CFO – Controller – Økonomi
26. marts 2018
Topledelse
30. marts 2018
Show all

Administrationsledelse

Administration

Direktionssekretær/koordinator – PA – Chefsekretær – Sekretær – Receptionist

Vi har 34 dygtige administratorer

For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser: At administration er en vigtig funktion i dagligdagen. Der flyder mange forskellige opgaver igennem virksomheden; og der skal også her være de bedste kompetencer til at løse dem.

Vi har valgt at dele kandidaterne op i to kategorier:

1. Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

2. Direktionssekretær - PA -

Energisk - Målrettet - Servicegen

Hvad kan jeg tilbyde

Arbejder meget selvstændigt og er rigtig god til bidrage med konstruktive løsninger og gode idéer til at løse faglige udfordringer, som opstår i hverdagen.
I mig får I en altid loyal medarbejder, som kan stå på egne ben og tage de korrekte beslutninger undervejs. Jeg har et udtalt servicegen, er god til at koordinere og dermed gøre kundens situation bedre i morgen end den er i dag. Jeg kan tilbyde at kommunikere med og supportere interne afdelinger og eksterne firmaer, nationalt såvel som internationalt; og er desuden vant til at udvikle forretningsgange. Derudover er en af mine forcer, at jeg kan bidrage med undervisning og planlægning.

Ønske til nyt job

Jeg vil gerne arbejde med kundeservice, BackOffice og front Office, receptionist og lettere kontorarbejde.

Faglige kompetencer

Undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, energisk, disciplineret, energisk.

Uddannelser

Projektledelse 3, Mannaz, Projektledelse 1, Mannaz, Deltog i andre kurser i YouSee/AMU

IT

Virksomhedstilpassede programmer, som løbende er blevet udviklet.
Office pakken, teams, zoom

Sprog

Dansk: modersmål.
Engelsk: rutineret.
Fransk: rutineret.
Norsk og svensk: forstår

Bopæl

Frederiksberg

Kandidat

Lmt

Partner

Hans Ussing

Serviceminded - Struktureret - Effektiv

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg kan levere en høj standard, udførelsen af de praktiske, administrative såvel som rutinemæssige opgaver, er lige højt prioriteret. Jeg nyder at skabe og holde orden i tingene, samt at kunne hjælpe til der hvor der måtte være brug for det. Er en smilende, hjælpsom, lyttende og empatisk person, som er udstyret med en god portion humor og et højt energiniveau. Service er en del af mit DNA!

Ønske til nyt job

Er en alsidig, energisk og erfaren kontor medarbejder, en rigtig blæksprutte, som i den grad motiveres af at hjælpe og få tingene gjort. Jeg kan skabe gode serviceoplevelser, som i min optik bl.a. betyder at give kunden lidt mere end forventet, på en professionel og venlig måde. Jeg trives med mange bolde i luften, med en spændende og afvekslende hverdag, hvor ingen opgave er hverken for stor eller for lille.

Faglige kompetencer

Struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, administration og personlig service

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, energisk, imødekommende og kvalitetsbevidst

Uddannelser

KURSER i 2021: 50+ På vej mod nye udfordringer, 2021 • Kommunikation i praksis, Fremtidens kontormedarbejder • UDDANNELSE i 1983: Direktionssekretær, Ecole DeLil, Bruxelles

IT

Office-pakken

Sprog

Dansk (modersmål), Fransk (modersmål), Engelsk (flydende)

Bopæl

Rødovre

Kandidat

Smo

Partner

Hans Ussing og Ken Riis Ingerslev

Struktureret – Analytisk – Ordentlig

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er en serviceorienteret og professionel sekretær, med solide kvalifikationer, og mange års erfaring. Min erfaring er opnået igennem flere forskellige spændende og udfordrende ansættelser, hos både private og offentlige virksomheder. Fælles for stillingerne er, at jeg har bidraget med mit stærke fokus på den forretning jeg er en del af - og de medarbejdere og kunder jeg servicerer.

Jeg brænder for at yde høj service og trives i en supportfunktion, hvor tempo og opgaveløsning er kendetegnet af et højt niveau.

Jeg har stærke IT-kompetencer, og sætter mig hurtigt ind i nye systemer.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker i mit næste job at arbejde indenfor design, mode og kosmetikindustrien. Jeg søger job med ugentlig arbejdstid på 30-37 timer.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, motiverende, præcis til møder, erfaring fra kommuner, erfaring fra regioner, internationale forsendelser, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service, indretning.

Personlige kompetencer

Innovativ, kundeorienteret, kvalitetsbevidst, omstillingsparat, resultatorienteret.

Uddannelser

Kontor all-round

IT

Office-pakken

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (øvet), tysk (kendskab), skandinaviske sprog (forstår)

Bopæl

Egedal kommune, søger job i en radius af max. 30 km.

Kandidat

Jrd

Partner

Lone Tjustrup Olufsen

Serviceminded – Empatisk – Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

En fleksibel, glad og udadvendt person og har i mange år hjulpet med at servicere borgere med udviklingshæmning og ansatte. Det at hjælpe udsatte borgere er for mig en hjertesag.
Gennem en årrække har jeg arbejdet som sekretær og administrativ medarbejder med meget varierende og selvstændige opgaver på budget, regnskab, løn- og personaleopgaver samt overenskomster.

Ønske til nyt job

Administration/sekretær - løn – bogholderi/fakturering – budget og alsidige opgaver med mennesker i centrum.

Faglige kompetencer

Kommunikativ – erfaring fra kommuner – struktureret – administration – personlig service.

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret – fleksibel – imødekommende – politisk forståelse – resultatorienteret.

Uddannelser

KEA – Økonomistyring i praksis – akademifag mundtlig eksamen -Handelsmedhjælpereksamen og DKI og DKII – svarende til Kommunom.
Itucation.
Kursusbevis e-conomic, excel, bogføring og Danløn.
Office 365 inkl. Excel.
SD -løn og -datawarehouse (løn- og statistik).
Nemøkonomi – ØS-web – Maconomy (økonomi, budget, fakturering og bogføring).
SBSYS, KMD-Nexus (journalisering)

IT

MS Office 365 – har arbejdet meget med Excel

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk: Flydende mundtligt/højt niveau skriftligt.
Tysk: Flydende mundtligt/skriftligt. Spansk og skandinavisk: Hverdagssprog.
Polsk: Grundlæggende niveau/forstår.

Bopæl

Søborg

Kandidat

Lmj

Partner

Hans Ussing og Ken Riis Ingerslev

Overblik – Struktureret – Hjælpsom

Hvad kan jeg tilbyde

At understøtte ledelse og kollegaer med en omhyggelig administrativ support er noget jeg brænder for. Hjælpsomhed og engagement har været den røde tråd i hele mit arbejdsliv. Jeg har en stærk arbejdsmoral, stærke IT-kompetencer, og elsker at lære nyt. Jeg brænder for mit arbejde, og formår at jonglere med flere opgaver, hvilket gør, at jeg er god til at bevare overblikket og prioritere mine opgaver. Jeg vægter struktur, faglighed og en pragmatisk tilgang til mine opgaver meget højt.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker at arbejde 25-30 timer i en mindre virksomhed, hvor jeg kan bruge mine administrative kompetencer. En virksomhed, der sætter pris på strukturerede arbejdsprocesser og værdsætter god service og hjælpsomhed.

