Bank og Forsikring
12. juni 2018
Controller – bogholder – Økonomimedarbejder
31. maj 2019
Show all

Specialister

Specialister

Industriel designer – Ingeniør – Forsyning – Proceskonsulent – Voksendidaktik – Overenskomstforhandler – Fotograf/video – Biokemiker

Vi har lige nu 15 dygtige kandidater.

For nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.

Læs herunder deres egen beskrivelse af det, som de kan tilbyde:

Billedet viser:

Der er altid brug for specialister, som kan undersøge opgaverne til bunds, følge sagerne til dørs – og udføre lige de specielle opgaver, der kan udvikle virksomheden til nye mål.

Iderig – Fremtidsorienteret – Forbedrende

Hvad kan jeg tilbyde:
En meget iderig uorganisk materialekemiker, som er hjælpsom og er god til at flytte andre. Humor har jeg! I får en som er svær at stresse og som reagerer roligt på udfordringerne og som på den måde også er med til at medvirke til godt arbejdsmiljø. Jeg er rigtig god til og vant til at arbejde med mange forskellige mennesker og kan faktisk også spotte diverse udfordringer. Virksomheden får også en der er god til at bygge op/udvikle.

Ønske til nyt job:
At arbejde med ny teknologi og miljøteknologi ville være fantastisk og at være med at til løse problemer store som små, ville også være rigtig godt. Geografisk kan jeg arbejde i hele landet og transport ikke er ikke problem. At være mentor, oplære andre i både det faglige og det mere projektledelsesorienteret vil trigge mig og det ville være motiverende at arbejde på tværs med forskellige faggrupper.

Faglige kompetencer:
Ny energiteknologi, ny miljøteknologi, udvikling af materialer til batterier, analysekemi baseret på elektrokemi, vidensformidling og projektledelse.

Personlige kompetencer:
Problemløser, hjælpsom, engageret, kvalitetsbevidst og ansvarlig.

Uddannelser:
MSc Chem. Eng. (Kemiingeniør)
PhD (Physical chemistry).

IT:
Microsoft Office, Google docs, Sigma Plot, Analysedata programmer.

Sprog:
Dansk (modersmål), Engelsk (professionel færdighed), tysk & fransk (begrænset praktisk færdighed), norsk & svensk (forstår).

Bor:
Nordsjælland

Initialer: KKH

Partner: Ken Riis Ingerslev

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en stærk administrativ profil, med fokus på GxP. Mine administrative kompetencer omfatter et bredt IT-systemkendskab og årelang praktisk erfaring med dokumenthåndtering i GxP-sammenhænge, med alt fra oprettelse og opdatering af SOP’er til opfølgning på cv’er og stillingsbeskrivelser.
Jeg har solid erfaring fra både medicinalindustri og offentligt regi, i håndteringen af en bred vifte af administrative og systemmæssige opgaver. Jeg er således i stand til at sikre, at processer, sagsbehandlinger og dokumenter styres effektivt.

Ønske til nyt job
30 timer/uge, gerne eget kontor, ellers med 1-2 kolleger (opgavefællesskab). Tillidsbaseret ledelse, lydhørhed overfor behov, respekt for, at jeg selv har styr på det. Administrativ support tilknyttet f.eks. drifts-laboratorie, inden for farmaceutisk produktion eller clinical trial/medical devices. En mindre afdeling (max ca. 25 personer), med god blanding i forhold til alder og køn. Opgaver hvor jeg har en daglig kerne, gerne relateret til drift.

Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder, kvalitetssikring, administration, tværfagligt samarbejde.

Personlige kompetencer
Kvalitetsbevidst, struktureret, systematisk, tålmodig, empatisk.

Uddannelser
GMP-kurser.

IT
SAP QMS, Microsoft 365, LIMS, Oracle (løn/regnskabssystem).

Sprog
Dansk: flydende
Engelsk: skrift og tale
Svensk/Norsk: forstår tale og tekst.

