
Bopæl
Roskilde
Kandidat
Kre
Partner
Susanne Brink Rudbeck
Engageret – Ansvarlig – Serviceminded
Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist
Hvad kan jeg tilbyde
I får en medarbejder, der er meget positiv, og der bestræber sig på, at yde en service udover det sædvanlige. Desuden er jeg god til at skabe relationer på tværs af faggrupper. Fagligt har jeg nemt ved at sætte mig ind i nye opgaver og systemer.
Ønske til nyt job
Arbejdsglæde/-miljø
Udvikle sig fagligt og personligt
Teamspirit; det er ok at få hjælp og hjælpe
Jeg ønsker et job, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, administration og præcis til møder.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende og social.
Uddannelser
2014 – 2016 Kontorelev – Valby Praktikcenter
2013 – 2014 1 års skoleophold Roskilde Handelsskole
2010 – 2011 Sosu hjælper uddannelsen – Sosu skolen i Greve
2001 – 2004 Pædagog – Roskilde Pædagog Seminarium
IT
Bruger af hele Office-pakken.
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk – behersket mundtligt og skriftligt
Tysk – grundlæggende mundtlig og skriftligt
Bopæl
Roskilde
Kandidat
Uør
Partner
Hans Ussing
Kundeorienteret – Kvalitetsbevidst – Social
Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist
Hvad kan jeg tilbyde
Stor erfaring og viden om drift af en repræsentativ, professionel og serviceminded reception.
Dygtig koordinator, planlægger og afholdelse af arrangement. Administrativt arbejde og gode kommunikationsevner.
Ønske til nyt job
Jobtitel er ikke vigtig, men en virksomhed hvor man værdsætter: Imødekommenhed, god og professionel service, engagement og fleksibilitet, ansvarlighed og hjælpsomhed.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcist til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, Internationale forsendelser, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø, personlig service og leder.
Personlige kompetencer
Imødekommende, energisk, fleksibel, innovativ og ansvarlig.
Uddannelser
Studentereksamen, HHX
Akademiuddannelse i ledelse
IT
MS Office
Topdesk
Pronestor
Conference Manager
Synkron.net
Sprog
Dansk – Modersmål/Tales/skrives
Engelsk – Rutineret/Tales/skrives
Tysk – Tales/forstås
Skandinavisk – Tales/forstås
Bopæl
Roskilde
Kandidat
Ala
Partner
Mette Skov
Serviceminded – Engageret – Struktureret
Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist
Hvad kan jeg tilbyde
Professionel og udadvendt smilende kvinde, der får energi af at tale med og omgås mennesker i kombination med
administrative opgaver. Har stor erfaring med kundeservice og administrative opgaver. Tager ansvar og initiativ til at opgaver gribes og bliver løst. Velformuleret i skrift og tale. Og kan begå mig på alle niveauer i en organisation.
Positivt mindset og omstillingsparat – trives med en hverdag, hvor ikke to dage er ens. Ser muligheder frem for begrænsninger, og har nemt ved at sætte mig ind i nye systemer. Jeg er fleksibel og giver gerne en ekstra hånd, hvor der er behov for det.
Ønske til nyt job
Et job der kombinerer kontakt med kunder/mennesker og administrative/praktiske opgaver. Eksempelvis som receptionist på kontor, frontmedarbejder, kundeservice.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder og administration.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, energisk, fleksibel, imødekommende og kundeorienteret.
Uddannelser
Oprindelig uddannet salgsassistent og siden autodidakt og dermed stor erfaring med og vant til selv at erhverve mig ny viden og erfaring på egen hånd.
IT
*Microsoft Office *Windows bruger *Outlook *Adobe IN Design *AS400
*CRM systemer *360° (Elektronisk sags- og dokumenthåndtering ESDH)
*Merkonomkurser: Ledelse og Samarbejde / Organisation * 50+ på vej mod nye udfordringer – FirmaPlus
*Mercuri Urval Virksomheds- mellemleder kursus med coaching et forløb over 3 mdr.
*Pt. i gang med et online kursus fra Århus Business College ”Administrativ IT / Superbruger”, hvor jeg bliver opdateret
på de nyeste udgaver i Excel, Word, PowerPoint og Outlook.
Sprog
Dansk – Modersmål
Engelsk – Rutineret
Tysk, Svensk, norsk – Forstår og small talk
Italiensk – Turistniveau – er i gang med at lære det smukke sprog.
Bopæl
Gentofte Kommune
Kandidat
Ask
Partner
Hans Ussing
Empatisk – Serviceminded – Ansvarsbevidst
Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist
Hvad kan jeg tilbyde
En enorm kompetence indenfor det administrative. Jeg er altid villigt til at lære nyt – f.eks. IT.
Jeg er en pligtopfyldende og fleksibel medarbejder, som er åben overfor mange forskellige opgaver. Mit engagement er stort og jeg træder altid ind igennem døren med godt humør.
Jeg både ser borgeren/kunder og kollegaer og er god til at lytte til dem.
Ønske til nyt job
Jeg kan godt lide både at gå i dybden med opgaverne og de mere rutinemæssige opgaver. Variation i opgaverne er vigtigt. At have kontakt til både borgere og kollegaer er noget jeg sætter meget pris på; og i det hele taget samarbejde på tværs med en god tone og humør vil være at foretrække. Det er rigtig fint med skrivearbejde også.