Faglige kompetencer

Motiverende, struktureret, præcis til møder, sikkerhed og orden, administration, møde- og eventkoordinator.

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, ansvarlig, udholdende, omstillingsparat, kundeorienteret.

Uddannelser

Kontoruddannet

IT

Outlook, Word & Excel. PC styret omstilling Miralix Office Operator, PC styret omstilling NOV – MD110MX/One, CA Service Desk Manager, Wintid receptions modul, fraværsregistrering. Navision Nav, e-conomic, Active Directory, CMG Directory Manager

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk: Elementær færdighed, Nordisk: Forstår.

Bopæl

Ølstykke/Egedal, søger job i en radius af 25 km.

Kandidat

Jab

Partner

Lone Tjustrup Olufsen

Kundeservice - Løsningsorienteret - Stabil

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er en yderst stabil og loyal medarbejder. Min forståelse og fornemmelse for hvad kunderne har behov for, ligger fuldstændig i mit DNA og jeg formår med mit nærvær, empati, lyttende og løsningsorienteret sind, altid at finde gode løsninger for kunderne. Generelt kan jeg byde ind med sagsbehandling af forskellig karakter, arbejde med forretningsgange og deltage i projekter med optimering, effektivisering og kvalitet for øje. I øvrigt er jeg fleksibel og struktureret og god til at skabe overblik over situationerne.

Ønske til nyt job

Jeg vil gerne arbejde med kundeservice og kunderådgivning i hvilket som helst branche. Det kunne være i Kundecentre, i et hotels reception eller som rådgiver i en backoffice afdeling. Job inden for arbejdsmiljø og kvalitetssikring og ordrebehandling vil jeg også kunne bidrage med og jobs inden for kulturinstitutioner har også min interesse.

Faglige kompetencer

Undervisningserfaring, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, internationale forsendelser, sikkerhed & orden, kvalitetssikring, administration, arbejdsmiljø.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, kundeorienteret, kvalitetsbevidst, fleksibel, imødekommende.

Uddannelser

Iværksætteruddannelse, Pensionsuddannelse, Kontorelev, Shipping, Kontor allround - Handelsskolen København.

IT

MS Office, SAP, Navision, Siebel, Scala.

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk (godt kendskab), svensk/norsk (forstår).

Bopæl

Sjælland

Kandidat

Mni

Partner

Ken Riis Ingerslev

Engageret - Analytisk - Grundig

Hvad kan jeg tilbyde

Med engagement og grundighed, kan jeg tilbyde varetagelse af administrative opgaver. Jeg har stort overblik, og jeg sikrer, at der er orden i sagerne. Jeg har gode allround it-kompetencer, og jeg kan lide og er god til at lære nyt. Jeg har stor erfaring med servicering af kunder/klienter, og er generelt servicemindet.

Ønske til nyt job

Jeg søger job indenfor det administrative område, hvor jeg kan bruge mine administrative kompetencer, eventuelt noget hvor kontakt til kunder/klienter indgår, eksempelvis indenfor ejendomsadministration.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, internationale forsendelser, sikkerhed og orden, lagermedarbejder, kvalitetssikring, administration, personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, kundeorienteret, detaljeorienteret, lederevner i grupper, kvalitetsbevidst.

Uddannelser

Kontoruddannelse med speciale i administration.

IT

Udvidet pc-bruger (Svarer til stort pc-kørekort) Rutineret i brug af Office pakken, og har nogen erfaring med regnskabsprogrammer.

Sprog

Dansk Modersmål -
Engelsk: Flydende skriftligt såvel som mundtligt

Bopæl

2830 Virum - transportafstand gerne u. 50 km

Kandidat

Lpa

Partner

Lone Tjustrup Olufsen

Struktureret - Effektiv - Handlekraftig

Hvad kan jeg tilbyde

Som erfaren PA/EA tilbyder jeg at støtte og supportere den øverste ledelse samt at håndtere og koordinere administrative opgaver – til tiden og i rette kvalitet.
Jeg tilbyder at være mødereferenten, der inden mødet rykker for input, udarbejder forslag til dagsorden og oplæg samt samler materialet til mødet. Efterfølgende udarbejder jeg et godt referat samt følger op på udestående aktionspunkter.
Jeg tilbyder at håndtere komplekse mødekalendere samt at koordinere rejser, konferencer, events, seminarer mv.

Ønske til nyt job

Et ønskejob for mig er, at jeg er en del af teamet med egne selvstændige opgaver. Jeg medinddrages, hvor beslutningerne tages. Så sørger jeg for handling, koordinering og gennemførelse af planerne.
Dansk eller international virksomhed er underordnet for mig, ligesom branche, da jeg som PA/EA passer ind i enhver lidt større eller stor organisation med ledelse.
Beliggenhedsmæssigt ligger min næste arbejdsplads i Storkøbenhavn eller Sjælland.
Arbejdstid: 30-37 timer ugentligt – og gerne mulighed for hjemmearbejde.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service, leder

Personlige kompetencer

Ansvarlig, beslutsom, energisk, fleksibel, kvalitetsbevidst

Uddannelser

2005 Mellemlederuddannelse (Probana).
1996-2000 Merkonom i markedsføring (Ballerup Handelsskole).
1990-1992 Bachelor i erhvervsengelsk (engelsk korrespondent) – Copenhagen Business School.
Projektledelseskursus.
Konflikthåndtering for ledere.
Afholdelse af medarbejdersamtaler.
Chefsekretærens mål- og kompetencer.
MS Project.

IT

Erfaren bruger af MS Office programmerne Word, PowerPoint, Excel, Outlook, SharePoint og Teams. Endvidere bruger af Notes, Navision samt diverse interne systemer.

Sprog

Dansk Modersmål
Engelsk: Flydende skriftligt såvel som mundtligt
Tysk: Lettere rusten
Norsk/svensk: Godt kendskab

Bopæl

Jyllinge/Sjælland

Kandidat

Jsh

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Loyal - Pligtopfyldende - Serviceorienteret

Hvad kan jeg tilbyde

I får en udadvendt person med et stort servicegen og med fokus på de kundevenlige funktioner. Jeg er i stand til at bevare det store overblik, har flair for at organisere og have styr på detaljerne, og deadlines overholdes altid. Jeg kan håndtere samtlige slags administrative opgaver i alt fra indkøb, sekretæropgaver, møde og event planlægning, lidt salg, reception og sagsbehandling inden for HR-området. I får også en person, som er i stand til at kommunikere på alle niveauer og er praktisk anlagt med hænderne skruet godt på.

