Vi har lige nu 5 dygtige administrative kandidater som er klar til fastansættelse eller Interim.
For alle nedenstående kandidater er der afholdt flere samtaler samt et 50+ sparringsforløb. Kandidaten er derfor helt skarp på, hvilken branche, virksomhedstype og jobfunktion denne ønsker. Derfor er kandidaten KLAR til en jobsamtale og kan som udgangspunkt starte på mandag.
Læs deres egen beskrivelses af hvad de kan tilbyde:
Jeg har valgt dette billede fordi:
Blomster gør en glad. Jeg er en glad person, som ønsker at gøre andre glade, så de også får en farverig dag. Det handler om at dyrke en positiv holdning til de opgaver vi udføre, men også til vores arbejdskollegaer. Når der er et positivt arbejdsmiljø, vokser motivationen automatisk og vi udvikler en positiv holdning. Man tager selv en beslutning om man ønsker at være glad så opnår man den indre ro og der kan min glæde hvile.
Interim 50+
Hvad kan jeg tilbyde:
Med solide kompetencer inden for kontorfaget kan jeg løse mange administrative opgaver, kundebetjening, IT, fakturering, koordinering, indkøb og boligadministration og jeg er nysgerrig for at lære meget mere. Jeg kender til forskellige ERP- og IT-systemer, fx SAP og Unik og er fortrolig med MS Office pakken og lærer gerne nye systemer. Med mange års erfaring inden for kontorfaget, arbejder jeg struktureret med mine opgaver og holder af at hjælpe andre og er god til at inspirere og til at finde løsninger sammen med andre. Jeg kan løse mange typer opgaver på kontoret og er kompetent og rutineret. Desuden ligger jeg altid mit personlige engagement i arbejdet. Jeg er jeg en positiv, energisk og smilende person med et højt serviceniveau.
Ønske til nyt job:
Et job som sekretær, koordinator, administration, fakturering, på bibliotek eller opdatering af hjemmesider. Det er meget vigtigt at der er struktur på arbejdet, både i forhold til virksomheden og i forhold til selve arbejdet. Jeg vil gerne have, at der skal frihed under ansvar, forstået på den måde, at jeg godt kan lide at vide hvad der skal gøres, så man selvstændigt kan gå i gang med arbejdet. Det er desuden vigtigt, at der er glade, positive mennesker på arbejdspladsen og virksomheden har en positiv atmosfære. Det gør mig glad, hvis jeg kan sætte fodspor på det jeg har gjort og at jeg får lov til at være kreativ på arbejdspladsen med opgaver, arrangementer etc. Jeg er fleksibel og også nysgerrig for andre arbejdsopgaver.
Faglige kompetencer
Erfaring fra kommune og stat.
Personlige kompetencer
Energisk, kreativ, udadvendt, venlig og åben over andre. Er positivt tænkende og god til at holde gejsten.
Uddannelser
Kommunom uddannelse – SAP – Projektstyring i praksis.
IT
Microsoft Office – Unik – Paint Shop Pro – Publisher og Lotus.
Sprog
Dansk (modersmål). Engelsk og forstår svensk og norsk.
Jeg lever med den positive livsholdning, at ’life is a beach’. Den holdning tager jeg med i min dagligdag – for med smil og udadvendthed bliver sammenspillet med chefgruppen, kollegerne og andre interessenter lettere i den fælles opgaveløsning og det fælles mål.
Interim 50+
Hvad kan jeg tilbyde:
I får i mig den chefsekretær og koordinator, der er vant til at få enderne til at mødes – med smil, overblik, prioriteringer af opgaver og omstillingsparathed. Jeg er god til at etablere kontakt til mennesker på alle niveauer i en organisation – og altid med respekt for menneskelige og kulturelle forskelle. Mange års erfaring fra internationale virksomheder har givet mig min store forretningsforståelse – og jeg kommunikerer ubesværet på både tysk og engelsk.
Ønske til nyt job:
Et job som PA eller chefsekretær, koordinator, salgssekretær, office manager el. lign. Jobtitel er ikke det afgørende – men jobindholdet og dét at jeg kan bruge mit stærke planlægningsgen og mine solide sprogkundskaber vejer tungere. Som ansvarlig for/sagsbehandler på et selvstændigt område, får du en medarbejder, der først er tilfreds når vores kunder/interessenter er tilfredse: Ingen opgave er for lille – eller for stor – alle opgaver skal løses – og jeg skal nok finde løsningen.
Faglige kompetencer
Erfaring fra privat virksomheder, Erfaring fra staten.
Personlige kompetencer
Energisk, fleksibel adfærd, fokus på kvalitet, forstår ledelsesprincipper og er sproglig.
Uddannelser
NLP Business – Performer kommunikation på arbejdspladsen, Konflikthåndtering, Bachelor´s degree English, Akademimerkonom, Bachelor´s degrees German.
IT
Microsoft Office, Sharepoint – meget rutineret, SAP Navision, Indesign.
Sprog
Dansk Modersmål, Engelsk og tysk flydende opvokset med tysk. Læser og forstår svensk og norsk.
Det for mig symboliserer overblik og nysgerrighed. Hvad er det for en opgave, som jeg står overfor, og hvad skal der til for at løse den?
