CFO – Controller – Økonomi
26. marts 2018
Topledelse
30. marts 2018
Show all

Administrationsledelse

Administration

Administration og administrationsledelse: Her finder du vores dygtige direktionssekretærer, koordinatorer – PA’er – chefsekretærer – kundeservicemedarbejdere – sekretærer – receptionister

Klik på den af de 3 kategorier, du vil søge i – så hopper du til den aktuelle undergruppe.

Vi har pt. 31 dygtige administratorer inden for disse tre specialer:

1. Direktionssekretærer – chefsekretærer
2. Koordinatorer – PA’er
3. Kundeservicemedarbejdere – Sekretærer – Receptionister

For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.

Læs herunder deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser:

At administration er en vigtig funktion i virksomhedens dagligdag. Der kommer mange forskellige opgaver ind til administrationen; nogle haster, de fleste kræver teamwork og overblik – og der skal også her være de bedste kompetencer til at løse dem.

1. Direktionssekretærer – Chefsekretærer

Ansvarlig – Glad – Struktureret

Direktionssekretær – Chefsekretær

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg har et bredt erfaringsgrundlag og kan løse administrative opgaver som fx sekretær for direktør, telefonpasning, kalenderstyring, håndtering af mails, mødeforberedelse, behandling af henvendelser/klager, sagsstyring, personlig betjening, koordinering og afvikling af arrangementer samt ad-hoc opgaver. Derudover er jeg god til korrekturlæsning og løsning af formidlingsopgaver (rutineret dagsordenssekretær – politiske dagsordener/referater). Vil beskrive mig selv som en generalist med stor lyst til at lære nyt.

Ønske til nyt job
Ønsker at arbejde max. 32 timer i en lokal virksomhed, hvor jeg kan bruge mine administrative kompetencer. En virksomhed, der sætter pris på godt samarbejde og evnen til, at udføre selvstændigt arbejde. Der skal være plads til et smil og en hjælpende hånd, selv om vi har travlt..

Faglige kompetencer
Bredt erfaringsgrundlag: Store som små opgaver, administrative som praktiske opgaver, fx driftsopgaver, udviklingsopgaver, administration, møde- og eventkoordinator. Arbejder struktureret og præcist. Overholder tidsfrister og er på forkant med morgendagens opgaver.

Personlige kompetencer
Hjælpsom (Teamplayer) og kompetent medarbejder, kvalitets- og ansvarsbevidst, lyst sind, omstillingsparat.

Uddannelser
Mag.art. i kunsthistorie, Københavns Universitet.

IT
Superbruger i ESDH-systemer Acadre CM og Acadre MM.
Rutineret bruger af Windows 2010 med Office-pakken, Outlook, KMD Sag, KMD Elev, Fasit, Ludus Kerne, Ludus Web og Opus.
Redigering af hjemmeside og intranet.

Sprog
Dansk: Modersmål, flydende i skrift og tale.
Engelsk: Læser, taler og forstår på samtaleniveau.
Tysk: Læser, taler og forstår på samtaleniveau.

Bopæl
Centralt i Roskilde.

Kandidat
Spa

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Struktureret – Effektiv – Handlekraftig

Direktionssekretær – chefsekretær

Hvad kan jeg tilbyde
Som erfaren PA/EA tilbyder jeg at støtte og supportere den øverste ledelse samt at håndtere og koordinere administrative opgaver – til tiden og i rette kvalitet.
Jeg tilbyder at være mødereferenten, der inden mødet rykker for input, udarbejder forslag til dagsorden og oplæg samt samler materialet til mødet. Efterfølgende udarbejder jeg et godt referat samt følger op på udestående aktionspunkter.
Jeg tilbyder at håndtere komplekse mødekalendere samt at koordinere rejser, konferencer, events, seminarer mv.

Ønske til nyt job
Et ønskejob for mig er, at jeg er en del af teamet med egne selvstændige opgaver. Jeg medinddrages, hvor beslutningerne tages. Så sørger jeg for handling, koordinering og gennemførelse af planerne.
Dansk eller international virksomhed er underordnet for mig, ligesom branche, da jeg som PA/EA passer ind i enhver lidt større eller stor organisation med ledelse.
Beliggenhedsmæssigt ligger min næste arbejdsplads i Storkøbenhavn eller på Sjælland.
Arbejdstid: 30-37 timer ugentligt – og gerne mulighed for hjemmearbejde..

Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service, leder.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, beslutsom, energisk, fleksibel, kvalitetsbevidst.

Uddannelser
2005 Mellemlederuddannelse (Probana).
1996-2000 Merkonom i markedsføring (Ballerup Handelsskole).
1990-1992 Bachelor i erhvervsengelsk (engelsk korrespondent) – Copenhagen Business School.
Projektledelseskursus.
Konflikthåndtering for ledere.
Afholdelse af medarbejdersamtaler.
Chefsekretærens mål- og kompetencer.
MS Project.

IT
Erfaren bruger af MS Office programmerne Word, PowerPoint, Excel, Outlook, SharePoint og Teams.
Endvidere bruger af Notes, Navision samt diverse interne systemer.

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Flydende skriftligt såvel som mundtligt
Tysk: Lettere rusten
Norsk/svensk: Godt kendskab.

Bopæl
Jyllinge/Sjælland.

Kandidat
Jsh

Partner
Susanne Brink Rudbeck

2. Koordinatorer – PA’er

Udadvendt – Handlekraftig – Koordinator

Support – Koordinering – Processer

Hvad kan jeg tilbyde
Som koordinator kan jeg bidrage med at skabe det fornødne overblik, få løse ender bragt sammen og gennem struktur samt grundighed få salgsprocessen eller lignende til at blive så optimeret og effektiv som mulig, til glæde for såvel salgskolleger, leverandører og kunder. Som bindeleddet mellem eksempelvis marketing, kundeservice, sælgere, KAM’er vil jeg kunne støtte de forskellige enheder, samle trådene og frigøre tid i organisationen til at fokusere på at servicere og skabe værdi for kunderne og i forlængelse heraf resultater på bundlinjen.