Ønske til nyt job

Et job hvor service er en vigtig del af arbejdsdagen og hvor jeg er med i f.eks. forskellige events, og hvor der faktisk er kontakt med andre mennesker/kunder/borgere. Jeg vil trives godt med at prøve og lære noget nyt og vil gerne være med til udvikle både firma og mig selv. Et job hvor man kan få brug for mine tyske evner, vil også være rigtig godt.

Faglige kompetencer

Administration, møde og event koordinator, personlig service, præcis til møder, kvalitetssikring, undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, struktureret, erfaring fra staten, erfaring fra private virksomheder og indretning.

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, kundeorienteret, ansvarlig, omstillingsparat og fleksibel.

Uddannelser

Kontor allround og toldassistent.

IT

Microsoft Office Pakken og C5.

Sprog

Engelsk (rutineret), tysk (rutineret), norsk/svensk (forståelse).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

MAA

Partner

Ken Riis Ingerslev

Hvad kan jeg tilbyde

Ledelsessupport med alle facetter i sekretærarbejde. Møde- og rejseplanlægning til udførelse af større og mindre personaleevents. Bred erfaring med HR opgaver – stillingsopslag, rekruttering og onboarding. Ledelseserfaring.

Ønske til nyt job

Office-Manager, direktionssekretær, koordinerende roller, HR, og gerne medopstart af mindre virksomhed med pionerånd.

Faglige kompetencer

Motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, afdelingschef, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø, personlig service, indretning og leder.

Personlige kompetencer

Beslutsom, energisk, imødekommende, lederevner og omstillingsparat.

Uddannelser

Advokatsekretær – kursus 2011
Uddannet sygehjælper fra RH – 1990
Excel kursus 2018
Talent Manager/Talent Recruiter kursus og implementering 2017
Outlook kursus 2017
Stresspotterkursus 2015
Retorikkursus 2014
HR Konsulenten 2013
Jurakursus 2009

IT

Officepakken

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk – middel
Begår mig på skandinavisk

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Nin

Partner

Morten Wittrup Præstbro

Hvad kan jeg tilbyde

Mange års erfaring inden for detailhandel, drift af butik, Webshop og sociale Medier, samt oplæring og coaching af personale . Meget kvalitetsbevidst og godt øje for merchandising og vinduesudstilling.. Rutineret indkøber på messer og ved leverandørbesøg i danmark og udland. Erfaring med facebook reklamer, samt sociale medier som salgsfremmende værktøj. Stor erfaring med iværksætteri fra ide til færdigt projekt. Økonomistyring og omkostningsbevidsthed. Fokus på at skabe et godt arbejdsmiljø og trivsel.

Ønske til nyt job

Butiks leder, Assisterende butiksansvarlig. Gerne med arbejdsområder inden for Webshop og sociale medier, samt opgaver i forbindelse med merchandising. Engros salg indenfor tøj, brugskunst og møbel branchen. Receptionist og konference medarbejder i hotelbranchen. Sælger i showroom. Indkøbsassistent. Fritidsklub medarbejder. Job relaterede til genbrug.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra privat skole.

Personlige kompetencer

Forretningsorienteret, innovativ, kreativ, kundeorienteret og resultatorienteret.

Uddannelser

Parsons School of Design Certifikat i indendørs arkitektur Oasis N.Y.
Butiksassistent
Roskilde Katedralskole Student

IT

Microsoft Office, godt kendskab til Windows og Mac. videoplatform Zoom og Teams, økonomi og lagerstyring i C5 Navision, Appel pages, website-platform Concrete 5, drift af webshop, Instagram og Facebook. Annoncering på sociale medier

Sprog

Dansk modersmål. Engelsk i skrift og tale.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Cah

Partner

Morten Wittrup Præstbro

Backoffice/kundeservice incl. bogholderi

Selvstændig - Effektiv - Erfaren

Hvad kan jeg tilbyde

Bred og alsidig erfaring inden for administrative og (mindre) regnskabs-opgaver. Kundebetjening, korrespondance, ordrebehandling, fakturering, salgssupport m.v.. Trives med ad hoc såvel som rutineprægede opgaver. Hurtig på tasterne med både tekst og tal. Jeg er skarp til at sætte mig ind i nye arbejdsområder. Med et fantastisk overblik kan jeg hurtigt prioritere/omprioritere opgaver og også hjælpe til hvor nødvendigt. Mit gode humør og rummelighed betyder, at jeg samarbejder og kommunikerer godt med alle.

Ønske til nyt job

Gerne administrativt arbejde inden for B2B eller B2C. Opgaverne kan f.eks. være ordrebehandling, fakturering, salgssupport. Det kan også være web-relaterede opgaver som hjemmesideopdatering/optimering eller E-commerce .Bogholderimæssige opgaver kan være en mulighed eller reception med tilhørende opgaver. Et firma med flad, åben struktur og helst hvor humor og godt humør trives. Jeg er meget alsidig og udfører alle opgaver efter kort instruktion.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, Struktureret, præsis til møder, erfaring fra private virksomheder og administration,

Personlige kompetencer

Ansvarlig, energisk, kundeorienteret, omstillingsparat og resultatorienteret.

Uddannelser

2021 6-ugers kursus i E-Handel, Kursusfabrikken , Online
2017 6-ugers kursus i Grundlæggende Regnskab, Roskilde Handelsskole
2000 Salgsassistent m/speciale: Glas og Porcelæn, Bahne a/s, Handelshøjskolen i Odder

IT

· Microsoft Office · SAP · Online regnskabsprogram · Billy · Microsoft Dynamic AX · Sharepoint · Navision C5

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (god forståelse), svensk (god forståelse) og tysk (rimelig forståelse)

Bopæl

P.T. Frederikssund kommune – pr. 1/8 Veksø kommune Søger job: Primært Storkøbenhavn – Nord og vest for København, men er åben for hele Sjælland

Kandidat

Rie

Partner

Dorthe Ingerslev

Arbejdsom - Fastholdende - Mødestabil

Hvad kan jeg tilbyde

Søger mit sidste ansvarsbevidste job, som medspiller hos jer. Har stor erfaring med kundekontakt, -service og administrative opgaver. Velformuleret i skrift. Er vant til selvstændigt arbejde og personligt ansvar og præg på arbejdsopgaver. Er grundig og sætter en ære i, at kvaliteten er i orden. Træder altid ind ad døren med et godt humør.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker at være et sted, hvor der er kundekontakt (personligt, telefonisk, e-mails). Ønsker gode humoristiske kollegaer og en udadvendt dynamisk, ansvarlig og respektfuld chef. Søger 32-37 timer ugentlig. Et job, der kombinerer kontakt med kunder, interne medarbejdere og administrative opgaver. Værdsætter imødekommenhed, god og professionel service, ansvarlighed og hjælpsomhed.