Bopæl
Amager, ønsker job op til 10 km fra bopæl

Kandidat
Hmi

Partner
Ken Riis Ingerslev

Troværdig – Disciplineret – Optimistisk

Struktur – Selvstændig – Imødekommende

Hvad kan jeg tilbyde
Med erfaring inden for tegning, dokumentstyring og support igennem en del år kan jeg med stolthed sige, at mine spidskompetencer er struktur, systematik og at levere skarpe AutoCAD tegninger i 2D og 3D.
Jeg lægger et stort engagement i mit arbejde, og jeg kan lide at have travlt, derudover har jeg et særligt strukturgen, som kommer i spil i forhold til at prioritere mine opgaver og have det forkromede overblik, også ved spidsbelastninger.

Ønske til nyt job
Mit ønskejob er et job, hvor jeg kan gøre en forskel, hvor jeg kan gøre brug af min erfaring, med AutoCAD tegninger, tilbud og planlægning.

Faglige kompetencer
Stor erfaring med AutoCAD 2D og 3D, tilbud, planlægning, drift og vedligehold, kvalitetssikring, ordrebestilling, fragt og telefonpasning.

Personlige kompetencer
Samarbejdsvillig, løsningsorienteret, selvstændig og systematisk..

Uddannelser
Teknisk Tegner, Magi cad, Revit, Office pakken, Super Office, Configure One.

IT
Office Pakken, AutoCAD 2D/3D, ERP-systemer, Dynamic, Super Office.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk flydende skrift og tale
Nordisk forståelse
Tysk forståelse.

Bopæl
Jyllinge

Kandidat
Thb

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Ansvarlig – Nysgerrig – Teamplayer

Hvad kan jeg tilbyde
Fødevarer, ernæring og sundhed har altid været omdrejningspunktet i mit arbejdsliv. Har arbejdet med forskning, div. undersøgelser, projektarbejde og formidling/undervisning. Har bl.a. erfaring med strukturering, koordinering, indsamling -, opgørelse -, evaluering – og slutrapportering af data og resultater, udarbejdelse af procedurer, – instrukser, – vejledninger, og informationsmateriale samt rådgivning. Er vant til at arbejde selvstændigt, men trives også rigtig godt i teams. Jeg er stabil og overholder altid deadlines.

Ønske til nyt job
30 timer/ugen, en fast stilling, men kan godt være projektorienteret. Er nysgerrig og vil gerne blive ved med at udvikle mig, lære nyt, og bruge mine kompetencer på en anderledes måde. Søger udfordringer, hvor jeg kan udvikle mig sammen med fagligt kompetente kollegaer, der også brænder for deres arbejde og gerne i en uformel atmosfære. Arbejdsområder kunne være: Analyser, undersøgelser, indsamling og bearbejdning af data, produktspecialist, formidling, administrative opgaver og noget med økologi.

Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, erfaring fra regioner, analyse, planlægning, kvalitetssikring, produktionsmiljø, vidensdeling, tværfagligt samarbejde, koordinering

Personlige kompetencer
Ansvarlig, selvstændig, struktureret, tværfagligt samarbejde, ærlig.

Uddannelser
Cand. scient. i gastronomi og sundhed, KU 2011 (nuværende titel: “Fødevareinnovation og sundhed”)
Speciale: Influence of xylooligosaccharides (XOS) on gut microbiota composition and gut epithelial and neutrophilic gene expression.
Prof. bachelor i ernæring og sundhed med speciale i klinisk diætetik, Ankerhus seminarium 2005
Laborant, Roskilde Slagteriskole 1981.

IT
Habil bruger af div. software fx kostprogrammer.

Sprog
Dansk (modersmål).
Engelsk (ikke flydende)

Bopæl
Roskilde

Kandidat
Ags

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Loyal – Fokuseret – Struktureret

Hvad kan jeg tilbyde
På baggrund af adskillige års erfaring fra byggebranchen, kan jeg tilbyde selvstændigt at udarbejde konstruktionstegninger med CAD, ud fra skitseoplæg. Deltage i projekter fra start til slut. Sætte mig ind i nye emner.

Ønske til nyt job
AutoCad tegning indenfor bygningskonstruktioner. Gerne i rådgivende ingeniørfirma. Da jeg har stor erfaring derfra.