Ønske til nyt job
Mit ønske går på et udadvendt koordineringsjob, hvor jeg kan hjælpe med at have styr på processerne mellem afdelinger, samarbejdspartnere, andre firmaer – eksempelvis forskellige marketingsaktiviteter. Det er vigtig for mig, at der er et synligt output.
Generel support til salgsområderne og projektstyring er også noget jeg går efter. Alt omkring kundehåndtering, opfølgning og planlægning har interesse.

Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, struktureret, erfaring fra private virksomheder, præcis til møder, personlig service, kommunikativ, administration, internationale forsendelser.

Personlige kompetencer
Detaljeorienteret, kundeorienteret, ansvarlig, energisk, naturlig.

Uddannelser
Teknisk assistent, merkonom.

IT
Officepakken, Dynamics AX, Navision, Workbook, SAP, Acrobat Reader, Illustrator, Photoshop.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (forhandling)
Tysk (kendskab)
Nordiske (god forståelse).

Bopæl
Nordsjælland.

Kandidat
Amb.

Partner
Ken Riis Ingerslev.

3 nøgleord

Koordinator – PA

Hvad kan jeg tilbyde
En aktiv, kreativ og arbejdsom koordinator, som har stor erfaring med at være drivkraften i en virksomhed/offentlig instans, hvor der er mange løse ender, som skal bindes sammen.
Med mine gode sprogkundskaber i tysk, engelsk og dansk kan jeg være bindeleddet mellem mange interessenter. Er dygtig til dansk og tysk retskrivning, grammatik, møderapporter og andre typiske ad hoc opgaver i en direktion.

Ønske til nyt job
Ovenstående er mit ønskejob; og kan det forenes, har du en vigtig sparringspartner til at videreudbygge virksomheden. Jeg ønsker gerne en stor samarbejdsflade; og kan det forenes, kan vi sammen udvikle virksomheden.
Jeg er klar, er du?

Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private og staten, administration, møde og eventkoordinator.

Personlige kompetencer
Kvalitetsbevidst, detaljeorienteret, ambitiøs, disciplineret og resultatorienteret.

Uddannelser
Kontor allround Viborg Varmeværk
Sprogkursus – krav fra Folketinget, Dansk Bjerg kommunikation Kbh.
Regnskabskursus – Udvidet PC-kørekort
Sprog og kommunikation – tysk – Erhvervskommunikation I i tysk og Kursus i Referat- og notatteknik

IT
Microsoft Office 365 – Superbruger
Outlook – Superbruger
Navision C5 – Superbruger, Offentlige data og Økonomi og registrering.

Sprog
Dansk og tysk modersmål: Skrift og tale
Engelsk, flydende – skrift og tale.

Bopæl
Sønderjylland

Kandidat
Irg

Partner
Hans Ussing

Omhyggelig – Empatisk – Nysgerrig

Koordinator – PA

Hvad kan jeg tilbyde
Ledelsessupport med alle facetter i sekretærarbejde. Møde- og rejseplanlægning til udførelse af større og mindre personaleevents. Bred erfaring med HR opgaver – stillingsopslag, rekruttering og onboarding. Ledelseserfaring.

Ønske til nyt job
Office-Manager, direktionssekretær, koordinerende roller, HR, og gerne medopstart af mindre virksomhed med pionerånd.

Faglige kompetencer
Motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, afdelingschef, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø, personlig service, indretning og leder.

Personlige kompetencer
Beslutsom, energisk, imødekommende, lederevner og omstillingsparat.

Uddannelser
Advokatsekretær – kursus 2011
Uddannet sygehjælper fra RH – 1990
Excel kursus 2018
Talent Manager/Talent Recruiter kursus og implementering 2017
Outlook kursus 2017
Stresspotterkursus 2015
Retorikkursus 2014
HR Konsulenten 2013
Jurakursus 2009

IT
Microsoft Office Pakken.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk – middel
Begår mig på skandinavisk.

Bopæl
Roskilde.

Kandidat
Nin

Partner
Morten Wittrup Præstbro

3 nøgleord

Koordinator – PA

Hvad kan jeg tilbyde
Solid erfaring som personlig assistent, koordinator og sekretær og kan supportere og sparre med ledere. F.eks. planlægge og gennemføre mødearrangementer samt koordinere et tværfagligt projektkontors online møder og skrive beslutningsreferater. Kan sikre tilfredsstillende og effektiv løsning af: administrativ assistance, kvalitetssikring og koordinering, forberedelse og udsendelse af mødemateriale, opfølgning, almene koordinations-, planlægnings- og korrespondanceopgaver, , mødeplanlægning, selvstændigt gribe og løse mange forskelligartede administrative opgaver og er god til at bevare overblikket i pressede situationer

Ønske til nyt job
Jeg vil gerne arbejde med administrativ koordinering og mødeplanlægning helst i omegnen af Roskilde, Høje Tåstrup, Glostrup, Ballerup. Jeg er bedst som PA for en person eller som afdelingskoordinator.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, erfaring fra private virksomheder, administration, møde- og eventkoordinator.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, imødekommende, indsigtsfuld, opfølgende, organisationsforståelse.

Uddannelser
2020 Grundlæggende Lederuddannelse, CELF
2020 Kommunikation i praksis, Service Ambassadør, HelpAhead
2013 Certificeret Mødeplanlægger – Meetovator uddannelsen, VisitDenmark
2008 Applied Project Management, Wenell, Malmø
2006 English Level 7, Berlitz, Copenhagen
1983 Akademi Økonom, Int. Marketing, Niels Brocks Handelsakademi

IT
Super User i Word, Windows 2000.
User i Excel, PowerPoint, SAP, Basware, Intranet editing.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk, flydende professionelt
Fransk, taler og læser godt
Tysk, taler rimeligt
Svensk, til husbehov.

Bopæl
Jyllinge, Roskilde Kommune.