Faglige kompetencer

Struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, disciplineret, energisk og kundeorienteret

Uddannelser

Kontoruddannelser (Erhvervsuddannelsen EUD)
EFG basisuddannelse kontor Allround

IT

Nav og Excel

Sprog

Dansk modersmål, flydende skrift og tale
Engelsk rutineret skrift og tale
Tysk øvet tale
Skandinavisk forståelse tale

Bopæl

Jyllinge Roskilde Kommune

Kandidat

Mya

Partner

Hanne Lunddal Jensen

Løsningsorienteret - Effektiv - Empatisk

Hvad kan jeg tilbyde

Med mange års erfaring indenfor kontorfaget arbejder jeg struktureret med mine opgaver og er altid parat til at hjælpe og vejlede andre. Jeg ser løsninger fremfor begrænsninger og holder af at spare med kolleger for de optimale løsninger. Jeg løser kompetent og ansvarsfuldt små som store opgaver og følger op på deadlines, så opgaver bliver løst til tiden. Et smil og en frisk bemærkning baner altid vejen for et godt samarbejde.

Ønske til nyt job

Jeg er åben og nysgerrig for andre arbejdsopgaver – f.eks. intern salgssupport, kundeservice eller reception. Meget gerne et kontorjob i en mindre eller mellemstor virksomhed som ”blæksprutte”, hvor der er en skøn blanding af administrative og praktiske opgaver. Jeg er glad for sagsbehandling og formidling og brænder for at skabe et ligeværdigt samarbejde. En god dag for mig er, når jeg har gjort en forskel og sat mit aftryk på opgaven

Faglige kompetencer

Koordinator, personaleadministration, kursusadministration og studievejledning. Erfaring med hjemmesider, fakturering, journalisering og adgangskontrol.

Personlige kompetencer

Positiv, struktureret, øje for detaljerne, målrettet, analytisk og med en anerkendende tilgang

Uddannelser

Kontoruddannet fra IBM A/S, Teamledelse/Arbejdslystkonsulent, Intensivt regnskabskursus og diverse efteruddannelseskurser i administration og IT

IT

Tekstprogrammer: Microsoft Office, Journalisering: ESDH/DTU DOC, Økonomi: C5/NAV, SAP og ØES og CMS (web værktøj).

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk (god forståelse), svensk (god forståelse) og tysk (rimelig forståelse)

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Bis

Partner

Hanne Lunddal Jensen

Serviceminded - Fleksibel - Hjælpsom

Hvad kan jeg tilbyde

Med mange års erfaring inden for kontorfaget, arbejder jeg struktureret med mine opgaver og holder af at hjælpe andre og er god til at inspirere og til at finde løsninger sammen med andre.  Jeg kan løse mange typer opgaver og er kompetent og rutineret. Desuden ligger jeg altid mit personlige engagement i arbejdet. Jeg er positiv, energisk og en smilende person med et højt serviceniveau.

Ønske til nyt job

Et område hvor der er stor fokus på service. Det kunne være i forretning/butik, indretning, udstillinger etc. Det kunne også være kontorjobs, som sekretær, koordinator, i administrationen eller arbejde med fakturering. Også bibliotek eller opdatering af hjemmesider har interesse. Det gør mig glad, hvis jeg kan sætte fodspor på det jeg har gjort og at jeg får lov til at være kreativ på arbejdspladsen med opgaver, arrangementer etc.  Jeg er fleksibel og også nysgerrig for andre arbejdsopgaver.

Faglige kompetencer

Erfaring fra kommune og stat, møde/event og administration.

Personlige kompetencer

Energisk, kreativ, imødekommende, kundeorienteret og omstillingsparat.

Uddannelser

Kommunom uddannelse, SAP og projektstyring i praksis.

IT

Microsoft Office, Unik, Paint Shop Pro, Publisher og Lotus.

Sprog

Dansk (Modersmål), engelsk (til husbehov), svensk (forstår) og norsk (forstår).

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ams

Partner

Ken Riis Ingerslev

Struktureret - Selvstændig - Teamplayer

Godt humør – Flittig – Kan lide udfordringer

Hvad kan jeg tilbyde

Som PA/EA og project controller har jeg stor erfaring på det administrative område fra en stor global rådgivende ingeniørvirksomhed. Jeg kan skabe værdi gennem min strukturerede tilgang til opgaver med blik for proces og mål. Jeg er vant til at omgås fortrolige data og håndtere disse med respekt for de involverede parter, herunder GDPR. Jeg er selvstændigt arbejdende, og fungerer godt i teams og netværk, hvor vi kan dele vident nyt.

Ønske til nyt job

Min målsætning er at komme i en supportfunktion, hvor jeg kan levere god service, gode resultater og bygge gode relationer både på internt- og eksternt niveau. Jeg ønsker jobs både i den private såvel som den offentlige sektor.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø og personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, imødekommende, naturlig og social.

Uddannelser

30+ års erfaring som økonomimedarbejder og afdelingssekretær/PA.

IT

Microsoft Office pakken, SAP og Maconomy.

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk (Skrift og tale)

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Bsj

Partner

Lone Thulstrup Olufsen

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Serviceminded - Koordineringsstærk - Hjælpsom

Hvad kan jeg tilbyde

Mange års erfaring med ledelsesbetjening og centraladministration samt flere kompetencer fra projektstyringsområde. En stærk administrative og koordinerende profil som arbejder selvstændigt og struktureret - falder mig naturligt at være tovholder. Alle opgaver løses med samme energi og kvalitet. Jeg er vant til at håndtere mange bolde i luften og mister ikke det forkromede overblik. Meget lærenem. God teamplayer. Evner at kommunikere og samarbejde med forskellige kulturer samt niveauer i organisationen. Jeg er hjælpsom, empatisk, imødekommende - vil gerne gøre en forskel.

Ønske til nyt job

Et område hvor der er fokus på centraladministration, struktur og service. Det kunne være en stilling som koordinator, PA/chefsekretær eller projekt support med fokus på planlægning, koordinering, servicering og projekter. Det gør mig glad, hvis jeg kan gøre en forskel for det team, den leder eller afdeling som jeg understøtter. Gerne en uformel arbejdsplads med tillid, mulighed for udvikling, fokus på work-life balance og gode kolleger.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, Motiverende, Struktureret, Præcis til møder, Erfaring fra private virksomheder, Internationale forsendelser, Sikkerhed og orden, Kvalitetssikring, Administration, Møde- og Eventkoordinator, Arbejdsmiljø, Personlig service, Leder

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende, kundeorienteret, kvalitetsbevidst

Uddannelser

2018 Certified Prosci Change Management Practitioner - Proacteur, Denmark

2017 Akademiuddannelse i Ledelse - Copenhagen Business Academy, afd. SmartLearning

2014 PRINCE2 Foundation - CT Partners, Poland

2001 PC-kørekort ECDL - Niels Brock Copenhagen Business College

2001 Erhvervsøkonomi C - Handelsskolernes Grunduddannelsen - Niels Brock

1990 Regnskabsføring II og Erhvervskommunikation - Anglo American Corporation

1988 Skolegang - 12 år inkl. Highschool - Transvaal Senior Certificate, South Africa

IT

MS Office (rutineret bruger)

CA Clarity PPM Tool (rutineret bruger)

JIRA Confluence (meget lidt)

Adbobe Photoshop (meget lidt - komprimering af billeder)

Adobe Indesign (meget lidt - tekst- og dataredigering)

Sprog

Dansk - flydende i skrift og tale på professionelt niveau.