Faglige kompetencer
Tekniske løsninger inden for konstruktioner

Personlige kompetencer
Fagligt engageret.
Stor erfaring med CAD.

Uddannelser
3D modellering i AutoCAD 2014
4. og 5. semester af bygningskonstruktøruddannelsen 1996-1997
Civilingeniør, Almen Byggeteknik fra DTU
Matematisk-fysisk studentereksamen fra Sønderborg Statsskole 1973-1976

IT
Office pakken
AutoCad
Tidligere erfaring med Microstation og Revit.
Byggeweb og byggeprojekt.

Sprog
Dansk (Modersmål).
Tysk.
Engelsk.

Bopæl
Jyllinge

Kandidat
Jyt

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Serviceminded – Analytisk – Løsningsorienteret

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg kan bidrage med løsningsorienteret tilgang indenfor projektledelse, administration, opgavekoordinering, kundebetjening og kundesupport. For mig er kundernes tilfredshed en selvfølge. Jeg kan bidrage med engagement og struktureret indsats til videreudvikling af virksomhedens arbejdsfunktioner indenfor support og service, hvilket over tid kan betyde bedre indtjening og mere transparens. Jeg kan tilføre en servicemindet, kvalitetsbevidst arbejdsindsats hvor planlægning og prioritering gør det smartere for mig og andre at arbejde struktureret og opfølgende.

Ønske til nyt job
Jeg ønsker mig, at arbejde med administrative opgaver indenfor natur og miljø, GIS, support og service.

Faglige kompetencer
Planlægning, projektledelse, kommunikativ, koordinering, opfølgende, præcis til møder, overholder aftaler, software, analyse

Personlige kompetencer
Kvalitetsbevidst, lyttende, ansvarlig, fleksibel, imødekommende

Uddannelser
Geoøkolog (M.Sc.) ved Universitet Potsdam (Berlin) – Uddannet Advokat- og notarsekretær (Tyskland)

IT
Microsoft-Office-Pakken, LibreOffice, MapInfo Professional GIS (Geographical Information System), ProjectFlow (Servicedesk og Projektstyringssystem), Phabricator, Axapta (ERP-system)

Sprog
Tysk: Modersmål
Dansk: Flydende
Engelsk: Flydende

Bopæl
Roskilde

Kandidat
Mkj

Partner
Morten Wittrup Præstbrogaard

GMP-mindset – Produktionssupport – Omhyggelig

Hvad kan jeg tilbyde
En omhyggelig medarbejder med GMP-mindset, der trives på kontoret eller ude i produktionen.
Med erfaring som produktionsassistent, har jeg nemt ved at lære nye procedurer og maskiner, og bliver hurtigt ’selvkørende’ efter den første introduktion. Jeg kan også hjælpe med dokumenteringsopgaver, da jeg er Word Super-bruger med mange års erfaring i at skrive klare og tydelige brugervejledninger og deres styring i produktionsdatabaser.

Ønske til nyt job
Jeg brænder for at arbejde indenfor kvalitetssikring i lægemiddel- eller Medical Devices industri. Som GMP/Produktionssupport eller Records Management. Regulatory Affairs eller Clinical Trials Assistant har også interesse.
P.t. leder jeg efter en 4-ugers praktikplads til at fuldføre mit kursus fra Pharmakon: GMP-Uddannelsen. Stillinger med løntilskud er ligeledes af interesse.

Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder, sikkerhed og orden, teknisk uddannelse, planlægning, kvalitetssikring, produktionsmiljø, tværfagligt samarbejde, koordinering, administration, skabe et bedre arbejdsmiljø og glæde.

Personlige kompetencer
Detaljeorienteret, kvalitetsbevidst, organisationsforståelse, struktureret og systematisk.

Uddannelser
GMP-Uddannelse, Pharmakon (2021).
B.Sc. Hons. Chemistry, University College of Wales, Swansea (1988).

IT
MS Word, AcrobatPro, MS Excel, Baan PDM

Sprog
Dansk: Flydende mundtligt og skriftligt
Engelsk: Modersmål
Walisisk: Modersmål

Bopæl
Frederiksberg

Kandidat
Lpv

Partner
Hans Ussing og Ken Riis Ingerslev

Kreativ – Systematisk – Resultatorienteret

Hvad kan jeg tilbyde
Radio/HF ekspertise og erfaring.
Viden om og interesse for energi.
Vedvarende energi. Solceller, solfangere og vind,
Kraftværker især A-kraft
Viden om måling og test.