Kandidat
Khl

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Proces – Struktur – Resultat = opgaver i mål

Koordinator – PA

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en ildsjæl, der ser det som et ’must’ at brænde for mit job. At formidle, at koordinere og samarbejde om fælles mål, at skabe overblik og sikre effektive procedurer og arbejdsgange, at sikre deadlines samt optimering af den interne og eksterne kommunikation – dét giver mig masser af arbejdsenergi og -glæde.
Jeg trives med en forventning om ”et øje på hver finger” for dermed at se nye muligheder. Arbejder resultatorienteret og proaktivt, og driver gerne processen fra idé til implementering fra A til Z.
Trives rigtig godt med en varieret og uforudsigelig arbejdsdag. Er altid åben overfor nye opgaver – kun fantasien sætter grænser. Ovenstående har været bindeleddet i alle mine jobs – uafhængig af branche.

Ønske til nyt job
Administrativ medarbejder – Direktionssekretær – PA’er – Koordinator – Projektmedarbejder
– eller måske noget helt andet …?
Det betyder mere for mig, at jeg kan yde en indsats med de opgaver jeg er rigtig god til, end hvilken titel eller branche jeg arbejder med. Jeg tænker gerne ”ud af boksen” – så gør I det samme kan det jo kun blive en succes.

Faglige kompetencer
Struktureret, administration, kommunikativ, erfaring fra privat virksomhed.

Personlige kompetencer
Ambitiøs, resultatorienteret, ansvarlig, energisk og fleksibel.

Uddannelser
Bl.a. Merkantil mellemlederuddannelse, Nordisk Landboskole.
Efteruddannelse: Export Engineer. Journalistik for kommunikationsfolk, Journalisthøjskolen, Århus.

IT
Arbejdet med stort set alle programmer i Microsoft Office pakken, WorkPoint (dokumenthåndtering), Skyhost, Navision.
Hver arbejdsplads sine systemer, er vant til at sætte mig ind i såvel nye systemer som ny viden.

Sprog
Dansk: Modersmål.
Engelsk: De seneste 8 år daglig kommunikation, skriftligt og mundtligt.
Tysk: Forstår tale og skrift, mangler rutine i samme.

Bopæl
Køge

Kandidat
Dbt

Partner
Susanne Brink Rudbeck

Effektiv – Tryghedsskabende – Rolig

Koordinator – PA

Hvad kan jeg tilbyde
Med mig ’ved opgaveroret’ bliver opgaverne løst til tiden og i god kvalitet, med sans for detaljen, da jeg har erfaring med optimal planlægning og opfølgning, og jeg kan levere effektive løsninger.
Det giver ro og overblik ’at være foran’, og det levner plads til at ’rette ind/op’ i tide, hvilket giver tryghed. Deadlines er ikke for sjov, og det motiverer mig at aflevere til tiden.

Ønske til nyt job
Jeg ønsker mig et job i en virksomhed, hvor jeg kan bruge mine kompetencer, gerne med fokus på kursuskoordinering og gerne inden for IT-branchen.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, energisk, kvalitetsbevidst, lyttende.

Uddannelser
Diverse IT-kurser, Photoshop, Word, Excel, PowerPoint, Personlig udvikling o.lign.
Grafisk præsentation, enkeltfag på IT-administratoruddannelsen
Konstruktion af hjemmeside, enkeltfag på IT-administratoruddannelsen
Business English, Advanced
Erhvervssproglig korrespondenteksamen i spansk og fransk fra Handelshøjskolen (CBS)
Matematisk-biologisk studentereksamen (Gl. Hellerup Gymnasium)

IT
MS Office superbruger

Sprog
Dansk: Modersmål, korrekturlæsning og kvalitetssikring
Engelsk: Middel, bedst til skriftlig kommunikation

Bopæl
Egedal kommune, søger job i en radius af 20 km

Kandidat
Wib

Partner
Lone T. Olufsen

3 nøgleord

Koordinator – PA

Hvad kan jeg tilbyde
I får i mig den chefsekretær og koordinator, der er vant til at få enderne til at mødes – med smil, overblik, prioriteringer af opgaver og omstillingsparathed. Jeg er god til at etablere kontakt til mennesker på alle niveauer i en organisation – og altid med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle. Mange års erfaring fra internationale virksomheder har givet mig min store forretningsforståelse – og jeg kommunikerer ubesværet på både tysk og engelsk.

Ønske til nyt job
Et job som PA eller chefsekretær, koordinator, salgssekretær, office manager el. lign.
Jobtitel er ikke det afgørende – men jobindholdet og dét at jeg kan bruge mit stærke planlægningsgen og mine solide sprogkundskaber vejer tungere.

Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten.

Personlige kompetencer
Energisk, fleksibel adfærd, fokus på kvalitet, forstår ledelsesprincipper og er sproglig.

Uddannelser
NLP Business – Performer kommunikation på arbejdspladsen, Konflikthåndtering
Bachelor’s degree English
Akademimerkonom
Bachelor’s degree German

IT
Microsoft Office: Meget rutineret.
SharePoint: Meget rutineret (firmatilpasset udgave).
Andre systemer: SAP, Navision, InDesign (kendskab), Adobe.
Sætter mig hurtigt ind i – og forstår – nye systemer.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk og tysk: Flydende; opvokset med tysk.
Læser og forstår svensk og norsk.

Bopæl
Storkøbenhavn

Kandidat
Ph.

Partner
Hans Ussing

Serviceminded – Empatisk – Forretningsforståelse

Koordinator – PA

Hvad kan jeg tilbyde
Dygtig og erfaren Kontorassistent med det store overblik, sans for detaljen, solide administrative evner og masser af energi. En effektiv og service-minded sparringspartner for kollegaer og kunder. Tilfører altid merværdi til opgaverne gennem viden, omhu, og et veludviklet forretningsmæssigt indblik. Jeg er en detaljeorienteret og en kvalitetsbevidst person, som er det naturlige bindeled mellem forretningen, afdelingerne, kunderne og samarbejdsparterne og som besidder en stor fleksibilitet i det daglige arbejde.

Ønske til nyt job
Jeg ønsker et deltidsjob, men fuldtidsjob er bestemt også muligt. Jeg går efter roller som administrativ medarbejder i en backoffice funktion, som koordinator, planlægger samt i en supporterende rolle. Jeg vil også gerne arbejde med økonomiopgaver såsom fakturering, hvor jeg har stor erfaring, samt lettere bogføring.