Engelsk - modersmål

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Diø

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Ærlig - Pligtopfyldende - Lyttende

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er fagligt velbevandret indenfor mange aspekter for kontorarbejde og jeg er en særdeles serviceorienteret person, der altid holder hvad jeg lover. Jeg er god til at skabe relationer på alle niveauer og giver altid kunden noget ekstra med en løsningsorienteret tilgang, hvor jeg bevarer roen også hvis kunden ikke er tilfreds/klager. Jeg er udadvendt og kan lide at have travlt, er fleksibel, har et godt humør og er altid målrettet, struktureret, engageret og vægter kvalitet højt.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker et sted med administrative opgaver, hvor man hjælper hinanden i et team, hvor man f.eks. også kan overlappe hinanden. Rutineprægede opgaver er helt fint og er faktisk at foretrække og det er godt, hvis man ved hvad man skal lave hver dag. Jeg vil gerne være et sted, hvor der er kontakt med kunder enten fysisk eller telefonisk og hvor der er diverse ad hoc. opgaver.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, administration og personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, lyttende, social og udholden.

Uddannelser

Merkonom i driftledelse og personaleadministration.

IT

Officepakken og Modulus.

Sprog

Dansk Modersmål. Engelsk (til husbehov), svensk og norsk (kendskab)

Bopæl

Sjælland

Kandidat

Bbu

Partner

Ken Riis Ingerslev

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Serviceminded – Målrettet - Effektiv

Hvad kan jeg tilbyde

Energisk, engageret, vidende, tillidsvækkende, resultatorienteret, social engageret, forandringsparat, velorienteret, finansiel stærk, overblik, fokus på detaljen, serviceminded og fleksibel.

Ønske til nyt job

Kundekontakt og administration, sparring med kollegaer, rådgivning af kunder, deltid/fuldtid, udadvendt, brug af erfaring og kompetencer, rutinepræget, callcenter.

Faglige kompetencer

Undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service, leder.

Personlige kompetencer

Beslutsom, fleksibel, imødekommende, kundeorienteret og resultatorienteret.

Uddannelser

2015-2015 Certificeret investingsrådgiver
1993-1993 Statsautoriseret ejendomsmægler, MDE
1981-1981 SVK – Regnskab
1980-1981 Sparekasseskolen
1977-1980 HA-Eksamen, CBS
1975-1977 Mat./samf. Studentereksamen, Roskilde katedralskole

IT

MS office - Word, Excel, PP – rutineret bruger
X-portalen - Bruger
BEC - Bruger
Navision - Bruger
Mindworking - Bruger (ejendomsmægler annoncesystem)
C&B - Bruger (ejendomsmægler sagssystem)
VIRK.dk - Bruger (virksomheders digitale adgang til det offentlige)

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk Forhandlingsniveau
Skandinavisk Forhandlingsniveau i tale (svensk og norsk)
Tysk Forstår, men taler og skriver ikke

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Kre

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Effektiv – Tryghedsskabende – Rolig

Hvad kan jeg tilbyde

Med mig ’ved opgaveroret’ bliver opgaverne løst til tiden og i god kvalitet, med sans for detaljen, da jeg har erfaring med optimal planlægning og opfølgning, og jeg kan levere effektive løsninger.
Det giver ro og overblik ’at være foran’, og det levner plads til at ’rette ind/op’ i tide, hvilket giver tryghed. Deadlines er ikke for sjov, og det motiverer mig at aflevere til tiden.

Ønske til nyt job

Jeg ønsker mig et job i en virksomhed, hvor jeg kan bruge mine kompetencer, gerne med fokus på kursuskoordinering og gerne inden for IT-branchen.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, energisk, kvalitetsbevidst, lyttende

Uddannelser

Diverse IT-kurser, Photoshop, Word, Excel, PowerPoint, Personlig udvikling o.lign. •

Grafisk præsentation, enkeltfag på IT-administratoruddannelsen •

Konstruktion af hjemmeside, enkeltfag på IT-administratoruddannelsen •

Business English, Advanced •

Erhvervssproglig korrespondenteksamen i spansk og fransk fra Handelshøjskolen (CBS) •

Matematisk-biologisk studentereksamen (Gl. Hellerup Gymnasium)

IT

MS Office superbruger

Sprog

Dansk: Modersmål, korrekturlæsning og kvalitetssikring -

Engelsk: Middel, bedst til skriftlig kommunikation

Bopæl

Egedal kommune, søger job i en radius af 20 km

Kandidat

Wib

Partner

Lone T. Olufsen

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Struktureret – Loyal - Empatisk

Hvad kan jeg tilbyde

Kontorassistent, med højt servicegen, fokus på god dialog med kunder, leverandører, logistikken samt virksomhedens mange forskellige afdelinger.

Ønske til nyt job

Gerne deltid, 20-25 timer, jeg trives med en blanding af administrative og praktiske opgaver, gerne kundeservice, support til sælgere, kontakt til mange forskellige afdelinger.

Faglige kompetencer

Motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, administration, personlig service

Personlige kompetencer

Ansvarlig, imødekommende, kundeorienteret, lyttende og opfølgende.

Uddannelser

2000 – 2001 Kosmetolog • Interclinique
1991 – 1991 Merkonom, enkeltfag – Virksomhedsøkonomi
1977 – 1977 Kontoruddanet
1974 – 1976 Handelsskole / Kontoruddannet • Toftegårdsskolen

IT

Dynamic AX
Concorde XAL
Lotus Notes
MS Office

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk i skrift og tale
Skandinavisk i skrift og tale

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Bte

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Engageret - Ansvarlig - Serviceminded

Hvad kan jeg tilbyde

I får en medarbejder, der er meget positiv, og der bestræber sig på, at yde en service udover det sædvanlige. Desuden er jeg god til at skabe relationer på tværs af faggrupper. Fagligt har jeg nemt ved at sætte mig ind i nye opgaver og systemer.

Ønske til nyt job

Arbejdsglæde / Miljø, Udvikle sig fagligt / Personligt, Teamspirit – ok at tillade / Få Hjælp / Hjælpe
Jeg ønsker et job, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, administration og præcis til møder.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende og social.

Uddannelser

2014 – 2016 Kontorelev – Valby Praktikcenter
2013 – 2014 1 års skoleophold Roskilde Handelsskole
2010 – 2011 Sosu hjælper uddannelsen – Sosu skolen i Greve
2001 – 2004 Pædagog – Roskilde Pædagog Seminarium

IT

Bruger af hele Office - pakken.

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk – behersket mundtligt og skriftligt
Tysk – grundlæggende mundtlig og skriftligt

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Uør

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Kundeorienteret – Kvalitetsbevidst – Social

Hvad kan jeg tilbyde

Stor erfaring og viden om drift af en repræsentativ, professionel og serviceminded reception.
Dygtig koordinator, planlægger og afholdelse af arrangement. Administrativt arbejde og gode kommunikationsevner.

