Analytisk, struktureret og ansvarsbevist

Jeg har valgt dette billede fordi:
Systematik og orden er alt afgørende for en god økonomiafdeling, det er en stabs- og servicefunktion for ledelsen og resten af firmaet.

Hvad kan jeg tilbyde:
Meget stor erfaring fra arbejde med regnskab og bogføring, som gør at jeg kan træde direkte ind i økonomiafdeling. At finde vej indtil problemets kerne og få overblikket over opgaven og kunne formidle resultaterne til brugeren. Jeg kan lide, når tingene falder i hak og jeg kan bibringe overblik og klarsyn.

Ønske til nyt job:
Interim – fastansættelse i handel- og detail virksomheder og forlag med store mængder af tal, hvor jeg kan analysere tallene og skabe overblik.
Min forventning til ledelsen er, at de har udsynet, visioner, sparring samt skabe struktur og stringens i virksomheden.

Faglige kompetencer:
Erfaring fra private virksomheder, bogholderi og regnskab, controller og regnskabsansvarlig.

Personlige kompetencer:
Ordenssans, ansvarlig, analytisk, teamplayer og empatisk .

Uddannelse:
Diverse kurser om nye systemer ERP økonomi og Excel. Handelshøjskolen i København HD i regnskabsvæsen (uafsluttet). Student fra Nørre Gymnasium

IT:
Dynamics NAV (Navision) superbruger, Dynamics AX, Microsoft Excel

Sprog: 
Dansk (modersmål) Engelsk, højt niveau regnskabsteknisk både skrift og tale

Interim typiske opgaver:

Års- og månedsregnskaber for selskabet og inklusive budgetopfølgning

  • Opstilling og udarbejdelse af årsrapporten
  • Likviditetsstyring
  • Beregning og udbetaling af royalty
  • Drift, vedligehold og afstemning af anlægsregistret
  • Momsafregning og moms sandsynliggørelse

Bor: Storkøbenhavn
Kandidat: Mla