Faglige kompetencer
Struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, kvalitetssikring, administration, arbejdsmiljø, personlig service.

Personlige kompetencer
Detaljeorienteret, fleksibel, forretningsorienteret, imødekommende, kundeorienteret.

Uddannelser
Kontor all round.

IT
MS Office, Navision, Salesforce, SharePoint, WorkPoint, BlueBeam, FileMaker Pro, Aspect4, Uni.C.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (grundlæggende niveau)
Svensk/norsk (læser og forstår)

Bopæl
Region Hovedstaden

Kandidat
Mbr

Partner
Ken Riis Ingerslev

3. Kundeservicemedarbejdere – Sekretærer – Receptionister

Serviceminded – Engageret – Detaljeorienteret

Kundeservicemedarbejder – sekretær – administration

Hvad kan jeg tilbyde
Administrative og servicemindede opgaver med faste procedurer, herunder systematisk klargøring, registrering, scanning og kvalitetskontrol. Min ordenssans er stor og jeg arbejder grundigt og omhyggeligt med sans for detaljer, kvalitet og præcision. Opgaver af sikkerhedsmæssig karakter og betjening af borgere, f.eks. museumsgæster, patienter og pårørende m.m. har givet mig et stort menneskekundskab. Mine skriftlige og mundtlige egenskaber er gode og jeg er imødekommende, hjælpsom af natur og løser alle opgaver med stort engagement og ansvar.

Ønske til nyt job
Et job med en god blanding af administrative og praktiske opgaver, og hvor jeg samtidigt bruger mine evner for en god service. Det kunne være en offentlig arbejdsplads eller i en mindre privat virksomhed.
Jeg foretrækker et roligt sted med et godt arbejdsmiljø og en uformel omgangstone og gerne rutineprægede opgaver.
Jeg trives ligeledes godt med at være en del af et mindre team, som i fællesskab sikrer den daglige drift og udførelse af opgaveporteføljen.

Faglige kompetencer
Struktureret, kvalitetssikring, præcis til møder, sikkerhed og orden, administration, personlig service, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra regioner, erfaring fra kommuner, erfaring fra staten.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende, kvalitetsbevidst.

Uddannelser
Kontorassistent (advokatsekretær).

IT
Word, Excel, Outlook, SP Sundhedsplatform.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (godt mundligt og skriftligt)
Tysk (forstår)
Svensk (taler og forstår)

Bopæl
Region Hovedstaden.

Kandidat
Hej

Partner
Ken Riis Ingerslev

Serviceminded – Struktureret – Effektiv

Kundeservicemedarbejder – sekretær

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg kan levere en høj standard; udførelsen af de praktiske, administrative såvel som rutinemæssige opgaver er lige højt prioriteret. Jeg nyder at skabe og holde orden i tingene, samt at kunne hjælpe til der hvor der måtte være brug for det. Er en smilende, hjælpsom, lyttende og empatisk person, som er udstyret med en god portion humor og et højt energiniveau. Service er en del af mit DNA!

Ønske til nyt job
Er en alsidig, energisk og erfaren kontor medarbejder, en rigtig blæksprutte, som i den grad motiveres af at hjælpe og få tingene gjort. Jeg kan skabe gode serviceoplevelser, som i min optik bl.a. betyder at give kunden lidt mere end forventet, på en professionel og venlig måde. Jeg trives med mange bolde i luften, med en spændende og afvekslende hverdag, hvor ingen opgave er hverken for stor eller for lille.

Faglige kompetencer
Struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, administration og personlig service.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, energisk, imødekommende og kvalitetsbevidst.

Uddannelser
Kurser i 2021: 50+ På vej mod nye udfordringer, 2021 • Kommunikation i praksis, Fremtidens kontormedarbejder
Uddannelse i 1983: Direktionssekretær, Ecole DeLil, Bruxelles

IT
Office-pakken

Sprog
Dansk (modersmål)
Fransk (modersmål)
Engelsk (flydende)

Bopæl
Rødovre

Kandidat
Smo

Partner
Hans Ussing og Ken Riis Ingerslev

Struktureret – Analytisk – Ordentlig

Kundeservicemedarbejder – sekretær

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en serviceorienteret og professionel sekretær, med solide kvalifikationer, og mange års erfaring. Min erfaring er opnået igennem flere forskellige spændende og udfordrende ansættelser, hos både private og offentlige virksomheder. Fælles for stillingerne er, at jeg har bidraget med mit stærke fokus på den forretning jeg er en del af – og de medarbejdere og kunder jeg servicerer.
Jeg brænder for at yde høj service og trives i en supportfunktion, hvor tempo og opgaveløsning er kendetegnet af et højt niveau.
Jeg har stærke IT-kompetencer, og sætter mig hurtigt ind i nye systemer.

Ønske til nyt job
Jeg ønsker i mit næste job at arbejde indenfor design, mode og kosmetikindustrien. Jeg søger job med ugentlig arbejdstid på 30-37 timer.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, motiverende, præcis til møder, erfaring fra kommuner, erfaring fra regioner, internationale forsendelser, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service, indretning.

Personlige kompetencer
Innovativ, kundeorienteret, kvalitetsbevidst, omstillingsparat, resultatorienteret.

Uddannelser
Kontor all-round

IT
Office-pakken

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (øvet)
Tysk (kendskab)
Skandinaviske sprog (forstår)

Bopæl
Egedal kommune, søger job i en radius af max. 30 km.

Kandidat
Jrd

Partner
Lone Tjustrup Olufsen

Serviceminded – Empatisk – Resultatorienteret

Kundeservicemedarbejder – sekretær – administration

Hvad kan jeg tilbyde
En fleksibel, glad og udadvendt person og har i mange år hjulpet med at servicere borgere med udviklingshæmning og ansatte. Det at hjælpe udsatte borgere er for mig en hjertesag.
Gennem en årrække har jeg arbejdet som sekretær og administrativ medarbejder med meget varierende og selvstændige opgaver på budget, regnskab, løn- og personaleopgaver samt overenskomster.