Ønske til nyt job

Jobtitel er ikke vigtig, men en virksomhed hvor man værdsætter: imødekommende hed, god og professionel service, engagement og fleksibilitet, ansvarlighed og hjælpsomhed

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcist til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, Internationale forsendelser, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø, personlig service og leder.

Personlige kompetencer

Imødekommende, energisk, fleksibel, Innovativ og ansvarlig.

Uddannelser

Studentereksamen, HHX, Akademiuddannelse i ledelse.

IT

MS Office
Topdesk
Pronestor
Conference Manager
Synkron.net

Sprog

Dansk - Modersmål/Tales/skrives
Engelsk - Rutineret/Tales/skrives
Tysk - Tales/forstås
Skandinavisk - Tales/forstås

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Ala

Partner

Mette Skov

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Jobparat – Optimist – Samarbejdsvillig

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er mødestabil og præsentabel, Engageret, venlig og smilende. Imødekommende og lydhør. Omhyggelig og flittig. God holdspiller som kan begå sig med alle. En god kollega.

Ønske til nyt job

Lagerarbejde, pakkeri og apotekerbud.

Faglige kompetencer

Struktureret, erfaring fra staten, erfaring fra privat virksomhed, administration, lagerarbejder og personlig service.

Personlige kompetencer

Disciplineret, omstillingsparat, lyttende, social, og imødekommende.

Uddannelser

• Folkeskolens 10. klasse, Østervangsskolen
• Etablering af mindre anlæg med fliser og planter, Vilvorde

IT

Alm. brugerniveau, er klar til mere træning.

Sprog

Dansk, mundtlig og skriftlig
Engelsk, turistniveau

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Pih

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Serviceminded - Engageret - Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde

Professionel og udadvendt smilende kvinde, der får energi af at tale med og omgås mennesker i kombination med
administrative opgaver. Har stor erfaring med kundeservice og administrative opgaver. Tager ansvar og initiativ til at opgaver gribes og bliver løst. Velformuleret i skrift og tale. Og kan begå mig på alle niveauer i en organisation.
Positiv mindset og omstillingsparat – trives med en hverdag, hvor ikke to dage er ens. Ser muligheder frem for begrænsninger, og har nemt ved at sætte mig ind i nye systemer. Jeg er fleksibel og giver gerne en ekstra hånd, hvor der er behov for det.

Ønske til nyt job

Et job der kombinerer kontakt med kunder/mennesker og administrative/praktiske opgaver. Eks.vis som receptionist på kontor, frontmedarbejder, kundeservice.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder og administration.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, energisk, fleksibel, imødekommende og kundeorienteret..

Uddannelser

Oprindelig uddannet salgsassistent og siden autodiadakt og dermed stor erfaring med og vant til selv at erhverve mig ny viden og erfaring på egen hånd.

IT

*Microsoft Office *Windows bruger *Outlook *Adobe IN Design *AS400
*CRM systemer *360° (Elektronisk sags- og dokumenthåndtering ESDH)
*Merkonomkurser: Ledelse og Samarbejde / Organisation * 50+ på vej mod nye udfordringer – FirmaPlus
*Mercuri Urval Virksomheds- mellemleder kursus med coaching et forløb over 3 mdr.
*Pt. i gang med et online kursus fra Århus Business College ”Administrativ IT / Superbruger”, hvor jeg bliver opdateret
på de nyeste udgaver i Excel, Word, PowerPoint og Outlook.

Sprog

Dansk - Modersmål
Engelsk - Rutineret
Dansk modersmål
Tysk, Svensk, norsk - Forstår og small talk
Italiensk - Turist…. er i gang med at lære det smukke sprog.

Bopæl

Gentofte Kommune

Kandidat

Ask

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Optimistisk - Fleksibel - Målrettet

Hvad kan jeg tilbyde

Lang erfaring med arbejde i en politisk styret organisation med servicering af og samarbejde med bestyrelser og ledelse samt borgere og nævn.

Jeg kan udarbejde mødemateriale og skrive beslutningsreferater, læse korrektur af breve og informationsmateriale mv og er vant til at arbejde både selvstændigt og i teams. Jeg har i øvrigt lang erfaring med klagehåndtering og mægling. Min arbejdsform er inddragende og ansvarlig og jeg tænker mine opgaver ind med et kundeorienteret mindset og giver altid super service til borgerne.

Ønske til nyt job

De bedste arbejdsopgaver for mig er ledelsesbetjening, bestyrelsesbetjening, klagehåndtering, administrative opgaver og koordinering etc. Det er lige præcis der jeg performer bedst. Mit ønske går i retning af en udadvendt funktion, hvor der er kunde og borger kontakt. Jeg går efter et sted med gode rammer, hvor arbejdsgiver følger op på tingene og hvor onboading er i orden og hvor der er visse sociale arrangementer og der tilbydes personlig udvikling.

Faglige kompetencer

Motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, afdelingschef, administration, leder.

Personlige kompetencer

Fleksibel, konflikthåndtering, kundeorienteret, disciplineret, imødekommende

Uddannelser

Online kurser (HK), Dirigent kursus, Arbejdsmiljøuddannelse, Boligjura og udlejning

IT

Officepakken

Unik Bolig 4

Sprog

Dansk (modersmål)
Engelsk (læser og skriver)
Svensk (forstår)

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Man

Partner

Ken Riis Ingerslev

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Serviceminded – Struktureret – Imødekommende

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg brænder for at levere den bedst mulige service, og har altid borgeren i fokus. Stor erfaring indenfor serviceområdet. Arkiv, journal, bibliotek. Struktureret, imødekommende, fleksibel, overblik.

Ønske til nyt job

Deltid, max 15 timer, 2-3 dage om ugen. Gerne rutineprægede opgaver, men håndterer også ad hoc.

Faglige kompetencer

Struktureret, præcis til møder, erfaring fra staten, administration, personlig service, erfaring fra private skoler eller gymnasier

Personlige kompetencer

Detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende, lyttende, omstillingsparat

Uddannelser

• Grundkursus 1. del • Danmarks Forvaltningshøjskole
• Nysproglig • Amtsgymnasiet, Roskilde

IT

MS office
DDElibra
ScanJour

Sprog

Dansk (modersmål) Engelsk (tale, godt kendskab), tysk (tale, kendskab.

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Kac

Partner

Susanne Brinck Rudbeck

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Empatisk - Serviceminded - Ansvarsbevidst

Hvad kan jeg tilbyde

En enorm kompetence indenfor det administrative. Jeg er altid villigt til at lære nyt - f.eks. IT.
Jeg er en pligtopfyldende og fleksibel medarbejder, som er åben overfor mange forskellige opgaver. Mit engagement er stort og jeg træder altid ind igennem døren med godt humør.
Jeg både ser borgeren/kunder og kollegaer og er god til at lytte til dem.