Interim 50+
Hvad kan jeg tilbyde:
Overblik, struktur og koordinering af praktisk og administrative opgaver. God til at igangsætte, gennemføre og afslutte arrangementer/projekter/opgaver uden at slække på kvaliteten. Får i det daglige mange ideer til optimering af diverse forretningsgange og arbejdsopgaver. Jeg tager ansvar inden for de angivne rammer og kommer sikkert i mål, hvis jeg kender deadline. At få mine medmennesker til at føle sig godt tilpas. Stort servicegen og lyst sind.
Ønske til nyt job:
Jeg kan se mig selv arbejde med en blanding af praktiske og administrative arbejdsopgaver. Kursus- og arrangementskoordinator står højt på min ønskeliste. Der kan jeg bl.a. bruge mine evner til at skabe overblik og igangsætte, gennemføre, afslutte og samtidig være med til at give folk den bedste oplevelse.
Faglige kompetencer
Projektledelse, undervisningserfaring, erfaring fra private og kommunale virksomheder, bogholderi og regnskab og ledelseserfaring
Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeorienteret, initiativrig, præsentabel og har gode tilpasningsevner.
Uddannelser
Kognitiv coaching og salg (Meyer & Munk), mundtlig fremstilling og præsentation, (RM Academy), intensiv engelsk, Niveau B, (Sproggruppen ApS) , projektledelse 1, (Mannaz A/S), kompromisløs kundebetjening, (Birger Norup), telefonbetjening og direkte borgerkontakt, (Den Kommunale Højskole), praktisk kommunikation, (ULU) og voksen HF, 3 år – (Frederiksberg VUC).
IT
Remedy / Navision / e-conomic og Microsoft Office (Solid erfaring).
Sprog
Dansk (modersmål), engelsk (tale og skrift) og hollandsk (tale).
En Glad Smiley, fordi jeg altid er glad og imødekommende overfor dem jeg møder på min vej. En positiv livsholdning fylder min dagligdag.
Interim 50+
Hvad kan jeg tilbyde:
Stabil, rutineret medarbejder, selvfølgelig systematisk, vedholdende og med overblik, tilbyder en bred vifte af kompetencer inden for hele kontor- og administrationsområdet og regnskabsopgaver. Jeg brænder for, at tingene sker, har flair for hurtig at sætte mig ind i nye opgaver og systemer og samarbejde med nye kolleger.
Ønske til nyt job:
En spændende og produktiv arbejdsdag for mig er med afvekslende opgaver, med f.eks. sagsbehandling, sekretær- og regnskabsopgaver, kundeservice, kursusadministration og meget mere. Også kaldet en ”blæksprutte / multifunktionsmedarbejder”. Et arbejde hvor jeg kan bruge mine mange faglige og sociale kompetencer.
Faglige kompetencer
Løsningsorienteret allround assistent, proaktiv, organiseret kursussekretær, sagsbehandler analytisk med hurtigt overblik, serviceminded, imødekommende kundeservice.
Og det er sjovt at arbejde med debet og kredit som regnskabsmedarbejder med interne og eksterne kontakter. Erfaring med private og offentlige virksomheder.
Personlige kompetencer
Ambitiøs, fleksibel adfærd, fokus på kvalitet, initiativrig og præsentabel
Uddannelser
Akademiøkonom fra Niels Brocks, Merkonom i markedsføring, Advokatsekretær, og kurser i bl.a. Projektledelse, Dialog der forandre, coaching, salg, psykologi og IT mv.
IT
Rutineret i Office pakken, økonomiprogrammerne; Prisme Portal og Klient og Axapta og AX12,
rejseafregning Travel-X og zExpense.
Sprog
Dansk (modersmål), engelsk, forstår de nordisk sprog
Den flyvende ballon symboliserer frihed under ansvar. Samtidig signalerer den overblik, lethed, løsrivelse – jeg frigør tid for chefen til koncentration om kerneforretningen.
Interim 50+
Hvad kan jeg tilbyde:
Solide færdigheder i kommunikation og budskabsformidling på dansk og engelsk: Oplæg, tekstredigering, oversættelser, kvalitetssikring, korrektur. Dertil flair for tal, indsamling af data, budgetopfølgning etc. Bred erfaring med administrative rutiner. Proaktivitet og struktur i det daglige arbejde – sætter i gang, overholder deadlines og følger op. Daglig sparring, forståelse for forretningen og for håndering af konfidentiel information.
Ønske til nyt job:
Gerne som personlig assistent, chefsekretær, koordinator el. lign. – vigtigst er ikke jobtitlen men muligheden for, at mine kompetencer kan komme i spil.
Faglige kompetencer
Dansk og engelsk skriftligt og mundtligt, flair for tal, ledelsesbetjening, administration, erfaring fra private virksomheder og staten.
Personlige kompetencer
Ansvarlig, detaljeret, fokus på kvalitet, hurtigt opfattende og logisk tænkende.
Uddannelser
Korrespondent engelsk/fransk. Merkonom, organisation & strategi samt markedsføring.
IT
Rutineret bruger af Office-pakken (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Sprog
Dansk, modersmål. Engelsk, forhandlingsniveau, skriftlig og mundtligt. Fransk, lavere niveau. Tysk, godt kendskab. Forstår svensk og norsk.
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.AcceptRejectRead More
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.