Ønske til nyt job
Administration/sekretær – løn – bogholderi/fakturering – budget og alsidige opgaver med mennesker i centrum.

Faglige kompetencer
Kommunikativ – erfaring fra kommuner – struktureret – administration – personlig service.

Personlige kompetencer
Detaljeorienteret – fleksibel – imødekommende – politisk forståelse – resultatorienteret.

Uddannelser
KEA – Økonomistyring i praksis – akademifag mundtlig eksamen – Handelsmedhjælpereksamen og DKI og DKII – svarende til Kommunom
Itucation.
Kursusbevis e-conomic, excel, bogføring og Danløn.
Office 365 inkl. Excel.
SD -løn og -datawarehouse (løn- og statistik).
Nemøkonomi – ØS-web – Maconomy (økonomi, budget, fakturering og bogføring).
SBSYS, KMD-Nexus (journalisering)

IT
MS Office 365 – har arbejdet meget med Excel

Sprog
Dansk: Modersmål.
Engelsk: Flydende mundtligt/højt niveau skriftligt.
Tysk: Flydende mundtligt/skriftligt.
Spansk og skandinavisk: Hverdagssprog.
Polsk: Grundlæggende niveau/forstår.

Bopæl
Søborg

Kandidat
Lmj

Partner
Hans Ussing og Ken Riis Ingerslev

Kundeservice – Løsningsorienteret – Stabil

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en yderst stabil og loyal medarbejder. Min forståelse og fornemmelse for hvad kunderne har behov for, ligger fuldstændig i mit DNA og jeg formår med mit nærvær, empati, lyttende og løsningsorienteret sind, altid at finde gode løsninger for kunderne. Generelt kan jeg byde ind med sagsbehandling af forskellig karakter, arbejde med forretningsgange og deltage i projekter med optimering, effektivisering og kvalitet for øje. I øvrigt er jeg fleksibel og struktureret og god til at skabe overblik over situationerne.

Ønske til nyt job
Jeg vil gerne arbejde med kundeservice og kunderådgivning i en hvilken som helst branche. Det kunne være i Kundecentre, i et hotels reception eller som rådgiver i en backoffice afdeling. Job inden for arbejdsmiljø og kvalitetssikring og ordrebehandling vil jeg også kunne bidrage med, og jobs inden for kulturinstitutioner har også min interesse.

Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, internationale forsendelser, sikkerhed & orden, kvalitetssikring, administration, arbejdsmiljø.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, kundeorienteret, kvalitetsbevidst, fleksibel, imødekommende.

Uddannelser
Iværksætteruddannelse, Pensionsuddannelse, Kontorelev, Shipping, Kontor allround – Handelsskolen København

IT
MS Office, SAP, Navision, Siebel, Scala

Sprog
Dansk: Modersmål.
Engelsk (godt kendskab).
Svensk/norsk (forstår).

Bopæl
Sjælland.

Kandidat
Mni

Partner
Ken Riis Ingerslev

Engageret – Analytisk – Grundig

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
Med engagement og grundighed, kan jeg tilbyde varetagelse af administrative opgaver. Jeg har stort overblik, og jeg sikrer, at der er orden i sagerne. Jeg har gode allround it-kompetencer, og jeg kan lide og er god til at lære nyt. Jeg har stor erfaring med servicering af kunder/klienter, og er generelt servicemindet.

Ønske til nyt job
Jeg søger job indenfor det administrative område, hvor jeg kan bruge mine administrative kompetencer, eventuelt noget hvor kontakt til kunder/klienter indgår, eksempelvis indenfor ejendomsadministration.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, internationale forsendelser, sikkerhed og orden, lagermedarbejder, kvalitetssikring, administration, personlig service.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, kundeorienteret, detaljeorienteret, lederevner i grupper, kvalitetsbevidst.

Uddannelser
Kontoruddannelse med speciale i administration

IT
Udvidet pc-bruger (svarer til stort pc-kørekort)
Rutineret i brug af Office pakken, og har nogen erfaring med regnskabsprogrammer

Sprog
Dansk Modersmål
Engelsk: Flydende skriftligt såvel som mundtligt.

Bopæl
2830 Virum – transportafstand gerne u. 50 km.

Kandidat
Lpa

Partner
Lone Tjustrup Olufsen

Arbejdsom – Fastholdende – Mødestabil

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
Søger mit sidste ansvarsbevidste job, som medspiller hos jer. Har stor erfaring med kundekontakt, -service og administrative opgaver. Velformuleret i skrift. Er vant til selvstændigt arbejde og personligt ansvar og præg på arbejdsopgaver. Er grundig og sætter en ære i, at kvaliteten er i orden. Træder altid ind ad døren med et godt humør.

Ønske til nyt job
Jeg ønsker at være et sted, hvor der er kundekontakt (personligt, telefonisk, e-mails). Ønsker gode humoristiske kollegaer og en udadvendt dynamisk, ansvarlig og respektfuld chef. Søger 32-37 timer ugentlig. Et job, der kombinerer kontakt med kunder, interne medarbejdere og administrative opgaver. Værdsætter imødekommenhed, god og professionel service, ansvarlighed og hjælpsomhed.

Faglige kompetencer
Struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, disciplineret, energisk og kundeorienteret.

Uddannelser
Kontoruddannelser (Erhvervsuddannelsen EUD)
EFG basisuddannelse kontor Allround

IT
Nav og Excel

Sprog
Dansk modersmål, flydende skrift og tale
Engelsk rutineret skrift og tale
Tysk øvet tale
Skandinavisk forståelse tale

Bopæl
Jyllinge, Roskilde Kommune

Kandidat
Mya

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Løsningsorienteret – Effektiv – Empatisk

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
Med mange års erfaring indenfor kontorfaget arbejder jeg struktureret med mine opgaver og er altid parat til at hjælpe og vejlede andre. Jeg ser løsninger fremfor begrænsninger og holder af at sparre med kolleger for de optimale løsninger. Jeg løser kompetent og ansvarsfuldt små som store opgaver og følger op på deadlines, så opgaver bliver løst til tiden. Et smil og en frisk bemærkning baner altid vejen for et godt samarbejde.