Ønske til nyt job

Jeg kan godt lide både at gå i dybden med opgaverne og de mere rutinemæssige opgaver. Variation i opgaverne er vigtigt. At have kontakt til både borgere og kollegaer er noget jeg sætter meget pris på og i det hele taget samarbejde på tværs med en god tone og humør vil være at foretrække. Det er rigtig fint med skrivearbejde også.

Faglige kompetencer

Erfaring fra kommuner, administration, struktureret, kvalitetssikring, personlig service.

Personlige kompetencer

Kreativ, disciplineret, fleksibel, politisk forståelse og imødekommende.

Uddannelser

Kommunom.

IT

Officepakken, Acadre, KMD, Kvantum, Opus og KAS vagtplanning.

Sprog

Dansk (modersmål), engelsk, tysk (samtale).

Bopæl

Sjælland.

Kandidat

Gep

2. Direktionssekretær - PA

Chefsekretær PA

Hvad kan jeg tilbyde

I får i mig den chefsekretær og koordinator, der er vant til at få enderne til at mødes – med smil, overblik, prioriteringer af opgaver og omstillingsparathed. Jeg er god til at etablere kontakt til mennesker på alle niveauer i en organisation – og altid med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle. Mange års erfaring fra internationale virksomheder har givet mig min store forretningsforståelse – og jeg kommunikerer ubesværet på både tysk og engelsk.

Ønske til nyt job

Et job som PA eller chefsekretær, koordinator, salgssekretær, office manager el. lign. Jobtitel er ikke det afgørende – men jobindholdet og dét at jeg kan bruge mit stærke planlægningsgen og mine solide sprogkundskaber vejer tungere.

Faglige kompetencer

Erfaring fra privat virksomheder, Erfaring fra staten.

Personlige kompetencer

Energisk, fleksibel adfærd, fokus på kvalitet, forstår ledelsesprincipper og er sproglig.

Uddannelser

NLP Business - Performer kommunikation på arbejdspladsen, Konflikthåndtering, Bachelor´s degree English, Akademimerkonom, Bachelor´s degrees German.

IT

Microsoft Office Meget rutineret. SharePoint Meget rutineret (firmatilpasset udgave). Andre systemer: SAP, Navision, InDesign (kendskab), Adobe. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.

Sprog

Dansk Modersmål, Engelsk og tysk flydende opvokset med tysk. Læser og forstår svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Ph.

Ambitiøs – Holdspiller – Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg kan tilbyde arbejdspladsen en stabil medarbejder, der kan arbejde i et team og klare selvstændige opgaver. Jeg ser muligheder frem for begrænsninger.
Jeg er et ordensmenneske og trives med en god strukturering for arbejdsdagen.

Ønske til nyt job

Aktivitetsmedarbejder / plejehjem eller bosteder med sårbare borgere

Faglige kompetencer

Jeg har opbygget en viden omkring personlig pleje og omsorg for ældre mennesker. Har arbejdet med rehabilitering gennem hverdagsaktiviteter. God til at tale med alle slags mennesker. samt at støtte dem til at vedligeholde den bedst mulige fysiske, psykiske og sociale funktionsevne

Personlige kompetencer

Udadvendt, smilende, godt humør, omsorgsfuld

Uddannelser

Social-sundhedshjælper

IT

Almindelig brugerniveau

Sprog

Dansk, engelsk på begynderniveau

Bopæl

Roskilde

Kandidat

Hgh

Partner

Hanne Lunddal Jensen

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Administration / Servicekoordinator / Receptionist

Hvad kan jeg tilbyde

I vil i mig få en medarbejder, der har lyst til spændende opgaver med professionel kundekontakt, der har et fagligt stærkt planlægnings- og servicegen, en der arbejder systematisk og effektivt. Sætter en ære i at hjælpe andre for at nå et mål – team spirit. Ordentlighed. Respekt.

Ønske til nyt job

Administrativt til et jobcenter, borgerservice, kursussekretær – f.eks. AOF/FOF eller uddannelsessted. Mine arbejdsopgaver må gerne dække både fordybelse i opgaverne og opgaver med kortvarig frist samt håndtering af kunder. Vil gerne have en chef, som lytter til mig, får mine kompetencer i spil og giver mig de udfordringer, jeg søger i et godt samarbejde.

Faglige kompetencer

Struktureret, Erfaring med kommuner, administration, personlig service, motiverende

Personlige kompetencer

Imødekommende, modig, detaljeorienteret, social og lyttende.

Uddannelser

Assistentuddannelsen i Københavns Amt. Arbejdsmarkedsafdelingen fællesdelen af Kommunom-uddannelsen på COK

IT

Daglig brug af Microsoft OFFICE, Internet og intranet. Bruger af det elektroniske Tinglysningssystem. Acadre, KMD-ØS-Web og KMD Opus

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk: Mundtlig og skriftlig på konversationsniveau

Bopæl

Brøndby

Kandidat

Svt

Chefsekretær PA

PROCES - STRUKTUR - RESULTAT = opgaver i mål

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er en ildsjæl, der ser det som et ’must’ at brænde for mit job. At formidle, at koordinere og samarbejde om
fælles mål, at skabe overblik og sikre effektive procedurer og arbejdsgange, at sikre deadlines samt optimering
af den interne og eksterne kommunikation - dét giver mig masser af arbejdsenergi og -glæde. Jeg trives med en
forventning om ”et øje på hver finger” for dermed at se nye muligheder. Arbejder resultatorienteret og proaktivt og
driver gerne processen fra idé til implementering fra A til Z. Trives rigtig godt med en varieret og uforudsigelig
arbejdsdag. Er altid åben overfor nye opgaver - kun fantasien sætter grænser. Ovenstående har været bindeleddet i alle mine jobs - uafhængig af branche.

Ønske til nyt job

Administrativ medarbejder - Direktionssekretær - PA’er - Koordinator - Projektmedarbejder
- eller måske noget helt andet …?
Det betyder mere for mig at jeg kan yde en indsats med de opgaver jeg er rigtig god til end hvilken titel eller branche jeg arbejder med. Jeg tænker gerne ”ud af boksen” - så gør I det samme kan det jo kun blive en succes.

Faglige kompetencer

Struktureret, administration, kommunikativ, erfaring fra private virksomhed.

Personlige kompetencer

Ambitiøs, resultatorienteret, ansvarlig, energisk og fleksibel.

Uddannelser

Bl.a. Merkantil mellemlederuddannelse, Nordisk Landboskole. Efteruddannelse, Export Engineer. Journalistik for kommunikationsfolk, Journalisthøjskolen, Århus.

IT

Arbejdet med stort set alle programmer i Microsoft Office pakken, WorkPoint (dokumenthåndtering), Skyhost, Navision. Hver arbejdsplads sine systemer, er vant til at sætte mig ind i såvel nye systemer som ny viden

Sprog

Dansk: Modersmål. Engelsk:De seneste 8 år daglig kommunikation, skriftligt og mundtligt . Tysk: Forstår tale og skrift, mangler selv rutine i samme

Bopæl

Køge

Kandidat

Dbt

Partner

Susanne Brink Rudbeck

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Servicekoordinator

Struktureret - Energisk – Kreativ

Hvad kan jeg tilbyde

Bred erfaring. Energisk og tager selvstændigt ejerskab for opgaverne, skaber overblik med sans for detaljer og planlægger egne opgaver. Skaber system og struktur. Styr på mine opgaver, selvtænkende, troværdig, leverer kvalitet til tiden – gerne før. Reflekterer over muligheder til gavn for firmaet ved rutineprægede praktiske eller administrative opgaver.