Ønske til nyt job
Forskning og udvikling indenfor Molten Salt (Flydende Salt) A-kraft.
Ingeniør indenfor HF eller Radiokommunikation.
Anden form for ingeniør, hvor jeg kan bruge mine kompetencer.

Faglige kompetencer
Erfaring fra private virksomheder, ledelseserfaring og teknisk uddannelse.

Personlige kompetencer
Empatisk, humoristisk, kreativ, resultatorienteret og systematisk.

Uddannelser
Civilingeniør (E) fra DTU 1985.

IT
Rutineret i generelle Office programmer især regneark og tekstbehandling. Ellers overordnet kendskab til Pc’er, servere, netværk mm.

Sprog
Dansk modersmål
Engelsk forhandlingsniveau
Tysk/fransk minimum
Nordisk taler og skriver

Bopæl
Jylland

Kandidat
Pkr

Partner
Hanne Lunddal Jensen

Troværdig – Samarbejde – Idérig

Hvad kan jeg tilbyde
Med min tekniske erfaring kan jeg tilbyde behandling af ordrebestilling, dokumentationshåndtering og fabrikationstegninger. Desuden har jeg har en god teknisk forståelse og kan derfor også bidrage i udviklingen af f.eks. maskiner og datahåndering.
Excel har jeg et stort kendskab til, og jeg vil kunne bruge dette redskab på en positiv og idérig måde i min hverdag.

Ønske til nyt job
Jeg søger job indenfor maskinområdet. Om det er lettere tastearbejde eller understøttelse af udviklingsopgaver har ikke den store betydning, da der for mig er udfordringer/forbedringer i alle typer jobs.

Faglige kompetencer
Teknisk uddannelse, erfaring fra private virksomheder, tværfagligt samarbejde, vidensdeling, optimering, planlægning, kvalitetssikring, sikkerhedsansvarlig, personlig service, undervisningserfaring.

Personlige kompetencer
Tværfagligt samarbejde, netværker, struktureret, detaljeorienteret og ærlig.

Uddannelser
Teknisk skole – Maskintekniker, maskinretningen
Efteruddannelser:
AutoCAD
SolidWorks
Enovia
Lean Green belt
Site safety
Introduktion til Microsoft Dynamics AX 2012.

IT
Excel, herunder VBA-programmering
Word
Power Point
AutoCAD og SolidWorks
Dokumenthåndtering, Documentum
Generel IT-viden.

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (taler og skriver)
Svensk/norsk (forståelse)

Bopæl
Lyngby-Taarbæk Kommune.
Arbejder gerne i Hovedstadsområdet og Nordsjælland.

Kandidat
Kre

Partner
Lone Olufsen

3 ord

Hvad kan jeg tilbyde
Mange års erfaring indenfor lægemidler, 13 år Leo Pharma A/S Farmaceutisk holdbarhed og analyse samt 11 år med kosttilskud hos Orkla Care A/S DK QA/QC – i laboratorium men også administrative opgaver.

Ønske til nyt job
Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med administrative opgaver som udarbejdelse og vedligeholdelse af SOP’er og vejledninger. Samt vurdering af analyse resultater. Men det gør ikke noget hvis der også er lidt i laboratorium, med blandt andet vedligeholdelse, kalibrering og fejlfinding på udstyr. Metodeudvikling, optimering og validering af analysemetoder.

Faglige kompetencer
Jeg har udarbejdet SOP, arbejdsvejledninger, analysemetoder, apparatur betjening og vedligeholdelse, men har også stået for oplæring af kollegaer i arbejdsvejledninger, analysemetoder, apparatur betjening og vedligeholdelse. Har arbejdet med f.eks. HPLC, henfald, dissolution, titreringer, tørstofanalyser, pH, spectrofotometri, analyser efter bl.a. farmakopeer.
Metodeudvikling, optimering, validering analysemetoder efter ICH guidelines.
Udstyrsansvarlig (vedligeholdelse, kalibrering og fejlfinding på udstyr) og ansvarlig for stabilitet.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, empatisk, selvstændig og kundeorienteret.