Ønske til nyt job
Jeg er åben og nysgerrig for andre arbejdsopgaver – f.eks. intern salgssupport, kundeservice eller reception. Meget gerne et kontorjob i en mindre eller mellemstor virksomhed som ”blæksprutte”, hvor der er en skøn blanding af administrative og praktiske opgaver. Jeg er glad for sagsbehandling og formidling og brænder for at skabe et ligeværdigt samarbejde. En god dag for mig er, når jeg har gjort en forskel og sat mit aftryk på opgaven.

Faglige kompetencer
Koordinator, personaleadministration, kursusadministration og studievejledning. Erfaring med hjemmesider, fakturering, journalisering og adgangskontrol.

Personlige kompetencer
Positiv, struktureret, øje for detaljerne, målrettet, analytisk og med en anerkendende tilgang.

Uddannelser
Kontoruddannet fra IBM A/S
Teamledelse/Arbejdslystkonsulent
Intensivt regnskabskursus og diverse efteruddannelseskurser i administration og IT

IT
Tekstprogrammer: Microsoft Office
Journalisering: ESDH/DTU DOC
Økonomi: C5/NAV, SAP og ØES
CMS (web værktøj).

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (god forståelse)
Svensk (god forståelse)
Tysk (rimelig forståelse)

Bopæl
Roskilde

Kandidat
Bis

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Serviceminded – Fleksibel – Hjælpsom

Kundeservicemedarbejder – sekretær

Hvad kan jeg tilbyde
Med mange års erfaring inden for kontorfaget, arbejder jeg struktureret med mine opgaver og holder af at hjælpe andre – og er god til at inspirere og til at finde løsninger sammen med andre.  Jeg kan løse mange typer opgaver og er kompetent og rutineret. Desuden lægger jeg altid mit personlige engagement i arbejdet. Jeg er positiv, energisk og en smilende person med et højt serviceniveau.

Ønske til nyt job
Et område hvor der er stor fokus på service. Det kunne være i forretning/butik, indretning, udstillinger etc. Det kunne også være kontorjobs, som sekretær, koordinator, i administrationen eller arbejde med fakturering. Også bibliotek eller opdatering af hjemmesider har interesse. Det gør mig glad, hvis jeg kan sætte fodspor på det jeg har gjort og at jeg får lov til at være kreativ på arbejdspladsen med opgaver, arrangementer etc.  Jeg er fleksibel og også nysgerrig for andre arbejdsopgaver.

Faglige kompetencer
Erfaring fra kommune og stat, møde/event og administration.

Personlige kompetencer
Energisk, kreativ, imødekommende, kundeorienteret og omstillingsparat.

Uddannelser
Kommunom-uddannelse, SAP og projektstyring i praksis

IT
Microsoft Office, Unik, Paint Shop Pro, Publisher og Lotus.

Sprog
Dansk (Modersmål)
Engelsk (til husbehov)
Svensk (forstår)
Norsk (forstår)

Bopæl
Storkøbenhavn

Kandidat
Ams

Partner
Ken Riis Ingerslev

Ærlig – Pligtopfyldende – Lyttende

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er fagligt velbevandret indenfor mange aspekter af kontorarbejde, og jeg er en særdeles serviceorienteret person, der altid holder hvad jeg lover. Jeg er god til at skabe relationer på alle niveauer og giver altid kunden noget ekstra med en løsningsorienteret tilgang, hvor jeg bevarer roen også hvis kunden ikke er tilfreds/klager. Jeg er udadvendt og kan lide at have travlt, er fleksibel, har et godt humør og er altid målrettet, struktureret, engageret og vægter kvalitet højt.

Ønske til nyt job
Jeg ønsker et sted med administrative opgaver, hvor man hjælper hinanden i et team, hvor man f.eks. også kan overlappe hinanden. Rutineprægede opgaver er helt fint og er faktisk at foretrække og det er godt, hvis man ved hvad man skal lave hver dag. Jeg vil gerne være et sted, hvor der er kontakt med kunder enten fysisk eller telefonisk og hvor der er diverse ad hoc-opgaver.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, administration og personlig service.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, imødekommende, lyttende, social og udholdende.

Uddannelser
Merkonom i driftledelse og personaleadministration

IT
Officepakken og Modulus.

Sprog
Dansk Modersmål
Engelsk (til husbehov)
Svensk og norsk (kendskab)

Bopæl
Sjælland

Kandidat
Bbu

Partner
Ken Riis Ingerslev

Serviceminded – Målrettet – Effektiv

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
Energisk, engageret, vidende, tillidsvækkende, resultatorienteret, social engageret, forandringsparat, velorienteret, finansiel stærk, overblik, fokus på detaljen, serviceminded og fleksibel.

Ønske til nyt job
Kundekontakt og administration, sparring med kollegaer, rådgivning af kunder, deltid/fuldtid, udadvendt, brug af erfaring og kompetencer, rutinepræget, callcenter.

Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, administration, møde- og eventkoordinator, personlig service, leder.

Personlige kompetencer
Beslutsom, fleksibel, imødekommende, kundeorienteret og resultatorienteret.

Uddannelser
2015-2015 Certificeret investeringsrådgiver
1993-1993 Statsautoriseret ejendomsmægler, MDE
1981-1981 SVK – Regnskab
1980-1981 Sparekasseskolen
1977-1980 HA-Eksamen, CBS
1975-1977 Mat./samf. Studentereksamen, Roskilde katedralskole

IT
MS office – Word, Excel, PP – rutineret bruger
X-portalen – Bruger
BEC – Bruger
Navision – Bruger
Mindworking – Bruger (ejendomsmægler annoncesystem)
C&B – Bruger (ejendomsmægler sagssystem)
VIRK.dk – Bruger (virksomheders digitale adgang til det offentlige)

Sprog
Dansk: Modersmål
Engelsk: Forhandlingsniveau
Skandinavisk: Forhandlingsniveau i tale (svensk og norsk)
Tysk: Forstår, men taler og skriver ikke

Bopæl
Roskilde

Kandidat
Kre

Partner
Susanne Brink Rudbeck

Engageret – Ansvarlig – Serviceminded

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
I får en medarbejder, der er meget positiv, og der bestræber sig på, at yde en service udover det sædvanlige. Desuden er jeg god til at skabe relationer på tværs af faggrupper. Fagligt har jeg nemt ved at sætte mig ind i nye opgaver og systemer.