Ønske til nyt job

I en innovativ virksomhed, er jeg blæksprutten med variation i opgaverne og bindeleddet mellem f.eks. lageret, salgsafdelingen og kunden. Jeg tager imod og opretter ordren, planlægger hvordan og hvornår leveringen skal foregå. Er kontaktpersonen, når kunden har brug for at vide mere om f.eks. leveringstid, hvordan og hvornår tingene skal foregå, fakturering m.m. Jeg udarbejder mindre tilbud. Ved f.eks. fravær hjælper jeg gerne til med evt. at pakke til forsendelse.

Faglige kompetencer

Struktureret, administration, kommunikativ, erfaring fra private virksomhed.

Personlige kompetencer

Imødekommende, detaljeorienteret, kreativ, energisk og ansvarlig.

Uddannelser

Kontorassistent og Social- og Sundhedsassistent.

IT

Microsoft Word, Excel, Outlook, SAP, Mares, Access, Rambøll Care

Sprog

Dansk: Højt niveau i skrift og tale (Modersmål) , engelsk: Middel i skrift og tale og tysk: Kan genopfriskes efter behov.

Bopæl

Køge og omegn.

Kandidat

Frk

Partner

Hans Ussing

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

Sekretær - Koordinator

Hvad kan jeg tilbyde

I mig vil I få en sekretær og koordinator med stort K - der brænder for - og har styr på de administrative funktioner, og som kan være med til at gøre en forskel. Jeg er i mit rette element, når jeg kan hjælpe og løse alle typer af administrative opgaver, lige fra sekretæropgaver til reception og kundeservice - store som små. Jeg er personen som har styr på hvad der rører sig i virksomheden, og har altid fingeren på pulsen og bidrager til at hverdagen glider nemmere.

Ønske til nyt job

Et job som sekretær, kontorassistent, receptionist, kunderådgiver, koordinator el.lign. Titel eller branche er ikke det afgørende, men det er jobindholdet. Jeg trives med en bladning af administrative og praktiske opgaver, samt være i kontakt med mange i løbet af dagen.

Faglige kompetencer

Erfaring fra private virksomheder, pensionsinstitut og banker. Kontor, reception og kundeservice.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, kvalitetsbevidst, fleksibel, venlig og imødekommende.

Uddannelser

Kontoruddannet. Human Resource Management. Personalejura.

IT

Microsoft Office (meget rutineret). Navision, SAP, Workzone. Switchboard. Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.

Sprog

Dansk (modersmål). Engelsk og forstår og taler lidt svensk og norsk.

Bopæl

Storkøbenhavn

Kandidat

Lis

Partner

Lone Olufsen

Servicemedarbejder - adm. koordinator - Receptionist

TeamKoordinator Teamsekretær

Servicenørd - Detaljeorienteret - Koordinator

Hvad kan jeg tilbyde

Jeg er en servicenørd, med et veludviklet service- og koordinatorgen. Min passion ligger i at motivere og udvikle, og være med til at igangsætte, gennemføre og afslutte opgaver og projekter, og følge processerne fra A til Z for at levere det bedste forløb for kunderne. Jeg stortrives med både de rutineprægede og ad hoc-opgaver, der ofte rykker på dagens planlagte prioriteter. Har en faglig dybde og social bredde, er positiv, humoristisk og har en nysgerrig tilgang til både kolleger og samarbejdspartnere. Den tætte dialog med kunder giver mig energi og er arbejdsglæde for mig.

Ønske til nyt job

Jeg trives bedst i en kultur med en uformel omgangstone og i en varieret og uforudsigelig hverdag. Et job som administrativ medarbejder, kursussekretær eller kursuskoordinator på et sted, hvor der er en god teamånd og godt samarbejde i en humoristisk atmosfære, vil være mit store ønske. Jeg vil gerne også gerne arbejde i brancheorganisationerne, f.eks. i en reception, hvor jeg har en stor kontaktflade. Alle steder hvor der er brug for sublim kundeservice har interesse.

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator.

Personlige kompetencer

Ansvarlig, detaljeorienteret, imødekommende, lyttende, ambitiøs.

Uddannelser

Kontoruddannelse - Københavns Tekniske Skole, speciale i kursuskoordinering.

Advokatsekretær – Advokatsekretærskolen i København.

Klar kommunikation – Roskilde Universitetscenter.

Medarbejdere der deltager i forandringsprocesser – Niels Brock.

Business English – HK Efteruddannelse.

IT

EASY A, SIS, WISEflow, Efteruddannelse.dk, E-doc på superbruger niveau, Panorama, Microsoft Office.

Sprog

Dansk: (modersmål), engelsk: (mundtligt og skriftligt + teknisk indenfor uddannelsesbranchen) -
svensk og norsk: (læse og forstå, tale på turistniveau)

Bopæl

Greve

Kandidat

Tla

Partner

Ken Riis Ingerslev

Chefsekretær PA

Direktionssekretær / Koordinator

Hvad kan jeg tilbyde

En aktiv, kreativ og arbejdsom koordinator, som har stor erfaring med at være drivkraften i en virksomhed/offentlig instans, hvor der er mange løse ender, som skal bindes sammen.
Med mine gode sprogkundskaber i tysk, engelsk og dansk kan jeg være bindeledet mellem mange interessenter. Er dygtig til dansk og tysk retskrivning, grammatik, møderapporter og andre typiske ad hoc opgaver i en direktion.

Ønske til nyt job

Dette er mit ønskejob og kan det forenes har du en vigtig sparringspartner til at videreudbygge virksomheden. Jeg ønsker gerne en stor samarbejdsflade, og kan det forenes kan vi sammen udvikle virksomheden.
Jeg er klar, er du?

Faglige kompetencer

Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private og staten, administration, møde og eventkoordinator.

Personlige kompetencer

Kvalitetsbevidst, detaljeorienteret, ambitiøs, disciplineret og resultatorienteret.

Uddannelser

Kontor allround Viborg Varmeværk - Sprogkursus - krav fra Folketinget, Dansk Bjerg kommunikation Kbh. Regnskabskursus - Udvidet PC-kørekort Sprog og kommunikation – tysk - Erhvervskommunikation I i tysk og Kursus i Referat- og notatteknik.

IT

Microsoft Office 365 – Superbruger - Outlook – Superbruger - Navision C5 - Superbruger, Offentlige data og Økonomi og registrering.

Sprog

Dansk og tysk modersmål: Skrift og tale, engelsk, flydende - skrift og tale.

Bopæl

Sønderjylland

Kandidat

irg