Faglige kompetencer
Erfaring fra kommuner, administration, struktureret, kvalitetssikring, personlig service.
Personlige kompetencer
Kreativ, disciplineret, fleksibel, politisk forståelse og imødekommende.
Uddannelser
• Kommunom
IT
Officepakken, Acadre, KMD, Kvantum, Opus og KAS vagtplanning.
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk, tysk (samtale)
Bopæl
Sjælland
Kandidat
Gep
Partner
Hans Ussing
Ambitiøs – Holdspiller – Struktureret
Koordinator – aktivitetsmedarbejder
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg kan tilbyde arbejdspladsen en stabil medarbejder, der kan arbejde i et team og klare selvstændige opgaver. Jeg ser muligheder frem for begrænsninger.
Jeg er et ordensmenneske og trives med en god strukturering for arbejdsdagen.
Ønske til nyt job
Aktivitetsmedarbejder / plejehjem eller bosteder med sårbare borgere.
Faglige kompetencer
Jeg har opbygget en viden omkring personlig pleje og omsorg for ældre mennesker. Har arbejdet med rehabilitering gennem hverdagsaktiviteter. God til at tale med alle slags mennesker samt at støtte dem til at vedligeholde den bedst mulige fysiske, psykiske og sociale funktionsevne.
Personlige kompetencer
Udadvendt, smilende, godt humør, omsorgsfuld.
Uddannelser
Social-og sundhedshjælper
IT
Almindeligt brugerniveau.
Sprog
Dansk, engelsk på begynderniveau
Bopæl
Roskilde
Kandidat
Hgh
Partner
Hanne Lunddal Jensen
Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist
Hvad kan jeg tilbyde
I vil i mig få en medarbejder, der har lyst til spændende opgaver med professionel kundekontakt, der har et fagligt stærkt planlægnings- og servicegen, en der arbejder systematisk og effektivt. Sætter en ære i at hjælpe andre for at nå et mål – team spirit. Ordentlighed. Respekt.
Ønske til nyt job
Administrativt til et jobcenter, borgerservice, kursussekretær – f.eks. AOF/FOF eller uddannelsessted. Mine arbejdsopgaver må gerne dække både fordybelse i opgaverne og opgaver med kortvarig frist samt håndtering af kunder. Vil gerne have en chef, som lytter til mig, får mine kompetencer i spil og giver mig de udfordringer, jeg søger i et godt samarbejde.
Faglige kompetencer
Struktureret, erfaring med kommuner, administration, personlig service, motiverende.
Personlige kompetencer
Imødekommende, modig, detaljeorienteret, social og lyttende.
Uddannelser
Assistentuddannelsen i Københavns Amt, Arbejdsmarkedsafdelingen; fællesdelen af Kommunom-uddannelsen på COK.
IT
Daglig brug af Microsoft Office, Internet og intranet.
Bruger af det elektroniske Tinglysningssystem, Acadre, KMD-ØS-Web og KMD Opus.
Sprog
Dansk: Modersmål.
Engelsk: Mundtligt og skriftligt på konversationsniveau
Bopæl
Brøndby
Kandidat
Svt
Partner
Hans Ussing
Servicenørd – Detaljeorienteret – Koordinator
Koordinator – Service
Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en servicenørd, med et veludviklet service- og koordinatorgen. Min passion ligger i at motivere og udvikle, og være med til at igangsætte, gennemføre og afslutte opgaver og projekter, og følge processerne fra A til Z for at levere det bedste forløb for kunderne. Jeg stortrives med både de rutineprægede og ad hoc-opgaver, der ofte rykker på dagens planlagte prioriteter. Har en faglig dybde og social bredde, er positiv, humoristisk og har en nysgerrig tilgang til både kolleger og samarbejdspartnere. Den tætte dialog med kunder giver mig energi og er arbejdsglæde for mig.
Ønske til nyt job
Jeg trives bedst i en kultur med en uformel omgangstone og i en varieret og uforudsigelig hverdag. Et job som administrativ medarbejder, kursussekretær eller kursuskoordinator på et sted, hvor der er en god teamånd og godt samarbejde i en humoristisk atmosfære, vil være mit store ønske. Jeg vil gerne også gerne arbejde i brancheorganisationerne, f.eks. i en reception, hvor jeg har en stor kontaktflade. Alle steder, hvor der er brug for sublim kundeservice, har interesse.
Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, imødekommende, lyttende, ambitiøs.
Uddannelser
Kontoruddannelse – Københavns Tekniske Skole, speciale i kursuskoordinering.
Advokatsekretær – Advokatsekretærskolen i København.
Klar kommunikation – Roskilde Universitetscenter.
Medarbejdere der deltager i forandringsprocesser – Niels Brock.
Business English – HK Efteruddannelse.
IT
EASY A, SIS, WISEflow, Efteruddannelse.dk, E-doc på superbrugerniveau, Panorama, Microsoft Office.
Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk: Mundtligt og skriftligt + teknisk indenfor uddannelsesbranchen
Svensk og norsk: Læse og forstå, tale på turistniveau
Bopæl
Greve
Kandidat
Tla
Partner
Ken Riis Ingerslev