Ønske til nyt job
Arbejdsglæde/-miljø
Udvikle sig fagligt og personligt
Teamspirit;  det er ok at få hjælp og hjælpe
Jeg ønsker et job, hvor der er mulighed for personlig og faglig udvikling.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, administration og præcis til møder.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, fleksibel, imødekommende og social.

Uddannelser
2014 – 2016 Kontorelev – Valby Praktikcenter
2013 – 2014 1 års skoleophold Roskilde Handelsskole
2010 – 2011 Sosu hjælper uddannelsen – Sosu skolen i Greve
2001 – 2004 Pædagog – Roskilde Pædagog Seminarium

IT
Bruger af hele Office-pakken.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk – behersket mundtligt og skriftligt
Tysk – grundlæggende mundtlig og skriftligt

Bopæl
Roskilde

Kandidat
Uør

Partner
Hans Ussing

Kundeorienteret – Kvalitetsbevidst – Social

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
Stor erfaring og viden om drift af en repræsentativ, professionel og serviceminded reception.
Dygtig koordinator, planlægger og afholdelse af arrangement. Administrativt arbejde og gode kommunikationsevner.

Ønske til nyt job
Jobtitel er ikke vigtig, men en virksomhed hvor man værdsætter: Imødekommenhed, god og professionel service, engagement og fleksibilitet, ansvarlighed og hjælpsomhed.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, præcist til møder, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra staten, Internationale forsendelser, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator, arbejdsmiljø, personlig service og leder.

Personlige kompetencer
Imødekommende, energisk, fleksibel, innovativ og ansvarlig.

Uddannelser
Studentereksamen, HHX
Akademiuddannelse i ledelse

IT
MS Office
Topdesk
Pronestor
Conference Manager
Synkron.net

Sprog
Dansk – Modersmål/Tales/skrives
Engelsk – Rutineret/Tales/skrives
Tysk – Tales/forstås
Skandinavisk – Tales/forstås

Bopæl
Roskilde

Kandidat
Ala

Partner
Mette Skov

Serviceminded – Engageret – Struktureret

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
Professionel og udadvendt smilende kvinde, der får energi af at tale med og omgås mennesker i kombination med
administrative opgaver. Har stor erfaring med kundeservice og administrative opgaver. Tager ansvar og initiativ til at opgaver gribes og bliver løst. Velformuleret i skrift og tale. Og kan begå mig på alle niveauer i en organisation.
Positivt mindset og omstillingsparat – trives med en hverdag, hvor ikke to dage er ens. Ser muligheder frem for begrænsninger, og har nemt ved at sætte mig ind i nye systemer. Jeg er fleksibel og giver gerne en ekstra hånd, hvor der er behov for det.

Ønske til nyt job
Et job der kombinerer kontakt med kunder/mennesker og administrative/praktiske opgaver. Eksempelvis som receptionist på kontor, frontmedarbejder, kundeservice.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, struktureret, præcis til møder, erfaring fra private virksomheder og administration.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, energisk, fleksibel, imødekommende og kundeorienteret.

Uddannelser
Oprindelig uddannet salgsassistent og siden autodidakt og dermed stor erfaring med og vant til selv at erhverve mig ny viden og erfaring på egen hånd.

IT
*Microsoft Office *Windows bruger *Outlook *Adobe IN Design *AS400
*CRM systemer *360° (Elektronisk sags- og dokumenthåndtering ESDH)
*Merkonomkurser: Ledelse og Samarbejde / Organisation * 50+ på vej mod nye udfordringer – FirmaPlus
*Mercuri Urval Virksomheds- mellemleder kursus med coaching et forløb over 3 mdr.
*Pt. i gang med et online kursus fra Århus Business College ”Administrativ IT / Superbruger”, hvor jeg bliver opdateret
på de nyeste udgaver i Excel, Word, PowerPoint og Outlook.

Sprog
Dansk – Modersmål
Engelsk – Rutineret
Tysk, Svensk, norsk – Forstår og small talk
Italiensk – Turistniveau – er i gang med at lære det smukke sprog.

Bopæl
Gentofte Kommune

Kandidat
Ask

Partner
Hans Ussing

Empatisk – Serviceminded – Ansvarsbevidst

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
En enorm kompetence indenfor det administrative. Jeg er altid villigt til at lære nyt – f.eks. IT.
Jeg er en pligtopfyldende og fleksibel medarbejder, som er åben overfor mange forskellige opgaver. Mit engagement er stort og jeg træder altid ind igennem døren med godt humør.
Jeg både ser borgeren/kunder og kollegaer og er god til at lytte til dem.

Ønske til nyt job
Jeg kan godt lide både at gå i dybden med opgaverne og de mere rutinemæssige opgaver. Variation i opgaverne er vigtigt. At have kontakt til både borgere og kollegaer er noget jeg sætter meget pris på; og i det hele taget samarbejde på tværs med en god tone og humør vil være at foretrække. Det er rigtig fint med skrivearbejde også.

Faglige kompetencer
Erfaring fra kommuner, administration, struktureret, kvalitetssikring, personlig service.

Personlige kompetencer
Kreativ, disciplineret, fleksibel, politisk forståelse og imødekommende.

Uddannelser
• Kommunom

IT
Officepakken, Acadre, KMD, Kvantum, Opus og KAS vagtplanning.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk, tysk (samtale)

Bopæl
Sjælland

Kandidat
Gep

Partner
Hans Ussing

Ambitiøs – Holdspiller – Struktureret

Koordinator – aktivitetsmedarbejder

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg kan tilbyde arbejdspladsen en stabil medarbejder, der kan arbejde i et team og klare selvstændige opgaver. Jeg ser muligheder frem for begrænsninger.
Jeg er et ordensmenneske og trives med en god strukturering for arbejdsdagen.