Uddannelser
1992 – 1993 Laboratorietekniker med kemi som speciale, Laborantskolen i Hovedstadsområdet
1990 – 1991 HF-fysik, Voksen Uddannelse Center, Hvidovre
1988 – 1990 Laborant, Laborantskolen I Hovedstadsområdet; herunder 1 år I praktik som laborantelev fordelt på Kemisk Laboratorium A og Fysisk-kemisk Institut, Danmarks Tekniske Højskole, Lyngby.

IT
Superbruger i SAP.
Bruger af Empower software – Waters HPLC, Bruger af ChemStation software – Agilent HPLC.
Rutineret bruger af Sherlock, Sharepoint, Sertica, MS 365 Office , Word og Excel..

Sprog
Dansk modersmål

Bopæl
Jyllinge.

Kandidat
Btr

Partner
Hans Ussing

Empatisk – Serviceorienteret – Fleksibel

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg er en stabil medarbejder som altid overholder deadlines. Jeg er fleksibel og giver gerne en ekstra time, hvis der er hasteopgaver og jeg kan uden problemer omstille mig til andre/nye opgaver. Som person er jeg serviceminded, empatisk, og jeg gør altid mit bedste for at give alle en god behandling. Min inspiration og energi får jeg af et godt samarbejde og jeg er både detaljeorienteret og selvstændig. Humor, smil og latter gør det hele nemmere.

Ønske til nyt job
Konkret kan jeg byde ind med en stor viden og erfaring med måleradministration samt kendskab til forsyningsledninger og det er der jeg perfomer bedst.
Alternativt søger jeg blæksprutte og administrative jobs og vil gerne arbejde i en backoffice funktion og jeg er vant til at håndtere kunder og borgere.

Faglige kompetencer
Erfaring fra kommuner, teknisk uddannelse, planlægning, kvalitetssikring, tværfagligt samarbejde, koordinering og administration.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, empatisk, selvstændig og kundeorienteret.

Uddannelser
Teknisk assistent.

IT
Office pakken, Navision, DocuNote, Kamstrupprogrammer (fjernaflæsning af vand- og varmemåler), KMD’s FAS (forbrugsafregning og målerdata).

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (på hverdags niveau).

Bopæl
Roskilde.

Kandidat
Bch

Partner
Ken Riis Ingerslev

Imødekommende – Omstillingsparat – Kommunikerende

Hvad kan jeg tilbyde
Stor praktisk såvel som teoretisk erfaring med naturformidling samt undervisning i biologi, nationalt som internationalt. Brænder for den inspirerede, kvalitetsbevidste, begejstrede formidling og undervisning.

Ønske til nyt job
Formidling og undervisning af naturvidenskab i gymnasium, folkeskole, efterskole, VUC mm. Naturformidler/-vejleder i børnehøjde. Forskning i økologi. Journalist/redaktør i naturvidenskabelige artikler-hjemmesider.

Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, kommunikativ, motiverende, præcis til møder, overholder aftaler, opfølgende, erfaring fra private virksomheder, erfaring fra kommuner, erfaring fra regioner, erfaring fra staten, ledelseserfaring, software, analyse, webdesign & webmaster, sikkerhed og orden, projektleder, planlægning, kvalitetssikring, koordinering, rammer og omsorgsfuld.

Personlige kompetencer
Kreativ, innovativ, energisk, optimistisk og researchende.

Uddannelser
MSc 1994. Havbiologi. August Krogh Instituttet, Københavns Universitet. København, Danmark.
BSc 1992. Biologi/zoologi. Københavns Universitet. København, Danmark..

IT
Office 365
Libra office
Photoshop – Adobe
Linux
GIS
Diverse statistiske programmer
Windows.

Sprog
Dansk modersmål
Svensk – Tale, godt – Forståelse, godt
Norsk – Tale, godt – Forståelse, godt
Engelsk – Tale, teknisk højt niveau – Forståelse, teknisk højt niveau – Skrive, teknisk højt niveau
Tysk – Kendskab
Japansk – Kendskab
Fransk – Kendskab

Bopæl
Roskilde.