Ønske til nyt job
Aktivitetsmedarbejder / plejehjem eller bosteder med sårbare borgere.

Faglige kompetencer
Jeg har opbygget en viden omkring personlig pleje og omsorg for ældre mennesker. Har arbejdet med rehabilitering gennem hverdagsaktiviteter. God til at tale med alle slags mennesker samt at støtte dem til at vedligeholde den bedst mulige fysiske, psykiske og sociale funktionsevne.

Personlige kompetencer
Udadvendt, smilende, godt humør, omsorgsfuld.

Uddannelser
Social-og sundhedshjælper

IT
Almindeligt brugerniveau.

Sprog
Dansk, engelsk på begynderniveau

Bopæl
Roskilde

Kandidat
Hgh

Partner
Hanne Lunddal Jensen

3 nøgleord

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
I vil i mig få en medarbejder, der har lyst til spændende opgaver med professionel kundekontakt, der har et fagligt stærkt planlægnings- og servicegen, en der arbejder systematisk og effektivt. Sætter en ære i at hjælpe andre for at nå et mål – team spirit. Ordentlighed. Respekt.

Ønske til nyt job
Administrativt til et jobcenter, borgerservice, kursussekretær – f.eks. AOF/FOF eller uddannelsessted. Mine arbejdsopgaver må gerne dække både fordybelse i opgaverne og opgaver med kortvarig frist samt håndtering af kunder. Vil gerne have en chef, som lytter til mig, får mine kompetencer i spil og giver mig de udfordringer, jeg søger i et godt samarbejde.

Faglige kompetencer
Struktureret, erfaring med kommuner, administration, personlig service, motiverende.

Personlige kompetencer
Imødekommende, modig, detaljeorienteret, social og lyttende.

Uddannelser
Assistentuddannelsen i Københavns Amt, Arbejdsmarkedsafdelingen; fællesdelen af Kommunom-uddannelsen på COK.

IT
Daglig brug af Microsoft Office, Internet og intranet.
Bruger af det elektroniske Tinglysningssystem, Acadre, KMD-ØS-Web og KMD Opus.

Sprog
Dansk: Modersmål.
Engelsk: Mundtligt og skriftligt på konversationsniveau

Bopæl
Brøndby

Kandidat
Svt

Partner
Hans Ussing

3 nøgleord

Kundeservicemedarbejder – sekretær – receptionist

Hvad kan jeg tilbyde
I vil i mig få en sekretær og koordinator med stort K, der brænder for – og har styr på – de administrative funktioner, og som kan være med til at gøre en forskel. Jeg er i mit rette element, når jeg kan hjælpe og løse alle typer af administrative opgaver, lige fra sekretæropgaver til reception og kundeservice – store som små. Jeg er personen som har styr på hvad der rører sig i virksomheden, og har altid fingeren på pulsen og bidrager til, at hverdagen glider nemmere.

Ønske til nyt job
Et job som sekretær, kontorassistent, receptionist, kunderådgiver, koordinator el. lign. Titel eller branche er ikke det afgørende, men det er jobindholdet. Jeg trives med en blanding af administrative og praktiske opgaver, samt være i kontakt med mange i løbet af dagen.

Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder, pensionsinstitut og banker. Kontor, reception og kundeservice.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, kvalitetsbevidst, fleksibel, venlig og imødekommende.

Uddannelser
Kontoruddannet. Human Resource Management. Personalejura.

IT
Microsoft Office (meget rutineret). Navision, SAP, Workzone. Switchboard.
Sætter mig hurtigt ind i – og forstår nye systemer.

Sprog
Dansk (modersmål).
Engelsk
Forstår og taler lidt svensk og norsk.

Bopæl
Storkøbenhavn

Kandidat
Lis

Partner
Lone T. Olufsen

Servicenørd – Detaljeorienteret – Koordinator

Koordinator – Service

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en servicenørd, med et veludviklet service- og koordinatorgen. Min passion ligger i at motivere og udvikle, og være med til at igangsætte, gennemføre og afslutte opgaver og projekter, og følge processerne fra A til Z for at levere det bedste forløb for kunderne. Jeg stortrives med både de rutineprægede og ad hoc-opgaver, der ofte rykker på dagens planlagte prioriteter. Har en faglig dybde og social bredde, er positiv, humoristisk og har en nysgerrig tilgang til både kolleger og samarbejdspartnere. Den tætte dialog med kunder giver mig energi og er arbejdsglæde for mig.

Ønske til nyt job
Jeg trives bedst i en kultur med en uformel omgangstone og i en varieret og uforudsigelig hverdag. Et job som administrativ medarbejder, kursussekretær eller kursuskoordinator på et sted, hvor der er en god teamånd og godt samarbejde i en humoristisk atmosfære, vil være mit store ønske. Jeg vil gerne også gerne arbejde i brancheorganisationerne, f.eks. i en reception, hvor jeg har en stor kontaktflade. Alle steder, hvor der er brug for sublim kundeservice, har interesse.

Faglige kompetencer
Kommunikativ, motiverende, struktureret, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, sikkerhed og orden, kvalitetssikring, administration, møde- og eventkoordinator.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, imødekommende, lyttende, ambitiøs.

Uddannelser
Kontoruddannelse – Københavns Tekniske Skole, speciale i kursuskoordinering.
Advokatsekretær – Advokatsekretærskolen i København.
Klar kommunikation – Roskilde Universitetscenter.
Medarbejdere der deltager i forandringsprocesser – Niels Brock.
Business English – HK Efteruddannelse.

IT
EASY A, SIS, WISEflow, Efteruddannelse.dk, E-doc på superbrugerniveau, Panorama, Microsoft Office.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk: Mundtligt og skriftligt + teknisk indenfor uddannelsesbranchen
Svensk og norsk: Læse og forstå, tale på turistniveau

Bopæl
Greve

Kandidat
Tla

Partner
Ken Riis Ingerslev