Kandidat
Mea

Partner
Mette Skov

Logistik-/salgskoordinator – Supply Chain – Projektkoordinator med Tyskland

Hvad kan jeg tilbyde
Jeg kan tilbyde en mangeårig erfaring i et internationalt miljø (særligt det tyske). Jeg er en person, der drives af at gøre tingene stadig bedre og bedre. Jeg er en analytisk problemknuser, der er god til at finde løsninger i en hektisk hverdag. Jeg sætter en ære i at give mine samarbejdspartnere en god behandling og samarbejder lige godt med direktøren og ”manden på gulvet”. Jeg ser mig selv som edderkoppen midt i spindet, der er klar til at gribe ind.

Ønske til nyt job
Jeg søger job som logistik-/salgskoordinator, Supply Chain, Projektkoordinator/-medarbejder i et internationalt miljø, gerne hvor jeg kan bruge mit tyske sprog. Jeg ønsker at arbejde i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og mulighed for at komme ud af huset til mine samarbejdspartnere. Ligeledes hvor man kan udvikle sig både fagligt og personligt – det er altid dejligt at lære nyt.

Faglige kompetencer
Projektledelse, erfaring fra private virksomheder, planlægning, optimering, vidensdeling, tværfagligt samarbejde og administration.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, kommerciel, kundeorienteret, systematisk og resultatorienteret.

Uddannelser
Projektstyring/Projektledelse, Københavns Erhvervs Akademi/Rohde CC
Erhvervsdiplomuddannelsen for Merkonomer, Copenhagen Business College
Merkonom, Transportlinjen, Eksportlinjen, Copenhagen Business College
Tysk, Niels Brock
Leder på vej, CA A-kasse.

IT
Office Pakken, Microsoft 365 Office, AS 400, diverse databaser.

Sprog
Dansk (modersmål)
Tysk, stort set flydende mundtligt/skriftligt
Engelsk, højt niveau mundligt/skriftligt
Svensk, hverdagssprog
Norsk, forstår

Bopæl
Skovlunde.

Kandidat
Pgl

Partner
Lone Olufsen

Proceskonsulent – Voksendidaktik – Overenskomstforhandler

Andragogik

Hvad kan jeg tilbyde
Mange års erfaring med forhandling og uddannelse i politisk styrede organisationer. Jeg er en empatisk formidler og en rummelig sparringspartner for såvel ledere som medarbejdere. En teoretisk og praktisk velfunderet voksendidaktiker. Grundig og lyttende procesfacilitator. Dybt og bredt kendskab til arbejdsmarkedsregler og overenskomster.

Ønske til nyt job
Udfordrende opgaver i en ansvarlig virksomhed med empatisk ledelse og fokus på udvikling, medarbejderinvolvering og høj kvalitet i opgaveløsningen. Opgaverne må gerne indeholde både driftsopgaver med korte deadlines og store udviklingsprojekter, hvor forskellige parter involveres og engageres. Jeg ønsker at arbejde i en virksomhed med et sundt arbejdsmiljø, med tværfagligt samarbejde og med muligheder for alle, og hvor humor er en naturlig del af hverdagen.

Faglige kompetencer
Undervisningserfaring, erfaring fra private virksomheder og kommuner. Leder og ledelseserfaring, analyse, afdelingschef, planlægning, vidensdeling,
tværfaglig samarbejde, koordinering, administration, møde- og eventkoordinator og arbejdsmiljø. Jeg kan skabe et bedre arbejdsmiljø og glæde.

Personlige kompetencer
Ansvarlig, empatisk, energisk, selvstændig, ærlig.

Uddannelser
Cand. Pæd med speciale i voksnes læreprocesser i arbejdslivet.

IT
Brugerniveau, Officepakken mv..

Sprog
Dansk (modersmål)
Engelsk (forhandlingsniveau)
Tysk og fransk (læser og forstår).

Bopæl
Danmark (Kan arbejde i hele landet).

Kandidat
Kpi

Partner
Ken Riis Ingerslev